Nah!quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Knuffelen is fijn.
Ik ben ook verlegen hoor, met een beetje geluk ga ik weer bang voor me uit staren
[..]
Nee. Ik heb trouwens wel een bikini maar die past niet meer. Die bedekt net mijn tepels zeg maar.quote:
Dat kan ik ook welquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nah!Voor je uit staren?? Oh dan heb je een goeie aan mij, ik lul je de oren van je kop af.
Maar ik praat geen onzin he, mijn gesprekken hebben wel inhoud.
Wat is 't probleemquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee. Ik heb trouwens wel een bikini maar die past niet meer. Die bedekt net mijn tepels zeg maar.
Is toch genoeg?quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee. Ik heb trouwens wel een bikini maar die past niet meer. Die bedekt net mijn tepels zeg maar.
Een mede ratelquote:
Je kan anders ook gewoon zaterdag tot aan Breda komen, in nijmegen pik ik BMA en Trev op, en dan op 't laatste kleine stukje van Zwolle->Emmen rijd Giertje ook nog ff mee =) De zondag ga ik weer gewoon terug en kan ik je weer afzetten bij breda?quote:Op donderdag 8 juli 2010 16:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar dat zijn 3 nachten met mensen die ik nog niet ken. Dat is best wel een beetje eng.
Ik ben preuts.quote:
Nee.quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Is toch genoeg?Trek aan dat ding!
[..]
Een mede ratel
ik zie het probleem nietquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wel.quote:
En hoezo dacht je dat ik had afgezegd?quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
He te gek! Trev komt ookIk dacht dat hij had afgezegd.
@ Huppelmuts, ik ga geen aandachtshoer spelen hoor, ik laat mn bikini gewoon thuis.
Is leuk johquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:53 schreef Giertje het volgende:
ik vind et wel dood eng jullie in het echt te ontmoeten
Ik zal lief voor je zijn.quote:Op donderdag 8 juli 2010 18:53 schreef Giertje het volgende:
ik vind et wel dood eng jullie in het echt te ontmoeten
Mooi binnen een minuut of 10 dusquote:Op donderdag 8 juli 2010 18:57 schreef Giertje het volgende:
ik zal in ieder geval stil zijn de eerste tijd pas na een paar bier dan word ik wel losser
Nee.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:04 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
volgensmij heb ik veel gemistmoet ik zwembroek etc meenemen of wat?
Ik zou hem meenemen als ik jou was. Ik gooi een kinderzwembadje in de tuin en misschien als er animo voor is kunnen we smiddags voor het BBQ even naar de rietplas lopen. Natuurgebied met strandje en water enzquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:04 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
volgensmij heb ik veel gemistmoet ik zwembroek etc meenemen of wat?
Dan zorg ik dat ik de mijne mee hebquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou hem meenemen als ik jou was. Ik gooi een kinderzwembadje in de tuin en misschien als er animo voor is kunnen we smiddags voor het BBQ even naar de rietplas lopen. Natuurgebied met strandje en water enz
Ook 1 voor mij?quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan zorg ik dat ik de mijne mee heb
Oke dan neem ik ;t meequote:Op donderdag 8 juli 2010 19:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zou hem meenemen als ik jou was. Ik gooi een kinderzwembadje in de tuin en misschien als er animo voor is kunnen we smiddags voor het BBQ even naar de rietplas lopen. Natuurgebied met strandje en water enz
Het wordt ruim 30 graden. We zoeken heus wel verkoeling op dus.quote:
Oh hell yeah!quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het wordt ruim 30 graden. We zoeken heus wel verkoeling op dus.
Ik weet niet hoe laat de niet slapers uiterlijk weg moeten maar misschien een idee om tot uur of 6 lekker bij het water te gaan liggen?quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oh hell yeah!
Ik trek wel gelijk m;n zwembroek aan dan denk ik
YEAH BABY!quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe laat de niet slapers uiterlijk weg moeten maar misschien een idee om tot uur of 6 lekker bij het water te gaan liggen?
Tof, mijn 3-kwartsbroek heeft een binnenbroek, dus kan ook dienst doen als zwembroek.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oh hell yeah!
Je roze en dan film ik Yordi zn reactie welquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tof, mijn 3-kwartsbroek heeft een binnenbroek, dus kan ook dienst doen als zwembroek.
Of, zal ik speciaal voor jullie, mijn gedeeltelijk roze aantrekken?
Alleen een zwembroekje?quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oh hell yeah!
Doe jij dat dan ook?quote:
8 uur wil ik wel weer op weg zijn naar apeldoorn eigenlijkquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe laat de niet slapers uiterlijk weg moeten maar misschien een idee om tot uur of 6 lekker bij het water te gaan liggen?
Ok.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
8 uur wil ik wel weer op weg zijn naar apeldoorn eigenlijk
Als jij een knalroze speedo aandoet, doe ik alleen een zwembroek aan.quote:
Doe 1 met bloemetjes.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tof, mijn 3-kwartsbroek heeft een binnenbroek, dus kan ook dienst doen als zwembroek.
Of, zal ik speciaal voor jullie, mijn gedeeltelijk roze aantrekken?
Je mag wel blijven slapen hoorquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
8 uur wil ik wel weer op weg zijn naar apeldoorn eigenlijk
dat vind ik nog veel engerquote:
Ik vind ;t ook eng!quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat vind ik nog veel enger
en besides ik heb al betaald voor overdag blijven
jij kent denk ik wel meer mensen dan ikquote:
Lik m'n bruine anjerquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als jij een knalroze speedo aandoet, doe ik alleen een zwembroek aan.
Die is waarschijnlijjk veel te kleinquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Doe 1 met bloemetjes.
Je mag ook wel die van mij lenen, heb je doodskopjes.
Niets engs aan, we bijten niet!quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat vind ik nog veel enger
en besides ik heb al betaald voor overdag blijven
80% heeft zij ook nog niet gezien.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
jij kent denk ik wel meer mensen dan ik
Ik denk dat als ik Huppels voorgevel zie ik al een minderwaardigheidscomplex krijgquote:
Dat wel. Maar alsnog. Autist, en gelijk halfnaakt moeten gaan.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
jij kent denk ik wel meer mensen dan ik
Ik ook niet, maar boeiend. Leuk toch!quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
80% heeft zij ook nog niet gezien.
Huppel heeft onverwachte slapers als ingecalculeerdquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Lik m'n bruine anjer
[..]
Die is waarschijnlijjk veel te klein
[..]
Niets engs aan, we bijten niet!
Plus, het resterende bedrag kan volgens mij ook als je er bent contant, gok ik. (Huppel?)
Dat krijgt iedereenquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik Huppels voorgevel zie ik al een minderwaardigheidscomplex krijgDus nee.
Zal ik die verstoppen in mn oranje overall?quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik Huppels voorgevel zie ik al een minderwaardigheidscomplex krijgDus nee.
Kom maar.quote:
Eerder te groot. Van ex gejat, gewoon zwemshort dusquote:[..]
Die is waarschijnlijjk veel te klein
Je hebt geen aanspraak want ik ga Ilse versieren.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:48 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar boeiend. Leuk toch!
Ik ken DW en OpdekopDus heb sowieso wel aanspraak
Ik DW, Trev, LL, Gotrick en de Huppels.Best veel eigenlijkquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:48 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar boeiend. Leuk toch!
Ik ken DW en OpdekopDus heb sowieso wel aanspraak
oooewww nou word het wel verlijdelijk en begin ik erg te twijfelen om toch voor de nacht te blijvenquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Huppel heeft onverwachte slapers als ingecalculeerd
* Ezechielk in zijn telefoon zet een slok olijfolie in te nemen.quote:
Hm. Nah, neem mijn eigen wel mee.quote:[..]
Eerder te groot. Van ex gejat, gewoon zwemshort dusEn mijn kont past erin, dus jouw negerlul al helemaal.
Same here maar dan Ez er nog bijquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik DW, Trev, LL, Gotrick en de Huppels.Best veel eigenlijk
Doen!quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
oooewww nou word het wel verlijdelijk en begin ik erg te twijfelen om toch voor de nacht te blijven
Anders kijk je gewoon. Vind je het niks kan je altijd nog weg gaan tochquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
oooewww nou word het wel verlijdelijk en begin ik erg te twijfelen om toch voor de nacht te blijven
Inderdaad, maar ik heb er wel zin inquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik DW, Trev, LL, Gotrick en de Huppels.Best veel eigenlijk
Waarom olijfolie?quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
* Ezechielk in zijn telefoon zet een slok olijfolie in te nemen.
[..]
Hm. Nah, neem mijn eigen wel mee.
Mooi de ochtendkok hebben we alquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Doen!
Spongbobtosti's van Ez, wat wil je nog meer?
En alsof je met je bezopen kop nog 2 uur in de trein wil zitten.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:52 schreef Giertje het volgende:
ik neem voor de zekerheid wel slaapspul mee en dan bekijk ik het eenmaal daar wel
Ez natuurlijk. Kan ;ie eindelijk bewijzen dat ;ie een vent is, ondanks zijn roze garderobe.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi de ochtendkok hebben we al![]()
Wie gaat de BBQ doen?
Ez ook.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi de ochtendkok hebben we al![]()
Wie gaat de BBQ doen?
Ik wou ook mn roze polo aan doenquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ez natuurlijk. Kan ;ie eindelijk bewijzen dat ;ie een vent is, ondanks zijn roze garderobe.
GMTAquote:
Dat probleem is dus opgelostquote:
Heb je toch die roze polo gekocht?quote:
Puick plan. Ga ik Yordi even op de hoogte brengen van het hoge gehalte mannelijke rozedragers overmorgenquote:
dat zal niet voor het eerst zijn in ieder gevalquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En alsof je met je bezopen kop nog 2 uur in de trein wil zitten.
Ik zal het op prijs stellen als je ze platplakt met tape.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik die verstoppen in mn oranje overall?
dan versier ik mattie welquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je hebt geen aanspraak want ik ga Ilse versieren.
Zeur niet jij hebt nog een figuurquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik zal het op prijs stellen als je ze platplakt met tape.Mijn dochter heeft ook joekels en het is zo oneerlijk als ik zie hoe topjes e.d bij haar prachtig staan en bij mij maar.. ehm.. gewoontjes.
Kan. Op usb stickie is voldoende, die stoppen we dan gewoon direct de tv inquote:
Kan er een geheugenkaart in je tv?quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan. Op usb stickie is voldoende, die stoppen we dan gewoon direct de tv in
Angelspit please.quote:
*kucht* * LovelyLady hand schudt van huppelmutsquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Zeur niet jij hebt nog een figuur![]()
Ik denk dat ik de hele dag vet jaloers ga kijken omdat ik nog wel een zoveel maanden zwanger figuur heb
Je hebt geen kansquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je hebt geen aanspraak want ik ga Ilse versieren.
Ik denk dat hij naar zn homies wil het weekendquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Puick plan. Ga ik Yordi even op de hoogte brengen van het hoge gehalte mannelijke rozedragers overmorgen
Jaquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heb je toch die roze polo gekocht?
HEUH DIT IS HELEMAAL GEEN SC TROUWENS
Waarom niet?quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:03 schreef justmattie het volgende:
[..]
Je hebt geen kans
[..]
Ik denk dat hij naar zn homies wil het weekend![]()
[..]
Ja
komt in ordequote:Op donderdag 8 juli 2010 20:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kan er een geheugenkaart in je tv?
[..]
Angelspit please.
quote:
Ik heb fototoestelquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:08 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dat heb ik gehoord.
Zijn er btw mensen die hun fototoestel mee hebben? Dan kan ik de mijne thuis laten
Nee. Usb-aansluiting. WIj hangen gewoon een externe harde schijf aan de tvquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kan er een geheugenkaart in je tv?
[..]
Angelspit please.
Story of my life.quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:08 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dat heb ik gehoord.
Zijn er btw mensen die hun fototoestel mee hebben? Dan kan ik de mijne thuis laten
Ik wil best model staan voor je portfolio, mits niet herkenbaar. En straalbezopen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:20 schreef Myraela het volgende:
Als ik kom neem ik mijn compact cameraatje wel mee. Of er moeten mensen model willen staan voor mijn portfolio.
Sucks dusquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Story of my life.
En grote kans dat ik die van mij wel meeneem.
Ik neem mn D60 wel mee.quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:20 schreef Myraela het volgende:
Als ik kom neem ik mijn compact cameraatje wel mee. Of er moeten mensen model willen staan voor mijn portfolio.
Zoog het maar, dan had ik er wat aan.quote:
Wat nou als??quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:20 schreef Myraela het volgende:
Jij kent mij echt nog niet hequote:Op donderdag 8 juli 2010 20:59 schreef Oksel het volgende:
![]()
Ben benieuwd hoeveel mensen met een grote bek hier overmorgen nog een grote bek hebben..
Wie heeft er een grote bek dan?quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:59 schreef Oksel het volgende:
![]()
Ben benieuwd hoeveel mensen met een grote bek hier overmorgen nog een grote bek hebben..
Mijn zoon van 12 is er wel gewoonquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:06 schreef Oksel het volgende:
Is iedereen die komt 18+ ? Hoe is de man/vrouw verhouding?
75% man 25% vrouwquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:06 schreef Oksel het volgende:
Is iedereen die komt 18+ ? Hoe is de man/vrouw verhouding?
Oe mn hond is ook vrouwelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |