abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82490711
Hier verder
  dinsdag 8 juni 2010 @ 12:52:49 #2
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_82490726
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 12:41 schreef Gwywen het volgende:
Misschien heeft iemand het al gevraagd, maar is dat gebeuren met Natalee Holloway in Peru nooit in het nieuws geweest? Anders was dat meisje toch nooit met hem meegegaan, lijkt mij?
Nee tuurlijk niet. In Aruba en NL van hot news naar uitgemolken hype, mondjes matige berichtgeving in de USA, maar de rest van de wereld weet van toeten nog blazen. Logisch ook. Ken jij alle wereldwijde "serialkillers" en ander gespuis uit je hoofd?
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
  dinsdag 8 juni 2010 @ 12:54:02 #3
3542 Gia
User under construction
pi_82490775
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 12:47 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nee, inderdaad, het 'bewijst', om het zo maar even te zeggen, alleen dat er een lijk is. De rest moet nog feitelijk bevestigd gaan worden.
Dus, jij denkt dat, indien men niet onomstotelijk kan bewijzen dat hij de dader is, ze hem gewoon laten lopen, na een bekentenis?
pi_82490808

Top die kop.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  dinsdag 8 juni 2010 @ 12:55:07 #5
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_82490820
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 12:54 schreef Gia het volgende:

[..]

Dus, jij denkt dat, indien men niet onomstotelijk kan bewijzen dat hij de dader is, ze hem gewoon laten lopen, na een bekentenis?
Laten we het alsjeblieft niet hopen...
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_82490822
quote:

[..]

Geen idee, want ik ben geen rechter natuurlijk. Joran kan de bekentenis ook intrekken. Dan komt het aan op het bewijs.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2010 12:56:00 ]
pi_82490874
quote:

[..]

Die zullen ze echt niet laten lopen alhoewel ze wel borgtocht hebben .
Voorlopig is hij alleen nog maar verdachte en het kan alle kanten nog opgaan.
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_82490900
quote:

[..]

Gisteren zag het daar nog naar uit, ja. In de krant stond dat het enige bewijs bestond uit die videobeelden van het hotel, verder was er geen enkele bewijslast gevonden.

Vandaag, met die bekentenis, komt het allemaal anders te liggen, natuurlijk. Maar hoe betrouwbaar is dat bericht?
  dinsdag 8 juni 2010 @ 12:57:26 #9
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_82490935
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 12:54 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
Top die kop.
Lijkt wel een beginnend heroïne verslaafde
  dinsdag 8 juni 2010 @ 12:57:35 #10
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_82490945
Ook best apart dat alle informatie "lekt" en er niks officieel bekend wordt gemaakt door de politie. Geeft m.i. wel aan dat het niet helemaal jofel is daar.
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
  † In Memoriam † dinsdag 8 juni 2010 @ 12:58:00 #11
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_82490961
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 12:38 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En dan zijn er nog enge forummers die zo'n beest lopen te verdedigen dan wel "medelijden" hebben met 'm...

Nou, ik heb niemand hem echt zien verdedigen hier hoor! Men zette er vraagtekens bij omdat het allemaal zo vaag leek, ik ook trouwens...
Meelijden heb ik sowieso niet met die knakker
Maar hij heeft bekend dus he's fucked.
Kijken met hoeveel bekentenissen hij nu komt...
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 12:58:05 #12
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_82490968
quote:

[..]

Dat is niet heel onlogisch hoor.
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
pi_82490988
Hij gaat voor doodslag dus.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator dinsdag 8 juni 2010 @ 12:58:40 #14
236264 crew  capricia
pi_82490995
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 12:57 schreef Ladidadida het volgende:
Ook best apart dat alle informatie "lekt" en er niks officieel bekend wordt gemaakt door de politie. Geeft m.i. wel aan dat het niet helemaal jofel is daar.
Dat was mijn idee dus ook.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 8 juni 2010 @ 12:59:05 #15
163094 Ladidadida
pi_82491014
quote:
[ afbeelding ]
Top die kop.
Echt de meest beroerde foto ever
pi_82491079
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 12:57 schreef Ladidadida het volgende:
Voer voor het plebs. Dan denken ze wat minder aan de corruptie en incompetentie van de machthebbers in Peru.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_82491126
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 12:58 schreef BwennieBren het volgende:

[..]

Nou, ik heb niemand hem echt zien verdedigen hier hoor! Men zette er vraagtekens bij omdat het allemaal zo vaag leek, ik ook trouwens...
Ik heb gisteren mensen hun medelijden zien uitspreken.

Zo'n vriendelijke jongen, er zo ingeluisd. Vreselijk toch, voor zo'n knul met zijn hele leven voor zich?

Dat Natalee en Stephany dat niet meer hebben, sja, daar malen de empathische psychopatenvrindjes niet om...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:01:49 #18
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_82491147
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 12:59 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Echt de meest beroerde foto ever
Nee, die moeten nog gemaakt worden de komende jaren.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:02:27 #19
163094 Ladidadida
pi_82491184
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 12:58 schreef capricia het volgende:

[..]

Dat was mijn idee dus ook.
Nou heb ik sowieso geen vertrouwen in een eerlijk proces, maar dit bevestigt wel steeds het idee dat dat er ook echt niet in zit
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:02:35 #20
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_82491192
oehw
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_82491196
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:01 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zo'n vriendelijke jongen, er zo ingeluisd. Vreselijk toch, voor zo'n knul met zijn hele leven voor zich?

Dat Natalee en Stephany dat niet meer hebben, sja, daar malen de empathische psychopatenvrindjes niet om...
Leuk dat je vooral anderen aanvalt die niet dezelfde extremistische mening hebben die jij blijkbaar hebt.
Tis blijkbaar lastig om in die verstandsverbijstering waarin je verkeert het verschil te zien tussen feiten en fictie.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:03:09 #22
163094 Ladidadida
pi_82491220
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:00 schreef waht het volgende:

[..]

Voer voor het plebs. Dan denken ze wat minder aan de corruptie en incompetentie van de machthebbers in Peru.
Is toch walgelijk?
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:04:53 #23
163094 Ladidadida
pi_82491317
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:02 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Leuk dat je vooral anderen aanvalt die niet dezelfde extremistische mening hebben die jij blijkbaar hebt.
Tis blijkbaar lastig om in die verstandsverbijstering waarin je verkeert het verschil te zien tussen feiten en fictie.
Echt serieus is hij sowieso niet te nemen, negeren is de beste optie
pi_82491346
Bericht van CNN over de wonden:

GRACE: Let`s go through what we know so far about the autopsy report. If you don`t mind, Dana (ph), let`s put up our autopsy body, what we know about Stephany Tatiana Flores Ramirez`s injuries. We see -- at the top -- let`s take it from head to toe -- dark red bruising on the face. That would be her left cheek, just beside the nose. Scratches along the chin. Broken neck. Scratches on the chin -- that`s extremely interesting to me. That says to me that she was thrown to the floor and that she was scratched, possibly by carpet. Also, it could reveal that she was grabbed around the neck and that she was scratching at Joran Van Der Sloot`s hands and scratched her own neck. It could also be Van Der Sloot`s fingers on her chin as he grabs her neck.

Let`s go down the body. Broken neck, blunt trauma to the torso. And as you see in this figure, that blunt trauma goes from just below the shoulders all the way down to the navel. Dark red bruising on the inside of her right elbow, the inside. What is that? Guarantee you that will end up to be thumbprints of her attacker grabbing her like this by the arms with such force, it leaves bruising on the inside of the elbow.

Put that diagram back up, please, Dana. As you can see, on her right arm, a circle on the dark red bruising. On the finger, her right index finger it looks like to me -- no, forefinger -- there is an open wound, likely sustained during a struggle. What does this say? This says she was fighting.

Back to the autopsy photo. As you see, on her knees, both knees, dark red bruising. She was thrown to her knees. Multiple green bruises on her feet.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:05:54 #25
26374 made
..made by made..
pi_82491366
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:04 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Echt serieus is hij sowieso niet te nemen, negeren is de beste optie
Denk dat hij in de Cel wel serieus wordt genomen.
Lurkt !
pi_82491382
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:02 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Extremisme.
Verstandsverbijstering.

Ach ja, argumenten zijn je al vaker te moeilijk gebleken.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_82491428
quote:
[..]

LOL wat een idioot ben jij zeg!!
pi_82491455
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:06 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Extremisme.
Verstandsverbijstering.

Ach ja, argumenten zijn je al vaker te moeilijk gebleken.
Ah ja, de befaamde ' ' argumentatie gevolgd door het nimmer aflatende ' ' einde, ijzersterke comeback wederom, chapeau.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2010 13:08:24 ]
pi_82491456
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:03 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Is toch walgelijk?
Dat zal ik niet ontkennen. Het komt nogal primitief over.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  † In Memoriam † dinsdag 8 juni 2010 @ 13:07:43 #30
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_82491462
quote:

[..]

Heb ik gemist dan Maar ja, deze topics gingen ook zo vreselijk snel, ik kon het op een gegeven moment niet meer bijbenen. 1 x pissen was 1 topic verder...

Anyway, in tegenstelling tot Joran ga ik naar buiten en genieten van mijn vrijheid!
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:07:50 #31
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_82491471
Hier bij 5.20 kijk die ogen ineens.. en als die boos word, wel eng eigenlijk.
of bij 6.30..

pi_82491483
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 12:58 schreef BwennieBren het volgende:

[..]

dat inderdaad ja

Toch zet ik er idd wel vraagtekens bij. IN hoeverre is de bekentenis echt.
En als deze echt is, zou er nog meer nieuws komen.
Waarom eigenlijk ook meteen zo rampzalig boos worden als ze in zijn laptop neust. Natuurlijk is het wel nasty als ze ziet dat hij ermee in verband gebracht wordt. Maar als hij zo onschuldig is als hij claimt, zou hij dat toch moeten kunnen vergeven.
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_82491491
quote:
[ afbeelding ]
Top die kop.
Het gezicht van een monster!!

Of van iemand die door de stress al 3 dagen geen oog heeft dichtgedaan, en vervolgens ook nog fototoestellen in zijn gezicht geduwd krijgt met meer opdringerigheid dan een heroïnehoer met afkickverschijnselen.

Er staat ook een typo in de TT. Het zijn trobbies
Extremistisch gematigd.
pi_82491530
Ik wil hier niet de partypooper zijn, maar even to the point: hoe betrouwbaar is het bericht van de bekentenis? Is dat al officieel bevestigd? En: heeft Joran een advocaat, zo ja: wie? Dat zijn toch details die thuishoren in zo'n bericht over een bekentenis
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:09:20 #35
163094 Ladidadida
pi_82491551
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:07 schreef waht het volgende:

[..]

Dat zal ik niet ontkennen. Het komt nogal primitief over.
Door zoiets vestigen ze juist de aandacht op hun onkunde en corruptie. Maar het zal daar wel niet zo worden opgevat vrees ik.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:10:44 #36
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_82491604
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:05 schreef made het volgende:

[..]

Denk dat hij in de Cel wel serieus wordt genomen.
Door meerdere negeren, vermoed ik.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:11:00 #37
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_82491615
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:05 schreef Felixa het volgende:

GRACE: Let`s go through what we know so far about the autopsy report. If you don`t mind, Dana (ph), let`s put up our autopsy body, what we know about Stephany Tatiana Flores Ramirez`s injuries. We see -- at the top -- let`s take it from head to toe -- dark red bruising on the face. That would be her left cheek, just beside the nose. Scratches along the chin. Broken neck. Scratches on the chin -- that`s extremely interesting to me. That says to me that she was thrown to the floor and that she was scratched, possibly by carpet. Also, it could reveal that she was grabbed around the neck and that she was scratching at Joran Van Der Sloot`s hands and scratched her own neck. It could also be Van Der Sloot`s fingers on her chin as he grabs her neck.

Let`s go down the body. Broken neck, blunt trauma to the torso. And as you see in this figure, that blunt trauma goes from just below the shoulders all the way down to the navel. Dark red bruising on the inside of her right elbow, the inside. What is that? Guarantee you that will end up to be thumbprints of her attacker grabbing her like this by the arms with such force, it leaves bruising on the inside of the elbow.

Put that diagram back up, please, Dana. As you can see, on her right arm, a circle on the dark red bruising. On the finger, her right index finger it looks like to me -- no, forefinger -- there is an open wound, likely sustained during a struggle. What does this say? This says she was fighting.

Back to the autopsy photo. As you see, on her knees, both knees, dark red bruising. She was thrown to her knees. Multiple green bruises on her feet.
Erg hoor...heel erg.
Leef en Laten Leven
pi_82491620
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:08 schreef Nadine26 het volgende:
Ik wil hier niet de partypooper zijn, maar even to the point: hoe betrouwbaar is het bericht van de bekentenis? Is dat al officieel bevestigd? En: heeft Joran een advocaat, zo ja: wie? Dat zijn toch details die thuishoren in zo'n bericht over een bekentenis
Het was een uitgelekt politierapport. Ik hoop ook dat er binnenkort een officieel bericht komt van de Peruaanse autoriteiten.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:11:29 #39
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_82491638
quote:

En zijn die reconstructies/foto's ook ergens te zien?
pi_82491661
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:11 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Erg hoor...heel erg.
Ja ze is aardig toegetakeld.
Wat een woede moet daar aan te pas zijn gekomen...
pi_82491779
de gevangenissen zijn daar echt erg :

Every day people getting raped under the showers, they have 3 "showers" for 800 people and 2 hours a day water.
Even the water is not hygienic, it's not clear and it smells a bit.
They sleep with 60/70 people in one cell, you don't have privacy, everywhere you see rats,cockroaches.
You have to pay for the food and the water, and the food is realy realy bad: Rotten fishheads with some unknown old vegetables in soup.
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_82491782
"Green bruises".

Dat zijn dan oude blauwe plekken!
pi_82491840
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:14 schreef johan555 het volgende:
de gevangenissen zijn daar echt erg :

Every day people getting raped under the showers, they have 3 "showers" for 800 people and 2 hours a day water.
Even the water is not hygienic, it's not clear and it smells a bit.
They sleep with 60/70 people in one cell, you don't have privacy, everywhere you see rats,cockroaches.
You have to pay for the food and the water, and the food is realy realy bad: Rotten fishheads with some unknown old vegetables in soup.
Zijn moeder vliegt er gewoon 1 á 2 keer per jaar heen met wat spaargeld van hem of van haar en hij heeft een eigen kamer en heeft binnen de korste keren een handeltje in drugs, telefoons, shampoo of sigaretten
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:16:31 #44
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_82491845
Hier op het eind van het filmpje kijkt die man zo van wacht maar Joran..
Alsof die weet dat Joran een fout gaat maken..

dinsdag 8 juni 2010 @ 13:19:12 #45
6941 APK
Factual, I think.
pi_82491989
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:08 schreef Nadine26 het volgende:
Het staat overal tussen aanhalingstekens en het schijnt dat zijn Nederlandse advocaat hem heeft aangeraden een locale advocaat in te huren.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_82492048
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:07 schreef Mercer het volgende:

[..]

LOL wat een idioot ben jij zeg!!
In de roos, Joranfan.

dinsdag 8 juni 2010 @ 13:20:43 #47
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_82492058
quote:

Vreselijk! Hoe kan iemand zoiets doen? Komt er dan niet op een gegeven moment een soort van stemmetje de kop op met 'Wtf am I doing?', of doen mensen dat in een black out, ofzo? Bizar als je dit met je volle verstand kan doen hoor!

Ik hoop maar dat het Joran geweest is, dan hebben ze in ieder geval de dader te pakken en loopt hij niet nog vrij rond ergens!
pi_82492215
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:07 schreef Drumpie het volgende:
Hier bij 5.20 kijk die ogen ineens.. en als die boos word, wel eng eigenlijk.
of bij 6.30..

Goed filmpje, dank!

Die dikke Jaap heeft dus echt een tv-programma gehad? Nooit geweten, godzijdank Het is me ook totaal onduidelijk in welke context hij daar zit: als goede vriend van Joran? Als obese Peter R. de Vries? Tjonge, en dan die diep triest psychologe met haar fijnbesnaarde interviewtechnieken Het is erg, maar dat neemt me dan wel weer voor Joran in. Je zal er maar zitten, tegenover zo'n zachtgekookt kruidenvrouwtje

De woede-uitbarsting van Joran is wel veelzeggend. Dan zit je daar in één of ander pseudo-psychologisch RTL programma, omringd door idioten, en dan laat je je op deze manier gaan...? Hier kun je niet eens een parodie op maken, dit programma IS al een parodie.
pi_82492246
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:20 schreef Qebbel het volgende:

[..]

Vreselijk! Hoe kan iemand zoiets doen? Komt er dan niet op een gegeven moment een soort van stemmetje de kop op met 'Wtf am I doing?', of doen mensen dat in een black out, ofzo? Bizar als je dit met je volle verstand kan doen hoor!

Ik hoop maar dat het Joran geweest is, dan hebben ze in ieder geval de dader te pakken en loopt hij niet nog vrij rond ergens!
Ja, dat stemmetje komt er vast. Te laat.
En wie zegt dat hij het met z'n volle verstand heeft gedaan, en niet gewoon in blinde woede heeft geslagen tot ze niet meer bewoog?
pi_82492466
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:24 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Ja, dat stemmetje komt er vast. Te laat.
En wie zegt dat hij het met z'n volle verstand heeft gedaan, en niet gewoon in blinde woede heeft geslagen tot ze niet meer bewoog?
Volgens mij kwam hij redelijk "fris" dat hotel kamertje uit dus hij bij z'n volle verstand .
Hij keek zelfs nog heel even of de deur wel echt in het slot gevallen was .
pi_82492504
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:28 schreef johan555 het volgende:

[..]

Volgens mij kwam hij redelijk "fris" dat hotel kamertje uit dus hij bij z'n volle verstand .
Dat is erna en zegt niets over het moment van de aanval.

Mannen die hun vrouw mishandelen zijn na hun daad vaak ook weer helder en poeslief.
pi_82492551
die vader van dat meisje is toch een invloedrijk persoon? mogelijk dat hij ondanks bekentenis wel iets lagere straf krijgt maar toch het max mogelijk dus 20 jaar?

en in amerika hangt hem 6 tot 20 jaar boven het hoofd heeft peru uitleverings verdrag met Peru? zo ja dan kan hij na zijn straf direct naar de volgende rechtzaak
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_82492564
En weer over de KOFFIE :

Op het nieuws van Rtl7 zegt die Sandra Schuurhof dat Joran even koffie was gaan drinken in een supermarkt daar bij het hotel, en dat toen hij terugkwam dat ze achter zijn laptop zat.

Maar uit bovenstaande valt dan niet af te leiden, of hij dan ook nog 2 koffie mee had genomen naar het hotel....
pi_82492637
Volgens die zelfde Sandra Schuurhof zou er vandaag een reconstructie worden gemaakt waarin Joran zelf ook mee moet doen, dus...maar even wachten op die reconstructie

Die reconstructie zou in de middag daar gaan plaatsvinden, volgens mij is het nu nog ochtend daar he...nog even geduld dus
pi_82492662
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:30 schreef Jesine het volgende:
En weer over de KOFFIE :

Op het nieuws van Rtl7 zegt die Sandra Schuurhof dat Joran even koffie was gaan drinken in een supermarkt daar bij het hotel, en dat toen hij terugkwam dat ze achter zijn laptop zat.

Maar uit bovenstaande valt dan niet af te leiden, of hij dan ook nog 2 koffie mee had genomen naar het hotel....
Er zijn nog zo veel tegenstrijdigheden...
Je kunt er geen touw meer aan vast knopen.
Wachten is op een officieel rapport uit Peru. Daar moeten ze natuurlijk de tijd voor nemen om alles zorgvuldig uit te zoeken en te documenteren.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:33:11 #56
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_82492686
quote:
Dat mensen een andere mening dan die van jou hebben wil niet automatisch zeggen dat ze (ook) pshychopaten zijn
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:34:48 #57
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_82492763
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:11 schreef Qwea het volgende:

[..]

En zijn die reconstructies/foto's ook ergens te zien?
pi_82492784
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:30 schreef GewoneMan het volgende:
die vader van dat meisje is toch een invloedrijk persoon? mogelijk dat hij ondanks bekentenis wel iets lagere straf krijgt maar toch het max mogelijk dus 20 jaar?

en in amerika hangt hem 6 tot 20 jaar boven het hoofd heeft peru uitleverings verdrag met Peru? zo ja dan kan hij na zijn straf direct naar de volgende rechtzaak
Waarom hangt hem daar, in Amerika, 20 jaar boven het hoofd eigenlijk? En waarom kan hij direct door naar de volgende rechtszaak?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2010 13:36:13 ]
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:35:36 #59
303848 KoffieMetMelk
Nee, geen suiker alstublieft
pi_82492806
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:35 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Waarom hangt hem daar 20 jaar boven het hoofd eigenlijk?
Afpersing moeder Natalee.
pi_82492860
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:35 schreef KoffieMetMelk het volgende:

[..]

Aha, op die manier.
pi_82492864
quote:

[..]

Waarom hangt hem daar 20 jaar boven het hoofd eigenlijk?
omdat hij voor 250k zou vertellen waar natalee lag hij heeft een voorschot ontvangen en nu hebben ze daar ook echt een zaak tegen hem, hiervoor kon hij (las ik eerder in dit topic) 6 tot 20 jaar krijgen.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:37:00 #62
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_82492865
quote:

[..]

En daar kan nog wat bovenopkomen als er daadwerkelijk iets over Natalee op die laptop staat...
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:37:14 #63
6941 APK
Factual, I think.
pi_82492878
quote:

[..]

Waarom, hij vroeg toch gewoon een vergoeding voor wat info die hij misschien heeft?
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:37:38 #64
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_82492898
quote:

[..]

is dat al bewezen?
pi_82492899
quote:

[..]

Waarom hangt hem daar, in Amerika, 20 jaar boven het hoofd eigenlijk? En waarom kan hij direct door naar de volgende rechtszaak?

dat ligt er dus aan of ze een uitleveringsverdrag met Peru hebben ik weet dat niet.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:37:45 #66
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_82492907
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:37 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

En daar kan nog wat bovenopkomen als er daadwerkelijk iets over Natalee op die laptop staat...
Die jongen is zo de komende jaren in ieder geval van onderdak voorzien
pi_82492929
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:37 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

is dat al bewezen?
hij heeft een voorschot ontvangen dus bewezen mogelijk niet maar een rechtzaak zit er wel in
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:38:44 #68
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_82492953
Bij dit filmpje bijvoorbeeld zie je in die ogen gewoon dat die liegt, je ziet gewoon dat hij iets achterhoudt.
Je ziet hem gewoon lachen in z'n ogen. Zo sneaky kijken..

Maar bij de filmpjes die nu zijn gekomen van Peru, zie je totaal iets anders erin, mischien wel daadwerkelijk angst ofzo, maar toch mischien ook onschuld..
Ik ben heel benieuwd naar verdere berichtgeving hierover.
pi_82492981
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:37 schreef APK het volgende:

[..]

Waarom, hij vroeg toch gewoon een vergoeding voor wat info die hij misschien heeft?
niet misschien maar, blijkbaar Heeft
pi_82493008
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:37 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Die jongen is zo de komende jaren in ieder geval van onderdak voorzien
ja gratis kost en inwoning we horen trouwens niets over zijn moeder, ben benieuwd hoe die eronder is zal best heavy zijn zeker nu hij bekend heeft. voor die vrouw vind ik het wel erg hoor...
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:41:03 #71
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_82493074
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:37 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

dat ligt er dus aan of ze een uitleveringsverdrag met Peru hebben ik weet dat niet.
Och, al hebben ze dat niet.

Als Joran nog leeft na z'n verbijf in de Peruaanse bajes, zullen ze in Peru vast wel even vragen wie 'm wil hebben. Da's dan geen uitlevering maar uitzetting. En dat kan natuurlijk best naar Amerika.
pi_82493100
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:39 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ja gratis kost en inwoning we horen trouwens niets over zijn moeder, ben benieuwd hoe die eronder is zal best heavy zijn zeker nu hij bekend heeft. voor die vrouw vind ik het wel erg hoor...
Jup, z'n moeder kan d'r ook niets aan doen.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:41:43 #73
6941 APK
Factual, I think.
pi_82493114
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:39 schreef johan555 het volgende:

[..]

niet misschien maar, blijkbaar Heeft
Tja, hij zegt wel meer.
pi_82493132
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:41 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Och, al hebben ze dat niet.

Als Joran nog leeft na z'n verbijf in de Peruaanse bajes, zullen ze in Peru vast wel even vragen wie 'm wil hebben. Da's dan geen uitlevering maar uitzetting. En dat kan natuurlijk best naar Amerika.
Volgens mij kan een uitzetting alleen naar een aangrenzend land.
pi_82493146
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:38 schreef Drumpie het volgende:
Bij dit filmpje bijvoorbeeld zie je in die ogen gewoon dat die liegt, je ziet gewoon dat hij iets achterhoudt.
Je ziet hem gewoon lachen in z'n ogen. Zo sneaky kijken..

Maar bij de filmpjes die nu zijn gekomen van Peru, zie je totaal iets anders erin, mischien wel daadwerkelijk angst ofzo, maar toch mischien ook onschuld..
God, jij bent echt de ogenfluisteraar hè?
Go hard or go home
pi_82493155
quote:

als je dood bent gaat bloed toch verzamelen op bepaalde plaatsen?
Dus als ze een paar dagen dood op haar buik heeft gelegen is het niet raar dat ze op haar torso donkere vlekken /bruising heeft,
Edit, gevonden: http://nl.wikipedia.org/wiki/Livor_mortis

[ Bericht 3% gewijzigd door HaverMoutKoekje op 08-06-2010 13:53:51 ]
pi_82493164
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:30 schreef Jesine het volgende:
En weer over de KOFFIE :

Deze Sandra heeft dus bevestigd dat Joran heeft bekend?
pi_82493185
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:41 schreef APK het volgende:

[..]

Tja, hij zegt wel meer.
ja dat is ook weer zo
pi_82493271
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:42 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

VS moet dan een verzoek indienen om hem meteen weer op te pakken en vervolgens naar de VS sturen

Uitzetten naar Nederland is een stuk logischer
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:44:56 #80
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_82493308
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:42 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Aan de Peruaanse kust rechtdoor tot buiten territoriale wateren, dan rechtsaf to bij Amerika en daar Amerikaans gebied binnen.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:45:53 #81
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_82493366
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

VS moet dan een verzoek indienen om hem meteen weer op te pakken en vervolgens naar de VS sturen

Uitzetten naar Nederland is een stuk logischer
Niks uitzetten! Gewoon de Peruaanse bajes in!
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_82493428
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:45 schreef mazaru het volgende:

[..]

Na het uitzitten van de straf natuurlijk als hij veroordeeld wordt
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:47:38 #83
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_82493456
quote:

[..]

en dan 1x per dag door Hubba Bubba laten bezoeken in zijn cel.
pi_82493460
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:34 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik heb gezocht maar kan het niet vinden, alleen de transcripts van dat programma.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:48:59 #85
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_82493530
quote:

[..]

Precies!
Anders loopt hij na 2 jaar weer vrij rond, kan hij weer een vrouw met veel bloed de nek breken...

Waar kwam dat bloed vandaan dan als hij haar nek gebroken heeft...
wat een creep is die vent toch ook...
Als nederland die vent laat uitleveren zijn ze echt knettergek!!!!!
Snollebolt
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:49:03 #86
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_82493533
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Na het uitzitten van de straf natuurlijk als zodra hij veroordeeld wordt
pi_82493572
dit staat op Joran's facebook

Ik ben bezig met werk heb me bedrijf in Thailand verhuurd en heb nu gewoon een betaalde baan dus ben daar ook druk mee bezig.
pi_82493607
Toch wat gevonden! Foto vanaf tv gemaakt zo te zien.

pi_82493613
Ik zou nog niet TE veel waarde hechten aan de berichten die naar buiten komen.
Er kan daar best een Telegraaf'eske krant zitten die feiten en leukigheden mixt om een spannend verhaal te krijgen
pi_82493815
oh bah, ze was ongesteld. Wat naar dat dit zo openbaar wordt gemaakt
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:57:06 #91
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_82493932
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:50 schreef Felixa het volgende:
Toch wat gevonden! Foto vanaf tv gemaakt zo te zien.

[ afbeelding ]
Kortom, hij heeft haar duidelijk over de grond gesleept. Lijkt mij dan aan de nek. Mss daarmee de nek gebroken ook. Bah

Heb die uitzending van Jaap trouwens nooit gezien. Maar die jongen is toch wel een echte engerd zeg! Enerzijds zo rustig en kalm qua uitstraling, anderzijds gewoon vertieft van binnen! Echt een wolf in schaapskleren. Word er bang van. Dat iemand zo goed kan liegen, misschien gelooft hij zijn eigen verhalen nog zelfs wel.
pi_82493987
nare foto! hij moet gewoon lekker 25 jaar in die castro castro zitten!! heerlijk.. laat maar weg rotten
pi_82494048
Hier ook nog een video.

http://www.zie.nl/video/i(...)tephany/m1bz10mf2c34

Zouden die beelden echt zijn? Dus dat ze gewoon het lijk van die meid aan het filmen zijn?

Ik begrijp een paar dingen niet.

Allereerst kwam naar buiten dat ze door messteken om het leven gekomen was.
Vervolgens is het een ingeslagen schedel en een gebroken nek.

Wat is het nu echt?

Over de laptop, er was eerst sprake van dat de laptop van HAAR was ipv Joran, omdat haar vader haar 1000 euro had gegeven! En nu is hij dus van Joran.

Kortom, er word gewoon een hoop shit naar buiten gebracht die kant noch wal raken.
pi_82494175
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:59 schreef Xs2Shanna het volgende:
Hier ook nog een video.

http://www.zie.nl/video/i(...)tephany/m1bz10mf2c34

Zouden die beelden echt zijn? Dus dat ze gewoon het lijk van die meid aan het filmen zijn?

Die beelden waren van een reconstructie.
pi_82494184
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:42 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Deze Sandra heeft dus bevestigd dat Joran heeft bekend?
yep, die Sandra is nu weer in NL terug, maar ze heeft aangegeven dat er dus een rapport gelekt zou zijn naar CNN, en in dat rapport zou Joran bekend hebben, huilend en al, en dus ook dat hij eerst koffie had gedronken in de supermarkt en toen terug is gekomen, zij zat op zijn laptop, hij werd boos, hij had het niet willen doen, hij sloeg haar, nek gebroken enz... :-(
  dinsdag 8 juni 2010 @ 14:01:58 #96
38396 mazaru
pi_82494197
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Na het uitzitten van de straf natuurlijk als hij veroordeeld wordt
Die straf zal hij nooit helemaal uitzitten. Dat kan dit ventje niet opbrengen. Binnen een jaar ligt die onder de groene zoden.
pi_82494278
Voor doodslag kun je daar zelfs maar 6 jaar krijgen las ik. Ik heb ook gelezen dat als je werkt in de Peruaanse gevangenis je ook strafvermindering krijgt: 1 dag vermindering voor elke 2 dagen dat je werkt. Oftewel; na vier jaar staat hij wellicht weer buiten.
PWBF
  dinsdag 8 juni 2010 @ 14:05:02 #98
3542 Gia
User under construction
pi_82494363
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:59 schreef Xs2Shanna het volgende:

Over de laptop, er was eerst sprake van dat de laptop van HAAR was ipv Joran, omdat haar vader haar 1000 euro had gegeven! En nu is hij dus van Joran.

Wat op Fok gespeculeerd wordt is niet echt, in elk geval.
pi_82494442
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:03 schreef Nielsch het volgende:
Voor doodslag kun je daar zelfs maar 6 jaar krijgen las ik. Ik heb ook gelezen dat als je werkt in de Peruaanse gevangenis je ook strafvermindering krijgt: 1 dag vermindering voor elke 2 dagen dat je werkt. Oftewel; na vier jaar staat hij wellicht weer buiten.
Plus dat het 2 jaar duurt voordat hij veroordeeld wordt. Aftrek van de gezeten tijd en meewerken aan de uitzetting = 2 á 3 jaar zitten
  dinsdag 8 juni 2010 @ 14:06:45 #100
215628 woid
let's get Friendly
pi_82494459
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:01 schreef mazaru het volgende:

[..]

Die straf zal hij nooit helemaal uitzitten. Dat kan dit ventje niet opbrengen. Binnen een jaar ligt die onder de groene zoden.
groene zoden?... beton.
pi_82494460
Valt daar wat te werken dan in de gevangenis ?
Ze weten daar vaak niet eens wie er bewaker is of gevangene
pi_82494516
Als zij niet aan de laptop van Joran had gezeten, dan was dit nooit gebeurd!
pi_82494555
Waarom gaat iedereen er van uit dat hij voor doodslag gepakt gaat worden?
En het was toch minimaal 6 tot maximaal 25 jaar voor doodslag?
pi_82494571
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:06 schreef woid het volgende:

[..]

groene zoden?... beton.
Joran koopt natuurlijk zijn bescherming. Met geld en drugs kun je een hoop sterke mannen huren om je te beschermen.
PWBF
  dinsdag 8 juni 2010 @ 14:10:21 #105
6941 APK
Factual, I think.
pi_82494632
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:09 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Joran koopt natuurlijk zijn bescherming. Met geld en drugs kun je een hoop sterke mannen huren om je te beschermen.
Laat hij nou net schijnbaar geldgebrek hebben.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 14:10:46 #106
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_82494649
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:54 schreef computergirl het volgende:
oh bah, ze was ongesteld. Wat naar dat dit zo openbaar wordt gemaakt
Idem sneu zeg!
Snollebolt
pi_82494669
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:10 schreef APK het volgende:

[..]

Laat hij nou net schijnbaar geldgebrek hebben.
Daar zorgt zijn ma wel voor en als hij een beetje slim is verdient hij zijn eigen geld in de bajes
  dinsdag 8 juni 2010 @ 14:11:41 #108
38396 mazaru
pi_82494701
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:09 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Dan mag die hopen dat zijn moeder heel veel geld heeft, want zelf heeft hij alleen maar schulden.
Maar anders kan die zijn mooie blanke westerse kontje misschien verkopen aan zo'n aan aids stervende big shot.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 14:12:32 #109
3542 Gia
User under construction
pi_82494755
In dat filmpje 6/8 zegt hij vrij in het begin een naam die wordt weggepiept. Zou dat de naam 'Elton' kunnen zijn?
pi_82494780
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:11 schreef mazaru het volgende:

[..]

Dan mag die hopen dat zijn moeder heel veel geld heeft, want zelf heeft hij alleen maar schulden.
Maar anders kan die zijn mooie blanke westerse kontje misschien verkopen aan zo'n aan aids stervende big shot.
In de gevangenis in Perú ben je al snel rijk
pi_82494845
hard prison-life,
you pay $1500; for a bed, or else you sleep on the "shitholes" (toilets)
  dinsdag 8 juni 2010 @ 14:14:33 #112
38396 mazaru
pi_82494851
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

In de gevangenis in Perú ben je al snel rijk

Volgens mij houden ze daar ook helemaal niet van verwende westerse leugenaartjes die jonge meisjes dood maken. Zelfs geld kan hem daar echt niet redden.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 14:14:45 #113
163094 Ladidadida
pi_82494866
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:11 schreef mazaru het volgende:

[..]

Moeder zat toch ook financieel aan de grond?
pi_82494897
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:14 schreef mazaru het volgende:

[..]

Volgens mij houden ze daar ook helemaal niet van verwende westerse leugenaartjes die jonge meisjes dood maken. Zelfs geld kan hem daar echt niet redden.
Geld redt je altijd in ZA
  dinsdag 8 juni 2010 @ 14:15:33 #115
38396 mazaru
pi_82494909
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:14 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Moeder zat toch ook financieel aan de grond?
Dan zie ik het somber voor hem in... de arme jongen toch
  dinsdag 8 juni 2010 @ 14:16:25 #116
38396 mazaru
pi_82494957
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Geld redt je altijd in ZA
Niet als je de dochter dood maakt van iemand die daar geboren en getogen is en veeeeeeel meer geld heeft.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 14:16:27 #117
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_82494961
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:15 schreef mazaru het volgende:

[..]

Dan zie ik het somber voor hem in... de arme jongen toch
Hij heeft Jaap nog, zn enige vriend
  dinsdag 8 juni 2010 @ 14:17:15 #118
38396 mazaru
pi_82494988
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:16 schreef Qebbel het volgende:

[..]

Die vetklep heeft ook al afstand van de titel 'vriend van Joran' gedaan.
pi_82495024
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:16 schreef mazaru het volgende:

[..]

Niet als je de dochter dood maakt van iemand die daar geboren en getogen is en veeeeeeel meer geld heeft.
Moet hij wel wraak willen nemen
pi_82495037
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:14 schreef johan555 het volgende:
hard prison-life,
you pay $1500; for a bed, or else you sleep on the "shitholes" (toilets)
Per? Dag, week, maand, jaar?
pi_82495083
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:01 schreef Jesine het volgende:

[..]

yep, die Sandra is nu weer in NL terug, maar ze heeft aangegeven dat er dus een rapport gelekt zou zijn naar CNN, en in dat rapport zou Joran bekend hebben, huilend en al, en dus ook dat hij eerst koffie had gedronken in de supermarkt en toen terug is gekomen, zij zat op zijn laptop, hij werd boos, hij had het niet willen doen, hij sloeg haar, nek gebroken enz... :-(
Ah, oké, dank je

In dit soort mediahypes wordt zoveel onzin verkocht, elke boulevardkrant brengt wel weer een interview met de neef van de taxi-chauffeur die op school heeft gezeten met Stephany's kapster - maar gelukkig hebben wij Sandra, in deze bange tijden...

Ik vind het oprecht jammer. Ik had gehoopt dat Joran, nu hij met deze mondiale media-aandacht zijn finest hour beleeft, wel een paar verrassende wendingen voor ons achter de hand zou houden. Slap hoor, om dan maar meteen te bekennen... die jongen waardeert zijn publiek niet
pi_82495127
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:18 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Per? Dag, week, maand, jaar?
dat zal eenmalig zijn denk ik
pi_82495193
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:20 schreef johan555 het volgende:

[..]

dat zal eenmalig zijn denk ik
Als het mijn kind zou zijn, zou ik dat dus betalen. Hoe walgelijk ik zijn daad (daden) ook vind.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 14:22:44 #124
38396 mazaru
pi_82495240
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Moet hij wel wraak willen nemen
Zou jij dat niet willen als iemand jouw dochter dood zou slaan?
pi_82495263
de rechtszaken beginnen daar meestal pas na 2 of 3 jaar
pi_82495286
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:22 schreef mazaru het volgende:

[..]

Zou jij dat niet willen als iemand jouw dochter dood zou slaan?
Wie weet, maar als het klopt wat je over hem zegt kan hij dat nu ook al
  dinsdag 8 juni 2010 @ 14:26:04 #127
38396 mazaru
pi_82495377
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Wie weet, maar als het klopt wat je over hem zegt kan hij dat nu ook al
Misschien wil hij het hem zelf wel horen zeggen in de rechtbank.
Misschien wil hij hem eerst laten lijden in de gevangenis.
Ik weet het niet. Maar ik heb toch wel heel sterk het gevoel dat Jorans dagen zijn geteld.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 14:26:36 #128
163094 Ladidadida
pi_82495402
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:16 schreef Qebbel het volgende:

[..]

Maar die is toch ook al z'n geld kwijt omdat ie het op de DSB had staan?
pi_82495449
Ik vraag me af in hoeverre deze nogal snelle ontwikkelingen te maken hebben met het bezoek van Hilary Clinton .
Dat lekken van die mogelijke bekentenis
Is er al een officiële aanklacht ?
Het begint toch nu al op een Trial by Media te lijken
pi_82495457
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:26 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ik weet het niet. Maar ik heb toch wel heel sterk het gevoel dat Jorans dagen zijn geteld.
Wie weet heeft hij wel vertrouwen in het Peruaanse rechtssysteem. Das een raar idee he?
pi_82495544
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:10 schreef Zhe-AnGeL het volgende:

[..]

Idem sneu zeg!
En zijn die beelden van haar lichaam nu echt of nep?

Haar hele privacy is wel niks waard zeg. Iedereen mag alle details weten. Als ik haar nabestaande was, zou ik er niet blij mee zijn.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 14:30:56 #132
38396 mazaru
pi_82495609

Van Twitter:
@ELJEROELIA4REAL: Bert van marwijlk heeft een vervanger voor robben gevonden. Hij neemt joran van der sloot mee naar het wk: het is een goede afmaker# humor
  dinsdag 8 juni 2010 @ 14:31:41 #133
163094 Ladidadida
pi_82495649
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:29 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

En zijn die beelden van haar lichaam nu echt of nep?

Haar hele privacy is wel niks waard zeg. Iedereen mag alle details weten. Als ik haar nabestaande was, zou ik er niet blij mee zijn.
Reconstructie.

Wat voor ranzige details zijn er dan? Hier in NL vertellen ze uiteindelijk ook wat er precies met het slachtoffer gebeurd is.
pi_82495733
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:31 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Reconstructie.

Wat voor ranzige details zijn er dan? Hier in NL vertellen ze uiteindelijk ook wat er precies met het slachtoffer gebeurd is.
Ok, het is dus nep.

Toch is het me niet bekend dat hier ook beelden (reconstructie of niet) worden gemaakt van het lichaam (hoe het uitzag en bijlag enz).
En de mededeling dat ze ongesteld was voegt ook niks zinvols toe.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 14:33:49 #135
38396 mazaru
pi_82495767
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Wie weet heeft hij wel vertrouwen in het Peruaanse rechtssysteem. Das een raar idee he?

Nee hoor, ik vind het een prachtig idee.
Vertrouwen hebben in het normale verloop van het Peruaanse rechtssysteem betekent namelijk dat het nog jaren zal duren voor er een uitspraak zal komen.
pi_82495795
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:26 schreef mazaru het volgende:

[..]

Wat ook goed zou kunnen is dat hij, nu hij 'bekend' heeft, zelfmoord pleegt.... Drie mensen hebben nu gezegd dat hij enorm somber was / met plannen rondliep...
C'est le ton qui fait la musique.
pi_82495828
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:30 schreef mazaru het volgende:

Van Twitter:
@ELJEROELIA4REAL: Bert van marwijlk heeft een vervanger voor robben gevonden. Hij neemt joran van der sloot mee naar het wk: het is een goede afmaker# humor
Die grap werd (als het goed is voor het eerst) gemaakt door een FOK!ker in het Arjen Robben topic van zondag.

pi_82495831
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:33 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ok, het is dus nep.

Toch is het me niet bekend dat hier ook beelden (reconstructie of niet) worden gemaakt van het lichaam (hoe het uitzag en bijlag enz).
Dat komt wel in het officiele autopsierapport. CNN heeft dat blijkbaar in handen gekregen en gepubliceerd.
pi_82495860
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:33 schreef mazaru het volgende:

[..]

Nee hoor, ik vind het een prachtig idee.
Vertrouwen hebben in het normale verloop van het Peruaanse rechtssysteem betekent namelijk dat het nog jaren zal duren voor er een uitspraak zal komen.
Zolang hij vast zit is er gerechtigheid
  dinsdag 8 juni 2010 @ 14:35:33 #140
38396 mazaru
pi_82495869
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:34 schreef Kasparovi het volgende:

[..]

Wat ook goed zou kunnen is dat hij, nu hij 'bekend' heeft, zelfmoord pleegt.... Drie mensen hebben nu gezegd dat hij enorm somber was / met plannen rondliep...
Zou kunnen. Maar ik betwijfel of hij daar het lef voor heeft.
pi_82495898
quote:
Jawel.

Dat verklaart "de afwezigheid van seksuele handelingen met het slachtoffer" waarschijnlijk.

Anders had Joran dat zeker wel gedaan.

pi_82495901
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:35 schreef mazaru het volgende:

[..]

Jaren in een hel-gevangenis kan hem daar het lef voor geven, denk ik.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 14:36:57 #143
38396 mazaru
pi_82495935
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Zolang hij vast zit is er gerechtigheid
In dit geval wel.
Maar stel nou dat je ten onrechte wordt opgepakt daar? Hoe rechtvaardig is het dan om jaren op je proces te moeten wachten?
pi_82495938
Begrijp overigens nog steeds niet waarom hij niet naar Bolivia is gegaan, hij had daar tijd genoeg voor en dan was de kans om te ontkomen een stuk groter.

Snel een ticket boeken naar Venezuela was ook een betere keuze geweest
pi_82495961
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:36 schreef mazaru het volgende:

[..]

In dit geval wel.
Maar stel nou dat je ten onrechte wordt opgepakt daar? Hoe rechtvaardig is het dan om jaren op je proces te moeten wachten?
Dan koop je eigen vrij
pi_82495969
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:36 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jawel.

Dat verklaart "de afwezigheid van seksuele handelingen met het slachtoffer" waarschijnlijk.

Wat een flauwekul.

pi_82495987
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:37 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Wat een flauwekul.

Wat een sterke tegenargumenten!

dinsdag 8 juni 2010 @ 14:39:09 #148
163094 Ladidadida
pi_82496019
quote:

[..]

Ok, het is dus nep.

Okee, op die fiets. Ik dacht meer geschreven details
pi_82496091
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:35 schreef mazaru het volgende:

[..]

Voorlopig zal het hem niet lukken. Hij wordt continu bewaakt omdat ze al bang zijn dat ie zelfmoord gaat plegen.
Maar dat houden ze niet vol als het nog een jaar of twee-drie duurt tot de rechtzaak plaatsvindt.

Ik denk uiteindelijk dat zoiets ook wel zal gebeuren. Bovendien, er gaat nog zo'n lange tijd overheen voor de rechtzaak plaatsvindt, het zal stil worden rondom Joran.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 14:41:04 #150
38396 mazaru
pi_82496117
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Dan koop je eigen vrij
Conclusie: Je kunt geen vertrouwen hebben in het rechtssysteem van Peru.
Raar idee he?
pi_82496122
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:23 schreef johan555 het volgende:
de rechtszaken beginnen daar meestal pas na 2 of 3 jaar
Ik las in de krant dat ze daar in dit geval meer haast mee zullen maken: binnen een half jaar. Zal vast ook te maken hebben met de druk van de (Amerikaanse) media.
pi_82496144
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:38 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wat een sterke tegenargumenten!
Jij bent op de hoogte dat ie niet van ongestelde poesjes houdt?
Of dat ie elke vrouw standaard verkracht tijdens het afhandig maken van geld?
pi_82496168
Zag er in elk geval niet uit of ze gingen doppen
pi_82496170
quote:

Wat een onmensen zeg! Medelijden hebben met een ander... het zou verboden moeten worden!

Als ik lees hoe de gevangenissen aldaar zijn heb ik ook medelijden met eenieder die daarin terecht komt. Ongeacht of je wel of niet een misdrijf hebt gepleegd, zoiets gaat in tegen onze minimum-eisen die wij stellen aan het gevangeniswezen.

Als hij schuldig is verdient hij een celstraf, maar ik wens zijn mensenrechten niet te negeren omdat hij niet zo leuk over komt.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_82496220
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Zag er in elk geval niet uit of ze gingen doppen
Ze was lesbisch, dat was onder de pokeraars ook bekend.
pi_82496237
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:43 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ze was lesbisch, dat was onder de pokeraars ook bekend.
Denk eerder zuipen of snuiven
  dinsdag 8 juni 2010 @ 14:43:54 #157
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_82496243
quote:
Advocaat: mogelijk valse bekentenis
De Nederlandse advocaat van Joran, Bert de Rooij, zegt dat Joran mogelijk onder dwang een valse bekentenis heeft afgelegd.
videoVideo's

Advocaat Joran: mogelijk valse bekentenisvideo
'Vanavond reconstructie moord met Joran'video
'Joran bekent moord op Stephany'video
Nederlandse ambassade

Kort voordat Joran zijn bekentenis aflegde, heeft hij met zijn moeder gebeld. Tijdens dat gesprek zou hij gezegd hebben dat hij bang was voor barbaarse verhoormethoden. Zijn advocaat, Bert de Rooij, besloot daarop een fax te sturen naar de Nederlandse ambassade in Peru. Daarin heeft hij de ambassade gevraagd om ervoor te zorgen dat Joran niet aan dergelijke verhoormethoden onderworpen zou worden.
Niet bevestigd

De Rooij zegt daarnaast alleen in de media gehoord te hebben dat Joran een bekentenis heeft afgelegd. Zowel Joran als de Peruaanse autoriteiten hebben dat niet tegenover hem bevestigd. De Rooij vertegenwoordigt Joran niet in Peru, omdat hij het rechtssysteem daar niet kent en hij geen Spaans spreekt, maar hij staat Joran wel bij.
Vlaag van woede

Joran zou bekend hebben dat hij Flores op zijn hotelkamer in een vlaag van woede heeft vermoorde, omdat zij in zijn laptop had gekeken. Zo zou ze hebben ontdekt dat hij te maken had met de verdwijning van Natalee Holloway.
Gebroken nek

"Ik ging op haar af en sloeg haar. Ze was bang, we maakten ruzie en ze probeerde ervandoor te gaan. Ik pakte haar bij haar nek en sloeg haar," verklaarde Joran volgens MSNBC aan de Peruaanse politie. Daardoor zou Stephany haar nek gebroken hebben.
Privacy

Volgens het rapport was het niet Jorans bedoeling om Stephany te doden: "Ik wilde het niet doen. Ze schond mijn privacy". "Zij had het recht niet", zou Joran gezegd hebben volgens de Peruaanse krant La República. "Het meisje heeft zich gemengd in mijn privéleven. Zij had het recht niet." Volgens La República huilde Joran bij zijn bekentenis.
Strafvermindering

Volgens een Peruaanse strafrechtdeskundige is Joran uit op strafvermindering. Op een Peruaans radiostation zei de expert dat, door doodslag te bekennen, Joran zes tot 20 jaar cel kan krijgen. Voor moord staat maximaal 35 jaar.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 14:44:22 #158
38396 mazaru
pi_82496268
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:42 schreef DS4 het volgende:

[..]

Wat een onmensen zeg! Medelijden hebben met een ander... het zou verboden moeten worden!

Als ik lees hoe de gevangenissen aldaar zijn heb ik ook medelijden met eenieder die daarin terecht komt. Ongeacht of je wel of niet een misdrijf hebt gepleegd, zoiets gaat in tegen onze minimum-eisen die wij stellen aan het gevangeniswezen.

Als hij schuldig is verdient hij een celstraf, maar ik wens zijn mensenrechten niet te negeren omdat hij niet zo leuk over komt.
Knap. Ik wou dat ik het kon opbrengen om medelijden met hem te hebben. Maar hoe goed ik ook zoek, ik vind het niet.
Wel met zijn moeder. Voor haar vind ik het doodzielig.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 14:44:26 #159
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_82496272
De politiek daar wil dat hij gewoon schuldig is.
pi_82496288
Kan je zomaar iemands nek breken overigens?
  dinsdag 8 juni 2010 @ 14:44:46 #161
215628 woid
let's get Friendly
pi_82496289
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:44 schreef maickeltje het volgende:
De politiek daar wil dat hij gewoon schuldig is.
de politiek hier ook
pi_82496313
In dit stuk staat dat hij niet naar de Lurigancho-gevangenis gaat omdat het daar overbevolkt is.
De directie heeft gevraagd geen enkele gevangene meer naar hun gevangenis te sturen. Gelukkig hebben ze meer van die *****-resorts daar!
quote:
Not going to Lurigancho. Meanwhile, the head of the National Penitentiary Institute (INPE), Ruben Rodriguez Rabanal, ruled yesterday that Van der Sloot will be held in the prisons in Lurigancho and San Jorge, as had been speculation.

Lurigancho explained that it is excluded because it is overcrowded and there is a commitment of his administration not to send an inmate more.
http://peru21.pe/noticia/(...)ira-penal-lurigancho
  Moderator dinsdag 8 juni 2010 @ 14:45:58 #163
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_82496348
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Begrijp overigens nog steeds niet waarom hij niet naar Bolivia is gegaan, hij had daar tijd genoeg voor en dan was de kans om te ontkomen een stuk groter.

Snel een ticket boeken naar Venezuela was ook een betere keuze geweest
Hij durfde blijkbaar het risico al niet meer te lopen om z'n gezicht op de luchthaven te laten zien.
Vandaar die peperdure taxirit.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  dinsdag 8 juni 2010 @ 14:45:58 #164
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_82496349
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hm lijkt me ook niet simpel zoiets...vroeg het me dus ook al af
Snollebolt
pi_82496454
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:44 schreef mazaru het volgende:

[..]

Knap. Ik wou dat ik het kon opbrengen om medelijden met hem te hebben. Maar hoe goed ik ook zoek, ik vind het niet.
Zijn ouders waren echte "enablers" en Joran heeft daar dankbaar gebruik van gemaakt. Als hij vroeger al de juiste psychische hulp had gehad, was het misschien nooit zo ver gekomen.
Natuurlijk wil je als moeder niet geloven dat je kind misdaden begaat, maar op een gegeven moment moeten toch de schellen van je ogen vallen.
pi_82496472
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:44 schreef mazaru het volgende:

[..]

Vind ik ook.

Stel dat ie vroeger een heel lief kind was. Misschien blijf je dan altijd van je zoon houden, ook al heeft ie dit gedaan. Lijkt me heel zwaar zeg.
pi_82496481
quote:
Joran is 1,95 en sterk. Een kleine Peruaanse latina die je ongelukkig tegen een nachtkastje gooit, heeft haar nek wel gebroken denk ik zo.

En anders dat tennisracket/honkbalknuppel waar het over ging.

pi_82496493
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:45 schreef Gert het volgende:

[..]

Hij durfde blijkbaar het risico al niet meer te lopen om z'n gezicht op de luchthaven te laten zien.
Bolivia was wel te bereiken en qua tijd maakt het ook allemaal niet zoveel uit

Als hij naar Bolivia was gegaan was hij voor 99% zeker nog voortvluchtig geweest
  dinsdag 8 juni 2010 @ 14:49:01 #169
47190 MassimO
æ³o & h³æ
pi_82496507
quote:
Met een kilootje of 32 a 33 aan kracht , kan je iemands nek al breken. Ja dus , gaat gemakkelijker als je denkt.
Face, please don't hate me for this palm I am about to bestow upon thee.
AFCA
pi_82496577
Noorden van Peru was ook beter geweest dan Chili. Chili was gewoon de slechtste kant die hij kon opgaan
  dinsdag 8 juni 2010 @ 14:52:04 #171
215628 woid
let's get Friendly
pi_82496682
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Joran is 1,95 en sterk. Een kleine Peruaanse latina die je ongelukkig tegen een nachtkastje gooit, heeft haar nek wel gebroken denk ik zo.

En anders dat tennisracket/honkbalknuppel waar het over ging.
gebeurt niet vaak.., maar ben het helemaal eens met je, mijn kleine latina mami stop ik ook regelmatig in mn broekzak en moet ik oppassen dat ik haar niet breek.

behalve als ze een perreo bui heeft... dan blijft het een latina
  dinsdag 8 juni 2010 @ 14:52:14 #172
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_82496692
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:45 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik denk het ook niet. In een taxi kun je nog redelijk alle kanten uit, maar zit je eenmaal in de molen van een vliegveld en vliegtuig, dan kun je niks meer.
  Moderator dinsdag 8 juni 2010 @ 14:52:35 #173
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_82496716
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:48 schreef Felixa het volgende:

Natuurlijk wil je als moeder niet geloven dat je kind misdaden begaat, maar op een gegeven moment moeten toch de schellen van je ogen vallen.
Haar reactie op het nieuws dat Joran was opgepakt wegens moord: "Wat is dít nu weer?"

Dat klinkt toch een beetje als: "Die verdraaide belhamel toch. Gisteren belletje trekken en nu dit weer."
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  dinsdag 8 juni 2010 @ 14:54:27 #174
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_82496838
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:52 schreef Gert het volgende:

[..]

Haar reactie op het nieuws dat Joran was opgepakt wegens moord: "Wat is dít nu weer?"

Dat klinkt toch een beetje als: "Die verdraaide belhamel toch. Gisteren belletje trekken en nu dit weer."
pi_82496842
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:52 schreef Gert het volgende:

[..]

Hoe moet ze dan reageren?

'Ik haat hem en wil hem nooit meer zien meneer de journalist?'

Ik zou ook zo reageren als de journalisten alweer in de tuin liggen om te willen weten wat jij ervan vindt. Daaag.
pi_82497135
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:54 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ik zou ook zo reageren als de journalisten alweer in de tuin liggen om te willen weten wat jij ervan vindt. Daaag.
Misschien wat meer medeleven kunnen tonen naar het slachtoffer en familie? En verder aangeven dat je er van bent geschrokken etc.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 15:00:16 #177
163094 Ladidadida
pi_82497149
Is dat ongesteldheidsverhaal ook ergens gebleken, of was dat gewoon een reactie van iemand hier omdat ze een rode onderbroek aan had?
pi_82497152
Het is wel verdacht stil uit Peru na de bekentenis. Vraag me af in hoeverre de bekentenis waar is.
pi_82497182
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:00 schreef Ladidadida het volgende:
Is dat ongesteldheidsverhaal ook ergens gebleken, of was dat gewoon een reactie van iemand hier omdat ze een rode onderbroek aan had?
Paar pagina's terug wordt het vermeld op een foto.
pi_82497201
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:59 schreef fokvragen het volgende:

[..]

Misschien wat meer medeleven kunnen tonen naar het slachtoffer en familie? En verder aangeven dat je er van bent geschrokken etc.
Misschien ben je wel zo geschrokken dat je even geen goede reactie KAN geven -_-
"Wat is dit nu weer" kun je in hedendaagse taal vertalen in "WTF?"
pi_82497227
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:00 schreef fokvragen het volgende:
Het is wel verdacht stil uit Peru na de bekentenis. Vraag me af in hoeverre de bekentenis waar is.
Het is nu pas 8 uur 's ochtends daar. Iedereen wordt nu net pas een beetje wakker. Bekentenis kwam daar aan het eind van de avond plaatselijke tijd.
pi_82497272
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:00 schreef Ladidadida het volgende:
Stond in het autopsierapport, bij wat voor kleren ze allemaal aanhad.
  Moderator dinsdag 8 juni 2010 @ 15:02:32 #183
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_82497285
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:54 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ja, of "doet ie anders nooit hoor! O shit toch wel."
  dinsdag 8 juni 2010 @ 15:04:15 #184
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_82497379
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:00 schreef fokvragen het volgende:
Misschien zijn ze Joran aan het oplappen.
pi_82497404
quote:
[ afbeelding ]
Top die kop.
Zo eh hij slaapt lekker goed..............
-webicon is verwijderd omdat het problemen veroorzaakt in oudere layouts -
pi_82497560
quote:

[..]

Misschien wat meer medeleven kunnen tonen naar het slachtoffer en familie?
Dat is het.

Medelijden met Joran zie ik hier veel. Door anderen ook medelijden met het slachtoffer.

Maar juist degenen die vol medelijden zijn met Joran hoor ik nergens hun afschuw uitspreken over de daden van dit rotjoch en de gevolgen voor onschuldige meisjes.

pi_82497637
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:07 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat is het.

Medelijden met Joran zie ik hier veel. Door anderen ook medelijden met het slachtoffer.

Maar juist degenen die vol medelijden zijn met Joran hoor ik nergens hun afschuw uitspreken over de daden van dit rotjoch en de gevolgen voor onschuldige meisjes.
Troll.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 15:10:37 #188
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_82497692
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:28 schreef johan555 het volgende:

[..]

Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  dinsdag 8 juni 2010 @ 15:10:41 #189
38396 mazaru
pi_82497697
Ah, weer een nieuw item:

De Nederlandse advocaat van Joran, Bert de Rooij, zegt dat Joran mogelijk onder dwang een valse bekentenis heeft afgelegd.
http://www.rtl.nl/%28/act(...)oot-bekent-moord.xml
pi_82497706
Joran The Movie : I know what you did last summer

http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland

Nou, en het goede nieuws is dat het daar al ochtend is, dus ik mag aannemen dat het weer een heel media circus wordt, en wij spoedig de eerste beelden tegemoet kunnen zien ;-)
pi_82497713
quote:

de daden van dit rotjoch
Welke daden heb je het over? Hetgeen velen vermoeden, of datgene wat werkelijk bewezen is?
  dinsdag 8 juni 2010 @ 15:11:08 #192
163094 Ladidadida
pi_82497715
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:02 schreef Felixa het volgende:

[..]

Stond in het autopsierapport, bij wat voor kleren ze allemaal aanhad.
Ah, okee, dank

Het had gekund natuurlijk
pi_82497718
quote:

[..]

Dat is het.

Dat meisje had gewoon van zijn laptop af moeten blijven.
pi_82497730
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:00 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Misschien ben je wel zo geschrokken dat je even geen goede reactie KAN geven -_-
"Wat is dit nu weer" kun je in hedendaagse taal vertalen in "WTF?"
Precies.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 15:11:59 #195
163094 Ladidadida
pi_82497749
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:11 schreef DS4 het volgende:

[..]

Welke daden heb je het over? Hetgeen velen vermoeden, of datgene wat werkelijk bewezen is?
Niet op reageren Hij weet niet beter
pi_82497756
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:11 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dat maakt niet uit. Wij zijn geen rechters. Wij kunnen dingen concluderen los van wat een rechter doet.

Een doelpunt is een doelpunt, ook als het afgekeurd wordt door een blinde scheidsrechter.

Leg niet zoveel irrationeel vertrouwen in een rechtsstaat. Dat is bloedjelink.

pi_82497775
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:09 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Troll.
Welja, vooral niet inhoudelijk reageren.

Wie is er nou de troll?

pi_82497782
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:12 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wie is er nou de troll?
Jij bent een trol.
pi_82497784
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:10 schreef mazaru het volgende:
Ah, weer een nieuw item:

Ja, dat had ik ook kunnen verzinnen dat die advocaat dat zou zeggen, een beetje verwarring zaaien is natuurlijk je ultieme doel als advocaat

zucht, dat die man daar jaren voor heeft moeten studeren...ik had het hem ook kunnen vertellen ;-)
  dinsdag 8 juni 2010 @ 15:14:16 #200
215628 woid
let's get Friendly
pi_82497834
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:11 schreef fokvragen het volgende:

[..]

Dat meisje had gewoon van zijn laptop af moeten blijven.
pi_82497897
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:13 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Jij bent een trol.
Omdat je discussies niet van me kunt winnen door het gebrek aan inhoudelijke argumenten zeker?

Van jouw kant klopt dat inderdaad.

dinsdag 8 juni 2010 @ 15:16:08 #202
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_82497913
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:10 schreef mazaru het volgende:
Ah, weer een nieuw item:

en daar gaan we weer.
pi_82497930
quote:

[..]

Wie is er nou de troll?
Jij. Je bent constant bezig mensen af te zeiken omdat ze het zielig vinden voor Joran. Nou, ik vind het ook triest voor die jongen, ook al is het z'n verdiende loon. Wil niet zeggen dat ik het niet veel verschrikkelijker vind voor de nabestaanden van zowel Natalee als Stephany, twee jongedames in de bloei van hun leven.

Mensen belachelijk maken omdat ze niet dezelfde mening als jij hebben, dat vind ik echt het toppunt van triestheid. En ze dan ook nog Joran-fan noemen. Ik ben verre van Joran-fan. En toch vind ik het triest. Trieste situatie. Die jongen is gewoon niet goed bij z'n hoofd. Hij zou na z'n straf in een TBS kliniek moeten zitten. Maar mensen als jij wensen hem verkracht, gemarteld en weet ik veel wat. Triest, triest.
pi_82498035
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:15 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Omdat je discussies niet van me kunt winnen door het gebrek aan inhoudelijke argumenten zeker?

Oh, ik wacht nog steeds op jouw inhoudelijke reactie over waarom je denkt dat Joran haar verkracht zou hebben als ze niet ongesteld was.
Want dat pretendeer jij hier als een FEIT.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 15:18:58 #205
215628 woid
let's get Friendly
pi_82498057
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:15 schreef El_Matador het volgende:

[..]

sorry...

iemands signature:

"Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win youre still retarded."

pi_82498175
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:18 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Oh, ik wacht nog steeds op jouw inhoudelijke reactie over waarom je denkt dat Joran haar verkracht zou hebben als ze niet ongesteld was.
Want dat pretendeer jij hier als een FEIT.
Dat zie ik hem wel doen.

Ik presenteer NIKS als FEIT. Hoe kom je daar toch bij? Waarom lees jij zo slecht?

pi_82498253
quote:
[..]
Dat is het.
Helaas ben jij zo'n ontzettend bekrompen eng ventje, om dan maar meteen aan te nemen dat diegenen die medelijden kunnen tonen naar Joran, dat niet kunnen naar de slachtoffers. Dat toont aan hoe kleinzielig jij bent.
pi_82498281
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:16 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Jij. Je bent constant bezig mensen af te zeiken omdat ze het zielig vinden voor Joran. Nou, ik vind het ook triest voor die jongen, ook al is het z'n verdiende loon. Wil niet zeggen dat ik het niet veel verschrikkelijker vind voor de nabestaanden van zowel Natalee als Stephany, twee jongedames in de bloei van hun leven.

Mensen belachelijk maken omdat ze niet dezelfde mening als jij hebben, dat vind ik echt het toppunt van triestheid. En ze dan ook nog Joran-fan noemen. Ik ben verre van Joran-fan. En toch vind ik het triest. Trieste situatie. Die jongen is gewoon niet goed bij z'n hoofd. Hij zou na z'n straf in een TBS kliniek moeten zitten. Maar mensen als jij wensen hem verkracht, gemarteld en weet ik veel wat. Triest, triest.
Medelijden hebben met een gruwelijke moordenaar maakt je een immoreel persoon.

En TBS helpt geen donder natuurlijk. Al helemaal niet bij een pathologisch leugenaar als Joran. Zoals iemand al eerder hier stelde; hij komt er alleen maar nog geslepener uit omdat hij leert hoe hij die psychologen nog beter om de tuin kan leiden.

Ik voorzie voor hem hetzelfde lot als wat hij anderen heeft aangedaan. Mooi stukje Karma. Niks "triests" aan.

dinsdag 8 juni 2010 @ 15:24:02 #209
215628 woid
let's get Friendly
pi_82498331
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

...knip

hoe kortzichtig
pi_82498332
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:22 schreef Mercer het volgende:

[..]

Helaas ben jij zo'n ontzettend bekrompen eng ventje, om dan maar meteen aan te nemen dat diegenen die medelijden kunnen tonen naar Joran, dat niet kunnen naar de slachtoffers. Dat toont aan hoe kleinzielig jij bent.
Aggut, wat een lieve woordjes weer.

Ik heb je nog nergens een opmerking over de slachtoffers zien maken. Wel je grote medelijden zien uitspreken voor een zieke seriemoordenaar.

Dan spoor je totaal niet.

pi_82498408
quote:

[..]

En TBS helpt geen donder natuurlijk. Al helemaal niet bij een pathologisch leugenaar als Joran. Zoals iemand al eerder hier stelde; hij komt er alleen maar nog geslepener uit omdat hij leert hoe hij die psychologen nog beter om de tuin kan leiden.

Ik voorzie voor hem hetzelfde lot als wat hij anderen heeft aangedaan. Mooi stukje Karma. Niks "triests" aan.
Ik heb zelfs medelijden met de moordenaar van mijn eigen geliefde. Hij mag van mij doodvallen, maar vind het toch triest voor hem. Want hij is ZIEK. En zieke mensen hebben HULP nodig, geen martelgang.
Immoreel my ass.
pi_82498419
quote:

Dat maakt niet uit. Wij zijn geen rechters. Wij kunnen dingen concluderen los van wat een rechter doet.
Welke bewijzen heb jij in handen op basis waarvan jij ondubbelzinnig kan concluderen dat Joran schuldig is aan de dood van de dame in Peru?
quote:
Een doelpunt is een doelpunt, ook als het afgekeurd wordt door een blinde scheidsrechter.
Als ik de wedstrijd niet heb gezien kan ik niet stellen dat het ten onrechte is afgekeurd...
quote:
Leg niet zoveel irrationeel vertrouwen in een rechtsstaat. Dat is bloedjelink.
Beter dan meegaan met malloten die op basis van wat artikelen op internet denken te weten hoe e.e.a. zit.
pi_82498445
quote:

[..]

ja, laten ze die moeder ook maar meteen opsluiten want die reageerde best raar...
  dinsdag 8 juni 2010 @ 15:27:32 #214
305885 SnoopNL
Sugar, Water, Purple!
pi_82498511
waarom ga jij er zo op in?
Geirriteerd misschien?
It's time to kick ass and chew bubblegum.
And I'm all out of gum.
pi_82498523
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Aggut, wat een lieve woordjes weer.

Ik heb je nog nergens een opmerking over de slachtoffers zien maken. Wel je grote medelijden zien uitspreken voor een zieke seriemoordenaar.

Dan spoor je totaal niet.
Omdat je mij nergens medelijden hebt zien uitspreken naar de slachtoffers, neem je maar aan dat dat medelijden er niet is. Gebaseerd op NIETS! Dat geeft dus aan hoe bekrompen jij bent. Bah!
pi_82498526
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:24 schreef El_Matador het volgende:

Nog afgezien van het feit dat hij slechts verdachte is...

Het onderwerp alhier is Joran.
pi_82498548
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:25 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Ik heb zelfs medelijden met de moordenaar van mijn eigen geliefde. Hij mag van mij doodvallen, maar vind het toch triest voor hem. Want hij is ZIEK. En zieke mensen hebben HULP nodig, geen martelgang.
Immoreel my ass.
Hulp is totaal zinloos. Deze gasten zijn niet te genezen.

Martelen is ook niet mijn bedoeling, maar ik zou er geen bezwaar tegen hebben. Het is het minste wat het joch kan overkomen als boetedoening voor zijn walgelijke daden.

pi_82498560
quote:

[..]

klopt helemaal El_Matador

Psychologe Corine de Ruiter noemde hem laatst op televisie onbehandelbaar .
maw geen geld of tijd aan spenderen

Dr. Corine de Ruiter :
Professor of Forensic Psychology at Maastricht University and senior scientist at the Trimbos-Institute (Netherlands Institute of Mental Health and Addiction). She is also a licensed clinical psychologist and cognitive behavior therapist in The Netherlands.
pi_82498587
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:28 schreef El_Matador het volgende:

Martelen is ook niet mijn bedoeling, maar ik zou er geen bezwaar tegen hebben.
En dan anderen immoreel noemen.
pi_82498596
Dames en heren, is de nieuwste film van Joran al uit? ;-)
pi_82498614
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:27 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nog afgezien van het feit dat hij slechts verdachte is...

Het onderwerp alhier is Joran.
Niet alleen. Het gaat om de DADEN van Joran. En daar horen zijn slachtoffers dus helemaal bij.

Die hebben niet eens spreekrecht in Nederland. Gelukkig zit Eerdmans daar zwaar achteraan, maar het gaat allemaal zo traag. Grote minachting voor slachtoffers en compassie met daders.

VerNederland.

Moderator dinsdag 8 juni 2010 @ 15:29:35 #222
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_82498618
quote:

[..]

Dat vind ik niet. Dat vind ik eerder groots.
Al staat het verder voor iedereen buiten kijf volgens mij dat hij een fikse straf verdient.
pi_82498621
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Plus dat het 2 jaar duurt voordat hij veroordeeld wordt. Aftrek van de gezeten tijd en meewerken aan de uitzetting = 2 á 3 jaar zitten
dat zou heel vies zijn... hoop echt dat hij meer krijgt dan dat... maar hoe zit het nou met uitlevering naar de VS als hij vrij komt? heeft peru uitleverings verdrag met de VS?
pi_82498638
quote:

[..]

Snap ook wel dat ze zo reageerd hoor.Dat mens heeft al jaren gezeik.Der man is overleden.Het is even stil rond joran en ineens gebeurd dit weer.Ik zou ook reageren van wat is dit nu weer??
pi_82498655
quote:

[..]

Martelen is ook niet mijn bedoeling, maar ik zou er geen bezwaar tegen hebben. Het is het minste wat het joch kan overkomen als boetedoening voor zijn walgelijke daden.
Ben jij nu ineens zijn psychiater en heb je hem weken onderzocht? Al die aannames die jij maakt zeg...
pi_82498689
quote:

Wat weet jij het toch allemaal goed.

Uiteraard komt ie na al die jaren als een hele lieve jongen uit de Peruaanse gevangenis. Dan heeft ie z'n lesje wel geleerd.
En TBS betekent automatisch dat je vrijkomt nadat je alle psychologen om de tuin hebt geleid.

Joh, heel wat mensen hebben levenslang TBS, wat keer op keer wordt verlengd.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 15:30:53 #227
215628 woid
let's get Friendly
pi_82498694
quote:

[..]

ik snap nu wel waarom je voor stierengevechten bent

je zal het nooit eens zijn, aangezien er een steekje bij je los zit zal je het namelijk niet inzien; tbs zou goed voor jou zijn, mischien leer je nog wat... een jaartje of zo
pi_82498750
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:30 schreef woid het volgende:

[..]

je zal het nooit eens zijn, aangezien er een steekje bij je los zit zal je het namelijk niet inzien; tbs zou goed voor jou zijn
Nah, vind niet dat je dit dus kan zeggen. Je doet nu precies hetzelfde als hij doet :s
"Je bent het niet met mij eens, dus je spoort niet".
pi_82498783
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:25 schreef DS4 het volgende:

[..]

Welke bewijzen heb jij in handen op basis waarvan jij ondubbelzinnig kan concluderen dat Joran schuldig is aan de dood van de dame in Peru?
Een beetje mensenkennis en de crime scene. Lijkt me niet zo moeilijk hoor.
quote:
Als ik de wedstrijd niet heb gezien kan ik niet stellen dat het ten onrechte is afgekeurd...
Maar in dit geval heeft niemand de wedstrijd live gezien. Daar gaat het om. Dus heeft iedereen het recht om te oordelen. Een rechter doet dat ook. Waarom zou hij het beter doen dan anderen? Zijn rechters onfeilbaar? Nee.

Je dient in elke situatie een eigen interpretatie te hebben, bij wat dan ook. Dat kan je altijd bijstellen, maar simpelweg wachten tot de meester zegt wat goed en fout is, is nog niemand groot door geworden.
quote:
Beter dan meegaan met malloten die op basis van wat artikelen op internet denken te weten hoe e.e.a. zit.
Nee, dus niet. Het is aan jou als individu de taak om dat uit te vogelen. Als je die taak tenminste neemt, en dat doe ik, net als anderen hier. Dat zijn geen "malloten". Dat zijn mensne die zich ook opwinden over de zaak en het willen uitpluizen. Gelijk hebben ze.

dinsdag 8 juni 2010 @ 15:32:44 #230
215628 woid
let's get Friendly
pi_82498784
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:32 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Nah, vind niet dat je dit dus kan zeggen. Je doet nu precies hetzelfde als hij doet :s
nee hoor, ik wil niet dat ie gemarteld wordt, maar dat ie iets opsteekt
pi_82498815
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:21 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat zie ik hem wel doen.

Ik presenteer NIKS als FEIT. Hoe kom je daar toch bij? Waarom lees jij zo slecht?
quote:
Jawel.

'Anders had Joran dat zeker wel gedaan'. Zet er dan 'ik denk', of 'mijn mening is dat' .
Je presenteert het nu alsof je de alwetende bent. Zeer irritant.
pi_82498842
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:28 schreef johan555 het volgende:
[..]
klopt helemaal El_Matador

Psychologe Corine de Ruiter noemde hem laatst op televisie onbehandelbaar .
maw geen geld of tijd aan spenderen

Dr. Corine de Ruiter :
Professor of Forensic Psychology at Maastricht University and senior scientist at the Trimbos-Institute (Netherlands Institute of Mental Health and Addiction). She is also a licensed clinical psychologist and cognitive behavior therapist in The Netherlands.
Dus omdat Joran onbehandelbaar is, moet hij maar afgeslacht, of gemarteld worden? Daar ben ik dus tegen, dat vind ik niet humaan. Joran verdiend een straf als hij schuldig is, geen marteling of afslachting.
pi_82498866
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:29 schreef El_Matador het volgende:

Niet alleen. Het gaat om de DADEN van Joran. En daar horen zijn slachtoffers dus helemaal bij.
Voorlopig weten wij helemaal niet of hij slachtoffers heeft gemaakt.
quote:
Die hebben niet eens spreekrecht in Nederland.
Waar zou de Wet Spreekrecht voor Slachtoffer dan over gaan?
quote:
Gelukkig zit Eerdmans daar zwaar achteraan
Eerdmans is een grafmongool.
pi_82498869
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:30 schreef woid het volgende:

[..]

Ook daar lees jij weer niet.
quote:
je zal het nooit eens zijn, aangezien er een steekje bij je los zit zal je het namelijk niet inzien; tbs zou goed voor jou zijn, mischien leer je nog wat... een jaartje of zo
Kijk aan; laster en smaad. Inhoudelijk stel je niks voor, dat weet je zelf ook wel, dus doe je het zo.

dinsdag 8 juni 2010 @ 15:34:15 #235
163094 Ladidadida
pi_82498870
Jongens jongens, negeer die zwakbegaafde gast toch. Er komt niks uit
pi_82498902
Nog meer over de verwondingen:

Also, the summary of autopsy determined that she showed signs of ten punches in the face that broke her nose and mouth, causing a time-to-eye inflammation.

In addition, five blows to the head and neck with a racket head trauma caused her death necessary. She also had bruises on the hands and feet, as they tried to defend himself

http://www.trome.com/tonl(...)tualidad1093733.html
  dinsdag 8 juni 2010 @ 15:35:35 #237
215628 woid
let's get Friendly
pi_82498939
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ook daar lees jij weer niet.
[..]

Kijk aan; laster en smaad. Inhoudelijk stel je niks voor, dat weet je zelf ook wel, dus doe je het zo.

zie je, mn voorspelling komt uit; je ziet het niet zo.

ps..: denk om je rikkuh tik
pi_82498968
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:34 schreef DS4 het volgende:

[..]

Voorlopig weten wij helemaal niet of hij slachtoffers heeft gemaakt.
Niemand weet iets zeker. Dus mogen we allemaal speculeren. Dat is het mooie van het vrije internet en de snelle nieuwsgaring.
quote:
Eerdmans is een grafmongool.
De inhoud is terug met DS4. Zoveel is wel duidelijk. Eerdmans heeft het hart op de juiste plaats en herkent de schofterige behandeling van slachtoffers en nabestaanden in Nederland versus het criminelenknuffelen...

pi_82498985
Ik zie het helemaal gebeuren dat hij zich straks in die gevangenis profileert als sleutelfiguur en er de nodige macht vergaart.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 15:36:44 #240
163094 Ladidadida
pi_82498999
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:34 schreef Felixa het volgende:

Also, the summary of autopsy determined that she showed signs of ten punches in the face that broke her nose and mouth, causing a time-to-eye inflammation.

In addition, five blows to the head and neck with a racket head trauma caused her death necessary. She also had bruises on the hands and feet, as they tried to defend himself

Hij heeft echt flink op d'r ingemept
pi_82499049
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:36 schreef Chooselife het volgende:
Ik zie het helemaal gebeuren dat hij zich straks in die gevangenis profileert als sleutelfiguur en er de nodige macht vergaart.
Denk eerder dat ie zelfmoord pleegt.
pi_82499065
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:32 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Inderdaad.
pi_82499074
Copyright © 2009-2011 Super_Fucker
  dinsdag 8 juni 2010 @ 15:39:05 #244
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_82499125
Goede zet van Joran als hij idd schuldig is, zo haalt hij minstens 10 jaar van zijn celstraf af.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_82499148
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:37 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Denk eerder dat ie zelfmoord pleegt.
Volledig uitgesloten. Hij heeft geen emotioneel besef.

Nee, het is een strijdvaardig rotjoch. En streetwise. Dus die komt wel weer boven water.
pi_82499151
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:33 schreef Mercer het volgende:

[..]

Dus omdat Joran onbehandelbaar is, moet hij maar afgeslacht, of gemarteld worden? Daar ben ik dus tegen, dat vind ik niet humaan. Joran verdiend een straf als hij schuldig is, geen marteling of afslachting.
Martelen hoeft toch ook niet ?
De marteling begint pas als je daar in de cel terecht komt lijkt me
De meeste buitenlandse gevangen die daar een meisje of een kind vermoord hebben hebben het heel heel erg slecht .
pi_82499202
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:32 schreef El_Matador het volgende:

Een beetje mensenkennis en de crime scene. Lijkt me niet zo moeilijk hoor.
Je geeft geen antwoord op de vraag. Of mag ik hieruit afleiden dat je bedoelt: geen.
quote:
Maar in dit geval heeft niemand de wedstrijd live gezien. Daar gaat het om. Dus heeft iedereen het recht om te oordelen.
Dus als een wedstrijd zonder publiek en camera's is gespeeld en een doelpunt is afgekeurd vind jij het heel logisch dat mensen op straat concluderen dat die grensrechter stront in zijn ogen moet hebben gehad, want het was een loepzuiver doelpunt...

Echt?
quote:
Een rechter doet dat ook. Waarom zou hij het beter doen dan anderen? Zijn rechters onfeilbaar? Nee.
Rechters oordelen op basis van het dossier. Feiten dus. Daarom vroeg ik jou naar de feiten, maar toen kwam je met nietszeggend geneuzel.
quote:
Je dient in elke situatie een eigen interpretatie te hebben, bij wat dan ook. Dat kan je altijd bijstellen, maar simpelweg wachten tot de meester zegt wat goed en fout is, is nog niemand groot door geworden.
Ja, je kan nu wel om de hete brij heen draaien, maar ik vroeg jou niet om klakkeloos het oordeel van de rechter te volgen, ik vroeg jou om mij te vertellen welke bewijzen jij hebt en hoe die bewijzen aantonen dat Joran schuldig is.
quote:
Nee, dus niet. Het is aan jou als individu de taak om dat uit te vogelen. Als je die taak tenminste neemt, en dat doe ik, net als anderen hier. Dat zijn geen "malloten". Dat zijn mensne die zich ook opwinden over de zaak en het willen uitpluizen. Gelijk hebben ze.
Kletskoek.

Als jij het zo goed wist, dan had je wel een goede onderbouwing gegeven ipv "rechters zijn niet onfeilbaar, dus heb ik gelijk".
  dinsdag 8 juni 2010 @ 15:40:35 #248
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_82499212
Als hij extreem gelukkig, is hij tegen zijn 37ste weer een vrij man.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_82499275
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:39 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Volledig uitgesloten. Hij heeft geen emotioneel besef.

Nee, het is een strijdvaardig rotjoch. En streetwise. Dus die komt wel weer boven water.
Ik zeg dit omdat Peruaanse media berichten dat hij constant door vier bewakers in de gaten wordt gehouden omdat ze bang zijn dat ie zelfmoord pleegt.
Dan zullen ze toch wel vermoedens hebben.

Verder denk ik dat ie best een verwend joch is dat een lekker leventje heeft geleid en helemaal door het lint kan gaan als het besef doordringt dat dit leventje echt voorbij is....

Hij is helemaal niet 'streetwise'. Eerder verwend.
pi_82499310
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:36 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Ja die moet woedend geweest zijn ,was er zoveel belastende info op zijn computer dan ?
pi_82499312
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:36 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

En dus ook echt met z'n blote handen.
Dan ben je echt niet goed snik hoor.
pi_82499319
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:39 schreef johan555 het volgende:

[..]

Martelen hoeft toch ook niet ?
De marteling begint pas als je daar in de cel terecht komt lijkt me
De meeste buitenlandse gevangen die daar een meisje of een kind vermoord hebben hebben het heel heel erg slecht .
Maar buitenlanders komen toch niet eens tussen de 'gewone' Peruaanse gevangenen....
pi_82499342
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:42 schreef johan555 het volgende:

[..]

Ja die moet woedend geweest zijn ,was er zoveel belastende info op zijn computer dan ?
Als dat zo is komt dat vanzelf boven water.
pi_82499347
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:40 schreef Asskicker14 het volgende:
Als hij extreem gelukkig, is hij tegen zijn 37ste weer een vrij gebroken man.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 15:44:02 #255
163094 Ladidadida
pi_82499398
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:42 schreef johan555 het volgende:

[..]

Dat, of veel drank/drugs?
  dinsdag 8 juni 2010 @ 15:44:04 #256
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_82499403
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:43 schreef FANN het volgende:

[..]

pi_82499404
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:36 schreef El_Matador het volgende:

Niemand weet iets zeker. Dus mogen we allemaal speculeren. Dat is het mooie van het vrije internet en de snelle nieuwsgaring.
Huh? Net mocht je nog niet speculeren op de kans dat Joran toch onschuldig is en dus medelijden met hem hebben... dat was zelfs immoreel!

Huh?
quote:
De inhoud is terug met DS4. Zoveel is wel duidelijk.
Leuk dat je even over slaat dat ik je onder je neus wrijf dat jouw stelling dat slachtoffers geen spreekrecht hebben in NL gewoon niet klopt.

DAT, mijn waarde, is inhoud.
quote:
Eerdmans heeft het hart op de juiste plaats en herkent de schofterige behandeling van slachtoffers en nabestaanden in Nederland versus het criminelenknuffelen...
Blablabla... je toonde al aan niet eens te weten waar je het over hebt, dus misschien eens een minder grote broek aantrekken.
pi_82499415
Als die op z'n 37ste een vrij man is en terugkeert naar Nederland of Aruba is ie er echt niet eerlijker of beter op geworden denk ik.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 15:44:34 #259
163094 Ladidadida
pi_82499427
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:42 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Maar buitenlanders komen toch niet eens tussen de 'gewone' Peruaanse gevangenen....
Dat wil er nog niet echt in hè hier?
pi_82499471
voor de 3e keer heeft Peru een uitleverings verdrag met de VS ?
  dinsdag 8 juni 2010 @ 15:45:54 #261
262 Re
Kiss & Swallow
pi_82499478
dus een valse verklaring forceren wat het meest gunstig is voor Joran ( 5 jaar max), dat lijkt me niet logisch, bij zo'n high profile case lijkt me een hoge straf veel beter
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_82499510
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:40 schreef DS4 het volgende:

[..]

Je geeft geen antwoord op de vraag. Of mag ik hieruit afleiden dat je bedoelt: geen.
Uiteraard heb ik geen tastbare bewijzen als DNA-sporen en camerabeelden thuis. Dat zou me op zijn minst medeplichtig of verdacht maken.

Ik heb net als iedereen hier de media. En iedereen met een beetje mensenkennis kan dit joch zien als moordenaar.
quote:
Dus als een wedstrijd zonder publiek en camera's is gespeeld en een doelpunt is afgekeurd vind jij het heel logisch dat mensen op straat concluderen dat die grensrechter stront in zijn ogen moet hebben gehad, want het was een loepzuiver doelpunt...

Echt?
je begrijpt niet wat ik wil zeggen. Geloof toch niet zo onvoorwaardelijk in het gelijk van rechters. DAAR gaat het mij om.
quote:
Rechters oordelen op basis van het dossier. Feiten dus. Daarom vroeg ik jou naar de feiten, maar toen kwam je met nietszeggend geneuzel.
En dus? Dan is wat zij zeggen DUS waar? Dus niet. Zij maken ook fouten en vaak genoeg. Dezelfde feiten komen nu naar buiten door de media. Daar baseren wij, forummers, onze mening op.
quote:
Ja, je kan nu wel om de hete brij heen draaien, maar ik vroeg jou niet om klakkeloos het oordeel van de rechter te volgen, ik vroeg jou om mij te vertellen welke bewijzen jij hebt en hoe die bewijzen aantonen dat Joran schuldig is.
Gelegenheid:
- hij was in de hotelkamer, met haar, voor zover bekend geen alibi
Motief:
- geld, agressie, roof, frustratie, invloed van drank en drugs
Moordwapen:
- vuisten, tennisracket (?) of honkbalknuppel (?)
Achteraf:
- Vluchten
- Bekentenis
- Zijn complete voorgeschiedenis met Natalee en Thailand
quote:
Als jij het zo goed wist, dan had je wel een goede onderbouwing gegeven ipv "rechters zijn niet onfeilbaar, dus heb ik gelijk".
Ik zeg helemaal niet dat IK gelijk heb. Ik geef aan waarom mijn mening net zo goed kan worden geuit als de andere meningen. En dat kan gewoon zonder als trol benoemd te worden.
Het enge is het vertrouwen in de rechtsstaat. Alsof rechters immer de juiste, verantwoordelijke keuzes maken. Dat is niet zo.

pi_82499512
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:45 schreef GewoneMan het volgende:

Ik zou zeggen; google het eens ff op!
Dan hoef je het niet voor een 4e keer te vragen
pi_82499543
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:45 schreef GewoneMan het volgende:
De VS en Peru hebben in 2001 een uitleveringsverdrag getekend.

http://www.oas.org/juridi(...)ites-ext-usa-per.pdf

Wel 's vernomen van Google? Werkt prima namelijk als je zulke vragen hebt.
pi_82499557
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:44 schreef maickeltje het volgende:

[..]

ja wat nou?

als ie de 37 jaar al zou halen
pi_82499580
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:34 schreef Felixa het volgende:

Wow
  dinsdag 8 juni 2010 @ 15:49:02 #267
163094 Ladidadida
pi_82499618
Wordt dit nu ook de Joransmiley?
pi_82499634
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:48 schreef Mercer het volgende:

[..]

Wow
daar gaat de ''blote handen'' theorie
  dinsdag 8 juni 2010 @ 15:49:18 #269
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_82499635
quote:
He killed to check your laptop
By J. Yucra

It is professional poker player and believed to have an ace up his sleeve, but his alibi collapsed like a house of cards. The Dutchman Joran van der Sloot (23) had no other choice but to confess to the murder of the young Stephany Flores Ramirez (21), whom he met at a casino in Miraflores. "Yes, I killed her. I did, I accept," he said with a breathtaking cold, no sign of repentance.
According to police sources, the murderer, during interrogation by more than ten hours, attributed the crime to the anger that caused him to find the girl reviewing the files on your laptop.

It is presumed that she opened her e-mails that the subject had known about his criminal acts. Then the girl confirmed the suspicion in the Internet search engines, where there is abundant information of the crime of Natalee Holloway (17) and the extortion of their parents, in Aruba, facts of which he is the prime suspect.

Van der Sloot had confessed his crime minutes after 9 pm last Sunday. After a deep breath and fell silent for long seconds.

Would have revealed that the crime occurred after 8:20 am on Sunday 30 May at the hotel 'Tac' of Miraflores, where they had taken after meeting at the casino 'Atlantic'. Joran had gone to buy bread and coffee for breakfast. She took advantage of his absence to check your laptop and discovered he was a murderer and extortionist.

Punching and racket
"He came back and was enraged. The two began to argue violently. The man shot to death," a source told police.

This version is confirmed by the coffee residue found on the floor and the victim had bruises on various parts of the body.

Also, the summary of autopsy determined that she showed signs of ten punches in the face that broke his nose and mouth, causing a time-to-eye inflammation.

In addition, five blows to the head and neck with a racket head trauma caused her death necessary. She also had bruises on the hands and feet, as they tried to defend himself, but was a little he could do to a man over 90 meters tall.

Then, after committing the murder, the stranger kept his belongings in two suitcases and valuables from the victim, as well as jewelry and money, to leave the accommodation.

On the other hand, it was learned that yesterday three Forensic psychologists were gathered for at least five hours with foreign countries.

His public defender, Carla Odría, waived the defense when he heard the confession.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 15:49:39 #270
262 Re
Kiss & Swallow
pi_82499656
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:48 schreef Mercer het volgende:

[..]

Wow
dat lijkt me redelijk tegenstrijdig met het breken van haar nek...
pi_82499681
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:46 schreef El_Matador het volgende:

Ik zeg helemaal niet dat IK gelijk heb. Ik geef aan waarom mijn mening net zo goed kan worden geuit als de andere meningen. En dat kan gewoon zonder als trol benoemd te worden.

Jij mag net als iedereen je mening geven over de zaak Joran. Maar maak mensen niet belachelijk als zij jouw mening niet delen.
pi_82499685
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:49 schreef Ladidadida het volgende:
Wordt dit nu ook de Joransmiley?
nah deze zal het voorlopig niet worden denk ik
pi_82499694
quote:

[..]

Uiteraard heb ik geen tastbare bewijzen als DNA-sporen en camerabeelden thuis. Dat zou me op zijn minst medeplichtig of verdacht maken.

Ik heb net als iedereen hier de media. En iedereen met een beetje mensenkennis kan dit joch zien als moordenaar.
[..]

je begrijpt niet wat ik wil zeggen. Geloof toch niet zo onvoorwaardelijk in het gelijk van rechters. DAAR gaat het mij om.
[..]

En dus? Dan is wat zij zeggen DUS waar? Dus niet. Zij maken ook fouten en vaak genoeg. Dezelfde feiten komen nu naar buiten door de media. Daar baseren wij, forummers, onze mening op.
[..]

Gelegenheid:
Motief:
Moordwapen:
Achteraf:
- Vluchten
- Bekentenis
[..]

Het enge is het vertrouwen in de rechtsstaat. Alsof rechters immer de juiste, verantwoordelijke keuzes maken. Dat is niet zo.
Sorry hoor, maar jij kwam hier wel binnenvallen om de mensen die twijfelden aan Joran's schuld van vanalles uit te maken, oa dat ze tot de linkse kliek behoren met allemaal vriendelijke smiley's erbij om je standpunt duidelijk te maken.
pi_82499699
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:44 schreef DS4 het volgende:

[..]

Huh? Net mocht je nog niet speculeren op de kans dat Joran toch onschuldig is en dus medelijden met hem hebben... dat was zelfs immoreel!
Dat ik het immoreel vind, wil zeggen dat het niet mag?

Hoe kom je toch bij die onzin?

Iedereen mag speculeren op zijn onschuld, ik heb nergens gezegd dat dat niet zou mogen. Ik mag er alleen dus OOK zeker mijn mening over geven. Net als jij en anderen over mij doen. Ik heb echter geen woorden als "trol" nodig, maar gebruik argumenten.
quote:
Leuk dat je even over slaat dat ik je onder je neus wrijf dat jouw stelling dat slachtoffers geen spreekrecht hebben in NL gewoon niet klopt.

DAT, mijn waarde, is inhoud.
Daar gaat de discussie niet over, maar dit is wat Eerdmans erover zei:

Censuur spreekrecht

Een van de „meest tranentrekkende” zaken is volgens Eerdmans de censuur in het spreekrecht." Nabestaanden mogen nu alleen iets zeggen over de gevolgen van het misdrijf en niets over of tegen de dader, omdat dat te kwetsend kan zijn voor de dader. Aan die beperkingen moet een einde komen", aldus de voorzitter van het burgerinitiatief.

„Vergelden van leed mag niet, want het gaat om de daad, het resocialiseren van de dader en om diens persoonlijke omstandigheden. Op vele fronten vangen slachtoffers bot en raken ze door het rechtssysteem opnieuw ernstig getraumatiseerd”, stelt Eerdmans, die parttime wethouder in Capelle aan den IJssel is en blijft. Volgens hem moet vergelding van het persoonlijke leed een belangrijke rol spelen bij de strafmaat voor misdadigers.

http://www.telegraaf.nl/b(...)toffer___.html?p=1,1

En daarom heeft Eerdmans het hart op de juiste plaats en kiest hij primair VOOR de slachtoffers en nabestaanden in plaats van ERTEGEN zoals nu zovaak gebeurt.

pi_82499743
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:49 schreef FANN het volgende:

[..]

daar gaat de ''blote handen'' theorie
Een "punch in the face" is volgens mij een stomp in het gezicht, dus wel met blote handen.
pi_82499757
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:50 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar jij kwam hier wel binnenvallen om de mensen die twijfelden aan Joran's schuld van vanalles uit te maken, oa dat ze tot de linkse kliek behoren met allemaal vriendelijke smiley's erbij om je standpunt duidelijk te maken.
En dus? Is dat verboden?

Nope.

Jij geeft jouw mening, ik de mijne.

Zo hoort dat in een vrij land.

dinsdag 8 juni 2010 @ 15:51:48 #277
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_82499758
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:49 schreef Re het volgende:

[..]

Het wordt steeds gekker en vreemder allemaal..
pi_82499778
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:50 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Jij mag net als iedereen je mening geven over de zaak Joran. Maar maak mensen niet belachelijk als zij jouw mening niet delen.
Je bedoelt mensen "troll" noemen?

dinsdag 8 juni 2010 @ 15:52:26 #279
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_82499787
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:51 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En dus? Is dat verboden?

Nope.

Respecteer de meningen van anderen dan ook en ga ze niet zitten afzeiken.
pi_82499810
quote:

[..]

5 harden slagen met een tennisracket in haar nek, zou kunnen dat dat wel haar nek heeft gebroken.
Of ze is gevallen en heeft toen haar nek gebroken, zoals eerder werd gesuggereerd (op nachtkastje gevallen).
pi_82499823
quote:

[..]

Hoe bedoel je?
pi_82499828
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:51 schreef Felixa het volgende:

[..]

Een "punch in the face" is volgens mij een stomp in het gezicht, dus wel met blote handen.
met ''blote handen'' vermoord'' is nu van de baan bedoel ik...
pi_82499831
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:51 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En dus? Is dat verboden?

Nope.

Ja, dan ook niet huillie huillie doen als je voor trol wordt uitgemaakt. Da's ook een mening.

En het wordt wel erg kinderachtig nu.
pi_82499844
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:52 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je bedoelt mensen "troll" noemen?
Na zo'n 130 posts van je aangezien te hebben waarin JIJ mensen zit af te kraken, belachelijk zit te maken, etc.
pi_82499881
Joran is viessssssss
PWBF
  dinsdag 8 juni 2010 @ 15:54:29 #286
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_82499888
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:52 schreef Felixa het volgende:

[..]

5 harden slagen met een tennisracket in haar nek, zou kunnen dat dat wel haar nek heeft gebroken.
Of ze is gevallen en heeft toen haar nek gebroken, zoals eerder werd gesuggereerd (op nachtkastje gevallen).
Maar er staat "head trauma caused her death", of valt de nek daar ook nog onder?
pi_82499961
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:54 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Maar er staat "head trauma caused her death", of valt de nek daar ook nog onder?
Mmmm, zou wel kunnen denk ik.
pi_82499981
[img][/img]
pi_82499990
Ik maak me drukker over Amanda Knox die echt onschuldig in de gevangenis zit.
pi_82500047
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:56 schreef emss het volgende:
Volgens mij is die niet onschuldig.

Zij zit in Italie he?
  dinsdag 8 juni 2010 @ 15:58:32 #291
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_82500087
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:56 schreef emss het volgende:
AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
Op woensdag 30 maart 2011 00:16 schreef Flippiee het volgende:
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG :*
pi_82500097
quote:

Nee, maar dat terzijde.

We stellen vast dat jij geen tastbare bewijzen hebt.
quote:
Er zijn genoeg onschuldigen waarvan iedereen zeker wist dat ze het gedaan hadden...

Hou op, schei uit... Iets is bewezen, of niet. Wat jij denkt zal mij een zorg zijn, want dat doe je in dezen bepaald niet op een hoog niveau.
quote:
Ik weet zeker dat er in dezen geen uitspraak is geweest van de rechters. Wel dat het onderzoek nog loopt.

Volgens mij gaat het vooral daarom. Dat het onderzoek nog loopt, maar dat jij het al zeker weet. Bel gewoon even naar Peru, misschien dat ze met jouw mensenkennis de zaak meteen rond hebben!
quote:
God, wat gedraag jij je in deze discussie al een zwakbegaafde zeg... Het gaat er om dat een rechter oordeelt over een volledig dossier.

Dat maakt de kans op een juist oordeel vele malen hoger dan oordelen op basis van krantenartikelen en internetpagina's.

Als je dat niet kan bevatten houdt het op.
quote:
Gelegenheid:
Dat klopt. Maar daarmee staat zijn schuld niet vast.
quote:
Motief:
Huh? Wat was het nu? Het is niet heel sterk dat je mogelijke motieven gaat noemen als ik je vraag naar de feiten.
quote:
Moordwapen:
Wederom mogelijkheden ipv feiten. En dan nog: dit zegt niets over Jorans betrokkenheid. Bijna iedereen heeft vuisten en tennisrackets/honkbalknuppels zijn ook niet uniek. Waarom had Joran eigenlijk deze spullen ter beschikking?
quote:
Achteraf:
- Vluchten
Verdacht, maar zegt niets over zijn betrokkenheid.
quote:
- Bekentenis
Dat is nog niet officieel bevestigd, ik vroeg naar feiten. Overigens... niet iedereen die bekent is schuldig.
quote:
Zegt werkelijk NIETS over deze zaak.
quote:
Ik zeg helemaal niet dat IK gelijk heb.
Als je andere mening weg zet als "immoreel", dan kun je niet serieus gaan beweren dat jij niet vindt dat jij gelijk hebt.
quote:
Ik geef aan waarom mijn mening net zo goed kan worden geuit als de andere meningen.
Jij werd aangevallen omdat jij andere denkbeelden aan viel. Niet omdat je vermoedt dat Joran schuldig is. Dat zal ik je niet verwijten.
quote:
En dat kan gewoon zonder als trol benoemd te worden.
Ik heb jou geen trol genoemd.
quote:
Er is helemaal geen oordeel van de rechter, dus waar heb jij het toch steeds over?
  dinsdag 8 juni 2010 @ 15:59:39 #293
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_82500144
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:58 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nee, maar dat terzijde.

[..]

Er zijn genoeg onschuldigen waarvan iedereen zeker wist dat ze het gedaan hadden...

Hou op, schei uit... Iets is bewezen, of niet. Wat jij denkt zal mij een zorg zijn, want dat doe je in dezen bepaald niet op een hoog niveau.
[..]

Ik weet zeker dat er in dezen geen uitspraak is geweest van de rechters. Wel dat het onderzoek nog loopt.

Volgens mij gaat het vooral daarom. Dat het onderzoek nog loopt, maar dat jij het al zeker weet. Bel gewoon even naar Peru, misschien dat ze met jouw mensenkennis de zaak meteen rond hebben!
[..]

God, wat gedraag jij je in deze discussie al een zwakbegaafde zeg... Het gaat er om dat een rechter oordeelt over een volledig dossier.

Dat maakt de kans op een juist oordeel vele malen hoger dan oordelen op basis van krantenartikelen en internetpagina's.

[..]

[..]

Huh? Wat was het nu? Het is niet heel sterk dat je mogelijke motieven gaat noemen als ik je vraag naar de feiten.
[..]

Wederom mogelijkheden ipv feiten. En dan nog: dit zegt niets over Jorans betrokkenheid. Bijna iedereen heeft vuisten en tennisrackets/honkbalknuppels zijn ook niet uniek. Waarom had Joran eigenlijk deze spullen ter beschikking?
[..]

[..]

Dat is nog niet officieel bevestigd, ik vroeg naar feiten. Overigens... niet iedereen die bekent is schuldig.
[..]

[..]

Als je andere mening weg zet als "immoreel", dan kun je niet serieus gaan beweren dat jij niet vindt dat jij gelijk hebt.
[..]

Jij werd aangevallen omdat jij andere denkbeelden aan viel. Niet omdat je vermoedt dat Joran schuldig is. Dat zal ik je niet verwijten.
[..]

[..]

Er is helemaal geen oordeel van de rechter, dus waar heb jij het toch steeds over?
Jij houd graag gesprekken met jezelf?
pi_82500148
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:14 schreef woid het volgende:

[..]

I'm just a Soul whose Intentions are Good
  dinsdag 8 juni 2010 @ 15:59:46 #295
262 Re
Kiss & Swallow
pi_82500149
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:53 schreef Mercer het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
het klopt gewoon niet helemaal in mijn ogen... 10 vuistslagen in het gezicht, 5 met een tennisracket en dat autopsie rapport spreekt daar nauwelijks van ...

moet er toch beestachtig aan toe gegaan zijn in die kamer...
pi_82500201
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:58 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nee, maar dat terzijde.

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

lange post
pi_82500226
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:59 schreef Re het volgende:

[..]

het klopt gewoon niet helemaal in mijn ogen... 10 vuistslagen in het gezicht, 5 met een tennisracket en dat autopsie rapport spreekt daar nauwelijks van ...

moet er toch beestachtig aan toe gegaan zijn in die kamer...
Ik vind het sowieso snel gaan daar.

In Nederland duurt het vaak weken voordat de uitslag van een autopsierapport en DNA-onderzoek enz binnen is. Kijk naar de moord op Milly Boele...
  dinsdag 8 juni 2010 @ 16:01:34 #298
262 Re
Kiss & Swallow
pi_82500236
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:54 schreef kwiwi het volgende:

[..]

volgens mij niet want dat is neck trauma... head trauma is gebroken neus, kaak etc...
pi_82500260
quote:
...but was a little he could do to a man over 90 meters tall.
Zo, is Joran 90 meter? Da's wel erg groot.
pi_82500272
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 16:01 schreef Re het volgende:

[..]

volgens mij niet want dat is neck trauma... head trauma is gebroken neus, kaak etc...
Of zo hard tegen het hoofd geslagen dat er inwendige bloedingen zijn (bij de hersenen).
  dinsdag 8 juni 2010 @ 16:02:36 #301
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_82500283
En dicht.
  Moderator dinsdag 8 juni 2010 @ 16:03:06 #302
236264 crew  capricia
pi_82500299
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 16:02 schreef CasB het volgende:
Zo, is Joran 90 meter? Da's wel erg groot.
Idd. Scherp gezien.
quote:
In addition, five blows to the head and neck with a racket head trauma caused her death necessary. She also had bruises on the hands and feet, as they tried to defend himself, but was a little he could do to a man over 90 meters tall

Hier verder:
Joran van der Sloot; heeft bekent #24
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')