Ik DW, Trev, LL, Gotrick en de Huppels.Best veel eigenlijkquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:48 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar boeiend. Leuk toch!
Ik ken DW en OpdekopDus heb sowieso wel aanspraak
oooewww nou word het wel verlijdelijk en begin ik erg te twijfelen om toch voor de nacht te blijvenquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Huppel heeft onverwachte slapers als ingecalculeerd
* Ezechielk in zijn telefoon zet een slok olijfolie in te nemen.quote:
Hm. Nah, neem mijn eigen wel mee.quote:[..]
Eerder te groot. Van ex gejat, gewoon zwemshort dusEn mijn kont past erin, dus jouw negerlul al helemaal.
Same here maar dan Ez er nog bijquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik DW, Trev, LL, Gotrick en de Huppels.Best veel eigenlijk
Doen!quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
oooewww nou word het wel verlijdelijk en begin ik erg te twijfelen om toch voor de nacht te blijven
Anders kijk je gewoon. Vind je het niks kan je altijd nog weg gaan tochquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
oooewww nou word het wel verlijdelijk en begin ik erg te twijfelen om toch voor de nacht te blijven
Inderdaad, maar ik heb er wel zin inquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik DW, Trev, LL, Gotrick en de Huppels.Best veel eigenlijk
Waarom olijfolie?quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
* Ezechielk in zijn telefoon zet een slok olijfolie in te nemen.
[..]
Hm. Nah, neem mijn eigen wel mee.
Mooi de ochtendkok hebben we alquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Doen!
Spongbobtosti's van Ez, wat wil je nog meer?
En alsof je met je bezopen kop nog 2 uur in de trein wil zitten.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:52 schreef Giertje het volgende:
ik neem voor de zekerheid wel slaapspul mee en dan bekijk ik het eenmaal daar wel
Ez natuurlijk. Kan ;ie eindelijk bewijzen dat ;ie een vent is, ondanks zijn roze garderobe.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi de ochtendkok hebben we al![]()
Wie gaat de BBQ doen?
Ez ook.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi de ochtendkok hebben we al![]()
Wie gaat de BBQ doen?
Ik wou ook mn roze polo aan doenquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ez natuurlijk. Kan ;ie eindelijk bewijzen dat ;ie een vent is, ondanks zijn roze garderobe.
GMTAquote:
Dat probleem is dus opgelostquote:
Heb je toch die roze polo gekocht?quote:
Puick plan. Ga ik Yordi even op de hoogte brengen van het hoge gehalte mannelijke rozedragers overmorgenquote:
dat zal niet voor het eerst zijn in ieder gevalquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En alsof je met je bezopen kop nog 2 uur in de trein wil zitten.
Ik zal het op prijs stellen als je ze platplakt met tape.quote:Op donderdag 8 juli 2010 19:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik die verstoppen in mn oranje overall?
dan versier ik mattie welquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je hebt geen aanspraak want ik ga Ilse versieren.
Zeur niet jij hebt nog een figuurquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik zal het op prijs stellen als je ze platplakt met tape.Mijn dochter heeft ook joekels en het is zo oneerlijk als ik zie hoe topjes e.d bij haar prachtig staan en bij mij maar.. ehm.. gewoontjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |