Juist niet. Jij hebt faallaptop's.quote:Op zondag 25 juli 2010 12:11 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Dan heb je 3 faal-laptops gekocht, goedzo
Btw: 3 Laptops hebben![]()
Ik heb niet eens een laptopquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U will have a job, my Dear!
quote:Op zondag 25 juli 2010 12:13 schreef hc-sjonny het volgende:
[ afbeelding ]Wat een ongeveer zeg ipv desktop laptop hoe ziet ie dan eruit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is a time of cumming and going.
zag er groot uitquote:Op zondag 25 juli 2010 12:20 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Wat een ongeveer zeg ipv desktop laptop hoe ziet ie dan eruit?
Apple fanboyquote:Op zondag 25 juli 2010 12:44 schreef Echtjammer het volgende:
Ik ga geen nieuwe foto maken, das me te veel werk en bullshit, maar hier is een foto van begin dit jaar, moet goed zijn
(intussen wel een zooitje haha)
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 juli 2010 12:44 schreef Echtjammer het volgende:
Ik ga geen nieuwe foto maken, das me te veel werk en bullshit, maar hier is een foto van begin dit jaar, moet goed zijn
(intussen wel een zooitje haha)
[ afbeelding ]
Apple fanboy's....quote:
dies mooiquote:Op zondag 25 juli 2010 12:47 schreef ElmoFan het volgende:
ok , herinner me net dat ik nog een foto had:
[ afbeelding ]
quote:
dank, het ligt licht (quote:
mooie ligtjes lichtjesquote:Op zondag 25 juli 2010 12:50 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
dank, het ligt licht () achter mijn scherm kleurt nu mee, dat is veranderd
Filmpjes daarvan:
Is wel vet dat licht, maar hoeveel heeft dat extra gekost?quote:Op zondag 25 juli 2010 12:50 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Filmpjes daarvan:
Verzonnen topicsquote:Op zondag 25 juli 2010 12:50 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Filmpjes daarvan:
Da's best vetquote:Op zondag 25 juli 2010 12:50 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Filmpjes daarvan:
Dat was een samenkopen actie en ik denk dat het in totaal 55 euro heeft gekost incl. lampenquote:Op zondag 25 juli 2010 12:54 schreef Vincent. het volgende:
[..]
Is wel vet dat licht, maar hoeveel heeft dat extra gekost?
Dit is alle info die ik heb: http://www.samenkopen.net/action/21282quote:Op zondag 25 juli 2010 12:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's best vetHoe werkt die technologie eigenlijk?
ah prima te doen. zou het ook werken voor 2 schermen?quote:Op zondag 25 juli 2010 12:55 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Dat was een samenkopen actie en ik denk dat het in totaal 55 euro heeft gekost incl. lampen
Ik denk dat dat zou moeten lukken.quote:Op zondag 25 juli 2010 12:56 schreef Adames het volgende:
[..]
ah prima te doen. zou het ook werken voor 2 schermen?
Die zag ik niet eensquote:Op zondag 25 juli 2010 13:04 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Die hoort waarschijnlijk bij die andere schoen rechts achterin
reageren op je eigen fotoquote:Op zondag 25 juli 2010 13:06 schreef RoBro het volgende:
[..]
die singstar mic vind ik eigenlijk opmerkelijker
Viel me ook op, maar wist niet zeker of het singstar wasquote:Op zondag 25 juli 2010 13:06 schreef RoBro het volgende:
[..]
die singstar mic vind ik eigenlijk opmerkelijker
Ik heb niks verzonnen hoor...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best wel portable man waar haal je je stroom vandaan?quote:Op zondag 25 juli 2010 13:45 schreef Stofzuigerzak het volgende:
Ik heb een portable PC
[ afbeelding ]
Fokkers komen niet buiten dus dat zou eht probleem niet moeten zijnquote:Op zondag 25 juli 2010 13:49 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Best wel portable man waar haal je je stroom vandaan?
of heb je verlengkabel van 1km?
Fokkers wonen in villa's wist je nog?quote:Op zondag 25 juli 2010 13:50 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Fokkers komen niet buiten dus dat zou eht probleem niet moeten zijn
Daar heb ik deze voorquote:Op zondag 25 juli 2010 13:49 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Best wel portable man waar haal je je stroom vandaan?
of heb je verlengkabel van 1km?
Faalhondquote:Op zondag 25 juli 2010 13:56 schreef stef040 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, ik doe soms wel eens Wow.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |