Ik doelde op die gast van die actie. Ruud is een held, maar op dit moment is het volkomen logisch dat Klaas meegaat en Ruud niet.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ruud een kneus noemen.Wat is die konijnenbek van een Huntelaar dan?
Voor het geval je het hebt gemist: "Buckler"...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zo werkt reclame niet, als er maar over je geluld wordt.
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:56 schreef Helly het volgende:
[..]
Ik doelde op die gast van die actie. Ruud is een held, maar op dit moment is het volkomen logisch dat Klaas meegaat en Ruud niet.
Neem ze dan allebei mee, en laat die domme Babel thuis.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:56 schreef Helly het volgende:
[..]
Ik doelde op die gast van die actie. Ruud is een held, maar op dit moment is het volkomen logisch dat Klaas meegaat en Ruud niet.
En Kuyt ook nog mee, en Van Persie sowieso, dan heb je 4 centrumspitsenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:58 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Neem ze dan allebei mee, en laat die domme Babel thuis.
Tom Waits.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 19:58 schreef Ritmo het volgende:
Wat een saai item dit.Opa Ringo zal het wel leuk vinden.
Denk het nietquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:00 schreef Ritmo het volgende:
Ik ga lekker Take me out kijken, wat een saai gezeur dit.
Hoezo, Kuyt en v. Persie kunnen ook beiden op rechts.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:00 schreef Helly het volgende:
[..]
En Kuyt ook nog mee, en Van Persie sowieso, dan heb je 4 centrumspitsen.
Ja, een uitzending speciaal voor voetbalhaters.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:00 schreef Drassss het volgende:
[..]
Denk het nietje bent binnen 5 sec terug.
Dit zijn de dames waar het op dancefeesten vol mee loopt Ringo, maar dat zul jij nooit meemaken.quote:
Dance.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dit zijn de dames waar het op dancefeesten vol mee loopt Ringo, maar dat zul jij nooit meemaken.
Ik ook niet. Maar ik luister ook nauwelijks radio.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:10 schreef Ritmo het volgende:
Een 'megahit'?Ken heel dat nummer niet eens.
idd!quote:
ohjah mongolenwaaierquote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:15 schreef Felagund het volgende:
Ik zal maar niet de wielerterm gebruiken die voor de laatste waaier wordt gebruikt.![]()
Maar hij heeft vast Moncoutie nog gezien.
Nou die oren van die vader kloppen welquote:
Echt vervelend, die promo de hele tijd van Lijst 0, met die ontzettend irritante Sophie Hilbrand die denkt daar leuk te doen.quote:
Die gast loopt in z'n vrije tijd, net als Rutte, ook vaak op feesten als Mystery Land rond, dus wie weet.quote:
Pechtold komt daar toch nooit?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 20:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Die gast loopt in z'n vrije tijd, net als Rutte, ook vaak op feesten als Mystery Land rond, dus wie weet.
Eens.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:18 schreef marcodej het volgende:
Toffe gast die wielrenner, maar ik hoop niet dat dit een modegril wordt. Eén keer is het leuk, maar nu niet meer.
Lichte handicap, vermoedelijk. Ik voorzie een carrière voor hem als wielercommentatorquote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:00 schreef NoCigar het volgende:
Hij ziet er wat raar uit, maar anders merk je toch totaal niet dat ie verstandelijk beperkt zou zijn?
quote:
Hmm, toch ff kijken.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:47 schreef pberends het volgende:
De gasten in de uitzending van maandag 17 mei zijn: Alexander Pechtold, Coen Verbraak, Carice van Houten en Theo Nijland. Muziek is er van Di-rect en tafelheer is Jan Mulder.
Goh, alweer Pechtold en Carice van Houten ()
.
Die was echt goedquote:Op maandag 17 mei 2010 18:58 schreef Jac0bus het volgende:
OMG ik zag LuckyTV van vrijdag nu pas, goeie
LOL.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:58 schreef Jac0bus het volgende:
OMG ik zag LuckyTV van vrijdag nu pas, goeie
moet denk ik nog worden uitgezonden.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:54 schreef DrDentz het volgende:
Wat leuk met die trainers, waar kan ik dat terug zien
Vanaf 25 meiquote:Op maandag 17 mei 2010 19:54 schreef DrDentz het volgende:
Wat leuk met die trainers, waar kan ik dat terug zien
volgende week dinsdag dus pasquote:Op maandag 17 mei 2010 19:57 schreef D_skilled het volgende:
Morgen om 21:20 op Ned 2.
Je zag die trein al komenquote:
Nee, want die herhaalt zichzelf nog wel een keer later vanavond bij Knevel en v.d. Brink.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:07 schreef Dichtpiet. het volgende:
is dat stukje met pechtold de moeite waard om terug te kijken?
Och. Het gedeelte over dat van HP/De Tijd met die riooljournalistiek kan interessant zijn.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:07 schreef Dichtpiet. het volgende:
Maakt niet uit. Ze blijft lekker om naar te kijken.quote:
Wel een goede zaak dat die Spike zijn bek hield.quote:
ze ziet er beter uit dan Pechtoldquote:
je valt op mannen?quote:Op maandag 17 mei 2010 20:20 schreef Eppie_NL het volgende:
Iedereen vindt Carice geweldig.![]()
Ik vind het echt 10x niks.
Ik ook dus da's alweer 20x niks.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:20 schreef Eppie_NL het volgende:
Iedereen vindt Carice geweldig.![]()
Ik vind het echt 10x niks.
quote:
quote:
400 keer, is het dan.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:26 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
ik ook, dat maakt 40x niks (kwadratisch he)
quote:Op maandag 17 mei 2010 20:31 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Die vrouw maak nog ff een trein geluid voordat hij langs komt
Ik heb al haar films, maar nog nooit (helemaal) gezien.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:22 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind Carice wel grappig![]()
Heb alleen nog nooit een film gezien waarin ze speelt
Maar wel klein, stond een keer naast dr in de trein..quote:Op maandag 17 mei 2010 21:31 schreef Ringo het volgende:
Zeikerds. Carice is lekker. Lekker lekker Lekker.
Kleine vrouwen.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar wel klein, stond een keer naast dr in de trein..
quote:De gasten in de uitzending van dinsdag 18 mei zijn onder anderen: Rick van der Ploeg, Johan Kramer en Candy, Hans en Inge Dulfer. Muziek komt van Tjeerd Bomhof. Tafeldame is Yvon Jaspers.
- Reclamemaker Johan Kramer, bekend van het reclamebureau KesselsKramer. Hij heeft nu een speelfilm gemaakt: 'Johan Primero'. De film gaat over een voebalfan die uit bijgelooof dagelijks in zijn 2CV vijftig rondjes om het stadion van FC Barcelona rijdt, waarbij de teller inmiddels al ver boven de 80.000 rondjes staat.
- Saxofonist Hans Dulfer wordt volgende week zeventig jaar oud maar speelt nog steeds. Daarom is de hele familie Dulfer te gast, naast dochter saxofonist Candy ook zijn vrouw Inge Dulfer.
Ze had het meer over pop-rap had ik het idee, zoals P Diddy, 50 Cent en Ja Rule.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:21 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Carice heeft gelijk, R&B is idd kut
Wat een uiterst vervelende muzieksmaak heeft Carice. Van dat intellectuele zwevigere kutmuziek waar je niets mee kan. Ze moet een keer hard...quote:
Ik vond die onzin-tweets van Pechtold mooi gevonden.quote:Op maandag 17 mei 2010 20:07 schreef Dichtpiet. het volgende:
quote:
quote:Saxofonist Hans Dulfer wordt volgende week zeventig jaar oud maar speelt nog steeds. Daarom is de hele familie Dulfer te gast, naast dochter saxofonist Candy ook zijn vrouw Inge Dulfer.
En nogal arrogant ook, ja.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:22 schreef HankSchrader het volgende:
[..]
Ik vond er niets aan.
Ze komt op mij dom over.
Carice is een arrogante hoer. Ik zou haar niet eens meer doen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
DWDD is in HD?
En Carice vind ik niks meer
Mjah, toen ze het Klokhuis nog deed ja.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:43 schreef Ringo het volgende:
Bûh, ik vond Yvon ooit zo leuk, lekker en liiiiieeeeevvvvv.
Jaren geleden, toen ze Klokhuis deed ja. Toen vierde mijn linkerhand regelmatig zege.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:43 schreef Ringo het volgende:
Bûh, ik vond Yvon ooit zo leuk, lekker en liiiiieeeeevvvvv.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:44 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Mjah, toen ze het Klokhuis nog deed ja.
Das war einmal.
Das war einmal...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:45 schreef lachejonge het volgende:
[..]
Jaren geleden, toen ze Klokhuis deed ja. Toen vierde mijn linkerhand regelmatig zege.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:44 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Mjah, toen ze het Klokhuis nog deed ja.
Das war einmal.
Dat moet ook met deze gast.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:46 schreef Modus het volgende:
Matthijs zit weer in de onderbreekmodus. In het kwadraat.
Ik las onderbroekmodusquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:46 schreef Modus het volgende:
Matthijs zit weer in de onderbreekmodus. In het kwadraat.
En ook: "VVD heeft een boel harde ingrijpen die niet waar te maken zijn" ... ok ... dus VVD gaat uiteindelijk niet hard ingrijpen ... dus je adviseert nog steeds om VVD te stemmen?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:50 schreef Xenomaniac het volgende:
Nou Rick, dat optreden heeft erg geholpen.
Het is allemaal een stuk duidelijker nu.
Je bent verkeerd geciteerd, de VVD heeft eigenlijk een kutprogramma en de PvdA gaat scheefwoners aanpakken.
Het valt nogal tegen vandaag ja.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Boeiend, boeiend, boeiend, boeiend, boeiend, boeiend, boeiend, boeiend, boeiend, boeiend...
Ja aan het begin. Zat weer te draaien. Maarja, hij zit bij de PvdA he.quote:
jaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:13 schreef HankSchrader het volgende:
Heeft die econoom al gesproken?
Ja, het eerste gesprek was met Van der Ploeg.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:13 schreef HankSchrader het volgende:
Heeft die econoom al gesproken?
Revereerde ik al eerder aan. Toen was radio 1 nog leuk En radio drie ookquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:20 schreef Thelonious het volgende:
Hans had vroeger een tof radioprogramma. Draaide hij drie nummers tegelijk.
Candy is in een vorig leven kikker geweest.quote:
Ze heeft nergens verstand van.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:22 schreef Xenomaniac het volgende:
Yvonne is totaal ongeschikt voor dit programma.
Hoeveel bewijs heeft de redactie nog nodig?
Wie heeft haar wakker gezoend?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:26 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Candy is in een vorig leven kikker geweest.
Ik vond dat dus echt een tof nummerquote:
Twist Your Nipplesquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vond dat dus echt een tof nummerMaar ik heb zo snel niet meegekregen hoe die lui heten... Iemand wel iets onthouden?
Tonny Eijk?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:30 schreef tong80 het volgende:
Ze vergaten te zeggen dat hans Dulfer bekend werd in Japan omdat ze zijn nummer gebruikten bij de Studio Sport van Japan.
Iemand krijgt van mij de goude stuiver als ie weet wie voor de nederlandse Studio Sport het nummer heeft heschreven. Extra punt voor degene die weet wie er de moderne versie van heeft gemaakt.
Thanks! Ik zocht op twist my nipples en vond vanalles wat ik niet wilde vindenquote:
Juistquote:
als je de clip vind... kan m nog niet vindenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Thanks! Ik zocht op twist my nipples en vond vanalles wat ik niet wilde vindenDie gast heet Tjeerd Bomhof, nu op zoek naar het nummer
Nogmaals dank!
Stephen Emmer?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Juist
Wie heeft er de laatste versie van gemaakt ?
Hint het journaal.
Ik kon em nergens vinden en ik ga niet speciaal iets downloadenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:33 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
als je de clip vind... kan m nog niet vinden
edit gevonden: http://open.spotify.com/track/4RH9VvHZyrU4Xae1v7Q5dA
En de rest wist ik al, Voicst is een prima bandje.
Zou spotify toch maar downloaden, een aanraderquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kon em nergens vinden en ik ga niet speciaal iets downloaden(bovendien draai ik geen Windows, dus gok dat ik er dan niets mee kan... maar daar heb ik me niet in verdiept
). Ik ga nog even verder zoeken
Heb d'r niks aan, draai geen Windowsquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:44 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Zou spotify toch maar downloaden, een aanrader
De Politiek Draait Door, met elke dag peilingen van Maurice de Hond, gedichten van Nico Dijkshoorn, commentaar van Prem, Jort en Jan, en Felix is natuurlijk van de partij. Uiteraard is er ook ruimte voor andere gasten en vaste items als de Jakhalzen en Fokke & Sukke.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:24 schreef Dichtpiet. het volgende:
wat wordt dat dwdd de toegift voor iets
Je bent te goedquote:
Op Apple ook geen probleem.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb d'r niks aan, draai geen WindowsDus helaas
Je kan dit nummer op Itunes vinden. Onder de naam Dazzled kid. Het nummer is door een DJ gemaakt uit New York. Tjeerd Bomhof ze artiesten naam: Dazzled Kid Daarom is het nummer moeilijk te vinden. Het heeft niks met voicst te maken.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kon em nergens vinden en ik ga niet speciaal iets downloaden(bovendien draai ik geen Windows, dus gok dat ik er dan niets mee kan... maar daar heb ik me niet in verdiept
). Ik ga nog even verder zoeken
Thanks!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:39 schreef reino18 het volgende:
[..]
Je kan dit nummer op Itunes vinden. Onder de naam Dazzled kid. Het nummer is door een DJ gemaakt uit New York. Tjeerd Bomhof ze artiesten naam: Dazzled Kid Daarom is het nummer moeilijk te vinden. Het heeft niks met voicst te maken.Dit is een van ze eigen projecten.
Via Spotify is het dus ook te vinden onder dazzled kid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |