quote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Voor mezelf niet zo snel, ik vind het snel te groot voor mijn lichaam. Een tekst zou ik ook mooi vinden.
Een tekst van een lied waarschijnlijk, heb Beatles overwogen, RHCP, Bob Dylan. Dan weer iets uit een gedicht van Oscar Wilde, dan weer Tennessee Williams. Het is echt moeilijk.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ja maar wat voor tekst ?
Ik was zelf aan het denken voor een tekst voor bij de tattoo die ik op mijn borstkast wil maar ik weet niet wat
Teksten zijn moeilijk !
Ja dat bedoel ikquote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Een tekst van een lied waarschijnlijk, heb Beatles overwogen, RHCP, Bob Dylan. Dan weer iets uit een gedicht van Oscar Wilde, dan weer Tennessee Williams. Het is echt moeilijk.
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Een tekst van een lied waarschijnlijk, heb Beatles overwogen, RHCP, Bob Dylan. Dan weer iets uit een gedicht van Oscar Wilde, dan weer Tennessee Williams. Het is echt moeilijk.
tekst tattooquote:Op zaterdag 10 juli 2010 01:56 schreef Joosterd het volgende:
Ik kom net aanwaaien , waar hebben jullie het over ?
quote:
Geniale CD is dat.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 02:03 schreef Bellatrix het volgende:
Gaat zo mooi over in de welbekende riff.
quote:
Blijft geweldig.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 02:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
http://img13.imageshack.us/img13/8619/2204355.swf
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |