Oh hell yeah!quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het wordt ruim 30 graden. We zoeken heus wel verkoeling op dus.
Ik weet niet hoe laat de niet slapers uiterlijk weg moeten maar misschien een idee om tot uur of 6 lekker bij het water te gaan liggen?quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oh hell yeah!
Ik trek wel gelijk m;n zwembroek aan dan denk ik
YEAH BABY!quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe laat de niet slapers uiterlijk weg moeten maar misschien een idee om tot uur of 6 lekker bij het water te gaan liggen?
Tof, mijn 3-kwartsbroek heeft een binnenbroek, dus kan ook dienst doen als zwembroek.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oh hell yeah!
Je roze en dan film ik Yordi zn reactie welquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tof, mijn 3-kwartsbroek heeft een binnenbroek, dus kan ook dienst doen als zwembroek.
Of, zal ik speciaal voor jullie, mijn gedeeltelijk roze aantrekken?
Alleen een zwembroekje?quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oh hell yeah!
Doe jij dat dan ook?quote:
8 uur wil ik wel weer op weg zijn naar apeldoorn eigenlijkquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe laat de niet slapers uiterlijk weg moeten maar misschien een idee om tot uur of 6 lekker bij het water te gaan liggen?
Ok.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
8 uur wil ik wel weer op weg zijn naar apeldoorn eigenlijk
Als jij een knalroze speedo aandoet, doe ik alleen een zwembroek aan.quote:
Doe 1 met bloemetjes.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tof, mijn 3-kwartsbroek heeft een binnenbroek, dus kan ook dienst doen als zwembroek.
Of, zal ik speciaal voor jullie, mijn gedeeltelijk roze aantrekken?
Je mag wel blijven slapen hoorquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
8 uur wil ik wel weer op weg zijn naar apeldoorn eigenlijk
dat vind ik nog veel engerquote:
Ik vind ;t ook eng!quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat vind ik nog veel enger
en besides ik heb al betaald voor overdag blijven
jij kent denk ik wel meer mensen dan ikquote:
Lik m'n bruine anjerquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als jij een knalroze speedo aandoet, doe ik alleen een zwembroek aan.
Die is waarschijnlijjk veel te kleinquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Doe 1 met bloemetjes.
Je mag ook wel die van mij lenen, heb je doodskopjes.
Niets engs aan, we bijten niet!quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat vind ik nog veel enger
en besides ik heb al betaald voor overdag blijven
80% heeft zij ook nog niet gezien.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
jij kent denk ik wel meer mensen dan ik
Ik denk dat als ik Huppels voorgevel zie ik al een minderwaardigheidscomplex krijgquote:
Dat wel. Maar alsnog. Autist, en gelijk halfnaakt moeten gaan.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
jij kent denk ik wel meer mensen dan ik
Ik ook niet, maar boeiend. Leuk toch!quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
80% heeft zij ook nog niet gezien.
Huppel heeft onverwachte slapers als ingecalculeerdquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Lik m'n bruine anjer
[..]
Die is waarschijnlijjk veel te klein
[..]
Niets engs aan, we bijten niet!
Plus, het resterende bedrag kan volgens mij ook als je er bent contant, gok ik. (Huppel?)
Dat krijgt iedereenquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik Huppels voorgevel zie ik al een minderwaardigheidscomplex krijgDus nee.
Zal ik die verstoppen in mn oranje overall?quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik Huppels voorgevel zie ik al een minderwaardigheidscomplex krijgDus nee.
Kom maar.quote:
Eerder te groot. Van ex gejat, gewoon zwemshort dusquote:[..]
Die is waarschijnlijjk veel te klein
Je hebt geen aanspraak want ik ga Ilse versieren.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:48 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar boeiend. Leuk toch!
Ik ken DW en OpdekopDus heb sowieso wel aanspraak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |