Ja, er zijn wel meer scherpe bochten.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:59 schreef dennistd het volgende:
Tussen Deventer en de IJsselbrug is het ook vrij scherp.
Die van Dordrecht is ook vrij scherp, lijkt mij scherper zelfs.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:13 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, er zijn wel meer scherpe bochten.
Er kan maar één bocht het scherpst zijn, en dat is die bij Winterswijk.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:03 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik was net even aan de Jaarbeurszijde van Utrecht CS, om een taart te scoren bij Multivlaai, maar wat is het daar een troosteloos stukje station gewordenalle winkeltjes wel...
Nee. Op het lijntje Lage Zwaluwe -Oosterhout ligt een veel scherpere bochtquote:Op donderdag 24 juni 2010 15:13 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, er zijn wel meer scherpe bochten.
Er kan maar één bocht het scherpst zijn, en dat is die bij Winterswijk.
Me2quote:
Keertje Google Maps erbij dan maar.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:06 schreef Ascendancy het volgende:
Die van Dordrecht is ook vrij scherp, lijkt mij scherper zelfs.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:16 schreef greavy het volgende:
http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=oosterhout&sll=51.816938,4.64823&sspn=0.165754,0.308647&ie=UTF8&hq=&hnear=Oosterhout,+Noord-Brabant&ll=51.692565,4.827418&spn=0.020776,0.038581&z=15
Die is nog scherper
Meer naar Oosterhout toe (beneden) zijn er ook mooie bochtjes.
De bocht is daar te scherp voor de stoomloc 01 1075 (wss ook de 65 018 etc)
Ik niet in elk geval.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:01 schreef Dr_Flash het volgende:
er is vast wel een prorailer in de house met een boekje met boogstralen overal
Moeten ze vaker doen! ICE Hoofddorp - Utrecht (en verder)!quote:Op donderdag 24 juni 2010 17:19 schreef Yreal het volgende:
Wat een drama rond Schiphol/leiden
op de avt staat een extra ice naar hoofdorp
Weet jij toevallig hoe ze dat gaan doen? Wordt dit een extra trein tussen Nijmegen en Arnhem? Vraag me af of dat ooit gaat passen... Dan zouden ze wel de 3600 kunnen upgraden naar echte intercity, want 4 treinen per uur voor Nijmegen-Lent, Elst en Arnhem Zuid is meer dan genoeg.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:03 schreef Brembo het volgende:
[..]
De huidige dienstregeling is een tweede brug nog niet nodig. Daarbij zal eerst bij Wijchen een keervoriezing worden gemaakt voor een stroptrein Wijchen - Arnhem - (Zutphen / Ede-wageningen).
Dan zie ik je vast wel eens in het restaurant in HGB II.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:27 schreef James1988 het volgende:
* James1988 zwaait naar alle lieve mensjes hier.
Ik begin overigens mijn weg te vinden in De Inktpot.
Zou kunnen. Ik loop er pas rond sinds dinsdag dus echt bekend ben ik er nog niet.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:38 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Dan zie ik je vast wel eens in het restaurant in HGB II.
Ik ben ook geen blijvertje, want hopelijk ben ik binnenkort klaar met mijn opleiding.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:42 schreef James1988 het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik loop er pas rond sinds dinsdag dus echt bekend ben ik er nog niet.
Ik ben overigens ook geen blijvertje, wanneer mijn inzet voor het project klaar is, ben ik weer weg. ;P
Zo moeilijk is dat toch niet, je kan rondjes lopen :>quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:27 schreef James1988 het volgende:
* James1988 zwaait naar alle lieve mensjes hier.
Ik begin overigens mijn weg te vinden in De Inktpot.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
waarom niet? Je mocht daar niet staan of zo?
Goed plan.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer zoeen domme ...,waar TT
Gauw voltrappen deze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |