kotsende mannenquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:35 schreef theghostrider het volgende:
Sodemieter op man je eigen bevindingen op anderen te projecteren!!
![]()
Ik moet gewoon kotsen als ik 2 kerels met elkaar..gatverdamme!
Hoe harder je ontkent....quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:35 schreef theghostrider het volgende:
Sodemieter op man je eigen bevindingen op anderen te projecteren!!
![]()
Ik moet gewoon kotsen als ik 2 kerels met elkaar..gatverdamme!
Uhh dat heeft niets met hetero zijn te maken, maar met homofoob en intolerant.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:41 schreef sensodyne het volgende:
ik ben zo erg hetreo dat ik een hekel heb aan homo's
intolerant als je spontane kotsneigingen krijgt? Puur instict!!quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Uhh dat heeft niets met hetero zijn te maken, maar met homofoob en intolerant.
Nee, intolerant als je een hekel hebt aan homo's.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:46 schreef theghostrider het volgende:
[..]
intolerant als je spontane kotsneigingen krijgt? Puur instict!!
Blijf lekker verder leven in je eigen wereldje met je eigen trieste wettenquote:
Alle vrouwen zijn wel bi.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, intolerant als je een hekel hebt aan homo's.
Ik snap die kotsneigingen ook niet echt. Het zijn maar twee mannen. Vrouwen gaan toch ook niet over hun nek als ze lesbo's in actie zien (en nee, niet alle vrouwen zijn bi!).
Ik vind 2 lesbo's niet zo erg nee.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, intolerant als je een hekel hebt aan homo's.
Ik snap die kotsneigingen ook niet echt. Het zijn maar twee mannen. Vrouwen gaan toch ook niet over hun nek als ze lesbo's in actie zien (en nee, niet alle vrouwen zijn bi!).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |