Van dittem!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:22 schreef Myraela het volgende:
Ik ben verliefd. Ze mogen wel bij mij logeren.
Ik zou geen huisdieren toevertrouwen aan een heks als ik TS was...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:22 schreef Myraela het volgende:
Ja, maar soms wel toch? en je kan ergens aangehouden worden, ik weet dat de kans klein is, maar als er gecontroleerd wordt, dan ben ik ze kwijtquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:49 schreef Dyll het volgende:
Tussen Nederland, Duitsland en Denemarken is toch geen grenscontrole?
Dan ga je via een binnenweg?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:44 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Ja, maar soms wel toch? en je kan ergens aangehouden worden, ik weet dat de kans klein is, maar als er gecontroleerd wordt, dan ben ik ze kwijt![]()
Hoelang blijven die beestjes goed dan?quote:Op dinsdag 9 november 2010 21:33 schreef FoolWithMokey het volgende:
Gisteren ben ik eindelijk terug, het ging goed alhoewel we gestopt zijn door de politie omdat we met zijn achten in een auto zaten dat bedoelt is voor 5 mensen. De politie heeft d aga's gezien maar niets over gezegt.
* BlazingV2 doet een vogel kostuum aan.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:22 schreef Myraela het volgende:
Mag ik meequote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:22 schreef Myraela het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |