abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 mei 2010 @ 11:34:52 #1
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_81962648
Beknopte samenvatting van de NWS-FAQ

Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen, 'Moslims-christenen-joden zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben totaal geen toegevoegde waarde in een discussie meer. Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen, met van die enge dingen als onderbouwingen enzo.

Als toevoeging; Kankerturken-Marokkanen-Joden-Amerikanen etc, etc kunnen je een ban opleveren. Net als volken/groepen mensen als apen betitelen.

Open je een topic en c/p je een tekst van een site? Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt. Niet alleen belangrijk om het artikel op waarde te kunnen schatten door users, maar ook omdat er anders veel sneller klachten binnenkomen over plagiaat.

Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang. Waar wil je naar toe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen en maakt het ook leuker. En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof. Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback
And now for something completely different, I'm on a horse.
  donderdag 27 mei 2010 @ 11:37:15 #2
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_81962765
Mij mag je er voor wakker maken.
  Moderator donderdag 27 mei 2010 @ 11:38:01 #3
8781 crew  Frutsel
pi_81962820
Ik las :"Rellen op FOK - NJ ingezet"

terugvindrel
  donderdag 27 mei 2010 @ 11:39:29 #4
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_81962886
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 11:38 schreef Frutsel het volgende:
Ik las :"Rellen op FOK - NJ ingezet"

terugvindrel
[NWS FB] Rellen op FOK!, /ME ingezet.
And now for something completely different, I'm on a horse.
  † In Memoriam † donderdag 27 mei 2010 @ 11:42:05 #5
137949 Disana
  Moderator donderdag 27 mei 2010 @ 11:43:41 #6
8781 crew  Frutsel
  † In Memoriam † donderdag 27 mei 2010 @ 17:38:29 #7
137949 Disana
pi_81978165
Kloon begint gewoon weer overnieuw met hate speech:

Binnenkort: Teken Holocaust Dag!

Zelfde tekst, zelfde schrijffouten, andere username.
pi_81978852
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_81980535
Ontkenning Holocaust.
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 17:36 schreef AntiCommunisme het volgende:

[ Bericht 79% gewijzigd door Frutsel op 27-05-2010 19:20:45 ]
pi_81981220
quote:
Wat is dit nou weer voor een onzin?

Mag je daar niet posten als je geen tegenstander van de OV chipkaart bent?
Leaf
  donderdag 27 mei 2010 @ 19:03:47 #11
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_81981396
Binnenkort: Teken Holocaust Dag!

and yes ladies and gentleman, we have another jewhater on our side.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  † In Memoriam † donderdag 27 mei 2010 @ 19:04:41 #12
137949 Disana
pi_81981433
Was hier respectievelijk een uur en anderhalf uur geleden al gemeld, heren.
  donderdag 27 mei 2010 @ 19:16:59 #13
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_81981913
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 19:04 schreef Disana het volgende:
Was hier respectievelijk een uur en anderhalf uur geleden al gemeld, heren.
ja. maar kan niet vaak genoeg benadrukt worden.
  Moderator donderdag 27 mei 2010 @ 19:20:55 #14
8781 crew  Frutsel
pi_81982094
Wordt inmiddels aan gewerkt, bedankt voor het melden
  donderdag 27 mei 2010 @ 19:21:52 #15
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_81982129
bedankt voor het opschonen.
  Moderator donderdag 27 mei 2010 @ 19:34:03 #16
8781 crew  Frutsel
pi_81982649
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 19:21 schreef zoalshetis het volgende:
bedankt voor het opschonen.
Ook Mylene bedankt voor het ingrijpen en melden
  donderdag 27 mei 2010 @ 20:15:49 #17
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_81984711
mylene krijgt sowieso duizend plusjes.
pi_81990327
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 20:15 schreef zoalshetis het volgende:
mylene krijgt sowieso duizend plusjes.
Bij mij krijgt ze sowieso duizend minnetjes. Moderators die dit soort uitspraken doen, "Lekker boeiend dat er een fokking Palestijn is neergeschoten" - daar zit wat mij betreft een hele grote steek los.
Allah Al Watan Al Malik
pi_81992886
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 21:29 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Bij mij krijgt ze sowieso duizend minnetjes. Moderators die dit soort uitspraken doen, "Lekker boeiend dat er een fokking Palestijn is neergeschoten" - daar zit wat mij betreft een hele grote steek los.
Wat zij bedoelde was dat mensen als jij er wel absurd veel aandacht aan besteden, onterecht veel aandacht, terwijl er in andere delen van de wereld bijna elke dag door slachtingen massaal mensen sterven.

Daarom vind jij een tekenwedstrijd ivm de Holocaust ook vergelijkbaar met een tekening van Mohammed, kortom, volgens mij zit er dan niet bij Mylene een steekje los.
pi_81993275
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 19:16 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ja. maar kan niet vaak genoeg benadrukt worden.
Lekker hypocriet van je, als je dat vergelijkt met je houding 5 jaar geleden.
I´m back.
  donderdag 27 mei 2010 @ 22:00:42 #21
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_81993655
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 21:56 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Lekker hypocriet van je, als je dat vergelijkt met je houding 5 jaar geleden.
vertel over die geschiedenis. alwetende. en hoe dacht ik 2 jaar geleden over haar?
pi_81993838
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 21:52 schreef DeParo het volgende:

[..]

Wat zij bedoelde was dat mensen als jij er wel absurd veel aandacht aan besteden, onterecht veel aandacht, terwijl er in andere delen van de wereld bijna elke dag door slachtingen massaal mensen sterven.

Daarom vind jij een tekenwedstrijd ivm de Holocaust ook vergelijkbaar met een tekening van Mohammed, kortom, volgens mij zit er dan niet bij Mylene een steekje los.
Wat zij bedoelde? Als jij niet weet in welk topic zij dat zei, noch wanneer ze dat zei, dan raad ik je aan niet voor je beurt te praten. Ten tweede mag je wel eens leren om begrijpend te lezen.

Tot slot beken je hier wel je kleur natuurlijk. Immers, ze zou dat maar over Joden hebben gezegd.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 27 mei 2010 @ 22:03:57 #23
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_81993962
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 22:02 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat zij bedoelde? Als jij niet weet in welk topic zij dat zei, noch wanneer ze dat zei, dan raad ik je aan niet voor je beurt te praten. Ten tweede mag je wel eens leren om begrijpend te lezen.
en als ie wel weet in welk topic het gezegd werd? wat mag ie dan van jou?

hou eens op met dicteren, wordt een beetje moeizaam zeg maar.
pi_81994078
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 22:03 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

en als ie wel weet in welk topic het gezegd werd? wat mag ie dan van jou?

hou eens op met dicteren, wordt een beetje moeizaam zeg maar.
Het verschil tussen iemand iets aanraden en iemand iets dicteren is erg groot. Maar daarvoor moet je natuurlijk wel een beetje gestudeerd hebben, om dat onderscheid te doorgronden natuurlijk.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 27 mei 2010 @ 22:06:57 #25
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_81994204
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 22:05 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het verschil tussen iemand aanraden en iemand dicteren is erg groot. Maar daarvoor moet je natuurlijk wel een beetje gestudeerd hebben, om dat onderscheid te doorgronden natuurlijk.
heb jij dat dan ook gedaan en ben je al afgestudeerd?
pi_81994271
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 22:06 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

heb jij dat dan ook gedaan en ben je al afgestudeerd?
Al een tijd ja.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 27 mei 2010 @ 22:08:39 #27
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_81994369
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 22:07 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Al een tijd ja.
vertel je afstudeerrichting. ik ben een nieuwsgierig man.
pi_81994463
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 22:08 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

vertel je afstudeerrichting. ik ben een nieuwsgierig man.
Rechtsgeleerdheid.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 27 mei 2010 @ 22:11:11 #29
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_81994618
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 22:09 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Rechtsgeleerdheid.
ja, dat merkte ik al in bepaalde topics.
pi_81995176
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 22:02 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Tot slot beken je hier wel je kleur natuurlijk. Immers, ze zou dat maar over Joden hebben gezegd.
Toen had ze het daarna over Sudan dus tenzij ze twee keer een dergelijke opmerking heeft gemaakt kan ik hierover gerust spreken en ben ik het bovendien nog met haar eens.

Ik open niet elke dag een topic over een Joods iemand die wordt doodgeschoten, of elke reactie van welk land/groep dan ook op Israel/Jodendom/Zionisme, dus dat is aardig het verschil.

Bovendien, aangezien ik hierboven lees dat je rechtsgeleerdheid hebt gestudeerd (uni/hbo????), dan zal je ook weten dat het wettelijk verankerd is dat dergelijke ontkenningen erger zijn.

En niet voor niets, als jij het verschil niet ziet, misschien moet je dan maar solliciteren voor rechter in Noord-Korea kan je elke spotprent voor hun 'grote leider' bestraffen.
  † In Memoriam † donderdag 27 mei 2010 @ 22:27:48 #31
137949 Disana
pi_81996018
Het was een totaal ongepaste opmerking, zeker voor een mod.

Palestijn doodgeschoten door Joodse kolonisten

Ik begrijp niet dat daar discussie over is.
  donderdag 27 mei 2010 @ 22:30:56 #32
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_81996273
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 22:27 schreef Disana het volgende:

de absolute ongelijkheid aangeven is toch niet verboden?
pi_81996433
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 22:16 schreef DeParo het volgende:
Toen had ze het daarna over Sudan dus tenzij ze twee keer een dergelijke opmerking heeft gemaakt kan ik hierover gerust spreken en ben ik het bovendien nog met haar eens.
quote:
Ik open niet elke dag een topic over een Joods iemand die wordt doodgeschoten, of elke reactie van welk land/groep dan ook op Israel/Jodendom/Zionisme, dus dat is aardig het verschil.
Maar ondertussen loop je wel te klagen dat er zulke dingen over Joden worden gezegd. Het is echt schandalig hypocriet. Het feit dat jij dergelijke uitsprake hier nu loopt te verdedigen zegt wat mij betreft heel veel over hoe geloofwaardig je al dan niet bent. Zou je zo'n uitspraak accepteren als het een Jood of Israelier betrof? Als je echt eerlijk bent, zeg je nee.
quote:
Bovendien, aangezien ik hierboven lees dat je rechtsgeleerdheid hebt gestudeerd (uni/hbo????), dan zal je ook weten dat het wettelijk verankerd is dat dergelijke ontkenningen erger zijn.
Rechtsgeleerdheid bestaat niet op HBO niveau. Ten tweede is het niet wettelijk verankerd.
quote:
En niet voor niets, als jij het verschil niet ziet, misschien moet je dan maar solliciteren voor rechter in Noord-Korea kan je elke spotprent voor hun 'grote leider' bestraffen.
Ik zie het verschil niet tussen het wederzijds elkaar aanvallen op gevoeligheden binnen elkanders cultuur. Maar goed, daarom zei ik al: begrijpend lezen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_81996436
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 22:27 schreef Disana het volgende:

Nee, het is uit z'n verband gerukt, feitelijk had Mylene
gewoon gelijk. Ze heeft het niet op de manier gesteld zoals jij het nu wilt doen overkomen.
  donderdag 27 mei 2010 @ 22:34:47 #35
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_81996578
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 22:33 schreef Mutant01 het volgende:
jij zit bij mij dan ook niet in het rijtje jodenhaters. verre van.
pi_81996579
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 22:33 schreef DeParo het volgende:

[..]

Nee, het is uit z'n verband gerukt, feitelijk had Mylene
gewoon gelijk. Ze heeft het niet op de manier gesteld zoals jij het nu wilt doen overkomen.
Niks daarvan, ze heeft helemaal niet gelijk. Sterker nog, ze maakte een walgelijke opmerking.
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 27 mei 2010 @ 22:36:23 #37
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_81996693
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 22:34 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Niks daarvan, ze heeft helemaal niet gelijk. Sterker nog, ze maakte een walgelijke opmerking.
ze was idd wat fel. en ik denk dat ze daar nog wel een keer op terugkomt, op de felheid van de boodschap. verder is het haar mening. in essentie. of juist niet, maar dat horen we dan wel.
pi_81996979
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 22:33 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

quote:
Maar ondertussen loop je wel te klagen dat er zulke dingen over Joden worden gezegd. Het is echt schandalig hypocriet. Het feit dat jij dergelijke uitsprake hier nu loopt te verdedigen zegt wat mij betreft heel veel over hoe geloofwaardig je al dan niet bent. Zou je zo'n uitspraak accepteren als het een Jood of Israelier betrof? Als je echt eerlijk bent, zeg je nee.
[..]
Ja, daar loop ik over te klagen, waarom, omdat het elke vorm van informeren voorbij gaat, dan krijgt het meer iets van propaganda. En Mylene maakte een heel gepaste opmerking
op een juist moment, omdat er wel meer klachten waren, over hoe mensen als Hakim, topics aan het dumpen waren, en dan lopen mensen als jij het weer (inclusief beledigingen), te verdedigen.
quote:
Rechtsgeleerdheid bestaat niet op HBO niveau. Ten tweede is het niet wettelijk verankerd.
[..]
Er staat toch daadwerkelijk in de wet dat het ontkennen, bagataliseren, of goedpraten vd Holocaust strafbaar is. Dat jij het nu probeert te vergelijken met een plaatje van een profeet noem ik bagataliseren.
Maar goed als je lang genoeg bezig bent in jouw werk kom je daar vanzelf wel achter.
Ach, dat je het daar niet rechtsgeleerdheid noemt, maar goed universiteit dus.
quote:
Ik zie het verschil niet tussen het wederzijds elkaar aanvallen op gevoeligheden binnen elkanders cultuur. Maar goed, daarom zei ik al: begrijpend lezen.
Ik zie het als allebei slecht en provocerend.
Maar een dergelijke grootschalige genocide vergelijken met een plaatje van een profeet, hoe dierbaar hij dan ook is, dat is geen vergelijking. Ik keur het allebei af omdat ik ook weet dat het gevoelig ligt bij Moslims.
Maar dergelijke massale slachtingen overstijgen de cultuur, dat heeft een andere waarde, een grotere.
pi_81997199
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 22:34 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Onzin, jij kan je hart luchten in tig topics over elke doodgeschoten Palestijn van de laatste 10 jaar, om welke reden dan ook in welke omstandigheden dan ook. En dat vergelijkt Mylene met een topic over 300.000 doden ergens in Afrika en dan zegt ze terecht dat mensen als jij daar minder aandacht aan besteden. Je meet met twee maten Mutant01, je zou een goede advocaat vd duivel kunnen zijn, eh breng ik je op een ideetje. Maar goed, jij maakt er iets van, wat het niet is.
pi_81997660
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 22:40 schreef DeParo het volgende:

Ja, daar loop ik over te klagen, waarom, omdat het elke vorm van informeren voorbij gaat, dan krijgt het meer iets van propaganda. En Mylene maakte een heel gepaste opmerking op een juist moment, omdat er wel meer klachten waren, over hoe mensen als Hakim, topics aan het dumpen waren, en dan lopen mensen als jij het weer (inclusief beledigingen), te verdedigen.
Ik heb niemand lopen verdedigen die zo over Joden of Israeliers sprak. Je poogt hier je eigen gefaal goed te praten, maar dat gaat je niet lukken. Heeft Hakim zoiets gezegd over Joden? Nee. Maar je begrijpt nu dat je klachten in het geheel nergens op slaan natuurlijk, nu je zo alles recht probeert te praten wat krom is.
quote:
Er staat toch daadwerkelijk in de wet dat het ontkennen, bagataliseren, of goedpraten vd Holocaust strafbaar is.
Oh? Laat die wet maar eens zien dan. Jurisprudentie is geen wet.
quote:
Dat jij het nu probeert te vergelijken met een plaatje van een profeet noem ik bagataliseren.
Maar goed als je lang genoeg bezig bent in jouw werk kom je daar vanzelf wel achter.
Ach, dat je het daar niet rechtsgeleerdheid noemt, maar goed universiteit dus.
Nee hoor, ik vergelijk een belediging met een belediging. Ik heb nergens over de inhoud van de belediging gesproken, nog daar een een inhoudelijk waardeoordeel over gegeven. Dat doe jij. Ten tweede is een HBO rechten studie volstrekt anders dan een een WO rechtenstudie, maar dat terzijde. (WO = civiel effect = toga beroepen)
quote:
Ik zie het als allebei slecht en provocerend. Maar een dergelijke grootschalige genocide vergelijken met een plaatje van een profeet, hoe dierbaar hij dan ook is, dat is geen vergelijking. Ik keur het allebei af omdat ik ook weet dat het gevoelig ligt bij Moslims.Maar dergelijke massale slachtingen overstijgen de cultuur, dat heeft een andere waarde, een grotere.
Dat mag jij allemaal best vinden en zeggen. Maar ik zie alleen maar twee groepen die elkaar intrinsiek willen beledigen en daar geen middel voor schuwen. Dat is dus prima te vergelijken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mutant01 op 27-05-2010 23:02:15 ]
Allah Al Watan Al Malik
pi_81998009
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 22:42 schreef DeParo het volgende:

[..]

Onzin, jij kan je hart luchten in tig topics over elke doodgeschoten Palestijn van de laatste 10 jaar, om welke reden dan ook in welke omstandigheden dan ook. En dat vergelijkt Mylene met een topic over 300.000 doden ergens in Afrika en dan zegt ze terecht dat mensen als jij daar minder aandacht aan besteden. Je meet met twee maten Mutant01, je zou een goede advocaat vd duivel kunnen zijn, eh breng ik je op een ideetje. Maar goed, jij maakt er iets van, wat het niet is.
Niks daarvan. Ze vindt dat we hier geen aandacht aan moeten besteden, immers het betreft hier slechts een Palestijn. Daar gaat het om. Dat is wat er staat en niets anders. Ze poogde het topic te derailen, maar faalde daar jammerlijk in - en nu staat ze zelf voor het blok. AryaMehr maakte in dat topic ook terecht gehakt van haar reply.
Allah Al Watan Al Malik
pi_81999750
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 22:47 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik heb niemand lopen verdedigen die zo over Joden of Israeliers sprak. Je poogt hier je eigen gefaal goed te praten, maar dat gaat je niet lukken. Heeft Hakim zoiets gezegd over Joden? Nee. Maar je begrijpt nu dat je klachten in het geheel nergens op slaan natuurlijk, nu je zo alles recht probeert te praten wat krom is.
[..]
Mijn klachten slaan nergens op?
Daarom is het centrale Israel topic weer zeker naar boven getakeld omdat ik faal?
Heel logisch Mutant01 heel logisch.
Bovendien loop je nu ook Hakim te verdedigen die met z'n topics elke vorm van informeren voorbij ging.
quote:
Oh? Laat die wet maar eens zien dan.
[..]
In Nederland valt het specifiek onder discriminerende belediging (artikel 137c Wetboek van Strafrecht) en het aanzetten tot haat (artikel 137d Wetboek van Strafrecht) op basis van eerdere zaken en uitspraken.
quote:
Nee hoor, ik vergelijk een belediging met een belediging. Ik heb nergens over de inhoud van de belediging gesproken, nog daar een een inhoudelijk waardeoordeel over gegeven. Dat doe jij. Ten tweede is een HBO rechten studie volstrekt anders dan een een WO rechtenstudie, maar dat terzijde. (WO = civiel effect = toga beroepen)
[..]
Daarom vroeg ik dus ook wat jij deed Mutant01 ik zeg niet dat de inhoud van beide studies zo enorm gelijk is.

En door een mindere belediging te vergelijken met het ontkennen van de Holocaust,

of er grappen en grollen over te makken dmv plaatjes,

dat m'n beste valt wel degelijk onder bagataliseren, het minder erg voor doen, dan het feitelijk is.
quote:
Dat mag jij allemaal best vinden en zeggen. Maar ik zie alleen maar twee groepen die elkaar intrinsiek willen beledigen en daar geen middel voor schuwen. Dat is dus prima te vergelijken.
Sinds wanneer maakte Israel dan die plaatjes over Mohammed?
Dus ten eerste loopt je vergelijking daar al verkeerd!
Ten tweede, als je zo'n fantastische vergelijking wilt maken, bespot dan de cultuur, of het land, of de Joodse God of de profeten, maar ga jezelf niet op deze manier verlagen. Je bent anders net zo erg Mutant01.
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 22:49 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Niks daarvan. Ze vindt dat we hier geen aandacht aan moeten besteden, immers het betreft hier slechts een Palestijn. Daar gaat het om. Dat is wat er staat en niets anders. Ze poogde het topic te derailen, maar faalde daar jammerlijk in - en nu staat ze zelf voor het blok. AryaMehr maakte in dat topic ook terecht gehakt van haar reply.
Nee, ze zegt dat mensen niet zo overtrokken moet doen met elke keer weer een nieuwe post, en elke keer weer die haatzaaierij. Jij brengt het meteen weer erg crue door te stellen dat ze Palestijnen minder waard vindt. En misschien komt het er ook wel hard uit maar jij weet net zo goed als iedereen dat wat ze eigenlijk probeerde te zeggen gewoon klopt. Net doen alsof elke Palestijnse dode tig keer erger is dan wat dan ook.
pi_82001127
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 23:04 schreef DeParo het volgende:
Mijn klachten slaan nergens op?
Daarom is het centrale Israel topic weer zeker naar boven getakeld omdat ik faal?
Heel logisch Mutant01 heel logisch. Bovendien loop je nu ook Hakim te verdedigen die met z'n topics elke vorm van informeren voorbij ging.
Je quote mij, maar reageert niet eens inhoudelijk.
quote:
In Nederland valt het specifiek onder discriminerende belediging (artikel 137c Wetboek van Strafrecht) en het aanzetten tot haat (artikel 137d Wetboek van Strafrecht) op basis van eerdere zaken en uitspraken.
En sinds wanneer staat jurisprudentie gelijk aan wetgeving. Jurisprudentie is veranderlijk. Holocaustontkenning is niet specifiek strafbaar gesteld, het valt onder het "beledigen van het Joodse volk" en is daarom via een omweg strafbaar onder 137c. Als je Wikipedia leest, moet je dat wel goed doen.
quote:
Daarom vroeg ik dus ook wat jij deed Mutant01 ik zeg niet dat de inhoud van beide studies zo enorm gelijk is.
Ik heb daar reeds een antwoord op gegeven.
quote:
En door een mindere belediging te vergelijken met het ontkennen van de Holocaust, of er grappen en grollen over te makken dmv plaatjes, dat m'n beste valt wel degelijk onder bagataliseren, het minder erg voor doen, dan het feitelijk is.
Ik heb daar helemaal geen subjectieve waardeoordeel over gegeven. Dus ik heb nooit gezegd dat het ene minder is dan het ander (inhoudelijk), ik heb slechts gezegd dat het beide beledigingen betreft die bedoelt zijn om elkander pijn te doen.
quote:
Sinds wanneer maakte Israel dan die plaatjes over Mohammed?
Dus ten eerste loopt je vergelijking daar al verkeerd!
Ten tweede, als je zo'n fantastische vergelijking wilt maken, bespot dan de cultuur, of het land, of de Joodse God of de profeten, maar ga jezelf niet op deze manier verlagen. Je bent anders net zo erg Mutant01.
Wie begint in vredesnaam over Israel? Verder gaat het om bespotten zodat het pijn doet. Dat is de kern.
quote:
Nee, ze zegt dat mensen niet zo overtrokken moet doen met elke keer weer een nieuwe post, en elke keer weer die haatzaaierij. Jij brengt het meteen weer erg crue door te stellen dat ze Palestijnen minder waard vindt. En misschien komt het er ook wel hard uit maar jij weet net zo goed als iedereen dat wat ze eigenlijk probeerde te zeggen gewoon klopt. Net doen alsof elke Palestijnse dode tig keer erger is dan wat dan ook.
Waar was zij dan toen we met zijn allen collectief zaten te janken om de doden gedurende 9/11, of gedurende het vliegtuigongeluk in Libie? Daar was ze toen niet he! Nee, ergo AryaMehr sloeg de spijker op de kop.

Anyway, ik zie dat ik hier nooit met jou ga uitkomen. Ik verschil zo erg van jou qua mening, dat is onoverbrugbaar. Verder kan ik zeer slecht tegen de stuitende hypocrisie die je hier laat zien. Ik ga maar lekker slapen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_82001750
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 23:22 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je quote mij, maar reageert niet eens inhoudelijk.
[..]
Volgens mij reageer ik heel duidelijk dat jouw manier van argumentatie nergens op slaat.
Maar als je dat tussen de lijntjes niet hebt kunnen ontcijferen dan doe je toch lekker net alsof je blind bent.
quote:
En sinds wanneer staat jurisprudentie gelijk aan wetgeving. Jurisprudentie is veranderlijk. Holocaustontkenning is niet specifiek strafbaar gesteld, het valt onder het "beledigen van het Joodse volk" en is daarom via een omweg strafbaar onder 137c. Als je Wikipedia leest, moet je dat wel goed doen.
[..]
Fijn voor Wikipedia, als jij daar zoekt wat ik zogenaamd zoek dan zal je niet veel vinden, dus dat is weer een non-argument van je. En ja, het staat niet letterlijk in de wet, maar het wordt wel letterlijk geintepreteerd door het gerecht. Dus feitelijk is het nog altijd wettelijk verankerd, informeel, dat het strafbaar is, misschien niet letterlijk voor je, maar een rechtsgeleerde zoals jij moet toch weten dat wetten soepel zijn nietwaar.
quote:
Ik heb daar reeds een antwoord op gegeven.
[..]
Ik vroeg je niets.
quote:
Maar goed, daarom zei ik al: begrijpend lezen.
quote:
Ik heb daar helemaal geen subjectieve waardeoordeel over gegeven. Dus ik heb nooit gezegd dat het ene minder is dan het ander (inhoudelijk), ik heb slechts gezegd dat het beide beledigingen betreft die bedoelt zijn om elkander pijn te doen.
[..]
En de ene is wel degelijk erger dan de ander.
Dus dat kunnen we nu gerust concluderen.

Bovendien, waarom de Holocaust, nogmaals het was niet Israel of iemand in deze buurt die cartoons over Mohammed heeft gemaakt. Dus nogmaals hoezo het beledigen door Joodse mensen dat is hier niet gebeurd.
quote:
Wie begint in vredesnaam over Israel? Verder gaat het om bespotten zodat het pijn doet. Dat is de kern.
[..]
Oh, dus het heeft niets met Israel te maken opeens, nou nou Mutant01 ik wist niet dat we tot dat niveau waren gezakt. Nee, nu is het zelfs in jouw woorden dus het Joodse volk dat de Islam beledigt, mag jij mij aanwijzen waar al deze Joodse mensen opgeroepen hebben en initiatief hebben genomen om een hetze te beginnen tegen Mohammed. Hoe red jij je eigenlijk in een rechtbank? Je bent een open boek!
quote:
Waar was zij dan toen we met zijn allen collectief zaten te janken om de doden gedurende 9/11, of gedurende het vliegtuigongeluk in Libie? Daar was ze toen niet he! Nee, ergo AryaMehr sloeg de spijper op de kop.
Dat je andere mensen jouw argumentatie laat doen moet jij weten.
Maar volgens mij heeft Libie hier vrij weinig mee te maken of 9/11.
  † In Memoriam † vrijdag 28 mei 2010 @ 13:33:44 #45
137949 Disana
pi_82018917
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 19:56 schreef IHVK het volgende:
Ik ken die foto van Hakim ergens van..
quote:
pi_82030222
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 13:43 schreef HAKIM_1988 het volgende:

[..]

[..]

Ik snap niet hoe IHVK erop kwam. Ik moest wel lachen. Ben jij dat dan op je avater?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  † In Memoriam † zaterdag 29 mei 2010 @ 09:01:58 #48
137949 Disana
pi_82057146
quote:
Done
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
  zaterdag 29 mei 2010 @ 18:46:31 #50
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_82067678
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 18:24 schreef Randvoorwaarde het volgende:
Nee, omdat het over verminking gaat, maar leuk geprobeerd.
Als ik de karatescholen afga zie ik 100den Arische jongetjes van 7 en 8. Karate kan een gevaarlijke sport zijn en dus tot verminking leiden. Scholen sluiten? Of is dit geen probleem omdat het geen Moslims betreft?

²

Waarom is die laatste zin ge-edit?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_82067781
Veertien jaar cel voor homopaar Malawi
Er is gratie verleend. Misschien de topictitel aanpassen?
  † In Memoriam † zaterdag 29 mei 2010 @ 19:50:41 #52
137949 Disana
pi_82088916
Imminent gevaar voor Israel dreigt

Belachelijke titel en OP.

Je kan best dit als nieuwtje brengen maar niet met deze stelling als titel en zo'n verdraaid beeld in de OP.

Dit is standaardprocedure om bepaalde schepen weg te houden van de kust van Gaza.

Israel doet er nu juist alles aan om de wereld te verzekeren dat dit zo veilig mogelijk zal gebeuren.

Dus Israel doet niet alsof het een enorm gevaar is.
Maar ze moeten het wel met een zelfde risico behandelen als elk ander schip.

In de OP worden daarnaast veel zaken weggelaten die het beeld al weer veranderen.
Je kan best twee versies van het verhaal geven, de opvarenden, en Israel maar niet zulke selectief
gekozen reacties
waarbij de daadwerkelijke belangrijke reacties van Israelische kant weggelaten zijn.
pi_82088982
Invloed dictator organiserend land op overwinning thuisland
Iemand (hint: TS) heeft zijn pilletje niet gehad, geloof ik
  † In Memoriam † zondag 30 mei 2010 @ 02:19:46 #55
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_82089180
quote:
Op zondag 30 mei 2010 02:11 schreef Frutsel het volgende:
Freedom Flotilla onderweg naar Israël

Was daar ook al gemeld en dat topic ging ook dicht.
Daar verwezen we ook al naar

Israël en/of Palestina #63 - Waar 'lobby' een vies woord is
of
Internationale druk op Israël neemt toe
Waarom moet dit zonodig in een centraal topic?

Doe je moeite om een OP te maken, bam slotje.

Is het geen topic waard ofzo?
  Moderator zondag 30 mei 2010 @ 02:27:33 #56
8781 crew  Frutsel
pi_82089333
nee
True dat je een mooie OP maakte, daar was al een topic over gemaakt en dat ging ook dicht.. het kan prima in de andere tig israel topics die er inmiddels zijn.

Ik noemde ook een ander topic, niet alleen het centrale topic.
en zo zijn er nog wel een paar
  † In Memoriam † zondag 30 mei 2010 @ 02:27:48 #57
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_82089340
  Moderator zondag 30 mei 2010 @ 02:28:54 #58
8781 crew  Frutsel
pi_82089364
Goh...
waarom had ik dat verwacht

eigenlijk moet ik nu gewoon alle Anti israel topics dichttyfen
  † In Memoriam † zondag 30 mei 2010 @ 02:33:48 #59
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_82089475
quote:
Op zondag 30 mei 2010 02:27 schreef Frutsel het volgende:
nee
True dat je een mooie OP maakte, daar was al een topic over gemaakt en dat ging ook dicht.. het kan prima in de andere tig israel topics die er inmiddels zijn.
Waarom geen centraal topic over Amerika waar de olieramp, de beurscrash en Tiger Woods allemaal mooi bij elkaar kunnen?

Het is BS Frutsel. Dit is een initiatief van voornamelijk Europeese activisten. Het is tamelijk uniek en binnen 48 uur komen ze of aan in Gaza, of worden gearresteerd door Israel. Het is nieuws.

Dit slotje is buiten je boekje.
  Moderator zondag 30 mei 2010 @ 02:42:20 #60
8781 crew  Frutsel
pi_82089616
Over 48 uur is het misschien nieuws.... of niet.

En dat topic over internationale druk is een prima voorbeeld. De zogenaamde freedom flotilla zou dus zoveel internationale mensen met zich mee brengen dat de druk op israel hoog is.
Uitermate geschikt voor dat topic.

Succes
  † In Memoriam † zondag 30 mei 2010 @ 05:15:59 #61
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_82090460
quote:
Op zondag 30 mei 2010 02:42 schreef Frutsel het volgende:
Over 48 uur is het misschien nieuws.... of niet.

En dat topic over internationale druk is een prima voorbeeld. De zogenaamde freedom flotilla zou dus zoveel internationale mensen met zich mee brengen dat de druk op israel hoog is.
Uitermate geschikt voor dat topic.
Neh, je verzint maar wat om er een reden aan te geven.

Het is een nieuwsfeit dat genoeg gewicht voor een eigen topic heeft.

Slotje was niet op zijn plek.

De echte reden is dat er over elk topic dat Israel betreft gehuild wordt in FB. Elke opmerking wordt onder de loep gelegd en hier gemeld, er wordt direct geschermd met anti-semitisme en de gebruikelijke dooddoeners en drukmiddelen en wordt zo een vertekend beeld opgeroepen. Jij laat je er door beinvloeden en sluit het topic want dan is het probleem weg, denk je.
quote:
Succes
=

[ Bericht 2% gewijzigd door paddy op 30-05-2010 05:26:19 (nee) ]
  † In Memoriam † zondag 30 mei 2010 @ 08:34:39 #62
137949 Disana
pi_82090795
quote:
Op zondag 30 mei 2010 05:15 schreef NorthernStar het volgende:

dat er over elk topic dat Israel betreft gehuild wordt in FB. Elke opmerking wordt onder de loep gelegd en hier gemeld, er wordt direct geschermd met anti-semitisme en de gebruikelijke dooddoeners en drukmiddelen en wordt zo een vertekend beeld opgeroepen.
Er wordt in NWS onophoudelijk druk uitgeoefend om elk onwelgevallig woord over Israël de kop in te drukken.
  zondag 30 mei 2010 @ 11:09:53 #63
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_82092794
Man Claims He Hasn't Eaten in 70 Years Oud nieuws en OP is alleen een dump.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_82093307
quote:
Op zondag 30 mei 2010 08:34 schreef Disana het volgende:

[..]

Er wordt in NWS onophoudelijk druk uitgeoefend om elk onwelgevallig woord over Israël de kop in te drukken.
Met succes kennelijk..
Allah Al Watan Al Malik
pi_82093839
quote:
Op zondag 30 mei 2010 11:09 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Man Claims He Hasn't Eaten in 70 Years Oud nieuws en OP is alleen een dump.
Dank je
pi_82093921
Ow! En we zijn allemaal lid van de MOSSAD!

Daarom hebben we toen het topic over de onderschepping van de door Israël gevonden wapens door wapensmokkel ook doorverwezen naar dat topic. Leek me volgens mij de ideale propaganda, maar toen waren we zeker weer volgelingen van de Hamas en onder hun invloed , omdat we dat topic toen ook sloten en verwezen naar dat topic? Kan het topic zo niet vinden, maar was er wel.

Ow, en dit was zeker ook een foute beslissing? Israel vanuit Gaza beschoten - no casualiies
Frutsel heeft vast last van een gespleten persoonlijkheid. De ene keer is hij voor Israël en de ander keer voor Hamas, want hij stuurt topics naar het centtrle topic!! Het is toch wat!

M.a.w het is niet waar.

[ Bericht 11% gewijzigd door paddy op 30-05-2010 12:15:43 ]
  Moderator zondag 30 mei 2010 @ 12:47:22 #67
8781 crew  Frutsel
pi_82095578
quote:
Op zondag 30 mei 2010 05:15 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Neh, je verzint maar wat om er een reden aan te geven.

Het is een nieuwsfeit dat genoeg gewicht voor een eigen topic heeft.

Slotje was niet op zijn plek.

De echte reden is dat er over elk topic dat Israel betreft gehuild wordt in FB. Elke opmerking wordt onder de loep gelegd en hier gemeld, er wordt direct geschermd met anti-semitisme en de gebruikelijke dooddoeners en drukmiddelen en wordt zo een vertekend beeld opgeroepen. Jij laat je er door beinvloeden en sluit het topic want dan is het probleem weg, denk je.
[..]

=
Even gekeken wat je getikt had... Jammer dat je dat zo opvatte. ik bedoelde eigenlijk dat ik je succes wenste om je mooie OP in het andere topic te verwerken. Maar goed. Sue me. Jammer dat je zo over iemand denkt

Verder had ik nog niet eens gezien dat er in dit topic geklaagd was... over dat topic, maar ja, dat kan ik moeilijk bewijzen. Ik sloot hem omdat ik al eerder een topic over de Freedom vloot gesloten had. Pas nadat jij in FB kwam zag ik de post van De Paro. Van de week al eerder twee topics (zowel Pro als Anti) gesloten. Gezien de aard van je bericht is dat voor jou, en inmiddels weer een paar andere havikken, toch ongeloofwaardig. Waarom verdedig ik het eigenlijk Tis toch nutteloos

Er loopt zelfs een BNW/TRU topic in NWS over de nukes van Israel... wel ja joh... Er staan ook helemaaaaaaaal geen israel topics in NWS... En idd... we drukken al het negatieve nieuws over Israel de kop in... we sluiten alle Anti Israeltopics... Meer zeg ik er niet over. Ik heb wat topics te sluiten
  † In Memoriam † zondag 30 mei 2010 @ 13:30:58 #68
137949 Disana
pi_82097198
quote:
Op zondag 30 mei 2010 12:47 schreef Frutsel het volgende:

En idd... we drukken al het negatieve nieuws over Israel de kop in...
Nee hoor, mijn woorden waren anders. Ik schreef dat er onophoudelijk druk wordt uitgeoefend om onwelgevallig nieuws over Israël de kop in te drukken. En dan bedoel ik niet alleen op jullie of alleen in FB, maar ook op users in de topics zelf
  Moderator zondag 30 mei 2010 @ 14:29:55 #69
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_82099482
dat geld voor bijna elk onderwerp
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_82102411
quote:
Op zondag 30 mei 2010 14:29 schreef sp3c het volgende:
dat geld voor bijna elk onderwerp
Wat hij zegt. Zie het echt aan alle kanten.
pi_82103883
quote:
Op zondag 30 mei 2010 15:36 schreef paddy het volgende:

[..]

Wat hij zegt. Zie het echt aan alle kanten.
Ik niet, maar dat komt door mijn selectiviteit.
Allah Al Watan Al Malik
  † In Memoriam † zondag 30 mei 2010 @ 16:11:31 #72
137949 Disana
pi_82104059
quote:
Op zondag 30 mei 2010 16:10 schreef dromelijn het volgende:

[..]

Mja, zal dat niet gaan beamen hoor. Denk wel dat je het gewoon niet ziet dan. Wij zien het wel in ieder geval.
Vergis je je nu in je account?
pi_82104144
quote:
Op zondag 30 mei 2010 16:11 schreef Disana het volgende:

[..]

Vergis je je nu in je account?
Nee, ik vroeg de vriendin van mijn zoon even aan de kant te gaan om even antwoord te geven.

Wilde snel iets uitsluiten.

Heb het al weggehaald
Zij is ook degene die vond dat de post over Jeruzalem gewoon in het topic moest komen. Dus zij stond ingelogd en was met haar in gesprek over dat topic.

Ze heeft een eigen mening over dingen. Ik stond erop haar eigen post in dat topic te maken, maar we waren het dus niet eens. Ze heeft alles gekopieerd.
pi_82104180
quote:
Op zondag 30 mei 2010 16:07 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat zal ik niet gaan beamen. Ik denk dat je het gewoon niet ziet dan
pi_82104363
Ik snap niet waarom NS dit niet zelf gedaan heeft.
pi_82104396
De vriendin van je zoon. Geloofwaardig allemaal.
Allah Al Watan Al Malik
pi_82104509
quote:
Op zondag 30 mei 2010 16:19 schreef Mutant01 het volgende:
De vriendin van je zoon. Geloofwaardig allemaal.
Zal mij een zorg zijn of je dat gelooft. Jij hebt geen familieleden op FOK!? Mijn zoon zat ook even op FOK! maar had al snel door bagger minpunten op de FP, dus die had geen zin meer.

Mensen kennen mijn eigen mening wel, waarom zou ik haar als kloon moeten gebruiken?

Mijn echte kloon is al maanden geleden gelekt door iemand, dus die gebruike ik niet meer. verder heb ik geen kloons. Wil er binnenkort wel weer één aanmaken, want je kunt als mod je mening over dingen gewoon niet geven.

Zonder vaag voor xenofoob of antisemiet etc uitgemaakt te worden
pi_82104711
quote:
Op zondag 30 mei 2010 16:22 schreef paddy het volgende:

[..]

Zal mij een zorg zijn of je dat gelooft. Jij hebt geen familieleden op FOK!? Mijn zoon zat ook even op FOK! maar had al snel door bagger minpunten op de FP, dus die had geen zin meer.

Mensen kennen mijn eigen mening wel, waarom zou ik haar als kloon moeten gebruiken?

Mijn echte kloon is al maanden geleden gelekt door iemand, dus die gebruike ik niet meer. verder heb ik geen kloons. Wil er binnenkort wel weer één aanmaken, want je kunt als mod je mening over dingen gewoon niet geven.

Zonder vaag voor xenofoob of antisemiet etc uitgemaakt te worden
Ja. Je doet je best maar meid.
Allah Al Watan Al Malik
pi_82104782
quote:
Op zondag 30 mei 2010 16:26 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ja. Je doet je best maar meid.
Jij idem, vent
  Moderator zondag 30 mei 2010 @ 16:32:52 #80
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_82104951
quote:
Op zondag 30 mei 2010 16:07 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

denk ik ook
pi_82110394
  † In Memoriam † zondag 30 mei 2010 @ 21:22:00 #82
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_82117992
quote:
Op zondag 30 mei 2010 12:47 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Even gekeken wat je getikt had... Jammer dat je dat zo opvatte. ik bedoelde eigenlijk dat ik je succes wenste om je mooie OP in het andere topic te verwerken. Maar goed. Sue me. Jammer dat je zo over iemand denkt
Vat het niet te persoonlijk op. Ik was pissed en dat schoot me in het verkeerde keelgat.
quote:
Verder had ik nog niet eens gezien dat er in dit topic geklaagd was... over dat topic, maar ja, dat kan ik moeilijk bewijzen. Ik sloot hem omdat ik al eerder een topic over de Freedom vloot gesloten had. Pas nadat jij in FB kwam zag ik de post van De Paro. Van de week al eerder twee topics (zowel Pro als Anti) gesloten. Gezien de aard van je bericht is dat voor jou, en inmiddels weer een paar andere havikken, toch ongeloofwaardig. Waarom verdedig ik het eigenlijk Tis toch nutteloos

Er loopt zelfs een BNW/TRU topic in NWS over de nukes van Israel... wel ja joh... Er staan ook helemaaaaaaaal geen israel topics in NWS... En idd... we drukken al het negatieve nieuws over Israel de kop in... we sluiten alle Anti Israeltopics... Meer zeg ik er niet over. Ik heb wat topics te sluiten
Goed dat is jouw kant en misschien is het waar, dat kan ik niet controleren.

Ik zie veel geklaag bij ieder topic dat Israel betreft, altijd van dezelfde pro-Israel luitjes trouwens, en ook in dit geval weer. En ja hoor, even later wordt het topic gesloten. Terwijl het een volkomen legitiem topic was imo. Vergelijk het met de bagger die wel open blijft. Of alle POL topics die voortdurend in NWS lopen. Twee belgen in een roeiboot is wel een topic waard maar een konvooi hulpgoederen die een confrontatie met een marinemacht niet schuwt is dat niet. Er klopt geen hout van.

Dus ik was pissed. En om die frustratie kwijt te raken heb ik een mail aan de NOS gestuurd. Of het daarom was weet ik niet maar een paar uur later hadden ze een item erover.

Pro-Palestijnse vloot op weg naar Gaza

Da's nog beter dan een topic op Fok dus eigenlijk moet ik je dankbaar zijn voor het slotje.
  † In Memoriam † zondag 30 mei 2010 @ 22:40:06 #83
137949 Disana
pi_82123641
quote:
Op zondag 30 mei 2010 21:22 schreef NorthernStar het volgende:

heb ik een mail aan de NOS gestuurd. Of het daarom was weet ik niet maar een paar uur later hadden ze een item erover.

Da's nog beter dan een topic op Fok dus eigenlijk moet ik je dankbaar zijn voor het slotje.
Da's leuk
pi_82124469
quote:
Op zondag 30 mei 2010 21:22 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Vat het niet te persoonlijk op. Ik was pissed en dat schoot me in het verkeerde keelgat.
[..]

Goed dat is jouw kant en misschien is het waar, dat kan ik niet controleren.

Ik zie veel geklaag bij ieder topic dat Israel betreft, altijd van dezelfde pro-Israel luitjes trouwens, en ook in dit geval weer. En ja hoor, even later wordt het topic gesloten. Terwijl het een volkomen legitiem topic was imo. Vergelijk het met de bagger die wel open blijft. Of alle POL topics die voortdurend in NWS lopen. Twee belgen in een roeiboot is wel een topic waard maar een konvooi hulpgoederen die een confrontatie met een marinemacht niet schuwt is dat niet. Er klopt geen hout van.

Dus ik was pissed. En om die frustratie kwijt te raken heb ik een mail aan de NOS gestuurd. Of het daarom was weet ik niet maar een paar uur later hadden ze een item erover.

Omg dat 'nieuwtje' is al een week in de pers en zelfs langer, ik denk niet dat jou mailtje dat opeens aan het licht heeft gebracht, als het wel zo is dan mag de NOS zich weer eens achter de oren krabben.
  † In Memoriam † maandag 31 mei 2010 @ 07:15:51 #85
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_82131052
Google News Gaza Flotilla - About 4,090 results (0.08 seconds)

En drie pogingen er een topic over te openen gesloten door de mods. Gefeliciteerd.
  † In Memoriam † maandag 31 mei 2010 @ 07:55:43 #86
137949 Disana
pi_82131675
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
  maandag 31 mei 2010 @ 09:54:46 #88
165040 PhysicsRules
Mr. DaviniaHR
pi_82133230
quote:
Op maandag 31 mei 2010 08:30 schreef Amos_ het volgende:
Druk op Israël neemt toe #2: flotilla hulpgoederen beschoten

Nou nou, beetje erg generaliserend.
Don't feed the troll. Gewoon negeren.
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
pi_82133673
Druk op Israël neemt toe #2: flotilla hulpgoederen beschoten

Ticker zijn persoonlijke aanvallen tegen mij, daar word ik wel erg moe van. Lekker constructief ook.
pi_82136391
Hallo Mods, ik zou graag zien dat er nu wel wat gedaan wordt aan de pogingen van Ticker om mij zwart te maken. Het ontneemt me elk plezier om hier op fok te zijn

Druk op Israël neemt toe #3: Doden hulpconvooi

Ik negeer het in het topic zelf wel maar het is niet alleen hier, ook in BNW en het wordt steeds vermoeiender.

Oh en van een moderator mag je wellicht wat meer verwachten, toch?

[ Bericht 21% gewijzigd door Amos_ op 31-05-2010 13:08:59 ]
  Moderator maandag 31 mei 2010 @ 13:13:14 #91
8781 crew  Frutsel
pi_82139886
quote:
Op maandag 31 mei 2010 07:15 schreef NorthernStar het volgende:
Google News Gaza Flotilla - About 4,090 results (0.08 seconds)

En drie pogingen er een topic over te openen gesloten door de mods. Gefeliciteerd.
Zow... net wakker Eerst eens koffie
Allereerst zal ik zeggen: Ja NS... je hebt gelijk. Misschien heb ik dat onderschat en had het eerder apart gekunt. Neemt niet weg dat ik op dat moment vond dat het nog niet nodig was, en het prima in het topic kon dat op dat moment liep. Namelijk dat de internationale druk toeneemt op Israel.

Als er niets gebeurd was en de schepen gewoon waren tegengehouden zonder incidenten was het ook niet zo groot nieuws geworden denk ik? Maar nu het geescaleerd is en er doden vallen en iedereen weer verontwaardigd is, ja dan heb je dus gewoon gelijk. Neemt niet weg dat de internationale druk dus nu nog groter zal worden

Echter dat op moment, bij het uitvaren, zag ik de ernst er nog niet van in. My mistake Sorry
pi_82141046
Zie mijn 2 posts hierboven, en dit is gewoon wijzen op een joodse neus

Israël #4 -Doden door aanval op Hulpkonvooi
pi_82141311
quote:
Op maandag 31 mei 2010 13:13 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Zow... net wakker Eerst eens koffie
Allereerst zal ik zeggen: Ja NS... je hebt gelijk. Misschien heb ik dat onderschat en had het eerder apart gekunt. Neemt niet weg dat ik op dat moment vond dat het nog niet nodig was, en het prima in het topic kon dat op dat moment liep. Namelijk dat de internationale druk toeneemt op Israel.

Als er niets gebeurd was en de schepen gewoon waren tegengehouden zonder incidenten was het ook niet zo groot nieuws geworden denk ik? Maar nu het geescaleerd is en er doden vallen en iedereen weer verontwaardigd is, ja dan heb je dus gewoon gelijk. Neemt niet weg dat de internationale druk dus nu nog groter zal worden

Echter dat op moment, bij het uitvaren, zag ik de ernst er nog niet van in. My mistake Sorry
Had hij niet kunnen weten natuurlijk maar ik moest er wel even aan denken .
Er was ook geen ernst geweest als er niet gevochten was.

Dat was ook niet de bedoeling tenminste niet van de Israelische kant.

Er is daar iets gebeurd, er was iets aan boord, wat wij en zij van tevoren niet wisten.
quote:
Op maandag 31 mei 2010 13:42 schreef Amos_ het volgende:

Dat dacht ik ook.
Maar dat zal hij nooit gaan toegeven natuurlijk.
  Moderator maandag 31 mei 2010 @ 14:01:55 #94
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_82141746
mwah het is allemaal wat flauw maar echt heel serieus is het nu ook weer niet
Remlof heeft gewaarschuwd, als het doorgaat grijpen we het aan
  Moderator maandag 31 mei 2010 @ 14:37:52 #95
8781 crew  Frutsel
pi_82143203
quote:
Op maandag 31 mei 2010 13:42 schreef Amos_ het volgende:

Wassen neus
pi_82143402
Goed dat de smerige post van AryaMehr is aangepast.

Dit lijkt me ook een doodsverwensing (al is het meer met een knipoog )
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  Moderator maandag 31 mei 2010 @ 14:45:35 #97
8781 crew  Frutsel
pi_82143535
Een doodsverwensing jegens een user, volk of land doen we niet.
In dit geval gaat het om een militair/commando? Mjah..we wensen terroristen ook dood of criminelen etc. Vooral bij een 'heet item' als dit krijg je dat wat sneller. We kijken het even aan
pi_82144535
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:06 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Voltaire had gelijk, maar ontopic: islamitische fundamentalisme is voor een groot een gevolg van westerse bemoeiens in het Midden-Oosten. Ook Israel zorgt met zijn acties voor meer fundamentalisme.
Voor m'n eigen toekomst op FOK! lijkt het me beter om niet meer te reageren op AR.
Maar bovenstaande, weten we allemaal nog, waar dat op slaat en sloeg.
pi_82144590
Ah je was me al voor, ik vond dat ook wel behoorlijk ver gaan. Racist en anti-semiet Voltaire aanhalen
pi_82144623
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:02 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Dat ben ik ook. En nu, sue me?
Als reactie op dat hij een antisemiet zou zijn.

Willen we dat soort mensen op Fok!? Lijkt me niet echt bijwoordelijk voor normale discussies.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')