quote:Ik was niet van plan om 80 verschillende soorten bier te gaan halen. Ik zorg voor Grolsch en Hertog Jan en daar doen jullie het maar mee![]()
Sterke drank moet je zelf meenemen!
En ik heb gisteren maar even een BBQ gekocht, die hadden we nog niet
Omdat het tropisch warm wordt is er een goede kans dat we water gaan opzoeken. Zwemspullen en een grote handdoek zijn dus ook geen overbodige luxe om mee te nemenquote:Mensen donderdag stuur ik een pmrond met mijn adres gegevens. Heb ik voor donderdag niks van je gehoord over de betaling dan stuur ik ook mijn adres niet! Dan neem ik aan dat je besloten hebt om toch niet te komen.
Voor de mensen die met het OV komen. Hoe laat komen jullie aan? De kans is groot dat iedereen tegelijk aankomt, dan is het makkelijker om jullie met de stadsbus van het station te halen denk ik.
Huppel, je denkt toch niet dat ik ga afzeggen?!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ratel heeft al betaald dus ze moet wel. Voor haar geldt No Refunds
Zoete witte wijnquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:13 schreef LovelyLady het volgende:
Zijn er liefhebbers voor rosé en zoete witte wijn?
Ik wil wel wat mee nemen maar in mijn eentje een fles leeg drinken![]()
Almelo is net te ver weg anders kon je hier wel slapen hoor. Maar je kunt toch ook gewoon komen en met de laatste trein terug?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:41 schreef Trevland het volgende:
Ik zit met een klein probleempje![]()
Ik heb mijn slaap spullen nog bij Marijke staan omdat vorige weekend nog niet bekend was dat ze niet ging. Ik ga kijken of ik mijn spullen terug kan krijgen maar dat weet ik niet eerder dan vrijdag, nu is mijn vraag als het niet lukt heeft iemand anders nog ene plek voor mij?
Helaas moet ik dan alsnog vroeg wegquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:44 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Almelo is net te ver weg anders kon je hier wel slapen hoor. Maar je kunt toch ook gewoon komen en met de laatste trein terug?
Dat doe ik ook.
Was het niet dat Erwin een plekje ergens had gereserveerd? Misschien kan/mag jij daar nu wel slapen als je huppel lief aankijktquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:41 schreef Trevland het volgende:
Ik heb mijn slaap spullen nog bij Marijke staan omdat vorige weekend nog niet bekend was dat ze niet ging. Ik ga kijken of ik mijn spullen terug kan krijgen maar dat weet ik niet eerder dan vrijdag, nu is mijn vraag als het niet lukt heeft iemand anders nog ene plek voor mij?
neequote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:13 schreef LovelyLady het volgende:
Cognacquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zoete witte wijnMaar ik neem toch zelf een fles Hennessy mee.
Rare combinatie, maatjes van mij drinken whiskey met Redbull ook niet echt mijn dingquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Cognac met Redbull he.En wij gaan meeten
Whiskey moet je puur drinken. Goede whiskey dan hè.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:29 schreef justmattie het volgende:
[..]
Rare combinatie, maatjes van mij drinken whiskey met Redbull ook niet echt mijn ding
Jep. Minder goede whiskey gaat door de cola bij mij.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Whiskey moet je puur drinken. Goede whiskey dan hè.
Whiskey kun je ook totaal niet vergelijken met Hennessyquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:29 schreef justmattie het volgende:
[..]
Rare combinatie, maatjes van mij drinken whiskey met Redbull ook niet echt mijn ding
Dat kan wel hoorquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:41 schreef Trevland het volgende:
En vrijdag nog ijsbergslamix en een zak rucolamix en baconquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Slager: Mevrouw wilt u ook bratwurst voor op de bbq?
ik:![]()
Maar het vlees is besteld, bier is bijna allemaal gehaald. Nu alleen de sauzen enz nog
Die valt onder de "enz"quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En vrijdag nog ijsbergslamix en een zak rucolamix en bacon
Gezellig!!quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:02 schreef Oksel het volgende:
Wij komen ws ook..En nemen gewoon kratje bier, fles wijn, vlees en saus mee.
Oftewel, je blijft slapen. Gezellig is het, en anders maken we het gezellig.quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:52 schreef Oksel het volgende:
Een orgie in de woonkamer dus.
Of we blijven slapen ligt aan de gezelligheid..
Is goedquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:52 schreef Oksel het volgende:
Een orgie in de woonkamer dus.
Of we blijven slapen ligt aan de gezelligheid..
Dat zou heel fijn zijnquote:Op woensdag 7 juli 2010 07:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kan wel hoor![]()
Eventueel kan ik vrijdag ook wel langs Zwolle rijden voor je. Moet er toch langs als ik Yordi wegbreng.
Kijk dat is handig, kan ik anders vanaf Arnhem of zo mee rijden?quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:19 schreef Elmostyle het volgende:
Morgen hoor ik van BMA definitief of die ook komt, zijn er nog mensen die vervoer nodig hebben richting emmen of kan iedereen d'r komen?
Mijn route iig
http://maps.google.nl/maps?f=d&source=s_d&saddr=Antwerpen&daddr=nijmegen+to:emmen&hl=nl&geocode=&mra=ls&sll=51.220581,4.399722&sspn=0.232662,0.726471&g=antwerpen&ie=UTF8&z=8
Tuurlijk, al zou het het makkelijkste zijn als je evt. naar het station van Nijmegen komt, aangezien ik daar eerst nog langskom voor BMA, ik pm je wel ffquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zou heel fijn zijn
[..]
Kijk dat is handig, kan ik anders vanaf Arnhem of zo mee rijden?
shotgunquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:11 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Tuurlijk, al zou het het makkelijkste zijn als je evt. naar het station van Nijmegen komt, aangezien ik daar eerst nog langskom voor BMA, ik pm je wel ff
Zorg maar voor genoeg emmers dan denk ikquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Na overleg hebben wij besloten dat iedereen in de woonkamer gaat slapen![]()
Gewoon 1 groot matras
Doe ikquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:44 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
huppel pm je even betaalgegevens dan maak ik morgen avond over
Zuipfestijn?quote:Op donderdag 8 juli 2010 06:43 schreef LovelyLady het volgende:
Emmers? Het is een BBQ, geen zuipfestijntoch?
Okequote:Op donderdag 8 juli 2010 06:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zuipfestijn?![]()
Er is heel geen drank hoor
No refundsquote:Op donderdag 8 juli 2010 07:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oke![]()
ik denk dat ik maar ga afzeggen
Jawel hoorquote:Op donderdag 8 juli 2010 08:47 schreef Giertje het volgende:
nu mijn vakantie niet doorgaat kan ik nog komen?
Elmostyle gaat via Zwolle, weet alleen niet of hij nog plek heeft..quote:Op donderdag 8 juli 2010 08:52 schreef Giertje het volgende:
mooi ik moet zo gaan als ik terug kom dan regelen we wel betalingen
ik kom met de trein denk ik want ik weet niet of ik met iemand kan meerijden vanaf zwolle
en ik blijf niet slapen
Giertje is een hem, een hij, mannelijk enzoquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:43 schreef Elmostyle het volgende:
@ BMA, ik kom eerst langs jou inderdaad, en dan naar Nijmegen centraal. Kan Trevland trwns nog op m'n PM reagerenIs wel handig
@ Giertje/Ezechielk: Momenteel rijden alleen BMA en Trevland dan mee, dus er zijn nog 2 plekken beschikbaar(Al is 1 relaxter, aangezien in 't midden zitten in geeneen auto echt relaxt is eigenlijk
), dus Giertje is welkom, alleen ik kan d'r niet terug brengen naar Zwolle 's avonds aangezien ik pas volgende dag terugga
Woops excuses, post aangepast, volgende keer ga ik eerst ff naar fobo/profiel kijkenquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Giertje is een hem, een hij, mannelijk enzo
Hhaha weer net zo slim bezig he,quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:03 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Woops excuses, post aangepast, volgende keer ga ik eerst ff naar fobo/profiel kijken
Het wordt warmquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:04 schreef LittleBlonde het volgende:
Nice weekend in zicht! Meet met de fokkers!![]()
( hee, dat doet me denken aan die ene film; meet the fockers)
quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het wordt warm![]()
Denk dat ik ff waterspul ga halen. Ballonnen enz
arme huppelhuiskamerquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:11 schreef LittleBlonde het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een onwijs goeie van jou![]()
Ik ga denk ik ook ff heel veel ballonnen halen
Zijn de mensen sochtends ook beter te wekken, gewoon ballonnen met veel water vullen en over iedereen heen gooien:P
Ach, ze heeft zaterdag een nieuwe vloerbedekkingquote:
Jij komt dus niet?quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:11 schreef LittleBlonde het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een onwijs goeie van jou![]()
Ik ga denk ik ook ff heel veel ballonnen halen
Zijn de mensen sochtends ook beter te wekken, gewoon ballonnen met veel water vullen en over iedereen heen gooien:P
* LovelyLady waterproofmascara moet gaan aanschaffenquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het wordt warm![]()
Denk dat ik ff waterspul ga halen. Ballonnen enz
Was wel de bedoeling dacht ik maar ze zei al snel weer afquote:
Dat is je geradenquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:31 schreef LittleBlonde het volgende:
Ja ik kom wel, maar ik zal wel zorgen dat ik je huis heel en droog laat hoor
Dan neem je hem mee, houden wij je vriendin wel bezigquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:34 schreef Oksel het volgende:
Ik wil eigenlijk wel om 09:00 weer op de racefiets zitten zondag ochtend
Geen probleem tochquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:34 schreef Oksel het volgende:
Ik wil eigenlijk wel om 09:00 weer op de racefiets zitten zondag ochtend
Inclusief belofte dat we even de grens over gaan om een willekeurig huis met oranje slingers te behangen als Duitsland 4de is gewordenquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:41 schreef Oksel het volgende:
Nu je het over mijn vriendin verloofde hebt; ze wil wel de wedstrijd Duitsland - URU zien..
TV en bank is aanwezigquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:41 schreef Oksel het volgende:
Nu je het over mijn vriendin verloofde hebt; ze wil wel de wedstrijd Duitsland - URU zien..
Wedstrijd in HD kwaliteitquote:
Sportievelingquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:44 schreef Oksel het volgende:
Misschien kom ik op de racefiets, en ga zondag weer terug op de fiets. 60km, dus mooi stukje.
Kom gewoon vrijdag, gratis met je OV en dan kan je als je wilt tot maandag onder de pannen zijn, weer gratis met OVquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:54 schreef Myraela het volgende:
Ik kom misschien toch, als ik het qua reizen en kosten even geregeld krijg. En als ik durf.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom gewoon vrijdag, gratis met je OV en dan kan je als je wilt tot maandag onder de pannen zijn, weer gratis met OV
Hoe eng denk je dat ik het vind om 20 man over de vloer te krijgenquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar dat zijn 3 nachten met mensen die ik nog niet ken. Dat is best wel een beetje eng.
Ja ikquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:13 schreef LovelyLady het volgende:
Ik wil wel wat mee nemen maar in mijn eentje een fles leeg drinken![]()
Nou ja zeg.quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:22 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik denk dat ik maar geen wit shirtje aandoe zaterdag
Je kan altijd nog na een uur hard wegrennen hoor.quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar dat zijn 3 nachten met mensen die ik nog niet ken. Dat is best wel een beetje eng.
omgquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe eng denk je dat ik het vind om 20 man over de vloer te krijgen![]()
Maar is ook heel erg leuk
Oke ik doe een wit shirtje aan.quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou ja zeg.
Ik was van plan om helemaal in het wit te gaan
Knuffel knuffelquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke ik doe een wit shirtje aan.
@Ratel: Waarom moet ik eigenlijk een harnas aan?
Iedereen krijgt een halve vierkante meter toegewezen en dan moet het lukkenquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Je kan altijd nog na een uur hard wegrennen hoor.En ik ken ook helemaal niemand.
[..]
omgpast dat wel in je huis en tuin?
Gezellig dat je komt, jammer van je vakantiequote:
Shit nou moet ik wel witte kleding gaan kopenquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke ik doe een wit shirtje aan.
@Ratel: Waarom moet ik eigenlijk een harnas aan?
Niet geweest en dus niet gehaaldquote:
Knuffelen is fijn.quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Knuffel knuffel![]()
Maar ik geef toe, nu heb ik stoere praatjes en als ik je zie ben ik net zo verlegen.
Zou je vorige week al doenquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iedereen krijgt een halve vierkante meter toegewezen en dan moet het lukken![]()
[..]
Gezellig dat je komt, jammer van je vakantie![]()
[..]
Shit nou moet ik wel witte kleding gaan kopen
Ik hou je niet tegenquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik heb een witte bikini, moet ik die aantrekken?
Ja!quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik heb een witte bikini, moet ik die aantrekken?
Nu als het goed is welquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja!
Ik heb geen bikini
De lijst in de OP klopt ook niet meer trouwens
Heb je ook geen badpak dan?quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja!
Ik heb geen bikini
De lijst in de OP klopt ook niet meer trouwens
Nah!quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Knuffelen is fijn.
Ik ben ook verlegen hoor, met een beetje geluk ga ik weer bang voor me uit staren
[..]
Nee. Ik heb trouwens wel een bikini maar die past niet meer. Die bedekt net mijn tepels zeg maar.quote:
Dat kan ik ook welquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nah!Voor je uit staren?? Oh dan heb je een goeie aan mij, ik lul je de oren van je kop af.
Maar ik praat geen onzin he, mijn gesprekken hebben wel inhoud.
Wat is 't probleemquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee. Ik heb trouwens wel een bikini maar die past niet meer. Die bedekt net mijn tepels zeg maar.
Is toch genoeg?quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee. Ik heb trouwens wel een bikini maar die past niet meer. Die bedekt net mijn tepels zeg maar.
Een mede ratelquote:
Je kan anders ook gewoon zaterdag tot aan Breda komen, in nijmegen pik ik BMA en Trev op, en dan op 't laatste kleine stukje van Zwolle->Emmen rijd Giertje ook nog ff mee =) De zondag ga ik weer gewoon terug en kan ik je weer afzetten bij breda?quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben preuts.quote:
Nee.quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Is toch genoeg?Trek aan dat ding!
[..]
Een mede ratel
ik zie het probleem nietquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wel.quote:
En hoezo dacht je dat ik had afgezegd?quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
He te gek! Trev komt ookIk dacht dat hij had afgezegd.
@ Huppelmuts, ik ga geen aandachtshoer spelen hoor, ik laat mn bikini gewoon thuis.
Is leuk johquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:53 schreef Giertje het volgende:
ik vind et wel dood eng jullie in het echt te ontmoeten
Ik zal lief voor je zijn.quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:53 schreef Giertje het volgende:
ik vind et wel dood eng jullie in het echt te ontmoeten
Mooi binnen een minuut of 10 dusquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:57 schreef Giertje het volgende:
ik zal in ieder geval stil zijn de eerste tijd pas na een paar bier dan word ik wel losser
Nee.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:04 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
volgensmij heb ik veel gemistmoet ik zwembroek etc meenemen of wat?
Ik zou hem meenemen als ik jou was. Ik gooi een kinderzwembadje in de tuin en misschien als er animo voor is kunnen we smiddags voor het BBQ even naar de rietplas lopen. Natuurgebied met strandje en water enzquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:04 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
volgensmij heb ik veel gemistmoet ik zwembroek etc meenemen of wat?
Dan zorg ik dat ik de mijne mee hebquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou hem meenemen als ik jou was. Ik gooi een kinderzwembadje in de tuin en misschien als er animo voor is kunnen we smiddags voor het BBQ even naar de rietplas lopen. Natuurgebied met strandje en water enz
Ook 1 voor mij?quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan zorg ik dat ik de mijne mee heb
Oke dan neem ik ;t meequote:Op donderdag 8 juli 2010 19:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou hem meenemen als ik jou was. Ik gooi een kinderzwembadje in de tuin en misschien als er animo voor is kunnen we smiddags voor het BBQ even naar de rietplas lopen. Natuurgebied met strandje en water enz
Het wordt ruim 30 graden. We zoeken heus wel verkoeling op dus.quote:
Oh hell yeah!quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het wordt ruim 30 graden. We zoeken heus wel verkoeling op dus.
Ik weet niet hoe laat de niet slapers uiterlijk weg moeten maar misschien een idee om tot uur of 6 lekker bij het water te gaan liggen?quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oh hell yeah!
Ik trek wel gelijk m;n zwembroek aan dan denk ik
YEAH BABY!quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe laat de niet slapers uiterlijk weg moeten maar misschien een idee om tot uur of 6 lekker bij het water te gaan liggen?
Tof, mijn 3-kwartsbroek heeft een binnenbroek, dus kan ook dienst doen als zwembroek.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oh hell yeah!
Je roze en dan film ik Yordi zn reactie welquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tof, mijn 3-kwartsbroek heeft een binnenbroek, dus kan ook dienst doen als zwembroek.
Of, zal ik speciaal voor jullie, mijn gedeeltelijk roze aantrekken?
Alleen een zwembroekje?quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oh hell yeah!
Doe jij dat dan ook?quote:
8 uur wil ik wel weer op weg zijn naar apeldoorn eigenlijkquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe laat de niet slapers uiterlijk weg moeten maar misschien een idee om tot uur of 6 lekker bij het water te gaan liggen?
Ok.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
8 uur wil ik wel weer op weg zijn naar apeldoorn eigenlijk
Als jij een knalroze speedo aandoet, doe ik alleen een zwembroek aan.quote:
Doe 1 met bloemetjes.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tof, mijn 3-kwartsbroek heeft een binnenbroek, dus kan ook dienst doen als zwembroek.
Of, zal ik speciaal voor jullie, mijn gedeeltelijk roze aantrekken?
Je mag wel blijven slapen hoorquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
8 uur wil ik wel weer op weg zijn naar apeldoorn eigenlijk
dat vind ik nog veel engerquote:
Ik vind ;t ook eng!quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat vind ik nog veel enger
en besides ik heb al betaald voor overdag blijven
jij kent denk ik wel meer mensen dan ikquote:
Lik m'n bruine anjerquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als jij een knalroze speedo aandoet, doe ik alleen een zwembroek aan.
Die is waarschijnlijjk veel te kleinquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Doe 1 met bloemetjes.
Je mag ook wel die van mij lenen, heb je doodskopjes.
Niets engs aan, we bijten niet!quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat vind ik nog veel enger
en besides ik heb al betaald voor overdag blijven
80% heeft zij ook nog niet gezien.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
jij kent denk ik wel meer mensen dan ik
Ik denk dat als ik Huppels voorgevel zie ik al een minderwaardigheidscomplex krijgquote:
Dat wel. Maar alsnog. Autist, en gelijk halfnaakt moeten gaan.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
jij kent denk ik wel meer mensen dan ik
Ik ook niet, maar boeiend. Leuk toch!quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
80% heeft zij ook nog niet gezien.
Huppel heeft onverwachte slapers als ingecalculeerdquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Lik m'n bruine anjer
[..]
Die is waarschijnlijjk veel te klein
[..]
Niets engs aan, we bijten niet!
Plus, het resterende bedrag kan volgens mij ook als je er bent contant, gok ik. (Huppel?)
Dat krijgt iedereenquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik Huppels voorgevel zie ik al een minderwaardigheidscomplex krijgDus nee.
Zal ik die verstoppen in mn oranje overall?quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik Huppels voorgevel zie ik al een minderwaardigheidscomplex krijgDus nee.
Kom maar.quote:
Eerder te groot. Van ex gejat, gewoon zwemshort dusquote:[..]
Die is waarschijnlijjk veel te klein
Je hebt geen aanspraak want ik ga Ilse versieren.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:48 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar boeiend. Leuk toch!
Ik ken DW en OpdekopDus heb sowieso wel aanspraak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |