Is toch een fabeltje ? Je wilt toch lekker vlees in de kuip als vrouw ?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:57 schreef Tinkepink het volgende:Ik ben vrouw en ook ik check niet bewust de penismaat van mijn date. Overigens zegt het formaat niets over hoe goed je bent in bed, itt wat TS in de OP denkt.
Nu word je te persoonlijk.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:11 schreef DeLuna het volgende:
Wat heb je aan een lul van 25 cm als hij er niks mee kan?
Ja, of je hebt een uitgelebberde kut. Kan ie nog zo dik zijn ...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:14 schreef purplerose het volgende:
Nog 1x danHet gaat om de dikte en niet de lengte, dat is wat het opgevulde gevoel geeft
Geen kinderen nemen helpt daarbij alsmede bekkenbodemspieroefeningen (scrabble anyone?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:19 schreef _Fonz het volgende:
[..]
Ja, of je hebt een uitgelebberde kut. Kan ie nog zo dik zijn ...
Dude she has more point than you have inches.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:12 schreef genakt het volgende:
kijkt fobo_!
jij hebt nog nooit sex gehad man
als ik mijn 20+ eruit schwanzed kan jij niet weerstaan hoor
Helaas kan de vagina ook nauwer worden na het krijgen van kinderen als je een overenthousiaste verloskundige hebt.quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 01:30 schreef Aukje83 het volgende:
Maar geen nood als dat niet zo is, dan vinden we er wel wat op.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:26 schreef T42 het volgende:
ik krijg altijd te horen dat het aan het gewicht ligt wat hem aanduwt
mee eensquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:52 schreef Nemain het volgende:
Jongens met een grote piemel denken dat dat een verdienste op zichzelf is. Ze denken dat ze gewoon mogen gaan liggen terwijl jij je een ongeluk zuigt, en dat ze mogen raggen tot je er drie dagen niet van kan zitten, zonder iets terug te doen voor jou. Immers, je mag als vrouw zijnde je handjes toch dichtknijpen met zo'n vangst?
Doe mij maar een wat kleiner geschapen man en die ook nog een beetje aan mij denkt.
Maar een groter geschapen man die ook aan je denkt heeft uiteindelijk wel de voorkeur of maakt dat niet uit?quote:
Bhwahahah!! Wat een dijenkletser.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:26 schreef T42 het volgende:
ik krijg altijd te horen dat het aan het gewicht ligt wat hem aanduwt
Voor mijn vriendin iig wel. Ik ben zelf ook groter geschapen en ik ben een gever in bed. Ik haal er veel voldoening uit om haar zo hard te laten klaar komen dat ze ligt na te schokkenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:05 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Maar een groter geschapen man die ook aan je denkt heeft uiteindelijk wel de voorkeur of maakt dat niet uit?
Onzinquote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:52 schreef Nemain het volgende:
Jongens met een grote piemel denken dat dat een verdienste op zichzelf is. Ze denken dat ze gewoon mogen gaan liggen terwijl jij je een ongeluk zuigt, en dat ze mogen raggen tot je er drie dagen niet van kan zitten, zonder iets terug te doen voor jou. Immers, je mag als vrouw zijnde je handjes toch dichtknijpen met zo'n vangst?
Doe mij maar een wat kleiner geschapen man en die ook nog een beetje aan mij denkt.
Mmm.... achter in je huigquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:22 schreef electronique het volgende:
ik moet niet denken aan een pik van 20+ centimeter
waar moet ik dat allemaal laten?
Als ik zou kunnen kiezen.. ja! maar zo niet is dat geen ramp!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 09:05 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Maar een groter geschapen man die ook aan je denkt heeft uiteindelijk wel de voorkeur of maakt dat niet uit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |