Zal je net zien dat ze die van mij nemen. Of er al per ongeluk in gereageerd hebben.quote:
Gewoon een kuttopic openen, zo moeilijk is dat toch nietquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zal je net zien dat ze die van mij nemen. Of er al per ongeluk in gereageerd hebben.
Dan nog. Ik kan kuttopics blijven openen en dan een ban riskeren. Ze reageren toch wel. Ik begin er niet aan.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gewoon een kuttopic openen, zo moeilijk is dat toch niet
Mij is het al een paar keer gelukt in mn fok carriere hoor, zelfs zonder notequote:Op woensdag 14 juli 2010 14:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan nog. Ik kan kuttopics blijven openen en dan een ban riskeren. Ze reageren toch wel. Ik begin er niet aan.
Ik heb het inderdaad zo vaak gehad dat ik dacht dat mijn topic geniaal was maar gelijk gesloten werd.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mij is het al een paar keer gelukt in mn fok carriere hoor, zelfs zonder note
Ik nog nooit.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:49 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik heb het inderdaad zo vaak gehad dat ik dacht dat mijn topic geniaal was maar gelijk gesloten werd.
Daar gaat het al foutquote:Op woensdag 14 juli 2010 14:53 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik nog nooit.
Ik open overigens bijna nooit een topic.
Oja? Maar de mods waren toen ook niet onlinequote:Op woensdag 14 juli 2010 14:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan wordt er nog op gerageerd
Al 3 kuttopic's vandaag...
Ja omdat hij is gesloten zonder reacties en nee omdat te oud.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:57 schreef naatje_1 het volgende:
Zeg, vraagje datdus, zou dit ook tellen: Waar zijn de mods van ONZ ?
Ok, ik had hem al, maargoedquote:Op woensdag 14 juli 2010 15:07 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ja omdat hij is gesloten zonder reacties en nee omdat te oud.
4 keer gequoot worden is toch niet zo'n ramp?quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:46 schreef shadowflash het volgende:
Haha , maar spoort dit gebruikers niet aan tot het creeren voor werk voor de admies en de modjes ?
Op het begin wel een beetje sommige achievements gaan er ook uit.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:46 schreef shadowflash het volgende:
Haha , maar spoort dit gebruikers niet aan tot het creeren voor werk voor de admies en de modjes ?
Alle mannen zijn biseksueelquote:
Zal morgen alles uitzoeken.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:16 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Nee hoor kom maar op met je achievements.
Zoiets?quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:33 schreef Qunix het volgende:
[..]
JIJ WEET HET ZEKER BETER HÉ!~!!!!!!1
quote:
#8:quote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Huppa een banaanvraag voor jou![]()
Alleen topics na 16 juni 2010 gelden hiervoor....quote:Op vrijdag 16 juli 2010 19:51 schreef Qunix het volgende:
#1, #2, #3, #19:
Qunix
#4:
[..]
Zoiets?
#5:
Bookmarklets verzameling
Of extreem: Q The Beat - Radio station tot 2001
#6, #7:
TROS TROS
[..]
[..]
#8:
[NB] Hier moet je zijn!
De aller eerste NB(na de NachtBar en NachtCafe reeks)
#14:
BOE !!!
Voor de rest moet ik nog zoeken....
#9 Succesfull troll dus.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:22 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Alleen topics na 16 juni 2010 gelden hiervoor....
Het is echt te makkelijk.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:29 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee, lees de regels in de OP er maar op na...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:33 schreef poo het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:33 schreef poo het volgende:
[..]
Ook al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt makkelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |