Misschien mogen Schenkstroop-bashtopics niet meer, maar zijn comments verdienen echt een keiharde "quote:Op 20-06-2010 15:22 schreef Schenkstroop
[..]
Vind ik ook goed hoor! En mwa zo heel lelijk ben ik nog niet. Dus dat zal wel meevallen (hoop ik)
quote:
Mensen die fappen op fotos zijn sneu. Ik ben niet sneu. Dus ik fap niet op fotos.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:54 schreef Diabox het volgende:
Hij struint 40 profielen per dag af om ermee te flirten, jij struint 40 profielen per dag af om er op te fappen.
Leugenaar.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:55 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Mensen die fappen op fotos zijn sneu. Ik ben niet sneu. Dus ik fap niet op fotos.
lol xDquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:54 schreef Penisbaard het volgende:
Schenkstroop
Fotoboek van DE_krumpel
Kijk hem hier gaan ook.
Tregten klachdt.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:53 schreef Supersoep het volgende:
Bah, wat wind ik me daar over op. Ze struinen per dag 40 profielen af om met vijf onschuldige meisjes tegelijk te flirten, en wat blijkt? Ze liegen ook nog eens:
[..]
Misschien mogen Schenkstroop-bashtopics niet meer, maar zijn comments verdienen echt een keiharde "![]()
![]()
"
quote:Supersoep
no userpicture
webicon
Geregistreerd 24-04-2005
Geslacht Man
Aantal forumposts 1.936 »
Aantal FP-reacties 0 »
Aantal views 240
Aantal reacties 4
Laatste voyeur(s) NotYou
NotYou
NotYou
NotYou
NotYou
quote:Op 11-06-2010 12:43 schreef Schenkstroop
Hai bescheiden barbie![]()
(no creepiness intended)
Nu ben ik wel benieuwd hoe je er dan uitziet eigenlijk ..
quote:Op 11-06-2010 14:07 schreef DE_krumpel
[..]
nee want jij zegt dat je lelijk bent en zielig enzo dus geen interesser tenzij je ene neger bent natuurlijk![]()
quote:Op 11-06-2010 14:09 schreef Schenkstroop
[..]
Ga je schreeuwlelijke apen dan maar pijpen. Blond negah-materiaal![]()
![]()
PM svpquote:
Hoe lelijk is hij? Op een schaal van 1 tot 10..quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:06 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ik heb 'm niet meer, maar hij eet met twee stokjes
3 maar das meer omdat ik niet op dat soort types valquote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:07 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Hoe lelijk is hij? Op een schaal van 1 tot 10..
Ok. Laatste vraag..was zijn exceem echt zo erg?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:07 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
3 maar das meer omdat ik niet op dat soort types val
Geen eczeem gezien, wel krullentjens.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:11 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Ok. Laatste vraag..was zijn exceem echt zo erg?
quote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:11 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Ok. Laatste vraag..was zijn exceem echt zo erg?
Dan was het natuurlijk Schenkstroop niet. Hij heeft zware eczeem littekens in z'n gezicht. Hij heeft je gewoon een willekeurige foto gestuurd van iemand die op hem lijkt (een toch wat verbeterde versie) om zo de reacties te peilen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:11 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Geen eczeem gezien, wel krullentjens.
Denk het ook...quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:12 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dan was het natuurlijk Schenkstroop niet. Hij heeft zware eczeem littekens in z'n gezicht. Hij heeft je gewoon een willekeurige foto gestuurd van iemand die op hem lijkt (een toch wat verbeterde versie) om zo de reacties te peilen.
Die persoon op de foto had m ook best kunnen zijn.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:12 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dan was het natuurlijk Schenkstroop niet. Hij heeft zware eczeem littekens in z'n gezicht. Hij heeft je gewoon een willekeurige foto gestuurd van iemand die op hem lijkt (een toch wat verbeterde versie) om zo de reacties te peilen.
Zo'n reactie moet je standaard al hebben als je benaderd wordt door een kerel die tegelijkertijd dezelfde berichtjes op 10 andere profielen achterlaat. Nee, dan voel je je speciaal.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:14 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Die persoon op de foto had m ook best kunnen zijn.
Ach en als ie er zo uitziet:
[ afbeelding ]
dan overweeg ik een grote paniek wegren aktie
quote:Op 20-06-2010 14:44 schreef Schenkstroop
[..]
fok!-verslaafd.. join the club.
Of geef opperhoofd Dany even een PM. Dan kun je vast betaald krijgen om te fok!ken. Een meisje als jij zal vast wel veel clicks genereren
Kus van een lelijkerd uit Purmerend X
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |