abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82498689
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:22 schreef El_Matador het volgende:

En TBS helpt geen donder natuurlijk. Al helemaal niet bij een pathologisch leugenaar als Joran. Zoals iemand al eerder hier stelde; hij komt er alleen maar nog geslepener uit omdat hij leert hoe hij die psychologen nog beter om de tuin kan leiden.
Wat weet jij het toch allemaal goed.

Uiteraard komt ie na al die jaren als een hele lieve jongen uit de Peruaanse gevangenis. Dan heeft ie z'n lesje wel geleerd.
En TBS betekent automatisch dat je vrijkomt nadat je alle psychologen om de tuin hebt geleid.

Joh, heel wat mensen hebben levenslang TBS, wat keer op keer wordt verlengd.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 15:30:53 #227
215628 woid
let's get Friendly
pi_82498694
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:28 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hulp is totaal zinloos. Deze gasten zijn niet te genezen.

Martelen is ook niet mijn bedoeling, maar ik zou er geen bezwaar tegen hebben. Het is het minste wat het joch kan overkomen als boetedoening voor zijn walgelijke daden.
ik snap nu wel waarom je voor stierengevechten bent

je zal het nooit eens zijn, aangezien er een steekje bij je los zit zal je het namelijk niet inzien; tbs zou goed voor jou zijn, mischien leer je nog wat... een jaartje of zo
pi_82498750
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:30 schreef woid het volgende:

[..]

je zal het nooit eens zijn, aangezien er een steekje bij je los zit zal je het namelijk niet inzien; tbs zou goed voor jou zijn
Nah, vind niet dat je dit dus kan zeggen. Je doet nu precies hetzelfde als hij doet :s
"Je bent het niet met mij eens, dus je spoort niet".
pi_82498783
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:25 schreef DS4 het volgende:

[..]

Welke bewijzen heb jij in handen op basis waarvan jij ondubbelzinnig kan concluderen dat Joran schuldig is aan de dood van de dame in Peru?
Een beetje mensenkennis en de crime scene. Lijkt me niet zo moeilijk hoor.
quote:
Als ik de wedstrijd niet heb gezien kan ik niet stellen dat het ten onrechte is afgekeurd...
Maar in dit geval heeft niemand de wedstrijd live gezien. Daar gaat het om. Dus heeft iedereen het recht om te oordelen. Een rechter doet dat ook. Waarom zou hij het beter doen dan anderen? Zijn rechters onfeilbaar? Nee.

Je dient in elke situatie een eigen interpretatie te hebben, bij wat dan ook. Dat kan je altijd bijstellen, maar simpelweg wachten tot de meester zegt wat goed en fout is, is nog niemand groot door geworden.
quote:
Beter dan meegaan met malloten die op basis van wat artikelen op internet denken te weten hoe e.e.a. zit.
Nee, dus niet. Het is aan jou als individu de taak om dat uit te vogelen. Als je die taak tenminste neemt, en dat doe ik, net als anderen hier. Dat zijn geen "malloten". Dat zijn mensne die zich ook opwinden over de zaak en het willen uitpluizen. Gelijk hebben ze.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 8 juni 2010 @ 15:32:44 #230
215628 woid
let's get Friendly
pi_82498784
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:32 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Nah, vind niet dat je dit dus kan zeggen. Je doet nu precies hetzelfde als hij doet :s
nee hoor, ik wil niet dat ie gemarteld wordt, maar dat ie iets opsteekt
pi_82498815
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:21 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat zie ik hem wel doen.

Ik presenteer NIKS als FEIT. Hoe kom je daar toch bij? Waarom lees jij zo slecht?
quote:
Jawel.

Dat verklaart "de afwezigheid van seksuele handelingen met het slachtoffer" waarschijnlijk.

Anders had Joran dat zeker wel gedaan.
'Anders had Joran dat zeker wel gedaan'. Zet er dan 'ik denk', of 'mijn mening is dat' .
Je presenteert het nu alsof je de alwetende bent. Zeer irritant.
pi_82498842
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:28 schreef johan555 het volgende:
[..]
klopt helemaal El_Matador

Psychologe Corine de Ruiter noemde hem laatst op televisie onbehandelbaar .
maw geen geld of tijd aan spenderen

Dr. Corine de Ruiter :
Professor of Forensic Psychology at Maastricht University and senior scientist at the Trimbos-Institute (Netherlands Institute of Mental Health and Addiction). She is also a licensed clinical psychologist and cognitive behavior therapist in The Netherlands.
Dus omdat Joran onbehandelbaar is, moet hij maar afgeslacht, of gemarteld worden? Daar ben ik dus tegen, dat vind ik niet humaan. Joran verdiend een straf als hij schuldig is, geen marteling of afslachting.
pi_82498866
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:29 schreef El_Matador het volgende:

Niet alleen. Het gaat om de DADEN van Joran. En daar horen zijn slachtoffers dus helemaal bij.
Voorlopig weten wij helemaal niet of hij slachtoffers heeft gemaakt.
quote:
Die hebben niet eens spreekrecht in Nederland.
Waar zou de Wet Spreekrecht voor Slachtoffer dan over gaan?
quote:
Gelukkig zit Eerdmans daar zwaar achteraan
Eerdmans is een grafmongool.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_82498869
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:30 schreef woid het volgende:

[..]

Ook daar lees jij weer niet.
quote:
je zal het nooit eens zijn, aangezien er een steekje bij je los zit zal je het namelijk niet inzien; tbs zou goed voor jou zijn, mischien leer je nog wat... een jaartje of zo
Kijk aan; laster en smaad. Inhoudelijk stel je niks voor, dat weet je zelf ook wel, dus doe je het zo.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

dinsdag 8 juni 2010 @ 15:34:15 #235
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_82498870
Jongens jongens, negeer die zwakbegaafde gast toch. Er komt niks uit
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_82498902
Nog meer over de verwondingen:

Also, the summary of autopsy determined that she showed signs of ten punches in the face that broke her nose and mouth, causing a time-to-eye inflammation.

In addition, five blows to the head and neck with a racket head trauma caused her death necessary. She also had bruises on the hands and feet, as they tried to defend himself

http://www.trome.com/tonl(...)tualidad1093733.html
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 15:35:35 #237
215628 woid
let's get Friendly
pi_82498939
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ook daar lees jij weer niet.
[..]

Kijk aan; laster en smaad. Inhoudelijk stel je niks voor, dat weet je zelf ook wel, dus doe je het zo.

zie je, mn voorspelling komt uit; je ziet het niet zo.

ps..: denk om je rikkuh tik
pi_82498968
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:34 schreef DS4 het volgende:

[..]

Voorlopig weten wij helemaal niet of hij slachtoffers heeft gemaakt.
Niemand weet iets zeker. Dus mogen we allemaal speculeren. Dat is het mooie van het vrije internet en de snelle nieuwsgaring.
quote:
Eerdmans is een grafmongool.
De inhoud is terug met DS4. Zoveel is wel duidelijk. Eerdmans heeft het hart op de juiste plaats en herkent de schofterige behandeling van slachtoffers en nabestaanden in Nederland versus het criminelenknuffelen...

pi_82498985
Ik zie het helemaal gebeuren dat hij zich straks in die gevangenis profileert als sleutelfiguur en er de nodige macht vergaart.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 15:36:44 #240
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_82498999
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:34 schreef Felixa het volgende:
Nog meer over de verwondingen:

Also, the summary of autopsy determined that she showed signs of ten punches in the face that broke her nose and mouth, causing a time-to-eye inflammation.

In addition, five blows to the head and neck with a racket head trauma caused her death necessary. She also had bruises on the hands and feet, as they tried to defend himself

http://www.trome.com/tonl(...)tualidad1093733.html
Hij heeft echt flink op d'r ingemept
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_82499049
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:36 schreef Chooselife het volgende:
Ik zie het helemaal gebeuren dat hij zich straks in die gevangenis profileert als sleutelfiguur en er de nodige macht vergaart.
Denk eerder dat ie zelfmoord pleegt.
pi_82499065
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:32 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Inderdaad.
pi_82499074
Copyright © 2009-2011 Super_Fucker
  dinsdag 8 juni 2010 @ 15:39:05 #244
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_82499125
Goede zet van Joran als hij idd schuldig is, zo haalt hij minstens 10 jaar van zijn celstraf af.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_82499148
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:37 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Denk eerder dat ie zelfmoord pleegt.
Volledig uitgesloten. Hij heeft geen emotioneel besef.

Nee, het is een strijdvaardig rotjoch. En streetwise. Dus die komt wel weer boven water.
pi_82499151
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:33 schreef Mercer het volgende:

[..]

Dus omdat Joran onbehandelbaar is, moet hij maar afgeslacht, of gemarteld worden? Daar ben ik dus tegen, dat vind ik niet humaan. Joran verdiend een straf als hij schuldig is, geen marteling of afslachting.
Martelen hoeft toch ook niet ?
De marteling begint pas als je daar in de cel terecht komt lijkt me
De meeste buitenlandse gevangen die daar een meisje of een kind vermoord hebben hebben het heel heel erg slecht .
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_82499202
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:32 schreef El_Matador het volgende:

Een beetje mensenkennis en de crime scene. Lijkt me niet zo moeilijk hoor.
Je geeft geen antwoord op de vraag. Of mag ik hieruit afleiden dat je bedoelt: geen.
quote:
Maar in dit geval heeft niemand de wedstrijd live gezien. Daar gaat het om. Dus heeft iedereen het recht om te oordelen.
Dus als een wedstrijd zonder publiek en camera's is gespeeld en een doelpunt is afgekeurd vind jij het heel logisch dat mensen op straat concluderen dat die grensrechter stront in zijn ogen moet hebben gehad, want het was een loepzuiver doelpunt...

Echt?
quote:
Een rechter doet dat ook. Waarom zou hij het beter doen dan anderen? Zijn rechters onfeilbaar? Nee.
Rechters oordelen op basis van het dossier. Feiten dus. Daarom vroeg ik jou naar de feiten, maar toen kwam je met nietszeggend geneuzel.
quote:
Je dient in elke situatie een eigen interpretatie te hebben, bij wat dan ook. Dat kan je altijd bijstellen, maar simpelweg wachten tot de meester zegt wat goed en fout is, is nog niemand groot door geworden.
Ja, je kan nu wel om de hete brij heen draaien, maar ik vroeg jou niet om klakkeloos het oordeel van de rechter te volgen, ik vroeg jou om mij te vertellen welke bewijzen jij hebt en hoe die bewijzen aantonen dat Joran schuldig is.
quote:
Nee, dus niet. Het is aan jou als individu de taak om dat uit te vogelen. Als je die taak tenminste neemt, en dat doe ik, net als anderen hier. Dat zijn geen "malloten". Dat zijn mensne die zich ook opwinden over de zaak en het willen uitpluizen. Gelijk hebben ze.
Kletskoek.

Als jij het zo goed wist, dan had je wel een goede onderbouwing gegeven ipv "rechters zijn niet onfeilbaar, dus heb ik gelijk".
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 15:40:35 #248
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_82499212
Als hij extreem gelukkig, is hij tegen zijn 37ste weer een vrij man.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_82499275
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:39 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Volledig uitgesloten. Hij heeft geen emotioneel besef.

Nee, het is een strijdvaardig rotjoch. En streetwise. Dus die komt wel weer boven water.
Ik zeg dit omdat Peruaanse media berichten dat hij constant door vier bewakers in de gaten wordt gehouden omdat ze bang zijn dat ie zelfmoord pleegt.
Dan zullen ze toch wel vermoedens hebben.

Verder denk ik dat ie best een verwend joch is dat een lekker leventje heeft geleid en helemaal door het lint kan gaan als het besef doordringt dat dit leventje echt voorbij is....

Hij is helemaal niet 'streetwise'. Eerder verwend.
pi_82499310
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:36 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Hij heeft echt flink op d'r ingemept
Ja die moet woedend geweest zijn ,was er zoveel belastende info op zijn computer dan ?
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')