abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82490711
Hier verder
  dinsdag 8 juni 2010 @ 12:52:49 #2
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_82490726
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 12:41 schreef Gwywen het volgende:
Misschien heeft iemand het al gevraagd, maar is dat gebeuren met Natalee Holloway in Peru nooit in het nieuws geweest? Anders was dat meisje toch nooit met hem meegegaan, lijkt mij?
Nee tuurlijk niet. In Aruba en NL van hot news naar uitgemolken hype, mondjes matige berichtgeving in de USA, maar de rest van de wereld weet van toeten nog blazen. Logisch ook. Ken jij alle wereldwijde "serialkillers" en ander gespuis uit je hoofd?
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
  dinsdag 8 juni 2010 @ 12:54:02 #3
3542 Gia
User under construction
pi_82490775
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 12:47 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nee, inderdaad, het 'bewijst', om het zo maar even te zeggen, alleen dat er een lijk is. De rest moet nog feitelijk bevestigd gaan worden.
Dus, jij denkt dat, indien men niet onomstotelijk kan bewijzen dat hij de dader is, ze hem gewoon laten lopen, na een bekentenis?
pi_82490808

Top die kop.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  dinsdag 8 juni 2010 @ 12:55:07 #5
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_82490820
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 12:54 schreef Gia het volgende:

[..]

Dus, jij denkt dat, indien men niet onomstotelijk kan bewijzen dat hij de dader is, ze hem gewoon laten lopen, na een bekentenis?
Laten we het alsjeblieft niet hopen...
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_82490822
quote:

[..]

Geen idee, want ik ben geen rechter natuurlijk. Joran kan de bekentenis ook intrekken. Dan komt het aan op het bewijs.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2010 12:56:00 ]
pi_82490874
quote:

[..]

Die zullen ze echt niet laten lopen alhoewel ze wel borgtocht hebben .
Voorlopig is hij alleen nog maar verdachte en het kan alle kanten nog opgaan.
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_82490900
quote:

[..]

Gisteren zag het daar nog naar uit, ja. In de krant stond dat het enige bewijs bestond uit die videobeelden van het hotel, verder was er geen enkele bewijslast gevonden.

Vandaag, met die bekentenis, komt het allemaal anders te liggen, natuurlijk. Maar hoe betrouwbaar is dat bericht?
  dinsdag 8 juni 2010 @ 12:57:26 #9
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_82490935
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 12:54 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
Top die kop.
Lijkt wel een beginnend heroïne verslaafde
  dinsdag 8 juni 2010 @ 12:57:35 #10
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_82490945
Ook best apart dat alle informatie "lekt" en er niks officieel bekend wordt gemaakt door de politie. Geeft m.i. wel aan dat het niet helemaal jofel is daar.
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
  † In Memoriam † dinsdag 8 juni 2010 @ 12:58:00 #11
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_82490961
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 12:38 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En dan zijn er nog enge forummers die zo'n beest lopen te verdedigen dan wel "medelijden" hebben met 'm...

Nou, ik heb niemand hem echt zien verdedigen hier hoor! Men zette er vraagtekens bij omdat het allemaal zo vaag leek, ik ook trouwens...
Meelijden heb ik sowieso niet met die knakker
Maar hij heeft bekend dus he's fucked.
Kijken met hoeveel bekentenissen hij nu komt...
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 12:58:05 #12
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_82490968
quote:

[..]

Dat is niet heel onlogisch hoor.
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
pi_82490988
Hij gaat voor doodslag dus.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator dinsdag 8 juni 2010 @ 12:58:40 #14
236264 crew  capricia
pi_82490995
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 12:57 schreef Ladidadida het volgende:
Ook best apart dat alle informatie "lekt" en er niks officieel bekend wordt gemaakt door de politie. Geeft m.i. wel aan dat het niet helemaal jofel is daar.
Dat was mijn idee dus ook.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 8 juni 2010 @ 12:59:05 #15
163094 Ladidadida
pi_82491014
quote:
[ afbeelding ]
Top die kop.
Echt de meest beroerde foto ever
pi_82491079
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 12:57 schreef Ladidadida het volgende:
Voer voor het plebs. Dan denken ze wat minder aan de corruptie en incompetentie van de machthebbers in Peru.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_82491126
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 12:58 schreef BwennieBren het volgende:

[..]

Nou, ik heb niemand hem echt zien verdedigen hier hoor! Men zette er vraagtekens bij omdat het allemaal zo vaag leek, ik ook trouwens...
Ik heb gisteren mensen hun medelijden zien uitspreken.

Zo'n vriendelijke jongen, er zo ingeluisd. Vreselijk toch, voor zo'n knul met zijn hele leven voor zich?

Dat Natalee en Stephany dat niet meer hebben, sja, daar malen de empathische psychopatenvrindjes niet om...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:01:49 #18
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_82491147
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 12:59 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Echt de meest beroerde foto ever
Nee, die moeten nog gemaakt worden de komende jaren.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:02:27 #19
163094 Ladidadida
pi_82491184
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 12:58 schreef capricia het volgende:

[..]

Dat was mijn idee dus ook.
Nou heb ik sowieso geen vertrouwen in een eerlijk proces, maar dit bevestigt wel steeds het idee dat dat er ook echt niet in zit
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:02:35 #20
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_82491192
oehw
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_82491196
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:01 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Zo'n vriendelijke jongen, er zo ingeluisd. Vreselijk toch, voor zo'n knul met zijn hele leven voor zich?

Dat Natalee en Stephany dat niet meer hebben, sja, daar malen de empathische psychopatenvrindjes niet om...
Leuk dat je vooral anderen aanvalt die niet dezelfde extremistische mening hebben die jij blijkbaar hebt.
Tis blijkbaar lastig om in die verstandsverbijstering waarin je verkeert het verschil te zien tussen feiten en fictie.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:03:09 #22
163094 Ladidadida
pi_82491220
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:00 schreef waht het volgende:

[..]

Voer voor het plebs. Dan denken ze wat minder aan de corruptie en incompetentie van de machthebbers in Peru.
Is toch walgelijk?
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:04:53 #23
163094 Ladidadida
pi_82491317
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:02 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Leuk dat je vooral anderen aanvalt die niet dezelfde extremistische mening hebben die jij blijkbaar hebt.
Tis blijkbaar lastig om in die verstandsverbijstering waarin je verkeert het verschil te zien tussen feiten en fictie.
Echt serieus is hij sowieso niet te nemen, negeren is de beste optie
pi_82491346
Bericht van CNN over de wonden:

GRACE: Let`s go through what we know so far about the autopsy report. If you don`t mind, Dana (ph), let`s put up our autopsy body, what we know about Stephany Tatiana Flores Ramirez`s injuries. We see -- at the top -- let`s take it from head to toe -- dark red bruising on the face. That would be her left cheek, just beside the nose. Scratches along the chin. Broken neck. Scratches on the chin -- that`s extremely interesting to me. That says to me that she was thrown to the floor and that she was scratched, possibly by carpet. Also, it could reveal that she was grabbed around the neck and that she was scratching at Joran Van Der Sloot`s hands and scratched her own neck. It could also be Van Der Sloot`s fingers on her chin as he grabs her neck.

Let`s go down the body. Broken neck, blunt trauma to the torso. And as you see in this figure, that blunt trauma goes from just below the shoulders all the way down to the navel. Dark red bruising on the inside of her right elbow, the inside. What is that? Guarantee you that will end up to be thumbprints of her attacker grabbing her like this by the arms with such force, it leaves bruising on the inside of the elbow.

Put that diagram back up, please, Dana. As you can see, on her right arm, a circle on the dark red bruising. On the finger, her right index finger it looks like to me -- no, forefinger -- there is an open wound, likely sustained during a struggle. What does this say? This says she was fighting.

Back to the autopsy photo. As you see, on her knees, both knees, dark red bruising. She was thrown to her knees. Multiple green bruises on her feet.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:05:54 #25
26374 made
..made by made..
pi_82491366
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:04 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Echt serieus is hij sowieso niet te nemen, negeren is de beste optie
Denk dat hij in de Cel wel serieus wordt genomen.
Lurkt !
pi_82491382
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:02 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Extremisme.
Verstandsverbijstering.

Ach ja, argumenten zijn je al vaker te moeilijk gebleken.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_82491428
quote:
[..]

LOL wat een idioot ben jij zeg!!
pi_82491455
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:06 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Extremisme.
Verstandsverbijstering.

Ach ja, argumenten zijn je al vaker te moeilijk gebleken.
Ah ja, de befaamde ' ' argumentatie gevolgd door het nimmer aflatende ' ' einde, ijzersterke comeback wederom, chapeau.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2010 13:08:24 ]
pi_82491456
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:03 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Is toch walgelijk?
Dat zal ik niet ontkennen. Het komt nogal primitief over.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  † In Memoriam † dinsdag 8 juni 2010 @ 13:07:43 #30
1576 BwennieBren
1 + 1 = 11
pi_82491462
quote:

[..]

Heb ik gemist dan Maar ja, deze topics gingen ook zo vreselijk snel, ik kon het op een gegeven moment niet meer bijbenen. 1 x pissen was 1 topic verder...

Anyway, in tegenstelling tot Joran ga ik naar buiten en genieten van mijn vrijheid!
Ik ben niet labiel. Ik ben emotioneel flexibel.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:07:50 #31
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_82491471
Hier bij 5.20 kijk die ogen ineens.. en als die boos word, wel eng eigenlijk.
of bij 6.30..

pi_82491483
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 12:58 schreef BwennieBren het volgende:

[..]

dat inderdaad ja

Toch zet ik er idd wel vraagtekens bij. IN hoeverre is de bekentenis echt.
En als deze echt is, zou er nog meer nieuws komen.
Waarom eigenlijk ook meteen zo rampzalig boos worden als ze in zijn laptop neust. Natuurlijk is het wel nasty als ze ziet dat hij ermee in verband gebracht wordt. Maar als hij zo onschuldig is als hij claimt, zou hij dat toch moeten kunnen vergeven.
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_82491491
quote:
[ afbeelding ]
Top die kop.
Het gezicht van een monster!!

Of van iemand die door de stress al 3 dagen geen oog heeft dichtgedaan, en vervolgens ook nog fototoestellen in zijn gezicht geduwd krijgt met meer opdringerigheid dan een heroïnehoer met afkickverschijnselen.

Er staat ook een typo in de TT. Het zijn trobbies
Extremistisch gematigd.
pi_82491530
Ik wil hier niet de partypooper zijn, maar even to the point: hoe betrouwbaar is het bericht van de bekentenis? Is dat al officieel bevestigd? En: heeft Joran een advocaat, zo ja: wie? Dat zijn toch details die thuishoren in zo'n bericht over een bekentenis
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:09:20 #35
163094 Ladidadida
pi_82491551
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:07 schreef waht het volgende:

[..]

Dat zal ik niet ontkennen. Het komt nogal primitief over.
Door zoiets vestigen ze juist de aandacht op hun onkunde en corruptie. Maar het zal daar wel niet zo worden opgevat vrees ik.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:10:44 #36
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_82491604
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:05 schreef made het volgende:

[..]

Denk dat hij in de Cel wel serieus wordt genomen.
Door meerdere negeren, vermoed ik.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:11:00 #37
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_82491615
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:05 schreef Felixa het volgende:

GRACE: Let`s go through what we know so far about the autopsy report. If you don`t mind, Dana (ph), let`s put up our autopsy body, what we know about Stephany Tatiana Flores Ramirez`s injuries. We see -- at the top -- let`s take it from head to toe -- dark red bruising on the face. That would be her left cheek, just beside the nose. Scratches along the chin. Broken neck. Scratches on the chin -- that`s extremely interesting to me. That says to me that she was thrown to the floor and that she was scratched, possibly by carpet. Also, it could reveal that she was grabbed around the neck and that she was scratching at Joran Van Der Sloot`s hands and scratched her own neck. It could also be Van Der Sloot`s fingers on her chin as he grabs her neck.

Let`s go down the body. Broken neck, blunt trauma to the torso. And as you see in this figure, that blunt trauma goes from just below the shoulders all the way down to the navel. Dark red bruising on the inside of her right elbow, the inside. What is that? Guarantee you that will end up to be thumbprints of her attacker grabbing her like this by the arms with such force, it leaves bruising on the inside of the elbow.

Put that diagram back up, please, Dana. As you can see, on her right arm, a circle on the dark red bruising. On the finger, her right index finger it looks like to me -- no, forefinger -- there is an open wound, likely sustained during a struggle. What does this say? This says she was fighting.

Back to the autopsy photo. As you see, on her knees, both knees, dark red bruising. She was thrown to her knees. Multiple green bruises on her feet.
Erg hoor...heel erg.
Leef en Laten Leven
pi_82491620
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:08 schreef Nadine26 het volgende:
Ik wil hier niet de partypooper zijn, maar even to the point: hoe betrouwbaar is het bericht van de bekentenis? Is dat al officieel bevestigd? En: heeft Joran een advocaat, zo ja: wie? Dat zijn toch details die thuishoren in zo'n bericht over een bekentenis
Het was een uitgelekt politierapport. Ik hoop ook dat er binnenkort een officieel bericht komt van de Peruaanse autoriteiten.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:11:29 #39
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_82491638
quote:

En zijn die reconstructies/foto's ook ergens te zien?
pi_82491661
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:11 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Erg hoor...heel erg.
Ja ze is aardig toegetakeld.
Wat een woede moet daar aan te pas zijn gekomen...
pi_82491779
de gevangenissen zijn daar echt erg :

Every day people getting raped under the showers, they have 3 "showers" for 800 people and 2 hours a day water.
Even the water is not hygienic, it's not clear and it smells a bit.
They sleep with 60/70 people in one cell, you don't have privacy, everywhere you see rats,cockroaches.
You have to pay for the food and the water, and the food is realy realy bad: Rotten fishheads with some unknown old vegetables in soup.
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_82491782
"Green bruises".

Dat zijn dan oude blauwe plekken!
pi_82491840
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:14 schreef johan555 het volgende:
de gevangenissen zijn daar echt erg :

Every day people getting raped under the showers, they have 3 "showers" for 800 people and 2 hours a day water.
Even the water is not hygienic, it's not clear and it smells a bit.
They sleep with 60/70 people in one cell, you don't have privacy, everywhere you see rats,cockroaches.
You have to pay for the food and the water, and the food is realy realy bad: Rotten fishheads with some unknown old vegetables in soup.
Zijn moeder vliegt er gewoon 1 á 2 keer per jaar heen met wat spaargeld van hem of van haar en hij heeft een eigen kamer en heeft binnen de korste keren een handeltje in drugs, telefoons, shampoo of sigaretten
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:16:31 #44
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_82491845
Hier op het eind van het filmpje kijkt die man zo van wacht maar Joran..
Alsof die weet dat Joran een fout gaat maken..

dinsdag 8 juni 2010 @ 13:19:12 #45
6941 APK
Factual, I think.
pi_82491989
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:08 schreef Nadine26 het volgende:
Het staat overal tussen aanhalingstekens en het schijnt dat zijn Nederlandse advocaat hem heeft aangeraden een locale advocaat in te huren.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_82492048
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:07 schreef Mercer het volgende:

[..]

LOL wat een idioot ben jij zeg!!
In de roos, Joranfan.

dinsdag 8 juni 2010 @ 13:20:43 #47
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_82492058
quote:

Vreselijk! Hoe kan iemand zoiets doen? Komt er dan niet op een gegeven moment een soort van stemmetje de kop op met 'Wtf am I doing?', of doen mensen dat in een black out, ofzo? Bizar als je dit met je volle verstand kan doen hoor!

Ik hoop maar dat het Joran geweest is, dan hebben ze in ieder geval de dader te pakken en loopt hij niet nog vrij rond ergens!
pi_82492215
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:07 schreef Drumpie het volgende:
Hier bij 5.20 kijk die ogen ineens.. en als die boos word, wel eng eigenlijk.
of bij 6.30..

Goed filmpje, dank!

Die dikke Jaap heeft dus echt een tv-programma gehad? Nooit geweten, godzijdank Het is me ook totaal onduidelijk in welke context hij daar zit: als goede vriend van Joran? Als obese Peter R. de Vries? Tjonge, en dan die diep triest psychologe met haar fijnbesnaarde interviewtechnieken Het is erg, maar dat neemt me dan wel weer voor Joran in. Je zal er maar zitten, tegenover zo'n zachtgekookt kruidenvrouwtje

De woede-uitbarsting van Joran is wel veelzeggend. Dan zit je daar in één of ander pseudo-psychologisch RTL programma, omringd door idioten, en dan laat je je op deze manier gaan...? Hier kun je niet eens een parodie op maken, dit programma IS al een parodie.
pi_82492246
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:20 schreef Qebbel het volgende:

[..]

Vreselijk! Hoe kan iemand zoiets doen? Komt er dan niet op een gegeven moment een soort van stemmetje de kop op met 'Wtf am I doing?', of doen mensen dat in een black out, ofzo? Bizar als je dit met je volle verstand kan doen hoor!

Ik hoop maar dat het Joran geweest is, dan hebben ze in ieder geval de dader te pakken en loopt hij niet nog vrij rond ergens!
Ja, dat stemmetje komt er vast. Te laat.
En wie zegt dat hij het met z'n volle verstand heeft gedaan, en niet gewoon in blinde woede heeft geslagen tot ze niet meer bewoog?
pi_82492466
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:24 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Ja, dat stemmetje komt er vast. Te laat.
En wie zegt dat hij het met z'n volle verstand heeft gedaan, en niet gewoon in blinde woede heeft geslagen tot ze niet meer bewoog?
Volgens mij kwam hij redelijk "fris" dat hotel kamertje uit dus hij bij z'n volle verstand .
Hij keek zelfs nog heel even of de deur wel echt in het slot gevallen was .
pi_82492504
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:28 schreef johan555 het volgende:

[..]

Volgens mij kwam hij redelijk "fris" dat hotel kamertje uit dus hij bij z'n volle verstand .
Hij keek zelfs nog heel even of de deur wel echt in het slot gevallen was .
Dat is erna en zegt niets over het moment van de aanval.

Mannen die hun vrouw mishandelen zijn na hun daad vaak ook weer helder en poeslief.
pi_82492551
die vader van dat meisje is toch een invloedrijk persoon? mogelijk dat hij ondanks bekentenis wel iets lagere straf krijgt maar toch het max mogelijk dus 20 jaar?

en in amerika hangt hem 6 tot 20 jaar boven het hoofd heeft peru uitleverings verdrag met Peru? zo ja dan kan hij na zijn straf direct naar de volgende rechtzaak
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_82492564
En weer over de KOFFIE :

Op het nieuws van Rtl7 zegt die Sandra Schuurhof dat Joran even koffie was gaan drinken in een supermarkt daar bij het hotel, en dat toen hij terugkwam dat ze achter zijn laptop zat.

Maar uit bovenstaande valt dan niet af te leiden, of hij dan ook nog 2 koffie mee had genomen naar het hotel....
pi_82492637
Volgens die zelfde Sandra Schuurhof zou er vandaag een reconstructie worden gemaakt waarin Joran zelf ook mee moet doen, dus...maar even wachten op die reconstructie

Die reconstructie zou in de middag daar gaan plaatsvinden, volgens mij is het nu nog ochtend daar he...nog even geduld dus
pi_82492662
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:30 schreef Jesine het volgende:
En weer over de KOFFIE :

Op het nieuws van Rtl7 zegt die Sandra Schuurhof dat Joran even koffie was gaan drinken in een supermarkt daar bij het hotel, en dat toen hij terugkwam dat ze achter zijn laptop zat.

Maar uit bovenstaande valt dan niet af te leiden, of hij dan ook nog 2 koffie mee had genomen naar het hotel....
Er zijn nog zo veel tegenstrijdigheden...
Je kunt er geen touw meer aan vast knopen.
Wachten is op een officieel rapport uit Peru. Daar moeten ze natuurlijk de tijd voor nemen om alles zorgvuldig uit te zoeken en te documenteren.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:33:11 #56
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_82492686
quote:
Dat mensen een andere mening dan die van jou hebben wil niet automatisch zeggen dat ze (ook) pshychopaten zijn
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:34:48 #57
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_82492763
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:11 schreef Qwea het volgende:

[..]

En zijn die reconstructies/foto's ook ergens te zien?
pi_82492784
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:30 schreef GewoneMan het volgende:
die vader van dat meisje is toch een invloedrijk persoon? mogelijk dat hij ondanks bekentenis wel iets lagere straf krijgt maar toch het max mogelijk dus 20 jaar?

en in amerika hangt hem 6 tot 20 jaar boven het hoofd heeft peru uitleverings verdrag met Peru? zo ja dan kan hij na zijn straf direct naar de volgende rechtzaak
Waarom hangt hem daar, in Amerika, 20 jaar boven het hoofd eigenlijk? En waarom kan hij direct door naar de volgende rechtszaak?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2010 13:36:13 ]
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:35:36 #59
303848 KoffieMetMelk
Nee, geen suiker alstublieft
pi_82492806
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:35 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Waarom hangt hem daar 20 jaar boven het hoofd eigenlijk?
Afpersing moeder Natalee.
pi_82492860
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:35 schreef KoffieMetMelk het volgende:

[..]

Aha, op die manier.
pi_82492864
quote:

[..]

Waarom hangt hem daar 20 jaar boven het hoofd eigenlijk?
omdat hij voor 250k zou vertellen waar natalee lag hij heeft een voorschot ontvangen en nu hebben ze daar ook echt een zaak tegen hem, hiervoor kon hij (las ik eerder in dit topic) 6 tot 20 jaar krijgen.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:37:00 #62
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_82492865
quote:

[..]

En daar kan nog wat bovenopkomen als er daadwerkelijk iets over Natalee op die laptop staat...
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:37:14 #63
6941 APK
Factual, I think.
pi_82492878
quote:

[..]

Waarom, hij vroeg toch gewoon een vergoeding voor wat info die hij misschien heeft?
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:37:38 #64
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_82492898
quote:

[..]

is dat al bewezen?
pi_82492899
quote:

[..]

Waarom hangt hem daar, in Amerika, 20 jaar boven het hoofd eigenlijk? En waarom kan hij direct door naar de volgende rechtszaak?

dat ligt er dus aan of ze een uitleveringsverdrag met Peru hebben ik weet dat niet.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:37:45 #66
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_82492907
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:37 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

En daar kan nog wat bovenopkomen als er daadwerkelijk iets over Natalee op die laptop staat...
Die jongen is zo de komende jaren in ieder geval van onderdak voorzien
pi_82492929
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:37 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

is dat al bewezen?
hij heeft een voorschot ontvangen dus bewezen mogelijk niet maar een rechtzaak zit er wel in
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:38:44 #68
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_82492953
Bij dit filmpje bijvoorbeeld zie je in die ogen gewoon dat die liegt, je ziet gewoon dat hij iets achterhoudt.
Je ziet hem gewoon lachen in z'n ogen. Zo sneaky kijken..

Maar bij de filmpjes die nu zijn gekomen van Peru, zie je totaal iets anders erin, mischien wel daadwerkelijk angst ofzo, maar toch mischien ook onschuld..
Ik ben heel benieuwd naar verdere berichtgeving hierover.
pi_82492981
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:37 schreef APK het volgende:

[..]

Waarom, hij vroeg toch gewoon een vergoeding voor wat info die hij misschien heeft?
niet misschien maar, blijkbaar Heeft
pi_82493008
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:37 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Die jongen is zo de komende jaren in ieder geval van onderdak voorzien
ja gratis kost en inwoning we horen trouwens niets over zijn moeder, ben benieuwd hoe die eronder is zal best heavy zijn zeker nu hij bekend heeft. voor die vrouw vind ik het wel erg hoor...
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:41:03 #71
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_82493074
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:37 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

dat ligt er dus aan of ze een uitleveringsverdrag met Peru hebben ik weet dat niet.
Och, al hebben ze dat niet.

Als Joran nog leeft na z'n verbijf in de Peruaanse bajes, zullen ze in Peru vast wel even vragen wie 'm wil hebben. Da's dan geen uitlevering maar uitzetting. En dat kan natuurlijk best naar Amerika.
pi_82493100
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:39 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ja gratis kost en inwoning we horen trouwens niets over zijn moeder, ben benieuwd hoe die eronder is zal best heavy zijn zeker nu hij bekend heeft. voor die vrouw vind ik het wel erg hoor...
Jup, z'n moeder kan d'r ook niets aan doen.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:41:43 #73
6941 APK
Factual, I think.
pi_82493114
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:39 schreef johan555 het volgende:

[..]

niet misschien maar, blijkbaar Heeft
Tja, hij zegt wel meer.
pi_82493132
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:41 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Och, al hebben ze dat niet.

Als Joran nog leeft na z'n verbijf in de Peruaanse bajes, zullen ze in Peru vast wel even vragen wie 'm wil hebben. Da's dan geen uitlevering maar uitzetting. En dat kan natuurlijk best naar Amerika.
Volgens mij kan een uitzetting alleen naar een aangrenzend land.
pi_82493146
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:38 schreef Drumpie het volgende:
Bij dit filmpje bijvoorbeeld zie je in die ogen gewoon dat die liegt, je ziet gewoon dat hij iets achterhoudt.
Je ziet hem gewoon lachen in z'n ogen. Zo sneaky kijken..

Maar bij de filmpjes die nu zijn gekomen van Peru, zie je totaal iets anders erin, mischien wel daadwerkelijk angst ofzo, maar toch mischien ook onschuld..
God, jij bent echt de ogenfluisteraar hè?
Go hard or go home
pi_82493155
quote:

als je dood bent gaat bloed toch verzamelen op bepaalde plaatsen?
Dus als ze een paar dagen dood op haar buik heeft gelegen is het niet raar dat ze op haar torso donkere vlekken /bruising heeft,
Edit, gevonden: http://nl.wikipedia.org/wiki/Livor_mortis

[ Bericht 3% gewijzigd door HaverMoutKoekje op 08-06-2010 13:53:51 ]
pi_82493164
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:30 schreef Jesine het volgende:
En weer over de KOFFIE :

Deze Sandra heeft dus bevestigd dat Joran heeft bekend?
pi_82493185
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:41 schreef APK het volgende:

[..]

Tja, hij zegt wel meer.
ja dat is ook weer zo
pi_82493271
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:42 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

VS moet dan een verzoek indienen om hem meteen weer op te pakken en vervolgens naar de VS sturen

Uitzetten naar Nederland is een stuk logischer
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:44:56 #80
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_82493308
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:42 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Aan de Peruaanse kust rechtdoor tot buiten territoriale wateren, dan rechtsaf to bij Amerika en daar Amerikaans gebied binnen.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:45:53 #81
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_82493366
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

VS moet dan een verzoek indienen om hem meteen weer op te pakken en vervolgens naar de VS sturen

Uitzetten naar Nederland is een stuk logischer
Niks uitzetten! Gewoon de Peruaanse bajes in!
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_82493428
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:45 schreef mazaru het volgende:

[..]

Na het uitzitten van de straf natuurlijk als hij veroordeeld wordt
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:47:38 #83
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_82493456
quote:

[..]

en dan 1x per dag door Hubba Bubba laten bezoeken in zijn cel.
pi_82493460
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:34 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik heb gezocht maar kan het niet vinden, alleen de transcripts van dat programma.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:48:59 #85
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_82493530
quote:

[..]

Precies!
Anders loopt hij na 2 jaar weer vrij rond, kan hij weer een vrouw met veel bloed de nek breken...

Waar kwam dat bloed vandaan dan als hij haar nek gebroken heeft...
wat een creep is die vent toch ook...
Als nederland die vent laat uitleveren zijn ze echt knettergek!!!!!
Snollebolt
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:49:03 #86
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_82493533
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Na het uitzitten van de straf natuurlijk als zodra hij veroordeeld wordt
pi_82493572
dit staat op Joran's facebook

Ik ben bezig met werk heb me bedrijf in Thailand verhuurd en heb nu gewoon een betaalde baan dus ben daar ook druk mee bezig.
pi_82493607
Toch wat gevonden! Foto vanaf tv gemaakt zo te zien.

pi_82493613
Ik zou nog niet TE veel waarde hechten aan de berichten die naar buiten komen.
Er kan daar best een Telegraaf'eske krant zitten die feiten en leukigheden mixt om een spannend verhaal te krijgen
pi_82493815
oh bah, ze was ongesteld. Wat naar dat dit zo openbaar wordt gemaakt
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:57:06 #91
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_82493932
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:50 schreef Felixa het volgende:
Toch wat gevonden! Foto vanaf tv gemaakt zo te zien.

[ afbeelding ]
Kortom, hij heeft haar duidelijk over de grond gesleept. Lijkt mij dan aan de nek. Mss daarmee de nek gebroken ook. Bah

Heb die uitzending van Jaap trouwens nooit gezien. Maar die jongen is toch wel een echte engerd zeg! Enerzijds zo rustig en kalm qua uitstraling, anderzijds gewoon vertieft van binnen! Echt een wolf in schaapskleren. Word er bang van. Dat iemand zo goed kan liegen, misschien gelooft hij zijn eigen verhalen nog zelfs wel.
pi_82493987
nare foto! hij moet gewoon lekker 25 jaar in die castro castro zitten!! heerlijk.. laat maar weg rotten
pi_82494048
Hier ook nog een video.

http://www.zie.nl/video/i(...)tephany/m1bz10mf2c34

Zouden die beelden echt zijn? Dus dat ze gewoon het lijk van die meid aan het filmen zijn?

Ik begrijp een paar dingen niet.

Allereerst kwam naar buiten dat ze door messteken om het leven gekomen was.
Vervolgens is het een ingeslagen schedel en een gebroken nek.

Wat is het nu echt?

Over de laptop, er was eerst sprake van dat de laptop van HAAR was ipv Joran, omdat haar vader haar 1000 euro had gegeven! En nu is hij dus van Joran.

Kortom, er word gewoon een hoop shit naar buiten gebracht die kant noch wal raken.
pi_82494175
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:59 schreef Xs2Shanna het volgende:
Hier ook nog een video.

http://www.zie.nl/video/i(...)tephany/m1bz10mf2c34

Zouden die beelden echt zijn? Dus dat ze gewoon het lijk van die meid aan het filmen zijn?

Die beelden waren van een reconstructie.
pi_82494184
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:42 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Deze Sandra heeft dus bevestigd dat Joran heeft bekend?
yep, die Sandra is nu weer in NL terug, maar ze heeft aangegeven dat er dus een rapport gelekt zou zijn naar CNN, en in dat rapport zou Joran bekend hebben, huilend en al, en dus ook dat hij eerst koffie had gedronken in de supermarkt en toen terug is gekomen, zij zat op zijn laptop, hij werd boos, hij had het niet willen doen, hij sloeg haar, nek gebroken enz... :-(
  dinsdag 8 juni 2010 @ 14:01:58 #96
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_82494197
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Na het uitzitten van de straf natuurlijk als hij veroordeeld wordt
Die straf zal hij nooit helemaal uitzitten. Dat kan dit ventje niet opbrengen. Binnen een jaar ligt die onder de groene zoden.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_82494278
Voor doodslag kun je daar zelfs maar 6 jaar krijgen las ik. Ik heb ook gelezen dat als je werkt in de Peruaanse gevangenis je ook strafvermindering krijgt: 1 dag vermindering voor elke 2 dagen dat je werkt. Oftewel; na vier jaar staat hij wellicht weer buiten.
PWBF
  dinsdag 8 juni 2010 @ 14:05:02 #98
3542 Gia
User under construction
pi_82494363
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:59 schreef Xs2Shanna het volgende:

Over de laptop, er was eerst sprake van dat de laptop van HAAR was ipv Joran, omdat haar vader haar 1000 euro had gegeven! En nu is hij dus van Joran.

Wat op Fok gespeculeerd wordt is niet echt, in elk geval.
pi_82494442
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:03 schreef Nielsch het volgende:
Voor doodslag kun je daar zelfs maar 6 jaar krijgen las ik. Ik heb ook gelezen dat als je werkt in de Peruaanse gevangenis je ook strafvermindering krijgt: 1 dag vermindering voor elke 2 dagen dat je werkt. Oftewel; na vier jaar staat hij wellicht weer buiten.
Plus dat het 2 jaar duurt voordat hij veroordeeld wordt. Aftrek van de gezeten tijd en meewerken aan de uitzetting = 2 á 3 jaar zitten
  dinsdag 8 juni 2010 @ 14:06:45 #100
215628 woid
let's get Friendly
pi_82494459
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:01 schreef mazaru het volgende:

[..]

Die straf zal hij nooit helemaal uitzitten. Dat kan dit ventje niet opbrengen. Binnen een jaar ligt die onder de groene zoden.
groene zoden?... beton.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')