Mensen die geen snars van Internet begrijpen moeten de pest krijgen. Simpel zat.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:04 schreef Igen het volgende:
Edit: Het MIVB is zelfs nog strenger! Volgens hun voorwaarden mag je helemaal geen link maken zonder expliciete toestemming, zelfs niet naar de startpagina!
Ze waren op weg naar een feest en het was erg druk bij de voetgangerstunnel, dus toen gingen er groepen mensen langs en over het spoor lopen richting het strand. Weten zij veel of dat een HSL-spoor is, hoe vaak en wanneer er treinen langs komen?quote:Op donderdag 24 juni 2010 10:58 schreef Yreal het volgende:
En die gasten in spanje. Hoe de fuck kan je nou met 16 man tegelijk op een HSL spoor gaan staan![]()
![]()
!!!
Ja maar met ze 16e tegelijk op het spoor staan in een groep van 30.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Ze waren op weg naar een feest en het was erg druk bij de voetgangerstunnel, dus toen gingen er groepen mensen langs en over het spoor lopen richting het strand. Weten zij veel of dat een HSL-spoor is, hoe vaak en wanneer er treinen langs komen?
Men was op de hoogte van het bestaan van een transportsysteem, geleid door twee ijzeren staven gemonteerd op dwarsliggers, en dat daar soms treinen overheen rijden. Tamelijk onhandig om daar over te steken...quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze waren op weg naar een feest en het was erg druk bij de voetgangerstunnel, dus toen gingen er groepen mensen langs en over het spoor lopen richting het strand. Weten zij veel of dat een HSL-spoor is, hoe vaak en wanneer er treinen langs komen?
Wie heeft er een ANDERE, steekhoudende verklaring dan "NS HiSpeed is OPNIEUW privégegevens aan het doorverkopen"?quote:Geachte heer Fles,
Graag nodigen wij u uit om deel te nemen aan een onderzoek over reizen op het traject Nederland - Londen. Het gaat hierbij zowel om reizen voor zakelijke als privé doeleinden.
Door dit onderzoek willen wij achterhalen:
- wat uw indruk is van de vervoermiddelen die u voor deze reis kunt gebruiken
- welke vervoermiddelen u zelf gebruikt en
- hoe u komt tot deze keuze.
Wij zijn zeer geïnteresseerd in uw mening en daarom vragen wij ongeveer 12 minuten van uw tijd om deel te nemen aan dit onderzoek.
[blabla geneuzel]
We benadrukken dat uw antwoorden op deze vragenlijst in bezit blijven van IPM Research & Advies en dat alle antwoorden vertrouwelijk worden behandeld en anoniem worden verwerkt. Om uw antwoorden niet te beïnvloeden vertellen wij vooraf niet wie de opdrachtgever is, we zullen dit echter wel na afloop van het onderzoek vertellen.
Ga dat op Koninginnedag in Amsterdam maar vertellen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:34 schreef Duvel het volgende:
[..]
Men was op de hoogte van het bestaan van een transportsysteem, geleid door twee ijzeren staven gemonteerd op dwarsliggers, en dat daar soms treinen overheen rijden. Tamelijk onhandig om daar over te steken...
Ik.. en volgens mij heb ik de vorige keer toch echt aangegeven dat ik niet meer zulke rotzooi wens te ontvangenquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel godverdomme. Het is weer zo laat. Mail van "infovragenlijst@ipmbv.nl"
[..]
Wie heeft er een ANDERE, steekhoudende verklaring dan "NS HiSpeed is OPNIEUW privégegevens aan het doorverkopen"?![]()
![]()
En wie heeft dit mailtje ook gehad?
Niet voor rede vatbaar...quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga dat op Koninginnedag in Amsterdam maar vertellen.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:26 schreef Yreal het volgende:
ik ben trouwens misleid door wikipedia, daar staat een foto van een stuk enkel spoor bij het artikel van staatslijn a, en dat de moffen daar spoorstaven hebben weggehaald
Gaat niet gebeuren. De brug bij Ravenstein is vorig jaar gerenoveerd.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze nieuw ijzer geplaatst. Nu nog Deventer - Olst en de brug bij Ravenstein verdubbelen
En laat het maar zo. Voor de 3600 en de 4400 is het mooi zat zo. Voor je het weet ziet Pquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:54 schreef Duvel het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. De brug bij Ravenstein is vorig jaar gerenoveerd.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:54 schreef Duvel het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. De brug bij Ravenstein is vorig jaar gerenoveerd.
De huidige dienstregeling is een tweede brug nog niet nodig. Daarbij zal eerst bij Wijchen een keervoriezing worden gemaakt voor een stroptrein Wijchen - Arnhem - (Zutphen / Ede-wageningen).quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik weet het, maar het blijft volgens mij nog wel altijd een soort van wens om er een tweede brug naast te plaatsen.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:03 schreef Ireyon het volgende:
Wat is trouwens de scherpste spoorbocht in NL voor reizigerstreinen? Ik zou gokken op Dordrecht waar je vanaf 2 bakken verder de rest van de trein kunt zien. Bij Vught richting Tilburg ligt ook een krap bochtje, maar die's volgens mij toch nog wat ruimer dan bij Ddr.
quote:Citaat vanop HGBTF:
Met pijn in het hart moet ik dit slechte nieuws meedelen voor de mensen die dit weekend naar de grote railexpo te Saint-Ghislain gaan.
Vandaag gingen we ons konvooi van Schaarbeek naar Saint-Ghislain doen. Met een uur vertraging zijn we vertrokken uit de Group R naar L28. (convooi: 5183, 5515, 52xx, 2201, 61xx, 8264, L rijtuig, Koninklijk rijtuig, 1 K3, 2 K2, 1 M1, cinema rijtuig SCM, Buffetrijtuig TSP, 1 M2 rijtuig, 4403 SCM, en nog 2 rijtuigen die mij momenteel ontgaan.
Welke zijn beschadigd: Meerbepaald kopruit 5183 kant bestuurder (was machien die op kop reed), ruitje van de machienekamer 5515, zijruit van de stuurpostdeur 2201, 1 ruit kapot in het L rijtuig, 2 buitenruiten van het koningklijk rijtuig kapot + 1 binnenruit, 1 ruit kapot in het cinemarijtuig SCM, 1 ruit kapot in het TSP buffetrijtuig.
Mede dankzij de vakantie en de allochtone jongeren die zich vervelen en in Simonis de boel kort en klein slaan + historisch materiaal beschadigen. We zijn blij dat we niet gewond zijn geraakt want de kopruiten van de 5183 zijn nog de originele (enkel glas).
Bellen naar securail en wat blijk dat er geen camerabewaking is in station Simonis .
Namens de vrijwilligers van het TSP verontschuldigen wij ons voor het slechte uitzicht
De bocht naar Den Haag CS vanaf HS is ook best scherp toch?quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:03 schreef Ireyon het volgende:
Wat is trouwens de scherpste spoorbocht in NL voor reizigerstreinen? Ik zou gokken op Dordrecht waar je vanaf 2 bakken verder de rest van de trein kunt zien. Bij Vught richting Tilburg ligt ook een krap bochtje, maar die's volgens mij toch nog wat ruimer dan bij Ddr.
NIet Harderwijk?quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:03 schreef Ireyon het volgende:
Wat is trouwens de scherpste spoorbocht in NL voor reizigerstreinen?
Nekschot voor die lui. Opmerkelijk dat ze overigens meteen weer allochtonen roepenquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:09 schreef trainfreak het volgende:
Gisteravond vond er een konvooi plaats voor de expo van komend weekend.
In Brussel zijn ze 'aangevallen' door een stel stenengooiers. Er sneuvelden enkele ruiten ven historisch materieel.
[..]
Droevigquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:09 schreef trainfreak het volgende:
Gisteravond vond er een konvooi plaats voor de expo van komend weekend.
In Brussel zijn ze 'aangevallen' door een stel stenengooiers. Er sneuvelden enkele ruiten ven historisch materieel.
[..]
Vind maar eens een blanke in die contreien. Veel succesquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nekschot voor die lui. Opmerkelijk dat ze overigens meteen weer allochtonen roepen
Harderwijk heeft wel de maximale verkanting, maar je mag er nog steeds met 110 doorheen.quote:
Deventer-Olst liggen alle viaducten al/nog dubbelsporig. Overwegen hebben bijna allemaal ook de juiste ligging/breedte. Alleen hebben ze wat schakelkasten op de bedding voor het 2e spoor gezet in de loop der jaren.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:03 schreef Brembo het volgende:
[..]
De huidige dienstregeling is een tweede brug nog niet nodig. Daarbij zal eerst bij Wijchen een keervoriezing worden gemaakt voor een stroptrein Wijchen - Arnhem - (Zutphen / Ede-wageningen).
Het stuk tussen Deventer - Olst kan veel goedkoper dubbelsporig worden uitgevoerd, hierbij kan een kwartiersdienst vanaf Zutphen naar Zwolle neergezet worden.
Alle bovenstaande andere antwoorden vervallen; dat is de bocht bij Winterswijk.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:03 schreef Ireyon het volgende:
Wat is trouwens de scherpste spoorbocht in NL voor reizigerstreinen?
Ja, er zijn wel meer scherpe bochten.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:59 schreef dennistd het volgende:
Tussen Deventer en de IJsselbrug is het ook vrij scherp.
Die van Dordrecht is ook vrij scherp, lijkt mij scherper zelfs.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:13 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, er zijn wel meer scherpe bochten.
Er kan maar één bocht het scherpst zijn, en dat is die bij Winterswijk.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:03 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik was net even aan de Jaarbeurszijde van Utrecht CS, om een taart te scoren bij Multivlaai, maar wat is het daar een troosteloos stukje station gewordenalle winkeltjes wel...
Nee. Op het lijntje Lage Zwaluwe -Oosterhout ligt een veel scherpere bochtquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:13 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, er zijn wel meer scherpe bochten.
Er kan maar één bocht het scherpst zijn, en dat is die bij Winterswijk.
Me2quote:
Keertje Google Maps erbij dan maar.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:06 schreef Ascendancy het volgende:
Die van Dordrecht is ook vrij scherp, lijkt mij scherper zelfs.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:16 schreef greavy het volgende:
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=oosterhout&sll=51.816938,4.64823&sspn=0.165754,0.308647&ie=UTF8&hq=&hnear=Oosterhout,+Noord-Brabant&ll=51.692565,4.827418&spn=0.020776,0.038581&z=15
Die is nog scherper
Meer naar Oosterhout toe (beneden) zijn er ook mooie bochtjes.
De bocht is daar te scherp voor de stoomloc 01 1075 (wss ook de 65 018 etc)
Ik niet in elk geval.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:01 schreef Dr_Flash het volgende:
er is vast wel een prorailer in de house met een boekje met boogstralen overal
Moeten ze vaker doen! ICE Hoofddorp - Utrecht (en verder)!quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:19 schreef Yreal het volgende:
Wat een drama rond Schiphol/leiden
op de avt staat een extra ice naar hoofdorp
Weet jij toevallig hoe ze dat gaan doen? Wordt dit een extra trein tussen Nijmegen en Arnhem? Vraag me af of dat ooit gaat passen... Dan zouden ze wel de 3600 kunnen upgraden naar echte intercity, want 4 treinen per uur voor Nijmegen-Lent, Elst en Arnhem Zuid is meer dan genoeg.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:03 schreef Brembo het volgende:
[..]
De huidige dienstregeling is een tweede brug nog niet nodig. Daarbij zal eerst bij Wijchen een keervoriezing worden gemaakt voor een stroptrein Wijchen - Arnhem - (Zutphen / Ede-wageningen).
Dan zie ik je vast wel eens in het restaurant in HGB II.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:27 schreef James1988 het volgende:
* James1988 zwaait naar alle lieve mensjes hier.
Ik begin overigens mijn weg te vinden in De Inktpot.
Zou kunnen. Ik loop er pas rond sinds dinsdag dus echt bekend ben ik er nog niet.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:38 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Dan zie ik je vast wel eens in het restaurant in HGB II.
Ik ben ook geen blijvertje, want hopelijk ben ik binnenkort klaar met mijn opleiding.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:42 schreef James1988 het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik loop er pas rond sinds dinsdag dus echt bekend ben ik er nog niet.
Ik ben overigens ook geen blijvertje, wanneer mijn inzet voor het project klaar is, ben ik weer weg. ;P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |