als je dood bent gaat bloed toch verzamelen op bepaalde plaatsen?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:05 schreef Felixa het volgende:
Bericht van CNN over de wonden:
GRACE: Let`s go through what we know so far about the autopsy report. If you don`t mind, Dana (ph), let`s put up our autopsy body, what we know about Stephany Tatiana Flores Ramirez`s injuries. We see -- at the top -- let`s take it from head to toe -- dark red bruising on the face. That would be her left cheek, just beside the nose. Scratches along the chin. Broken neck. Scratches on the chin -- that`s extremely interesting to me. That says to me that she was thrown to the floor and that she was scratched, possibly by carpet. Also, it could reveal that she was grabbed around the neck and that she was scratching at Joran Van Der Sloot`s hands and scratched her own neck. It could also be Van Der Sloot`s fingers on her chin as he grabs her neck.
Let`s go down the body. Broken neck, blunt trauma to the torso. And as you see in this figure, that blunt trauma goes from just below the shoulders all the way down to the navel. Dark red bruising on the inside of her right elbow, the inside. What is that? Guarantee you that will end up to be thumbprints of her attacker grabbing her like this by the arms with such force, it leaves bruising on the inside of the elbow.
Put that diagram back up, please, Dana. As you can see, on her right arm, a circle on the dark red bruising. On the finger, her right index finger it looks like to me -- no, forefinger -- there is an open wound, likely sustained during a struggle. What does this say? This says she was fighting.
Back to the autopsy photo. As you see, on her knees, both knees, dark red bruising. She was thrown to her knees. Multiple green bruises on her feet.
Deze Sandra heeft dus bevestigd dat Joran heeft bekend?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:30 schreef Jesine het volgende:
En weer over de KOFFIE :
Op het nieuws van Rtl7 zegt die Sandra Schuurhof dat Joran even koffie was gaan drinken in een supermarkt daar bij het hotel, en dat toen hij terugkwam dat ze achter zijn laptop zat.
Maar uit bovenstaande valt dan niet af te leiden, of hij dan ook nog 2 koffie mee had genomen naar het hotel....
ja dat is ook weer zoquote:
VS moet dan een verzoek indienen om hem meteen weer op te pakken en vervolgens naar de VS sturenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:42 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Volgens mij kan een uitzetting alleen naar een aangrenzend land.
Aan de Peruaanse kust rechtdoor tot buiten territoriale wateren, dan rechtsaf to bij Amerika en daar Amerikaans gebied binnen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:42 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Volgens mij kan een uitzetting alleen naar een aangrenzend land.
Niks uitzetten! Gewoon de Peruaanse bajes in!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
VS moet dan een verzoek indienen om hem meteen weer op te pakken en vervolgens naar de VS sturen
Uitzetten naar Nederland is een stuk logischer
Na het uitzitten van de straf natuurlijk als hij veroordeeld wordtquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niks uitzetten! Gewoon de Peruaanse bajes in!
en dan 1x per dag door Hubba Bubba laten bezoeken in zijn cel.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb gezocht maar kan het niet vinden, alleen de transcripts van dat programma.quote:
Precies!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Na het uitzitten van de straf natuurlijk als zodra hij veroordeeld wordt
Kortom, hij heeft haar duidelijk over de grond gesleept. Lijkt mij dan aan de nek. Mss daarmee de nek gebroken ook. Bahquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:50 schreef Felixa het volgende:
Toch wat gevonden! Foto vanaf tv gemaakt zo te zien.
[ afbeelding ]
Die beelden waren van een reconstructie.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:59 schreef Xs2Shanna het volgende:
Hier ook nog een video.
http://www.zie.nl/video/i(...)tephany/m1bz10mf2c34
Zouden die beelden echt zijn? Dus dat ze gewoon het lijk van die meid aan het filmen zijn?
yep, die Sandra is nu weer in NL terug, maar ze heeft aangegeven dat er dus een rapport gelekt zou zijn naar CNN, en in dat rapport zou Joran bekend hebben, huilend en al, en dus ook dat hij eerst koffie had gedronken in de supermarkt en toen terug is gekomen, zij zat op zijn laptop, hij werd boos, hij had het niet willen doen, hij sloeg haar, nek gebroken enz... :-(quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:42 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Deze Sandra heeft dus bevestigd dat Joran heeft bekend?
Die straf zal hij nooit helemaal uitzitten. Dat kan dit ventje niet opbrengen. Binnen een jaar ligt die onder de groene zoden.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Na het uitzitten van de straf natuurlijk als hij veroordeeld wordt
Wat op Fok gespeculeerd wordt is niet echt, in elk geval.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:59 schreef Xs2Shanna het volgende:
Over de laptop, er was eerst sprake van dat de laptop van HAAR was ipv Joran, omdat haar vader haar 1000 euro had gegeven! En nu is hij dus van Joran.
Plus dat het 2 jaar duurt voordat hij veroordeeld wordt. Aftrek van de gezeten tijd en meewerken aan de uitzetting = 2 á 3 jaar zittenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:03 schreef Nielsch het volgende:
Voor doodslag kun je daar zelfs maar 6 jaar krijgen las ik. Ik heb ook gelezen dat als je werkt in de Peruaanse gevangenis je ook strafvermindering krijgt: 1 dag vermindering voor elke 2 dagen dat je werkt. Oftewel; na vier jaar staat hij wellicht weer buiten.
groene zoden?... beton.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die straf zal hij nooit helemaal uitzitten. Dat kan dit ventje niet opbrengen. Binnen een jaar ligt die onder de groene zoden.
Joran koopt natuurlijk zijn bescherming. Met geld en drugs kun je een hoop sterke mannen huren om je te beschermen.quote:
Laat hij nou net schijnbaar geldgebrek hebben.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:09 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Joran koopt natuurlijk zijn bescherming. Met geld en drugs kun je een hoop sterke mannen huren om je te beschermen.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:54 schreef computergirl het volgende:
oh bah, ze was ongesteld. Wat naar dat dit zo openbaar wordt gemaakt
Daar zorgt zijn ma wel voor en als hij een beetje slim is verdient hij zijn eigen geld in de bajesquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:10 schreef APK het volgende:
[..]
Laat hij nou net schijnbaar geldgebrek hebben.
Dan mag die hopen dat zijn moeder heel veel geld heeft, want zelf heeft hij alleen maar schulden.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:09 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Joran koopt natuurlijk zijn bescherming. Met geld en drugs kun je een hoop sterke mannen huren om je te beschermen.
In de gevangenis in Perú ben je al snel rijkquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan mag die hopen dat zijn moeder heel veel geld heeft, want zelf heeft hij alleen maar schulden.
Maar anders kan die zijn mooie blanke westerse kontje misschien verkopen aan zo'n aan aids stervende big shot.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
In de gevangenis in Perú ben je al snel rijk
Moeder zat toch ook financieel aan de grond?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan mag die hopen dat zijn moeder heel veel geld heeft, want zelf heeft hij alleen maar schulden.
Maar anders kan die zijn mooie blanke westerse kontje misschien verkopen aan zo'n aan aids stervende big shot.
Geld redt je altijd in ZAquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij houden ze daar ook helemaal niet van verwende westerse leugenaartjes die jonge meisjes dood maken. Zelfs geld kan hem daar echt niet redden.
Dan zie ik het somber voor hem in... de arme jongen tochquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:14 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Moeder zat toch ook financieel aan de grond?
Niet als je de dochter dood maakt van iemand die daar geboren en getogen is en veeeeeeel meer geld heeft.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Geld redt je altijd in ZA
Hij heeft Jaap nog, zn enige vriendquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan zie ik het somber voor hem in... de arme jongen toch![]()
Die vetklep heeft ook al afstand van de titel 'vriend van Joran' gedaan.quote:
Moet hij wel wraak willen nemenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niet als je de dochter dood maakt van iemand die daar geboren en getogen is en veeeeeeel meer geld heeft.
Per? Dag, week, maand, jaar?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:14 schreef johan555 het volgende:
hard prison-life,
you pay $1500; for a bed, or else you sleep on the "shitholes" (toilets)
Ah, oké, dank jequote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:01 schreef Jesine het volgende:
[..]
yep, die Sandra is nu weer in NL terug, maar ze heeft aangegeven dat er dus een rapport gelekt zou zijn naar CNN, en in dat rapport zou Joran bekend hebben, huilend en al, en dus ook dat hij eerst koffie had gedronken in de supermarkt en toen terug is gekomen, zij zat op zijn laptop, hij werd boos, hij had het niet willen doen, hij sloeg haar, nek gebroken enz... :-(
dat zal eenmalig zijn denk ikquote:
Als het mijn kind zou zijn, zou ik dat dus betalen. Hoe walgelijk ik zijn daad (daden) ook vind.quote:
Zou jij dat niet willen als iemand jouw dochter dood zou slaan?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Moet hij wel wraak willen nemen
Wie weet, maar als het klopt wat je over hem zegt kan hij dat nu ook alquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zou jij dat niet willen als iemand jouw dochter dood zou slaan?
Misschien wil hij het hem zelf wel horen zeggen in de rechtbank.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wie weet, maar als het klopt wat je over hem zegt kan hij dat nu ook al
Maar die is toch ook al z'n geld kwijt omdat ie het op de DSB had staan?quote:
Wie weet heeft hij wel vertrouwen in het Peruaanse rechtssysteem. Das een raar idee he?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien wil hij het hem zelf wel horen zeggen in de rechtbank.
Misschien wil hij hem eerst laten lijden in de gevangenis.
Ik weet het niet. Maar ik heb toch wel heel sterk het gevoel dat Jorans dagen zijn geteld.
En zijn die beelden van haar lichaam nu echt of nep?quote:
Reconstructie.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:29 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
En zijn die beelden van haar lichaam nu echt of nep?
Haar hele privacy is wel niks waard zeg. Iedereen mag alle details weten. Als ik haar nabestaande was, zou ik er niet blij mee zijn.
Ok, het is dus nep.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:31 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Reconstructie.
Wat voor ranzige details zijn er dan? Hier in NL vertellen ze uiteindelijk ook wat er precies met het slachtoffer gebeurd is.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wie weet heeft hij wel vertrouwen in het Peruaanse rechtssysteem. Das een raar idee he?
Wat ook goed zou kunnen is dat hij, nu hij 'bekend' heeft, zelfmoord pleegt.... Drie mensen hebben nu gezegd dat hij enorm somber was / met plannen rondliep...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Misschien wil hij het hem zelf wel horen zeggen in de rechtbank.
Misschien wil hij hem eerst laten lijden in de gevangenis.
Ik weet het niet. Maar ik heb toch wel heel sterk het gevoel dat Jorans dagen zijn geteld.
Die grap werd (als het goed is voor het eerst) gemaakt door een FOK!ker in het Arjen Robben topic van zondag.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:30 schreef mazaru het volgende:![]()
Van Twitter:
@ELJEROELIA4REAL: Bert van marwijlk heeft een vervanger voor robben gevonden. Hij neemt joran van der sloot mee naar het wk: het is een goede afmaker# humor
Dat komt wel in het officiele autopsierapport. CNN heeft dat blijkbaar in handen gekregen en gepubliceerd.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:33 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ok, het is dus nep.
Toch is het me niet bekend dat hier ook beelden (reconstructie of niet) worden gemaakt van het lichaam (hoe het uitzag en bijlag enz).
En de mededeling dat ze ongesteld was voegt ook niks zinvols toe.
Zolang hij vast zit is er gerechtigheidquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Nee hoor, ik vind het een prachtig idee.
Vertrouwen hebben in het normale verloop van het Peruaanse rechtssysteem betekent namelijk dat het nog jaren zal duren voor er een uitspraak zal komen.
Zou kunnen. Maar ik betwijfel of hij daar het lef voor heeft.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:34 schreef Kasparovi het volgende:
[..]
Wat ook goed zou kunnen is dat hij, nu hij 'bekend' heeft, zelfmoord pleegt.... Drie mensen hebben nu gezegd dat hij enorm somber was / met plannen rondliep...
Jawel.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:33 schreef nummer_zoveel het volgende:
Jaren in een hel-gevangenis kan hem daar het lef voor geven, denk ik.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zou kunnen. Maar ik betwijfel of hij daar het lef voor heeft.
In dit geval wel.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zolang hij vast zit is er gerechtigheid
Dan koop je eigen vrijquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
In dit geval wel.
Maar stel nou dat je ten onrechte wordt opgepakt daar? Hoe rechtvaardig is het dan om jaren op je proces te moeten wachten?
Wat een flauwekul.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jawel.
Dat verklaart "de afwezigheid van seksuele handelingen met het slachtoffer" waarschijnlijk.
Anders had Joran dat zeker wel gedaan.
Wat een sterke tegenargumenten!quote:
Okee, op die fiets. Ik dacht meer geschreven detailsquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:33 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ok, het is dus nep.
Toch is het me niet bekend dat hier ook beelden (reconstructie of niet) worden gemaakt van het lichaam (hoe het uitzag en bijlag enz).
Voorlopig zal het hem niet lukken. Hij wordt continu bewaakt omdat ze al bang zijn dat ie zelfmoord gaat plegen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zou kunnen. Maar ik betwijfel of hij daar het lef voor heeft.
Conclusie: Je kunt geen vertrouwen hebben in het rechtssysteem van Peru.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |