Kan. Op usb stickie is voldoende, die stoppen we dan gewoon direct de tv inquote:
Kan er een geheugenkaart in je tv?quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan. Op usb stickie is voldoende, die stoppen we dan gewoon direct de tv in
Angelspit please.quote:
*kucht* * LovelyLady hand schudt van huppelmutsquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Zeur niet jij hebt nog een figuur![]()
Ik denk dat ik de hele dag vet jaloers ga kijken omdat ik nog wel een zoveel maanden zwanger figuur heb
Je hebt geen kansquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je hebt geen aanspraak want ik ga Ilse versieren.
Ik denk dat hij naar zn homies wil het weekendquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Puick plan. Ga ik Yordi even op de hoogte brengen van het hoge gehalte mannelijke rozedragers overmorgen
Jaquote:Op donderdag 8 juli 2010 19:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heb je toch die roze polo gekocht?
HEUH DIT IS HELEMAAL GEEN SC TROUWENS
Waarom niet?quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:03 schreef justmattie het volgende:
[..]
Je hebt geen kans
[..]
Ik denk dat hij naar zn homies wil het weekend![]()
[..]
Ja
komt in ordequote:Op donderdag 8 juli 2010 20:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kan er een geheugenkaart in je tv?
[..]
Angelspit please.
quote:
Ik heb fototoestelquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:08 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dat heb ik gehoord.
Zijn er btw mensen die hun fototoestel mee hebben? Dan kan ik de mijne thuis laten
Nee. Usb-aansluiting. WIj hangen gewoon een externe harde schijf aan de tvquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kan er een geheugenkaart in je tv?
[..]
Angelspit please.
Story of my life.quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:08 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dat heb ik gehoord.
Zijn er btw mensen die hun fototoestel mee hebben? Dan kan ik de mijne thuis laten
Ik wil best model staan voor je portfolio, mits niet herkenbaar. En straalbezopen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:20 schreef Myraela het volgende:
Als ik kom neem ik mijn compact cameraatje wel mee. Of er moeten mensen model willen staan voor mijn portfolio.
Sucks dusquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Story of my life.
En grote kans dat ik die van mij wel meeneem.
Ik neem mn D60 wel mee.quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:20 schreef Myraela het volgende:
Als ik kom neem ik mijn compact cameraatje wel mee. Of er moeten mensen model willen staan voor mijn portfolio.
Zoog het maar, dan had ik er wat aan.quote:
Wat nou als??quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:20 schreef Myraela het volgende:
Jij kent mij echt nog niet hequote:Op donderdag 8 juli 2010 20:59 schreef Oksel het volgende:
![]()
Ben benieuwd hoeveel mensen met een grote bek hier overmorgen nog een grote bek hebben..
Wie heeft er een grote bek dan?quote:Op donderdag 8 juli 2010 20:59 schreef Oksel het volgende:
![]()
Ben benieuwd hoeveel mensen met een grote bek hier overmorgen nog een grote bek hebben..
Mijn zoon van 12 is er wel gewoonquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:06 schreef Oksel het volgende:
Is iedereen die komt 18+ ? Hoe is de man/vrouw verhouding?
75% man 25% vrouwquote:Op donderdag 8 juli 2010 21:06 schreef Oksel het volgende:
Is iedereen die komt 18+ ? Hoe is de man/vrouw verhouding?
Oe mn hond is ook vrouwelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |