Misschien wat meer medeleven kunnen tonen naar het slachtoffer en familie? En verder aangeven dat je er van bent geschrokken etc.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:54 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hoe moet ze dan reageren?![]()
'Ik haat hem en wil hem nooit meer zien meneer de journalist?'
Ik zou ook zo reageren als de journalisten alweer in de tuin liggen om te willen weten wat jij ervan vindt. Daaag.
Paar pagina's terug wordt het vermeld op een foto.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:00 schreef Ladidadida het volgende:
Is dat ongesteldheidsverhaal ook ergens gebleken, of was dat gewoon een reactie van iemand hier omdat ze een rode onderbroek aan had?
Misschien ben je wel zo geschrokken dat je even geen goede reactie KAN geven -_-quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:59 schreef fokvragen het volgende:
[..]
Misschien wat meer medeleven kunnen tonen naar het slachtoffer en familie? En verder aangeven dat je er van bent geschrokken etc.
Het is nu pas 8 uur 's ochtends daar. Iedereen wordt nu net pas een beetje wakker. Bekentenis kwam daar aan het eind van de avond plaatselijke tijd.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:00 schreef fokvragen het volgende:
Het is wel verdacht stil uit Peru na de bekentenis. Vraag me af in hoeverre de bekentenis waar is.
Stond in het autopsierapport, bij wat voor kleren ze allemaal aanhad.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:00 schreef Ladidadida het volgende:
Is dat ongesteldheidsverhaal ook ergens gebleken, of was dat gewoon een reactie van iemand hier omdat ze een rode onderbroek aan had?
Ja, of "doet ie anders nooit hoor! O shit toch wel."quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:54 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hoe moet ze dan reageren?![]()
'Ik haat hem en wil hem nooit meer zien meneer de journalist?'
Misschien zijn ze Joran aan het oplappen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:00 schreef fokvragen het volgende:
Het is wel verdacht stil uit Peru na de bekentenis. Vraag me af in hoeverre de bekentenis waar is.
Zo eh hij slaapt lekker goed..............quote:
Dat is het.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:59 schreef fokvragen het volgende:
[..]
Misschien wat meer medeleven kunnen tonen naar het slachtoffer en familie?
Troll.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is het.
Medelijden met Joran zie ik hier veel. Door anderen ook medelijden met het slachtoffer.
Maar juist degenen die vol medelijden zijn met Joran hoor ik nergens hun afschuw uitspreken over de daden van dit rotjoch en de gevolgen voor onschuldige meisjes.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:28 schreef johan555 het volgende:
[..]
Volgens mij kwam hij redelijk "fris" dat hotel kamertje uit dus hij bij z'n volle verstand .
Hij keek zelfs nog heel even of de deur wel echt in het slot gevallen was .
Welke daden heb je het over? Hetgeen velen vermoeden, of datgene wat werkelijk bewezen is?quote:
Ah, okee, dankquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:02 schreef Felixa het volgende:
[..]
Stond in het autopsierapport, bij wat voor kleren ze allemaal aanhad.
Dat meisje had gewoon van zijn laptop af moeten blijven.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is het.
Medelijden met Joran zie ik hier veel. Door anderen ook medelijden met het slachtoffer.
Maar juist degenen die vol medelijden zijn met Joran hoor ik nergens hun afschuw uitspreken over de daden van dit rotjoch en de gevolgen voor onschuldige meisjes.
Precies.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:00 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Misschien ben je wel zo geschrokken dat je even geen goede reactie KAN geven -_-
"Wat is dit nu weer" kun je in hedendaagse taal vertalen in "WTF?"
Niet op reagerenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:11 schreef DS4 het volgende:
[..]
Welke daden heb je het over? Hetgeen velen vermoeden, of datgene wat werkelijk bewezen is?
Dat maakt niet uit. Wij zijn geen rechters. Wij kunnen dingen concluderen los van wat een rechter doet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:11 schreef DS4 het volgende:
[..]
Welke daden heb je het over? Hetgeen velen vermoeden, of datgene wat werkelijk bewezen is?
Welja, vooral niet inhoudelijk reageren.quote:
Jij bent een trol.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Welja, vooral niet inhoudelijk reageren.
Wie is er nou de troll?![]()
Ja, dat had ik ook kunnen verzinnen dat die advocaat dat zou zeggen, een beetje verwarring zaaien is natuurlijk je ultieme doel als advocaatquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:10 schreef mazaru het volgende:
Ah, weer een nieuw item:
Advocaat: mogelijk valse bekentenis
De Nederlandse advocaat van Joran, Bert de Rooij, zegt dat Joran mogelijk onder dwang een valse bekentenis heeft afgelegd.
http://www.rtl.nl/%28/act(...)oot-bekent-moord.xml
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:11 schreef fokvragen het volgende:
[..]
Dat meisje had gewoon van zijn laptop af moeten blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |