Zet hem nou ook eens op volgordequote:Op maandag 5 juli 2010 21:09 schreef -Datdus- het volgende:
Zo vanaf hier geupdate.![]()
--------------------------------
Gepost in: ONZ, KLB, PUB, MUZ, SEX, SES, EXA, T80, REV, F&F, GAM, CUL, WK, B&H, TV, GC, TRU, BNW, US, V&A, FB, BUG, NWS, MEN, R&P, TAL, SPT, SHO, MLN, LIF, KPD en dat is wel 15 denk ik zo?quote:Well known
#20 Post minstens in 15 verschillende subfora.
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:09 schreef -Datdus- het volgende:
Zo vanaf hier geupdate.![]()
--------------------------------
quote:fight now hurt later
#4 Bash SuperWormJim zonder ban of note (alleen directe quote)
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:22 schreef Desunoto het volgende:
[..]
SuperwormJim, hoewel zo'n vervelende blauwe, heeft gelijk.
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:23 schreef Desunoto het volgende:
Bij deze wil ik de volgende achievement:
[..]
[..]
Achievements kan je niet halen in dit topicquote:Op maandag 5 juli 2010 21:23 schreef Desunoto het volgende:
Bij deze wil ik de volgende achievement:
[..]
[..]
Dan telt deze zeker wel voor #4:quote:Op maandag 5 juli 2010 21:24 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
1. Dat is geen bashen.
2. Achievements kunnen niet in dit topic gehaald worden.
quote:
Dat had ik ook al gevraagdquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:52 schreef dralion13 het volgende:
Ik sta met 3 achievements in het lijstje met mensen die er maar 2 hebben
en waar zijn #21 en #22 gebleven?
Ik ook:quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:34 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik heb #11 zojuist behaald...
YES Nederland in de finale
quote:En -datdus- je moet de achievment topic updaten ik sta er nog niet in met mn triforce verbetering
Deze telt niet.quote:
quote:![]()
quote:![]()
ineensquote:![]()
doet ofzo.quote:C-C-C-C-Combo breaker
Lol goed gezien was een oude op.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 11:04 schreef Nielsch het volgende:
Wat is er in de OP met #21 en #22 gebeurd?
Dus jij hebt hem?:(quote:Op zaterdag 10 juli 2010 04:30 schreef Under_Score het volgende:
is de achievement op z'n kop denk ik, het is de bedoeling dat je dus na 15 keer
[..]
[..]
[..]
ineens
[..]
doet ofzo.
en in dat geval heb ik hem omdat hij 15 keer poste en ik zijn streak onderbrak
maar ja, blijft ONZ he
quote:
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 00:09 schreef Fluweel het volgende:
NACHTBAGGER TIME
Nummertje 8 voor mij erbij
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 01:49 schreef Fluweel het volgende:
Enn daar komt nummer 11 voor mij
Teveel oranje voor een woonboot.
Na 2 dagen kan het niet meer geloof ik.quote:
quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:06 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Heiligschennis!
Al was je dood , dan zou ik m'n hond nog van je aftrappen
Hij kan niet inloggen volgensmij.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:35 schreef naatje_1 het volgende:
Datdus, je moet even aan het werk volgens mij
*grinnik*quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik moet ook leren lezen zeg, staat gewoon 4 posts boven mij
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:52 schreef -Datdus- het volgende:
3: Achievements gelden alleen in topic na 16 Juni 2010
Oke, thanksquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:38 schreef -Datdus- het volgende:
Wow op's zien er veel mooier uit met de nieuwe lay.![]()
en ik doe het weer!Even updaten!
gefixtquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:59 schreef naatje_1 het volgende:
Ehm, ik heb er 9, dat heb je zelf ook neergezet, maar ik sta bij 8?
Niet zo moeilijk hoorquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:02 schreef DeLuna het volgende:
#12 is ook lastig denk ik. Er is altijd wel iemand die reageert
quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:02 schreef DeLuna het volgende:
#12 is ook lastig denk ik. Er is altijd wel iemand die reageert
Zal je net zien dat ze die van mij nemen. Of er al per ongeluk in gereageerd hebben.quote:
Gewoon een kuttopic openen, zo moeilijk is dat toch nietquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zal je net zien dat ze die van mij nemen. Of er al per ongeluk in gereageerd hebben.
Dan nog. Ik kan kuttopics blijven openen en dan een ban riskeren. Ze reageren toch wel. Ik begin er niet aan.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gewoon een kuttopic openen, zo moeilijk is dat toch niet
Mij is het al een paar keer gelukt in mn fok carriere hoor, zelfs zonder notequote:Op woensdag 14 juli 2010 14:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan nog. Ik kan kuttopics blijven openen en dan een ban riskeren. Ze reageren toch wel. Ik begin er niet aan.
Ik heb het inderdaad zo vaak gehad dat ik dacht dat mijn topic geniaal was maar gelijk gesloten werd.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mij is het al een paar keer gelukt in mn fok carriere hoor, zelfs zonder note
Ik nog nooit.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:49 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik heb het inderdaad zo vaak gehad dat ik dacht dat mijn topic geniaal was maar gelijk gesloten werd.
Daar gaat het al foutquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik nog nooit.
Ik open overigens bijna nooit een topic.
Oja? Maar de mods waren toen ook niet onlinequote:Op woensdag 14 juli 2010 14:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan wordt er nog op gerageerd
Al 3 kuttopic's vandaag...
Ja omdat hij is gesloten zonder reacties en nee omdat te oud.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:57 schreef naatje_1 het volgende:
Zeg, vraagje datdus, zou dit ook tellen: Waar zijn de mods van ONZ ?
Ok, ik had hem al, maargoedquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:07 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ja omdat hij is gesloten zonder reacties en nee omdat te oud.
4 keer gequoot worden is toch niet zo'n ramp?quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:46 schreef shadowflash het volgende:
Haha , maar spoort dit gebruikers niet aan tot het creeren voor werk voor de admies en de modjes ?
Op het begin wel een beetje sommige achievements gaan er ook uit.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:46 schreef shadowflash het volgende:
Haha , maar spoort dit gebruikers niet aan tot het creeren voor werk voor de admies en de modjes ?
Alle mannen zijn biseksueelquote:
Zal morgen alles uitzoeken.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:16 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Nee hoor kom maar op met je achievements.
Zoiets?quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:33 schreef Qunix het volgende:
[..]
JIJ WEET HET ZEKER BETER HÉ!~!!!!!!1
quote:
#8:quote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Huppa een banaanvraag voor jou![]()
Alleen topics na 16 juni 2010 gelden hiervoor....quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:51 schreef Qunix het volgende:
#1, #2, #3, #19:
Qunix
#4:
[..]
Zoiets?
#5:
Bookmarklets verzameling
Of extreem: Q The Beat - Radio station tot 2001
#6, #7:
TROS TROS
[..]
[..]
#8:
[NB] Hier moet je zijn!
De aller eerste NB(na de NachtBar en NachtCafe reeks)
#14:
BOE !!!
Voor de rest moet ik nog zoeken....
#9 Succesfull troll dus.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:22 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Alleen topics na 16 juni 2010 gelden hiervoor....
Het is echt te makkelijk.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:29 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee, lees de regels in de OP er maar op na...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:33 schreef poo het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
PWBF
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:33 schreef poo het volgende:
[..]
Ook al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt makkelijk.
Zonder quote, failquote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:52 schreef MYV het volgende:
Bunnycookii & MYV moeten de SWJ Bash archievements
Wanneer zou je die krijgen dan?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:14 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb een idee, een topicwending achievement
Ofterwel, als je van een gewoon topic een tettentopic maakt?quote:Op zondag 18 juli 2010 12:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Na een topicwending, die door jezelf is ingestart
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
Ben benieuwdquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:21 schreef -Datdus- het volgende:
vanavond updaten pm me als ik het niet doe.
quote:Op zondag 18 juli 2010 12:23 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Ofterwel, als je van een gewoon topic een tettentopic maakt?zoietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geniet er van. Maar niet te langquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:10 schreef -Datdus- het volgende:
Ik ga het nu doen. Ik ga mij eerst even verwennen met een koud glas sprite.
En dan ook nog de gewilde onehundred achievement als 100ste deelnemer!quote:Op vrijdag 16 juli 2010 17:15 schreef omyfalzer het volgende:
Niet dat ik er de intentie voor had, maar de -weg- achievement mag er bij voor mij.(http://forum.fok.nl/topic/1496359).
Zo heb je geen achievements, en zo heb je er opeens 2.
Is coolquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:05 schreef Rockiejj het volgende:
Thanks Datdus,
Pirania, pas maar op, volgende week heb ik je verslagen!!
quote:Op donderdag 22 juli 2010 02:08 schreef PiRANiA het volgende:
* PiRANiA nomineert senseismurf voor #12 (-weg-)
Er is wel gereageerdquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:21 schreef Rockiejj het volgende:
#12 graag.
Was niet eens gepland =D
Al word The Pirate Bay toch geblokkeerd..
Nee, het klopt hoor.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:22 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Er is wel gereageerd
Mod in dit geval
Ja, maar ik kon niet meer editen toen ik het door had.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:34 schreef Maraca het volgende:
Volgens mij is de OP niet volledig.. hij gaat maar tot #20
Zet je OP in een post neer dan zet ik m wel in de OPquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:18 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ja, maar ik kon niet meer editen toen ik het door had.
Wat liefquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:19 schreef murp het volgende:
[..]
Zet je OP in een post neer dan zet ik m wel in de OP
Thanks, FOK! achievements #4 deze achievements moesten er bij....quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:19 schreef murp het volgende:
[..]
Zet je OP in een post neer dan zet ik m wel in de OP
bewijzen willen wequote:Op zondag 25 juli 2010 20:57 schreef EcktenBaas het volgende:
Ik doe ook mee.
Ik heb #11, FiPo in een Tong80 topic.
Autistquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:42 schreef Acinonyx het volgende:
#1, #2, en #3 ik zit al ruim aan de 10000 posts
jaquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:33 schreef _Alkaline het volgende:
Even een vraag over #12.
Als de mod die je topic sluit dat nou met een bericht doet, geld het dan?
http://forum.fok.nl/topic/1449796
lees OP achievements worden hier niet gehaaldquote:
Doe zo maarquote:Op donderdag 29 juli 2010 02:05 schreef Oceanview het volgende:
Misschien een achievement om in de top 200 te komen?
Ooh, ik dacht top 500 van postaantallenquote:
Zou ook best kunnenquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ooh, ik dacht top 500 van postaantallen.
Dus in de top 5 komen van de dagcijfers?quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:47 schreef iamredleader het volgende:
Neuh, ik zou het dan eerder op een top-5 notering van de dagcijfers houden, anders is het te makkelijk
dankjewelquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:48 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je opent kuttopics.
En dat is nu?quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:49 schreef -Datdus- het volgende:
Jajaja 't wordt weer tijd om te updaten...
Ik vind het beter om een grote update om de zoveel dagen te doen dan elke keer waner iemand post te updaten.
En een #11 erbij!quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:55 schreef ElmoFan het volgende:
nummer 1 ook voor mij!
Overzicht van mij wat nog niet in de OP staat: #10 en #1
Mocht je nog wat live willen zetten, geef ff een gilquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:55 schreef -Datdus- het volgende:
Als dit topic vol gepost is update ik alles in dit topic en neem ik even een zomer stop tot september!
Dan open ik later weer een vernieuwd Achievements topic met vernieuwde achievements etc...![]()
Dus post nog snel even je achievements! Ook ga ik verder werken aan het systeempje.![]()
(je achievements blijven wel staan)
#13 telt niet: Achievements kunnen niet in dit topic worden gehaald.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:46 schreef TWP het volgende:
Voor mij:
#11: Fipo bij Tong
#12: Op slot voor er werd gereageerd
#13: Gepost in topic met 'ontopic worthiness'
Ik heb hem veranderd, dankjequote:Op woensdag 4 augustus 2010 22:38 schreef hexje het volgende:
[..]
#13 telt niet: Achievements kunnen niet in dit topic worden gehaald.
#13 er ook maar bij danquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:33 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
En een #11 erbij!![]()
Overzicht van mij wat nog niet in de OP staat: #10, #11 en #1
-Datdus- geldt #13 ook voor bovenstaande reeks maar dan deel 1? (die heeft geen seal gekregen)quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:56 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
#13 er ook maar bij dan[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #3
Overzichtje: #10, #11, #5 en #1
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:55 schreef -Datdus- het volgende:
Als dit topic vol gepost is update ik alles in dit topic en neem ik even een zomer stop tot september!
Dan open ik later weer een vernieuwd Achievements topic met vernieuwde achievements etc...![]()
Dus post nog snel even je achievements! Ook ga ik verder werken aan het systeempje.![]()
je kunt een gesloten topique niet updaten.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:51 schreef Maanvis het volgende:
Als Regel 4 niet bestond dan had ik nu achievement #10.
Topic bijna vol!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:55 schreef -Datdus- het volgende:
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:55 schreef -Datdus- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |