abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 mei 2010 @ 16:18:34 #1
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_82025695

De politie heeft in de nacht van donderdag op vrijdag 21 aanhoudingen verricht in de Utrechtse wijk Ondiep, nadat na een stille tocht onlusten waren uitgebroken. Er werden vernielingen aangericht, brandjes gesticht en met vuurwerk gegooid. De aangehouden relschoppers zijn inmiddels weer op vrije voeten.

Rond 02.00 kwamen bij de politie meldingen binnen over onlusten, vooral rond het Boerhaaveplein. Tussen de dertig en veertig personen hadden zich daar verzameld en zorgden voor onrust. De ongeregeldheden hebben volgens een politiewoordvoerder waarschijnlijk te maken met frustratie vanwege de dood van twee jongens bij een verkeersongeval.

Donderdagavond vond in de wijk een stille tocht plaats om de 18- en 20-jarige jongens te herdenken. Deze tocht verliep volgens de politie rustig. Wel werd een camerateam van RTV Utrecht duidelijk gemaakt niet welkom te zijn.

In maart 2007 braken in en om de Utrechtse wijk ook onlusten uit, nadat een agent een buurtbewoner had doodgeschoten, die met een mes zou hebben gedreigd. Bewoners meenden dat de schietpartij voorkomen had kunnen worden als de politie de wijk eerder had bezocht. De buurt werd door de rellen enkele avonden afgesloten.

Arrestaties na onrust in Ondiep

Frustraties vanwege de dood van 2 jongens om te gaan rellen tuig
Schijt aan iedereen
pi_82025749
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik een stille tocht om een verkeersongeluk óók niet helemaal begrijp, maar idd geen reden om maar weer te gaan rellen.
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  vrijdag 28 mei 2010 @ 16:44:51 #3
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_82027203
wat is de oorzaak van het ongeval?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_82027487
Twee auto's waarvan de een te hard reed en de ander geen voorrang gaf, geloof ik.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 16:49:51 #5
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_82027529
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 16:49 schreef Naamah het volgende:
Twee auto's waarvan de een te hard reed en de ander geen voorrang gaf, geloof ik.
en wie vond de dood? de verkeersovertreders?
pi_82027758
Pff.. ik weet het niet meer precies. Iemand die een van de gewonden via-via-via kent zat het aan me te vertellen terwijl ik aan het rijden was en dus maar half luisterde.. Ik geloof dat uit de ene auto twee mensen dood waren die aan dekant van de auto zaten waar de andere auto tegenaan reed en een derde die aan de andere kant zat gewond en degenen in de andere auto waren alleen gewond, geloof ik. Maar welke auto nou welke was weet ik niet en ook niet in hoeverre het verhaal klopt.
pi_82056117
quote:
dan had er iemand zo stoer moeten zijn om er wat van te zeggen.
quote:
En houdt je commentaar bij je
In één reactie.

Het is al erg genoeg, dus ga je lekker de gespaarde spulletjes (zag er ook een fiets bij liggen) maar kapot maken?

Ik vind het ook een beetje vreemd voor een ongeluk een stille tocht te houden, maar wanneer de familie van de slachtoffers daar gelukkig mee zijn? Is mijn mening totaal onbelangrijk.

En de TS heeft gelijk. Tuig wanneer je alles maar aangrijpt om de bij elkaar gespaarde spullen van een ander kapot te maken. Gewoon alles nieuw laten kopen wat ze kapot hebben gemaakt. Die paar uur cel heb je als slachtoffer niets aan. Mijn ouders zouden ook niet zo even een nieuwe fiets kunnen kopen of een nieuw hek neer kunnen zetten.
pi_82056271
Paupers
pi_82056314
Tering tokkies
  zaterdag 29 mei 2010 @ 13:27:37 #11
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_82058596
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 11:55 schreef Chadi het volgende:
Tering tokkies
Knoet erover.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  zaterdag 29 mei 2010 @ 14:10:51 #12
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_82059920
ja, de politie mag wel wat harder ingrijpen bij dit tuig.
pi_82060668
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 16:49 schreef Naamah het volgende:
Als iemand mijn beste vrienden kapodt zou rijden door geen voorrang te verlenen en daarvoor niet gestraft wordt, ga ik ook zeker wel verhaal halen.

Kom nou zeg.

Anderen hoef je niet lastig te vallen, maar de dader van een dodelijk ongeval die ongestraft rondloopt, zou van mij een lastige tijd krijgen hoor.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zaterdag 29 mei 2010 @ 18:05:31 #14
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_82066459
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 14:39 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Als iemand mijn beste vrienden kapodt zou rijden door geen voorrang te verlenen en daarvoor niet gestraft wordt, ga ik ook zeker wel verhaal halen.

Kom nou zeg.

Anderen hoef je niet lastig te vallen, maar de dader van een dodelijk ongeval die ongestraft rondloopt, zou van mij een lastige tijd krijgen hoor.
goed om te weten. en waren de slachtoffers ook niet de veroorzakers van de aanrijding, door bijvoorbeeld veel te hard te rijden? of niet voldoen aan de verkeersregels?

ik weet het niet hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')