Vrouwen doen dat wel vaker ja.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:36 schreef garfonline het volgende:
Oké, ik heb een raar verhaal/vraag:
Laatst een leuk meisje tegengekomen (ze komt wel uit roemenie), mee afgesproken (3 dagen achter elkaar). Op dat moment ging ze ook nog om met iemand anders maar ze heeft toen voor mij gekozen. En nu hebben we een relatie.
Nu zei ze laatst dat ze op onze first date (waren beetje aan het water gaan liggen op het gras) probeerde te zien of ik een erectie had of niet en ze zelf probeerde haar hand daar toevallig op te leggen om te kijken of dat zo was.
Nu ik er dus wat meer over nadenk hing ze op tweede date ook wel heel erg dicht tegen mij aan (zodat ze kon voelen).
Op derde date vertelde ze over de andere kerel en dat ze mij leuker vond en voor mij wou gaan en toen zei ze plotseling in de auto: "I want to show you my boobies"![]()
En dat resulteerde dus in een sekspartij in de auto...
Maar nu vroeg ik me dus af: wou ze nu van te voren weten of ik goed was in bed (of in de auto...) voordat ze de beslissing echt maakte om voor mij te kiezen?
Doen vrouwen dit?
Als ik er zo aan terug denk is het best wel beetje raar eigenlijk.
Heb het haar zelf niet gevraagd maar is ook wel beetje rare vraag natuurlijk
Ohja, verder is alles wel ok hoor
Mogelijkquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:40 schreef Ascendancy het volgende:
TS heeft een Roemeense golddigger aan de haak geslagen, die alleen maar voor hem heeft gekozen omdat ie een grotere lul had_!
Zo'n wijf zou ik echt niet willen
Denk eerder andersom.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:40 schreef Ascendancy het volgende:
TS heeft een Roemeense golddigger aan de haak geslagen, die alleen maar voor hem heeft gekozen omdat ie een grotere lul had_!
Hij heeft voor haar gekozen omdat ze een grote lul heb?quote:
BULL-SHIT !quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:40 schreef Ascendancy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How does it feel? To treat me like you do.
Nuja, ik denk (ze heeft het er wel over gehad namelijk) dat het haar toch niet allemaal om geld gaat. Ze betaald de dingen die we doen netjes mee, dus ik betaal niet alles ofzo.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:00 schreef Buschetta het volgende:
TS werkt ? Heeft een auto. Is duidelijk niet de slimste.
Win-win dus voor een Roemeense.
Probeer de komende dates eens voor de grap je financiele situatie te schetsen (als in slecht)
Waarschijnlijk zie je d'r nooit meer.
*Bovenstaande gebruikte ik altijd om de golddiggers eruit te vissen...
Groeten uit Bucharest
Geen idee, dat vroeg ik me dus afquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:08 schreef DumDaDum het volgende:
Ja, vrouwen checken volgens mij ja. Is dat gek??
Ja. Ik ga toch ook niet op de 1e date checken of het meisje wel strak genoeg is.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:08 schreef DumDaDum het volgende:
Ja, vrouwen checken volgens mij ja. Is dat gek??
Idd jaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:50 schreef liesje1979 het volgende:
Er missen wat posts.
Ontopic, nee, ik geloof niet dat ik op een eerste date heel bewust de penis van mijn date check.
Ik ook niet nee. Maar dit klinkt dan ook als een hele rare oostblokhoer, dus tjaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:50 schreef liesje1979 het volgende:
Er missen wat posts.
Ontopic, nee, ik geloof niet dat ik op een eerste date heel bewust de penis van mijn date check.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |