Wat weet jij het toch allemaal goed.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:22 schreef El_Matador het volgende:
En TBS helpt geen donder natuurlijk. Al helemaal niet bij een pathologisch leugenaar als Joran. Zoals iemand al eerder hier stelde; hij komt er alleen maar nog geslepener uit omdat hij leert hoe hij die psychologen nog beter om de tuin kan leiden.
ik snap nu wel waarom je voor stierengevechten bentquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hulp is totaal zinloos. Deze gasten zijn niet te genezen.
Martelen is ook niet mijn bedoeling, maar ik zou er geen bezwaar tegen hebben. Het is het minste wat het joch kan overkomen als boetedoening voor zijn walgelijke daden.
Nah, vind niet dat je dit dus kan zeggen. Je doet nu precies hetzelfde als hij doet :squote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:30 schreef woid het volgende:
[..]
ik snap nu wel waarom je voor stierengevechten bent![]()
je zal het nooit eens zijn, aangezien er een steekje bij je los zit zal je het namelijk niet inzien; tbs zou goed voor jou zijn
Een beetje mensenkennis en de crime scene. Lijkt me niet zo moeilijk hoor.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:25 schreef DS4 het volgende:
[..]
Welke bewijzen heb jij in handen op basis waarvan jij ondubbelzinnig kan concluderen dat Joran schuldig is aan de dood van de dame in Peru?
Maar in dit geval heeft niemand de wedstrijd live gezien. Daar gaat het om. Dus heeft iedereen het recht om te oordelen. Een rechter doet dat ook. Waarom zou hij het beter doen dan anderen? Zijn rechters onfeilbaar? Nee.quote:Als ik de wedstrijd niet heb gezien kan ik niet stellen dat het ten onrechte is afgekeurd...
Nee, dus niet. Het is aan jou als individu de taak om dat uit te vogelen. Als je die taak tenminste neemt, en dat doe ik, net als anderen hier. Dat zijn geen "malloten". Dat zijn mensne die zich ook opwinden over de zaak en het willen uitpluizen. Gelijk hebben ze.quote:Beter dan meegaan met malloten die op basis van wat artikelen op internet denken te weten hoe e.e.a. zit.
nee hoor, ik wil niet dat ie gemarteld wordt, maar dat ie iets opsteektquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:32 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Nah, vind niet dat je dit dus kan zeggen. Je doet nu precies hetzelfde als hij doet :s
"Je bent het niet met mij eens, dus je spoort niet".
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zie ik hem wel doen.
Ik presenteer NIKS als FEIT. Hoe kom je daar toch bij? Waarom lees jij zo slecht?
'Anders had Joran dat zeker wel gedaan'. Zet er dan 'ik denk', of 'mijn mening is dat' .quote:Jawel.
Dat verklaart "de afwezigheid van seksuele handelingen met het slachtoffer" waarschijnlijk.
Anders had Joran dat zeker wel gedaan.
Dus omdat Joran onbehandelbaar is, moet hij maar afgeslacht, of gemarteld worden? Daar ben ik dus tegen, dat vind ik niet humaan. Joran verdiend een straf als hij schuldig is, geen marteling of afslachting.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:28 schreef johan555 het volgende:
[..]
klopt helemaal El_Matador
Psychologe Corine de Ruiter noemde hem laatst op televisie onbehandelbaar .
maw geen geld of tijd aan spenderen
Dr. Corine de Ruiter :
Professor of Forensic Psychology at Maastricht University and senior scientist at the Trimbos-Institute (Netherlands Institute of Mental Health and Addiction). She is also a licensed clinical psychologist and cognitive behavior therapist in The Netherlands.
Voorlopig weten wij helemaal niet of hij slachtoffers heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:29 schreef El_Matador het volgende:
Niet alleen. Het gaat om de DADEN van Joran. En daar horen zijn slachtoffers dus helemaal bij.
Waar zou de Wet Spreekrecht voor Slachtoffer dan over gaan?quote:Die hebben niet eens spreekrecht in Nederland.
Eerdmans is een grafmongool.quote:Gelukkig zit Eerdmans daar zwaar achteraan
Ook daar lees jij weer niet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:30 schreef woid het volgende:
[..]
ik snap nu wel waarom je voor stierengevechten bent![]()
Kijk aan; laster en smaad. Inhoudelijk stel je niks voor, dat weet je zelf ook wel, dus doe je het zo.quote:je zal het nooit eens zijn, aangezien er een steekje bij je los zit zal je het namelijk niet inzien; tbs zou goed voor jou zijn, mischien leer je nog wat... een jaartje of zo![]()
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ook daar lees jij weer niet.![]()
[..]
Kijk aan; laster en smaad. Inhoudelijk stel je niks voor, dat weet je zelf ook wel, dus doe je het zo.
Niemand weet iets zeker. Dus mogen we allemaal speculeren. Dat is het mooie van het vrije internet en de snelle nieuwsgaring.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:34 schreef DS4 het volgende:
[..]
Voorlopig weten wij helemaal niet of hij slachtoffers heeft gemaakt.
De inhoud is terug met DS4. Zoveel is wel duidelijk. Eerdmans heeft het hart op de juiste plaats en herkent de schofterige behandeling van slachtoffers en nabestaanden in Nederland versus het criminelenknuffelen...quote:Eerdmans is een grafmongool.
Hij heeft echt flink op d'r ingemeptquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:34 schreef Felixa het volgende:
Nog meer over de verwondingen:
Also, the summary of autopsy determined that she showed signs of ten punches in the face that broke her nose and mouth, causing a time-to-eye inflammation.
In addition, five blows to the head and neck with a racket head trauma caused her death necessary. She also had bruises on the hands and feet, as they tried to defend himself
http://www.trome.com/tonl(...)tualidad1093733.html
Denk eerder dat ie zelfmoord pleegt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:36 schreef Chooselife het volgende:
Ik zie het helemaal gebeuren dat hij zich straks in die gevangenis profileert als sleutelfiguur en er de nodige macht vergaart.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:32 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Nah, vind niet dat je dit dus kan zeggen. Je doet nu precies hetzelfde als hij doet :s
"Je bent het niet met mij eens, dus je spoort niet".
Volledig uitgesloten. Hij heeft geen emotioneel besef.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:37 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Denk eerder dat ie zelfmoord pleegt.
Martelen hoeft toch ook niet ?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:33 schreef Mercer het volgende:
[..]
Dus omdat Joran onbehandelbaar is, moet hij maar afgeslacht, of gemarteld worden? Daar ben ik dus tegen, dat vind ik niet humaan. Joran verdiend een straf als hij schuldig is, geen marteling of afslachting.
Je geeft geen antwoord op de vraag. Of mag ik hieruit afleiden dat je bedoelt: geen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:32 schreef El_Matador het volgende:
Een beetje mensenkennis en de crime scene. Lijkt me niet zo moeilijk hoor.
Dus als een wedstrijd zonder publiek en camera's is gespeeld en een doelpunt is afgekeurd vind jij het heel logisch dat mensen op straat concluderen dat die grensrechter stront in zijn ogen moet hebben gehad, want het was een loepzuiver doelpunt...quote:Maar in dit geval heeft niemand de wedstrijd live gezien. Daar gaat het om. Dus heeft iedereen het recht om te oordelen.
Rechters oordelen op basis van het dossier. Feiten dus. Daarom vroeg ik jou naar de feiten, maar toen kwam je met nietszeggend geneuzel.quote:Een rechter doet dat ook. Waarom zou hij het beter doen dan anderen? Zijn rechters onfeilbaar? Nee.
Ja, je kan nu wel om de hete brij heen draaien, maar ik vroeg jou niet om klakkeloos het oordeel van de rechter te volgen, ik vroeg jou om mij te vertellen welke bewijzen jij hebt en hoe die bewijzen aantonen dat Joran schuldig is.quote:Je dient in elke situatie een eigen interpretatie te hebben, bij wat dan ook. Dat kan je altijd bijstellen, maar simpelweg wachten tot de meester zegt wat goed en fout is, is nog niemand groot door geworden.
Kletskoek.quote:Nee, dus niet. Het is aan jou als individu de taak om dat uit te vogelen. Als je die taak tenminste neemt, en dat doe ik, net als anderen hier. Dat zijn geen "malloten". Dat zijn mensne die zich ook opwinden over de zaak en het willen uitpluizen. Gelijk hebben ze.
Ik zeg dit omdat Peruaanse media berichten dat hij constant door vier bewakers in de gaten wordt gehouden omdat ze bang zijn dat ie zelfmoord pleegt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:39 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Volledig uitgesloten. Hij heeft geen emotioneel besef.
Nee, het is een strijdvaardig rotjoch. En streetwise. Dus die komt wel weer boven water.
Ja die moet woedend geweest zijn ,was er zoveel belastende info op zijn computer dan ?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:36 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hij heeft echt flink op d'r ingemept
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |