quote:FC Utrecht heeft doelman Michel Vorm op verlof gestuurd. De WK-ganger zou zich woensdag weer aansluiten bij de selectie van Ton du Chatinier, maar liet tijdens de huldiging van Oranje in Amsterdam weten dat niet te zien zitten.
De goalie had woensdag een onderhoud met coach Du Chatinier en technisch directeur Foeke Booy. 'Michel gaf aan mentaal vermoeid te zijn', vertelt Booy aan Voetbal International. 'Hij was moe van het continu scherp trainen met Oranje en het vele reizen.'
FC Utrecht speelt donderdag in de eigen Galgenwaard de heenwedstrijd tegen KF Tirana in de tweede voorronde van de Europa League. 'Khalid Sinouh staat in die wedstrijd onder de lat', vervolgt Booy. 'Hij krijgt de voorkeur boven Wesley de Ruiter omdat hij meer ervaring heeft.'
Eergisteren waren er 6.000 kaarten verkocht, ik reken dus ook op niet meer dan 10.000 man.quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:42 schreef Stampie22 het volgende:
Benieuwd hoe druk het wordt, come on Utreg!
Dat krijg je met een minder aansprekende tegenstander he..plus het feit dat veel mensen waarschijnlijk nog op vakantie zijn..quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Eergisteren waren er 6.000 kaarten verkocht, ik reken dus ook op niet meer dan 10.000 man.
Dat laatste is denk ik nog de grootste reden, het is midden in het hoogseizoen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:43 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Dat krijg je met een minder aansprekende tegenstander he..plus het feit dat veel mensen waarschijnlijk nog op vakantie zijn..
Niet super ofzo, 0-0 tegen Litex Lovech, 0-2 tegen AA Gent, en 2-0 tegen Istanbul nogwat.quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:51 schreef Toilutpaper het volgende:
Zou mooi zijn als Utrecht door kan gaan.. hoe hebben ze het in de voorbereiding gedaan?
2x gewonnen en 1 x gelijk tegen betere clubs als Tirana. Moet wel lukken idd.quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Niet super ofzo, 0-0 tegen Litex Lovech, 0-2 tegen AA Gent, en 2-0 tegen Istanbul nogwat.
Maar aangezien we exact hetzelfde team hebben als vorig jaar, met die Aussies erbij (waarvan Oar en Sarota bij de eerste 18 zitten), moet het toch wel kunnen ja.
1 keer verloren ook he, van Gent dus.quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:56 schreef Toilutpaper het volgende:
[..]
2x gewonnen en 1 x gelijk tegen betere clubs als Tirana.
Ja idd.. moeten ze zelf het spel maken..quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
1 keer verloren ook he, van Gent dus.
En ik ken dat hele Tirana verder niet, maar volgens Wouters en Vonk is het een counterploeg die met 10 man voor de goal liggen en loeren op 1 counter, dus dat is altijd lastig.
quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:55 schreef PBateman1978 het volgende:
Maar aangezien we exact hetzelfde team hebben als vorig jaar moet het toch wel kunnen ja.
Ik verwacht/vrees een zeer moeizame wedstrijd. Utreg scoort lastig dus hoop niet dat het 0-0 blijft. We moeten in ieder geval niet te makkelijk denken over dit soort wedstrijden, zo vroeg in het seizoen. Herinner me een paar seizoenen geleden de intertoto-wedstrijd tegen Hammarby nog (uit 0-0, thuis 1-1)...quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:57 schreef PBateman1978 het volgende:
En ik ken dat hele Tirana verder niet, maar volgens Wouters en Vonk is het een counterploeg die met 10 man voor de goal liggen en loeren op 1 counter, dus dat is altijd lastig.
Hammarby zat toen middenin de competitie he.quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:37 schreef Stampie22 het volgende:
[..]
[..]
Ik verwacht/vrees een zeer moeizame wedstrijd. Utreg scoort lastig dus hoop niet dat het 0-0 blijft. We moeten in ieder geval niet te makkelijk denken over dit soort wedstrijden, zo vroeg in het seizoen. Herinner me een paar seizoenen geleden de intertoto-wedstrijd tegen Hammarby nog (uit 0-0, thuis 1-1)...
Is er al bekend tegen wie we in de derde ronde kunnen spelen (de winnaar van het duel tussen ... en .... wordt de tegenstander) of wordt daar voor geloot?
quote:Op donderdag 15 juli 2010 13:39 schreef PBateman1978 het volgende:
Utrecht scoort lastig ? Heb je de PO's gemist afgelopen seizoen ?
Denk dat het wel goed gaat komen met goals dit jaar, zolang ze met een ruit op het middenveld blijven spelen zoals in de PO's.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |