Gezellig!!quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:02 schreef Oksel het volgende:
Wij komen ws ook..En nemen gewoon kratje bier, fles wijn, vlees en saus mee.
Oftewel, je blijft slapen. Gezellig is het, en anders maken we het gezellig.quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:52 schreef Oksel het volgende:
Een orgie in de woonkamer dus.
Of we blijven slapen ligt aan de gezelligheid..
Is goedquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:52 schreef Oksel het volgende:
Een orgie in de woonkamer dus.
Of we blijven slapen ligt aan de gezelligheid..
Dat zou heel fijn zijnquote:Op woensdag 7 juli 2010 07:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kan wel hoor![]()
Eventueel kan ik vrijdag ook wel langs Zwolle rijden voor je. Moet er toch langs als ik Yordi wegbreng.
Kijk dat is handig, kan ik anders vanaf Arnhem of zo mee rijden?quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:19 schreef Elmostyle het volgende:
Morgen hoor ik van BMA definitief of die ook komt, zijn er nog mensen die vervoer nodig hebben richting emmen of kan iedereen d'r komen?
Mijn route iig
http://maps.google.nl/maps?f=d&source=s_d&saddr=Antwerpen&daddr=nijmegen+to:emmen&hl=nl&geocode=&mra=ls&sll=51.220581,4.399722&sspn=0.232662,0.726471&g=antwerpen&ie=UTF8&z=8
Tuurlijk, al zou het het makkelijkste zijn als je evt. naar het station van Nijmegen komt, aangezien ik daar eerst nog langskom voor BMA, ik pm je wel ffquote:Op woensdag 7 juli 2010 22:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zou heel fijn zijn
[..]
Kijk dat is handig, kan ik anders vanaf Arnhem of zo mee rijden?
shotgunquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:11 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Tuurlijk, al zou het het makkelijkste zijn als je evt. naar het station van Nijmegen komt, aangezien ik daar eerst nog langskom voor BMA, ik pm je wel ff
Zorg maar voor genoeg emmers dan denk ikquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:23 schreef Huppelmuts het volgende:
Na overleg hebben wij besloten dat iedereen in de woonkamer gaat slapen![]()
Gewoon 1 groot matras
Doe ikquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:44 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
huppel pm je even betaalgegevens dan maak ik morgen avond over
Zuipfestijn?quote:Op donderdag 8 juli 2010 06:43 schreef LovelyLady het volgende:
Emmers? Het is een BBQ, geen zuipfestijntoch?
Okequote:Op donderdag 8 juli 2010 06:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zuipfestijn?![]()
Er is heel geen drank hoor
No refundsquote:Op donderdag 8 juli 2010 07:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oke![]()
ik denk dat ik maar ga afzeggen
Jawel hoorquote:Op donderdag 8 juli 2010 08:47 schreef Giertje het volgende:
nu mijn vakantie niet doorgaat kan ik nog komen?
Elmostyle gaat via Zwolle, weet alleen niet of hij nog plek heeft..quote:Op donderdag 8 juli 2010 08:52 schreef Giertje het volgende:
mooi ik moet zo gaan als ik terug kom dan regelen we wel betalingen
ik kom met de trein denk ik want ik weet niet of ik met iemand kan meerijden vanaf zwolle
en ik blijf niet slapen
Giertje is een hem, een hij, mannelijk enzoquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:43 schreef Elmostyle het volgende:
@ BMA, ik kom eerst langs jou inderdaad, en dan naar Nijmegen centraal. Kan Trevland trwns nog op m'n PM reagerenIs wel handig
@ Giertje/Ezechielk: Momenteel rijden alleen BMA en Trevland dan mee, dus er zijn nog 2 plekken beschikbaar(Al is 1 relaxter, aangezien in 't midden zitten in geeneen auto echt relaxt is eigenlijk
), dus Giertje is welkom, alleen ik kan d'r niet terug brengen naar Zwolle 's avonds aangezien ik pas volgende dag terugga
Woops excuses, post aangepast, volgende keer ga ik eerst ff naar fobo/profiel kijkenquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Giertje is een hem, een hij, mannelijk enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |