Hhaha weer net zo slim bezig he,quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:03 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Woops excuses, post aangepast, volgende keer ga ik eerst ff naar fobo/profiel kijken
Het wordt warmquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:04 schreef LittleBlonde het volgende:
Nice weekend in zicht! Meet met de fokkers!![]()
( hee, dat doet me denken aan die ene film; meet the fockers)
quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het wordt warm![]()
Denk dat ik ff waterspul ga halen. Ballonnen enz
arme huppelhuiskamerquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:11 schreef LittleBlonde het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een onwijs goeie van jou![]()
Ik ga denk ik ook ff heel veel ballonnen halen
Zijn de mensen sochtends ook beter te wekken, gewoon ballonnen met veel water vullen en over iedereen heen gooien:P
Ach, ze heeft zaterdag een nieuwe vloerbedekkingquote:
Jij komt dus niet?quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:11 schreef LittleBlonde het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een onwijs goeie van jou![]()
Ik ga denk ik ook ff heel veel ballonnen halen
Zijn de mensen sochtends ook beter te wekken, gewoon ballonnen met veel water vullen en over iedereen heen gooien:P
* LovelyLady waterproofmascara moet gaan aanschaffenquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het wordt warm![]()
Denk dat ik ff waterspul ga halen. Ballonnen enz
Was wel de bedoeling dacht ik maar ze zei al snel weer afquote:
Dat is je geradenquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:31 schreef LittleBlonde het volgende:
Ja ik kom wel, maar ik zal wel zorgen dat ik je huis heel en droog laat hoor
Dan neem je hem mee, houden wij je vriendin wel bezigquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:34 schreef Oksel het volgende:
Ik wil eigenlijk wel om 09:00 weer op de racefiets zitten zondag ochtend
Geen probleem tochquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:34 schreef Oksel het volgende:
Ik wil eigenlijk wel om 09:00 weer op de racefiets zitten zondag ochtend
Inclusief belofte dat we even de grens over gaan om een willekeurig huis met oranje slingers te behangen als Duitsland 4de is gewordenquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:41 schreef Oksel het volgende:
Nu je het over mijn vriendin verloofde hebt; ze wil wel de wedstrijd Duitsland - URU zien..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |