quote:Ik was niet van plan om 80 verschillende soorten bier te gaan halen. Ik zorg voor Grolsch en Hertog Jan en daar doen jullie het maar mee![]()
Sterke drank moet je zelf meenemen!
En ik heb gisteren maar even een BBQ gekocht, die hadden we nog niet
Omdat het tropisch warm wordt is er een goede kans dat we water gaan opzoeken. Zwemspullen en een grote handdoek zijn dus ook geen overbodige luxe om mee te nemenquote:Mensen donderdag stuur ik een pmrond met mijn adres gegevens. Heb ik voor donderdag niks van je gehoord over de betaling dan stuur ik ook mijn adres niet! Dan neem ik aan dat je besloten hebt om toch niet te komen.
Voor de mensen die met het OV komen. Hoe laat komen jullie aan? De kans is groot dat iedereen tegelijk aankomt, dan is het makkelijker om jullie met de stadsbus van het station te halen denk ik.
Huppel, je denkt toch niet dat ik ga afzeggen?!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ratel heeft al betaald dus ze moet wel. Voor haar geldt No Refunds
Zoete witte wijnquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:13 schreef LovelyLady het volgende:
Zijn er liefhebbers voor rosé en zoete witte wijn?
Ik wil wel wat mee nemen maar in mijn eentje een fles leeg drinken![]()
Almelo is net te ver weg anders kon je hier wel slapen hoor. Maar je kunt toch ook gewoon komen en met de laatste trein terug?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:41 schreef Trevland het volgende:
Ik zit met een klein probleempje![]()
Ik heb mijn slaap spullen nog bij Marijke staan omdat vorige weekend nog niet bekend was dat ze niet ging. Ik ga kijken of ik mijn spullen terug kan krijgen maar dat weet ik niet eerder dan vrijdag, nu is mijn vraag als het niet lukt heeft iemand anders nog ene plek voor mij?
Helaas moet ik dan alsnog vroeg wegquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Almelo is net te ver weg anders kon je hier wel slapen hoor. Maar je kunt toch ook gewoon komen en met de laatste trein terug?
Dat doe ik ook.
Was het niet dat Erwin een plekje ergens had gereserveerd? Misschien kan/mag jij daar nu wel slapen als je huppel lief aankijktquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:41 schreef Trevland het volgende:
Ik heb mijn slaap spullen nog bij Marijke staan omdat vorige weekend nog niet bekend was dat ze niet ging. Ik ga kijken of ik mijn spullen terug kan krijgen maar dat weet ik niet eerder dan vrijdag, nu is mijn vraag als het niet lukt heeft iemand anders nog ene plek voor mij?
neequote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:13 schreef LovelyLady het volgende:
Zijn er liefhebbers voor rosé en zoete witte wijn?
Cognacquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zoete witte wijnMaar ik neem toch zelf een fles Hennessy mee.
Rare combinatie, maatjes van mij drinken whiskey met Redbull ook niet echt mijn dingquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Cognac met Redbull he.En wij gaan meeten
Whiskey moet je puur drinken. Goede whiskey dan hè.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:29 schreef justmattie het volgende:
[..]
Rare combinatie, maatjes van mij drinken whiskey met Redbull ook niet echt mijn ding
Jep. Minder goede whiskey gaat door de cola bij mij.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Whiskey moet je puur drinken. Goede whiskey dan hè.
Whiskey kun je ook totaal niet vergelijken met Hennessyquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:29 schreef justmattie het volgende:
[..]
Rare combinatie, maatjes van mij drinken whiskey met Redbull ook niet echt mijn ding
Dat kan wel hoorquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:41 schreef Trevland het volgende:
En vrijdag nog ijsbergslamix en een zak rucolamix en baconquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Slager: Mevrouw wilt u ook bratwurst voor op de bbq?
ik:![]()
Maar het vlees is besteld, bier is bijna allemaal gehaald. Nu alleen de sauzen enz nog
Die valt onder de "enz"quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En vrijdag nog ijsbergslamix en een zak rucolamix en bacon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |