quote:
idd, heb ik ook een keer gehadquote:Op maandag 14 juni 2010 20:19 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Niet doen, de aardbeien scheiden een soort stof af, door het gisten. Ongemerkt kan dit je melk giftig maken.
Naja giftig. Je kan er behoorlijk ziek van worden. Maar dit gebeurd pas na een week of zo.
Dan gaan ze gewoon schimmelenquote:Op maandag 14 juni 2010 20:19 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Niet doen, de aardbeien scheiden een soort stof af, door het gisten. Ongemerkt kan dit je melk giftig maken.
Naja giftig. Je kan er behoorlijk ziek van worden. Maar dit gebeurd pas na een week of zo.
Na een week kun je die aardbeien ook wel weggooien.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:19 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Bijnaquote:Op maandag 14 juni 2010 20:21 schreef littledrummergirl het volgende:
nooit van gehoordmaar het kan wel dat fruit stof afscheidt hoor. Werkt ook zo bij fruit onderling, bananen rijpen tien keer sneller als ze naast sinaasappels liggen bijvoorbeeld
wijsneusquote:Op maandag 14 juni 2010 21:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
BijnaTomaten rijpen tien keer sneller bij bananen, door het gas uit de banaan. Sinaasappels gaan schimmelen door dat zelfde gas
Goed om te weten dat dat dus een bekend iets is.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:34 schreef n0ir het volgende:
Oké iedereen bedankt, ik dacht al dat het nergens op sloeg maar nu kan ik het er nog even inwrijven.
Mama is niet joods, maar zou het voedsel kosjer houden de reden geweest kunnen zijn van de briefjes op de koelkasten in het ziekenhuis? Volgens mij gelden zulke regels alleen voor de combinatie vlees en melk-producten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |