Ah serieus? Wist helemaal niet dat Big Lebowski er ook op was. Die heb ik pas een keer gezien. Pulp Fiction kan ik wel dromen, maar toch blijft ie me boeien.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:39 schreef punchdrunk het volgende:
moeilijk kiezen gisteren, tussen pulp fiction en the big lebowski.
beetje heen en weer geflitst. heb beide toch al >10 keer gezien.
Jaaeee zaet ie!quote:
quote:
leuke pogingquote:Op woensdag 14 juli 2010 17:47 schreef BroodjePindakaas het volgende:
Mensen die Pulp Fiction een kwalitijtsfilm vinden
En weer een zieltje gewonnen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:00 schreef -Strawberry- het volgende:
Gister gezien, ik vond 'm verrasend tof.
Spanning kon beter, maar die humor, dialogen en originaliteit maken veel goed.
Daar was ik ook wel benieuwd naar inderdaad.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:21 schreef shadowflash het volgende:
[..]
En weer een zieltje gewonnen.
Ik zou ehm met een week nog een keer kijken, dan zie je kleine verborgen grapjes en achtergrond dingetjes haha
Yeah , en dan zie je pas echt in hoe geniaal die film in elkaar zit.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar was ik ook wel benieuwd naar inderdaad.Nu weet ik ten minste op voorhand al welke verhaallijnen door elkaar heen lopen.
Ik heb 'm op DVD.quote:Op woensdag 14 juli 2010 18:29 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Yeah , en dan zie je pas echt in hoe geniaal die film in elkaar zit.
Even downloaden
Ook wel voor vrouwenquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:52 schreef LeaderRoel het volgende:
Heb de film vannacht voor het eerst gezien, wat een prachtige film zeg! Een echte film voor echte mannen!![]()
Toen Vincent die Marvin perongeluk door z'n hoofd schoot in de auto.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |