quote:Op zondag 9 mei 2010 02:32 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Down dan teminste de WEB ipv Vinylripje
quote:Op zondag 9 mei 2010 04:43 schreef Monopoly het volgende:
Ik kijk uit naar Fusion of Dance op 22 mei in Zwolle.
Anderhalf uurBrennan Heart
Vinylrips zijn gemaakt door iemand die de vinyl heeft gekocht en deze heeft afgespeeld op z´n platenspeler en weer heeft opgenomen. Op deze manier neem je ook alle kraakjes die je hoort door stofdeeltjes op de plaat in het bestand. WEBjes zijn gewoon uploads van het computerbestand. Hier zit dus ook geen gekraak in.quote:
Klinkt bijna als,' ik vind showtek echt een goeie dj'quote:Op zondag 9 mei 2010 04:43 schreef Monopoly het volgende:
Anderhalf uurBrennan Heart
Of, 'Headhunterz zijn echt goed samen'... Maargoed, das nog wel logisch met die naamquote:Op zondag 9 mei 2010 11:41 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Klinkt bijna als,' ik vind showtek echt een goeie dj'
quote:Op zondag 9 mei 2010 04:43 schreef Monopoly het volgende:
Nadeel is: Anderhalf uurBrennan Heart
![]()
Volgens mij worden de tracks van Kasparov geproduceerd door 1 van de NC's, maar is de onstage artist iemand anders. Net als bij The Pitcher. (Luc en Michel)quote:Op zondag 9 mei 2010 13:00 schreef eQuaL het volgende:
Noisecontrollers was vet!!![]()
Mooiste set van de avond was toch wel die van Zany, man man man wat een pareltjes kwamen er langs![]()
Oja, ik heb the Pitcher nog aangeraakt, wie wil mij aanraken(Vage gast is dat trouwens)
Ik dacht trouwens dat Kasparov een van de Noisecontrollers was? Niet dus, hij ging trouwens wel lekker hard
Productioneel gezien behoren ze tot de besten, jammer dat ze nog niet die naam hebben bij het grote publiek.quote:
Defqon 2008quote:Op zondag 9 mei 2010 13:24 schreef 16meter het volgende:
[..]
Productioneel gezien behoren ze tot de besten, jammer dat ze nog niet die naam hebben bij het grote publiek.
Ook super divers, de ene keer een vrolijk deuntje, dan weer een keiharde ragplaat.
Volgens mij ook nog nooit een saaie set meegemaakt van die 2.
J&W
Duidelijkquote:Op zondag 9 mei 2010 11:17 schreef Grrommit het volgende:
[..]
Vinylrips zijn gemaakt door iemand die de vinyl heeft gekocht en deze heeft afgespeeld op z´n platenspeler en weer heeft opgenomen. Op deze manier neem je ook alle kraakjes die je hoort door stofdeeltjes op de plaat in het bestand. WEBjes zijn gewoon uploads van het computerbestand. Hier zit dus ook geen gekraak in.
Leuk plaatje, wel n matig publiekquote:
Primaquote:Op zondag 9 mei 2010 11:41 schreef LeonH het volgende:
En Mysteryland tickets zojuist besteld en geprint! Linksvoor tijdens Zatox?
Komt een remix van Technoboy aan voor "Wildstylez - Revenge"quote:wildstyleznl
And Revenge TBY remix!!!! Thanks @djtechnoboy !! What a fantastic remix : )
Schijnt gister gedraaid te zijn in Matrixx.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:16 schreef em-dee-em-aa het volgende:
TVP, en om mn post nog enigzins waarde mee te geven:
Wildstylez twitter
[..]
Komt een remix van Technoboy aan voor "Wildstylez - Revenge"
Lento variant...quote:Op zondag 9 mei 2010 14:22 schreef 16meter het volgende:
Ben benieuwd...
Liever een hardere variant dan een kermis versie.
quote:Op zondag 9 mei 2010 16:11 schreef Koepert het volgende:
[..]
Lento variant...![]()
Nee das flauw.. K heb gezegd dat ik dat wel n toffe ontwikkeling vond, vind ik nog steeds, maar om nou elke TBYremix al bij voorbaat te gaan kraken als een LVmix...
K hoop ook op de hardere kant..
iddquote:Op zondag 9 mei 2010 11:41 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Klinkt bijna als,' ik vind showtek echt een goeie dj'
denk eerder dat dit komt omdat ze niet op grote events mogen draaienquote:Op zondag 9 mei 2010 13:24 schreef 16meter het volgende:
[..]
Productioneel gezien behoren ze tot de besten, jammer dat ze nog niet die naam hebben bij het grote publiek.
Ook super divers, de ene keer een vrolijk deuntje, dan weer een keiharde ragplaat.
Volgens mij ook nog nooit een saaie set meegemaakt van die 2.
J&W
daar wilde ik zo graag heen, maar het is er niet van gekomenquote:Op zondag 9 mei 2010 18:16 schreef Haghorst het volgende:
Gisteren in de Matrixx was nice, we kwamen bij Wildstylez binnen. Lekkere binnenkomer en hij bleef maar draaien, bleek dat Technoboy zijn vlucht was geannuleerd door de aswolk.. Afin hij draaide dus een half uur langer, toen Crypsis: Hard! Daarna A2 Records die een half uur eerder begonnen met draaien, b-front&pulse waren net te laat haha. Maargoed ze knalde er flink op met zijn allen: Alpha2, B-front, Pulse en Ran-D.. Openen met Better On The Otherside verder Under Attack en veel andere vette dikke platen, echt een vette set![]()
Daarna nog wat hardcore maar dat was niet aan ons besteed en zijn ook maar gegaan![]()
Vette XXelerator!
Die 3D shit stelde trouwens echt niks voor maargoed het was een leuk idee
quote:
quote:
Idd jammer dat ze niet vaak op die feesten staan.quote:Op zondag 9 mei 2010 17:58 schreef Sc0tTy het volgende:
denk eerder dat dit komt omdat ze niet op grote events mogen draaienblijven ook 1 van mijn favo's
Iedere grotere liveset of nieuwssite die over hardstyle gaat heeft ze wel. LSDB, Hardtraxx kun je ze sowieso vinden.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:41 schreef benniesnugger het volgende:
een ander vraagje. Ik zie jullie hier af en toe podcasts posten. En aangezien ik lui aangelegd ben, bij deze de vraag waar jullie die vandaan hebben. Dan hoef ik zelf niet te zoeken
Ik vind em leukquote:Op zondag 9 mei 2010 20:43 schreef ElDani het volgende:
[..]
Iedere grotere liveset of nieuwssite die over hardstyle gaat heeft ze wel. LSDB, Hardtraxx kun je ze sowieso vinden.
Filmpje Tatanka gisteren met zo'n "rare" Tatanka plaat.
Ik vind het stijltje opmerkelijk, maar wel lekker.
Ik ook! Meer de sound is heel anders, wat leeg met een hele dikke kick die over het algemeen niet meepitched. Dat is redelijk uniek in de scene van nu. En de tracks voelen wat "raar" aan, maar op een positieve manierquote:Op zondag 9 mei 2010 20:48 schreef Solique het volgende:
Net verslag ElDani en ben het helemaal met je genoemde punten eens.
Vind juist die 'rare' nummers van Tatanka wel een verfrissing als je die er ineens tussendoor krijgt.
Ik betrapte mezelf er net op dat ik dat Tatanka youtube plaatje keer of 5 opnieuw op play drukte.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:11 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ik ook! Meer de sound is heel anders, wat leeg met een hele dikke kick die over het algemeen niet meepitched. Dat is redelijk uniek in de scene van nu. En de tracks voelen wat "raar" aan, maar op een positieve manier.
Ik vond dat echt een lekker nummerquote:Op zondag 9 mei 2010 20:43 schreef ElDani het volgende:
[..]
Iedere grotere liveset of nieuwssite die over hardstyle gaat heeft ze wel. LSDB, Hardtraxx kun je ze sowieso vinden.
Viel mij ook op, behalve de synth van de melodie is het best leeg. En geen nustyle bass die meegaat met de melodie. Vet toch.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:11 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ik ook! Meer de sound is heel anders, wat leeg met een hele dikke kick die over het algemeen niet meepitched. Dat is redelijk uniek in de scene van nu. En de tracks voelen wat "raar" aan, maar op een positieve manier.
Ergeren aan mensen die losgaanquote:Op zondag 9 mei 2010 21:24 schreef eQuaL het volgende:
en ik ergerde me echt helemaal dood aan al die mensen die los gingen op Gangsta![]()
Ik weet niet, ik heb echt niets meer met dat nummer, het was leuk op Q-Base maar dat was het dan ook wel
Ik dus ook al.. Heel apart. Blijft toch trekken die track.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:18 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Ik betrapte mezelf er net op dat ik dat Tatanka youtube plaatje keer of 5 opnieuw op play drukte.
Zie mezelf op Defqon hem al wegspacen op nummertjes als deze![]()
Tatanka
Mja beetje van beiden. Ik ergerde me natuurlijk niet echt aan de mensen die los gingen, maar ik was wel verrast dat toen men eindelijk doorhad dat Gangsta eraan kwam de zaal zowat explodeerdequote:Op zondag 9 mei 2010 21:27 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Ergeren aan mensen die losgaan![]()
(Ik hoop dat je bedoelt dat je je ergert dat die plaat weer gedraaid werd?)
ik weet niet wat er raar aan deze plaat is... kan mss aan mij liggenquote:Op zondag 9 mei 2010 20:43 schreef ElDani het volgende:
Nog 1 keertje dan haha! Raar in de vorm dat het een totaal andere stijl is dan normaal gedraaid word. Als je tussen Brennan Heart & Noisecontrollers staat en je gaat van Just As Easy Remix naar dit type tracks, dat is even wennen. Zeker productietechnisch een vreemde eend in de bijt zeg maar. Ik vind hem absoluut goed hoor, dat is het punt niet.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:56 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
ik weet niet wat er raar aan deze plaat is... kan mss aan mij liggen
vind hem heerlijkwil die wel een keer HQ horen
Ik snap wat je bedoelt, tijdens XQ Holland ging ik er nog keihard op los maar als hij in elke set gedraaid wordt krijg je er na een tijdje wel genoeg van..quote:Op zondag 9 mei 2010 21:38 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Mja beetje van beiden. Ik ergerde me natuurlijk niet echt aan de mensen die los gingen, maar ik was wel verrast dat toen men eindelijk doorhad dat Gangsta eraan kwam de zaal zowat explodeerde![]()
Ik bedoel, kom op, je gaat nu toch ook niet meer los op Music Made Addict?
Even nuanceren dus, natuurlijk mogen die mensen los gaan wat ze willen, om dat soort discussies te voorkomen, vond het alleen opmerkelijk![]()
oud/nieuwquote:01. Intractable One - Play The Games (Alpha's Q-Base Edit)
02. Low-E vs alter Egosz - Vendetta
03. Headhunterz - Reloaded (Part 2)
04. Ironblood - Scientists Of The Sound
05. Showtek - Electronik Stereophonic
06. Donkey Rollers - Immeasurably
07. Alphaverb & Intractable One - Low Frequenced Bass
08. Geck-o & Phrantic - The Hard Way
09. The Prophet & Headhunterz - Scar Ur Face
10. Josh & Wesz ft. Low-E - I've Lost You
11. Alphaverb & Intractable One - T.B.A
12. D-Block & S-te-Fan - Shiverz
13. Noisecontrollers - Surge Of Power
14. W.A.S.H. - Radio Alarm
15. Alphaverb & Intractable One - Trauma
16. The Machine - Mistress Of Darkness
K kan me er in vinden dat het ergerlijk is dat een publiek zo tam als de pest is maar op zo'n 'hit' opeens losgaat, maar ik vind het nog steeds een dikke plaat en zal er stevig op losgaan, waarbij ik echter de rest vd tijd ook niet veel stil sta...quote:
Zijn 4 heerlijke sets inderdaadquote:Op zondag 9 mei 2010 23:37 schreef Sc0tTy het volgende:
Luister nu AVIO podcast #001 god wat een gruwelijke TL
[..]
oud/nieuw![]()
![]()
![]()
dalijk gelijk #002
Toeval ik luisterde die ook net (1na laatste nummertje nieuwe Bassleader cd)quote:Op maandag 10 mei 2010 01:26 schreef RiKe het volgende:
Helden nummer IMO:
Zo, dat is voor mij lekker naar bed gaan, en voor jullie lekker wakker worden
half 6 weer op JWTZzzzquote:Op maandag 10 mei 2010 01:28 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Toeval ik luisterde die ook net (1na laatste nummertje nieuwe Bassleader cd)![]()
Ook maar eens naar bed trouwens, 8 uur sochtends weer op
Dat wat deze jongen zeiquote:Op maandag 10 mei 2010 09:14 schreef de_huig het volgende:
remcore, lang zul jij levenhieperdepiep hoera
quote:Op maandag 10 mei 2010 09:14 schreef de_huig het volgende:
Een tvp met een felicitatie...quote:Op maandag 10 mei 2010 09:14 schreef de_huig het volgende:
Wacht maar tot je bij die 3e podcast komt, wat is die heerlijk zeg!quote:Op zondag 9 mei 2010 23:37 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
oud/nieuw![]()
![]()
![]()
dalijk gelijk #002
Wacht maar tot #003, dat is naar mijn mening de beste tot nu toe.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:37 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
oud/nieuw![]()
![]()
![]()
dalijk gelijk #002
x2quote:Op maandag 10 mei 2010 10:52 schreef Tha_Bartman het volgende:
Een tvp met een felicitatie...
x3quote:
quote:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 10 mei 2010 09:14 schreef de_huig het volgende:
die vocals van Who I am toverden weer eenquote:Op maandag 10 mei 2010 16:49 schreef ElDani het volgende:
Nieuwe Frontliner release:
Toxxxic!![]()
Who I Am![]()
dat was een eye opener hequote:Op maandag 10 mei 2010 17:38 schreef de_huig het volgende:
echt..dankjewel voor deze info
Jawel. En nuquote:Op zondag 9 mei 2010 21:38 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Mja beetje van beiden. Ik ergerde me natuurlijk niet echt aan de mensen die los gingen, maar ik was wel verrast dat toen men eindelijk doorhad dat Gangsta eraan kwam de zaal zowat explodeerde![]()
Ik bedoel, kom op, je gaat nu toch ook niet meer los op Music Made Addict?
Toxxic is echt boring qua melodiequote:Op maandag 10 mei 2010 16:49 schreef ElDani het volgende:
Toxxxic!![]()
Who I Am![]()
quote:Op maandag 10 mei 2010 17:45 schreef 16meter het volgende:
Hier een mooi liedje, ook een soort hardstyle
dit is de tekst:
I still hear your voice when you sleep next to me
I still feel your touch in my dreams
Forgive me my weakness, but I don't know why
Without you it's hard to survive
'Cause everytime we touch, I get this feeling
And everytime we kiss, I swear I could fly
Can't you feel my heart beat fast?
I want this to last
I need you by my side
?Cause everytime we touch, I feel the static
And everytime we kiss, I reach for the sky
Can't you hear my heart beat so?
I can't let you go
I want you in my life
Your arms are my castle, your heart is my sky
They wipe away tears that I cry
The good and the bad times, we've been through them all
You make me rise when I fall
And everytime we kiss I swear I could fly
I want this to last
I need you by my side
'Cause everytime we touch, I feel the static
And everytime we kiss, I reach for the sky
Can't you hear my heart beat so?
I can't let you go
I want you in my life
And everytime we kiss, I swear I could fly
I want this to last
I need you by my side
Heel mooi nummer!1
WTFquote:tomorrow in the studio with @djzany !! Some nice ideas already!Easy with the traffic because our studio's are just 5 min from each other!
Hopelijk word het een Zany vs BH track en geen BH vs Zany.....quote:Op maandag 10 mei 2010 18:36 schreef Quyxz_ het volgende:
Twitter van Brennan Heart:
[..]
WTF
Hopelijk net zoeen droge track als Reputation Game
je mist niet zoveelquote:Op maandag 10 mei 2010 18:16 schreef Tha_Bartman het volgende:
Zatox - A New Dimension
http://www.facebook.com/video/video.php?v=1272106215332
maar kan hem niet luisteren, want heb geen facebook
quote:Op maandag 10 mei 2010 18:45 schreef 16meter het volgende:
Vind het een vreemde combinatie, Zany en Brennan Heart.
Waarschijnlijk stuurt Fabian gewoon al zijn standaard sampletjes (1 CD-ROM past dat wel op) en verwerkt Zany die in de track.
Vind het anders een vrij terechte opmerking. De beste man heeft in sounds in 4 jaar tijd een innovatie van 0.quote:
maar.. maar... ik was niet serieusquote:Op maandag 10 mei 2010 18:01 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Deze vind ik daar dus altijd op lijkenen dat vind ik óók een kutplaat
weet ikquote:
Ik vind Ti Sento echt een heerlijk plaatjequote:Op maandag 10 mei 2010 19:28 schreef Tha_Bartman het volgende:
Maar ik laat geen kans onbenut om nog eens mijn gal te spuwen over dit soort draken van platen
Al verwijderd van FB.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:16 schreef Tha_Bartman het volgende:
Zatox - A New Dimension
http://www.facebook.com/video/video.php?v=1272106215332
maar kan hem niet luisteren, want heb geen facebook
quote:Op maandag 10 mei 2010 09:40 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Dat wat deze jongen zeiHappy Birthday Rem!
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
dankjwel allemaalquote:
Toxxxic is wel aardig, andere video is van YT verwijderdquote:Op maandag 10 mei 2010 16:49 schreef ElDani het volgende:
Toxxxic!![]()
Who I Am![]()
Eensch.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Toxxic is echt boring qua melodie. Zou ik nog zelf in elkaar kunnen zetten....en dat zegt heel wat! Sjees.... zoals het commentaar ook zegt, waar zijn de tracks zoals Time en Warphole?? dat waren tracks
En Who i am is die bassline in het begin erg vetMaar die vocal is gewoon totaal niet nodig
Nee je ligt uit de club...quote:Op maandag 10 mei 2010 19:38 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik vind Ti Sento echt een heerlijk plaatje![]()
Ben ik nu geen eckte eckte Hardstyler?
nee lag aan de upload. Einde kapte in 1 keer af. Dus ene Rudy van Scantraxx zal 'm opnieuw uploadenquote:Op maandag 10 mei 2010 20:07 schreef 16meter het volgende:
Haha. Is wel vaak bij Scantraxx dat ze uploads met negatieve feedback verwijderen.
Bij veel recente Scantraxx video's stopt het filmpje een minuut ofzo voor het eind ineens.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
nee lag aan de upload. Einde kapte in 1 keer af. Dus ene Rudy van Scantraxx zal 'm opnieuw uploaden
Je bent een aardige jongen bart maar wat je hier nou zegtquote:Op maandag 10 mei 2010 17:41 schreef Tha_Bartman het volgende:
@ frontliner release... Who I am is pure bullcrap, kutvocals, melodie die niets doet voor me.
Maar die vocals en die melodie Jongeeequote:Op maandag 10 mei 2010 20:29 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Je bent een aardige jongen bart maar wat je hier nou zegtdie kicks jongee
![]()
quote:Just finished the new track with my mate adaro, ran-d & adaro - struggle for existence. It's gonna be released together with under attack soon!!!
Ik zag het, WAAR KAN IK ME AANMELDEN VOOR ZO'N BAANTJE?quote:Op maandag 10 mei 2010 21:06 schreef Quyxz_ het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)ke_Me_Out_s4_a51.xml
Vanaf minuut 22.00. Hhz en A-Lusion te zien. Hhz tussendoor op de achtergrond nog poseren voor die foto's.
Verder heeft die kakker wel een vette baan met zijn 20 jaar.
Wel kansloos dat hij trouwens zegt "Hey Headhunterz" ipv gewoon "Hey Willem"
GVD...en ook over Showtek heb ik nog best positieve woordenquote:Op maandag 10 mei 2010 20:00 schreef Tha_Bartman het volgende:
Nee je ligt uit de club...
De club is alleen voor die ekte ekte
Haha Zeg t maarquote:Op maandag 10 mei 2010 21:39 schreef T-Force het volgende:
[..]
GVD...en ook over Showtek heb ik nog best positieve woordenDus doe maar stoer met je Raw-Style, maar ik vind dat harde werk niet gaaf...
Nee maar even serieus, ik vind het alletwee wel vet! En ik heb in principe ook niks tegen meezingplaatjes. Ik merk trouwens dat ik me, qua muzieksmaak, het beste kan vinden met Koepert hierDus wanneer meeten we Koep
?
Rudy doet de PR van Scantraxx.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
nee lag aan de upload. Einde kapte in 1 keer af. Dus ene Rudy van Scantraxx zal 'm opnieuw uploaden
Die is toch niet nieuw!quote:
Het hangt toch ook heel erg van de situatie af?quote:Op maandag 10 mei 2010 21:39 schreef T-Force het volgende:
[..]
GVD...en ook over Showtek heb ik nog best positieve woordenDus doe maar stoer met je Raw-Style, maar ik vind dat harde werk niet gaaf...
Nee maar even serieus, ik vind het alletwee wel vet! En ik heb in principe ook niks tegen meezingplaatjes. Ik merk trouwens dat ik me, qua muzieksmaak, het beste kan vinden met Koepert hierDus wanneer meeten we Koep
?
Haha, Vet ook die chick die duidelijk wel eens eerder van Willem gehoord had.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:06 schreef Quyxz_ het volgende:
Vanaf minuut 22.00. Hhz en A-Lusion te zien. Hhz tussendoor op de achtergrond nog poseren voor die foto's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn podcasts:
https://soundcloud.com/dj-rike
quote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 23:53 schreef RiKe het volgende:
Nog gefeliciteerd Remco!nog bedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Hij is lekkerquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:46 schreef eQuaL het volgende:
Ik blijf hem zo lekker vinden, Househeads we're you at!?
Wasted Penguinzz past wel bij Scantraxxzzzquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:46 schreef eQuaL het volgende:
Ik blijf hem zo lekker vinden, Househeads where you at!?
tataaatatataa
Ik was zo onder de indruk dat ik het verkeerd schreefquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:24 schreef 16meter het volgende:
[..]
Wasted Penguinzz past wel bij Scantraxxzzz
lees het blauw geselecteerde stuk eens..quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:34 schreef Quyxz_ het volgende:
Dat We're working on thingZZZ geeft wel een hint inderdaad.
Desalnietemin is het wel goed gevonden op die site zo.
Dit dus. Die vinyl daarvan toen binnengehengeld, maar die was niet echt spannend. Heb vast wat releases gemist, anders zie ik niet wat ze toevoegen. Of komen ze uit een onvertegenwoordigd land?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:11 schreef Grrommit het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat ze geproduceerd hebben waardoor ze bij scantraxx komen, want ´t enige wat ik van ze ken is live for the day, en die klonk wel grappig maar had echt een baggerkick.
Zweden. Zal wel een promotiestuntje zijn.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:26 schreef LtNoX het volgende:
[..]
Dit dus. Die vinyl daarvan toen binnengehengeld, maar die was niet echt spannend. Heb vast wat releases gemist, anders zie ik niet wat ze toevoegen. Of komen ze uit een onvertegenwoordigd land?
Ja klopt, dat is het bewijs. Best goed gevonden toch?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:24 schreef Xblister het volgende:
[..]
lees het blauw geselecteerde stuk eens..
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:44 schreef ElDani het volgende:
[..]
Zweden. Zal wel een promotiestuntje zijn.
1 vd 2 is Teeqee, welbekend van de remix van ons allertokkie deuntje: Popcorn.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:44 schreef ElDani het volgende:
[..]
Zweden. Zal wel een promotiestuntje zijn.
1 vd 2 is Teeqee, welbekend van de remix van ons allertokkie deuntje: Popcorn.
Die chick met de ketting is Bionda, jarengeleden in een duister verleden die jullie absoluut niet willen weten heb ik haar ontmoetquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:53 schreef eQuaL het volgende:
Eindelijk, toch nog het leukste van Noisecontrollers terug kunnen vinden op PF
Voor de grappenmakers, die chick met die ketting in het midden
Staat alleen geen naam bij die foto, ff doorzoeken dus
wtf, ik kan haar hyves alleen niet zienquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:15 schreef T-Force het volgende:
[..]
Die chick met de ketting is Bionda, jarengeleden in een duister verleden die jullie absoluut niet willen weten heb ik haar ontmoet![]()
http://biies.hyves.nl/
aub
Ik vond haar trouwens niet zo leuk 6 jaar geleden, maarja. Dat is alweer euhm....6 jaar geleden dusquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:19 schreef eQuaL het volgende:
wtf, ik kan haar hyves alleen niet zien![]()
Ze zag er trouwens bezet uit, dus echt veel kans maak ik toch niet![]()
It's faith, tis vast een tekenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:25 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik vond haar trouwens niet zo leuk 6 jaar geleden, maarja. Dat is alweer euhm....6 jaar geleden dusNu ziet ze er beter uit
Wel grappig dat ik haar toevallig ken
Vandaag n "cd-box" van Deadmau5 gedow....kocht..quote:Op maandag 10 mei 2010 16:23 schreef Gezicht het volgende:
De laatste tijd veel Progressive house in de trend van Deadmau5 tussen Hardstyle setjes door aan't luisteren, zeer aangename afwisseling!
En die kerel daarnaast vond zn eigen neus fascinerend..quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:33 schreef 16meter het volgende:
dat meisje links van haar had het in ieder geval goed naar haar zin
Fuck nu heb ik dankzij jou ook nog eens haar echte (nieuwe) hyves gevonden...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:15 schreef T-Force het volgende:
[..]
Die chick met de ketting is Bionda, jarengeleden in een duister verleden die jullie absoluut niet willen weten heb ik haar ontmoet![]()
http://biies.hyves.nl/
aub
beetje vage gast met z'n stemquote:Op maandag 10 mei 2010 21:06 schreef Quyxz_ het volgende:
heerlijk zweverige melodie in het beginquote:
wie?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:15 schreef ElDani het volgende:
Wasted Penguinz naar Scantraxx:
[ afbeelding ]
Bron: Harderstate.
Jammer dat zoiets OOK al naar Scantraxx moet.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:53 schreef eQuaL het volgende:
Oja tevens:
Bigger they come, the harder they fall
That goes for knuckleheads, pussy walls and all![]()
Bij deze om dr ff belachelijk te maken (en mezelf eigenlijk ookquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:48 schreef eQuaL het volgende:
Fuck nu heb ik dankzij jou ook nog eens haar echte (nieuwe) hyves gevonden...![]()
Ik postte het alleen maar voor de grap
Was dat je duistere verleden?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:55 schreef T-Force het volgende:
[..]
Bij deze om dr ff belachelijk te maken (en mezelf eigenlijk ook)
http://www.tmf.nl/video/5660/video/0/tmf_jump_afl8.html
@ 06.50 ongeveer
TMF Jump, veel slechter kan het eigenlijk niet hè?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:55 schreef T-Force het volgende:
[..]
@ 06.50 ongeveer
Ja, dat was hem. Na 8 tellen melodie gebeurt er zo iets raars met die kick, hij wordt opeens veel te laag gepitched, terwijl het melodietje toch nog best aardig is.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:48 schreef eQuaL het volgende:
*luistert nu btw naar Wasted Penguinz - We Live For The Day*
Is dat dat nummer met die kutkick? Want deze heeft er idd wel een
Beetje stalkerig gasten ....quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:55 schreef T-Force het volgende:
[..]
@ 06.50 ongeveer
Ja was niet echt mijn bedoeling, sorryquote:
Beter krijg ik die VIP upgradequote:Geachte winnaar,
Afgelopen zaterdag heb jij kaarten gekocht voor de Q-dance feestfabriek en jij bent hiermee in de prijzen gevallen. Binnen twee weken zul je je prijs (kaarten of VIP upgrade instructies) in je mailbox ontvangen.
Feestelijke groeten en alvast een goed weekend, Q-dance
O damn die rrrrrrrrquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:55 schreef T-Force het volgende:
[..]
@ 06.50 ongeveer
Ik snap niet dat DJ's tegenwoordig niet zo'n platen draaien.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:50 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Alphaverb die gewoon Unknown analoq - MF Go! draait![]()
![]()
Dat We're working on thingZZZ geeft wel een hint inderdaad.. ik maakte daar op uit dat je bedoelde dat We are working on things de hint gaf... afijn nvmquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:44 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ja klopt, dat is het bewijs. Best goed gevonden toch?
Wat heb ik die een tijd niet gehoord! Wat een heerlijk nummertje.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:50 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Alphaverb die gewoon Unknown analoq - MF Go! draait![]()
![]()
Omdat op mainstages van grote feesten niet altijd alleen maar liefhebbers staan. En de meeste mensen die daar staan meer losgaan op de wat recentelijkere 'bekende' nummers.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:14 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ik snap niet dat DJ's tegenwoordig niet zo'n platen draaien.
Als je op de main van een Decibel/Q-Base/[insert naam van een groot feest] een setje draait met nieuwe klappers en oude klassiekers maak je je als DJ in een keer onsterfelijk.
Alphaverb lijkt dit te snappen, in zijn podcasts zet hij ook altijd lekkere combinaties neer van oud en nieuw. Ik hoop echt dat hij een keer op de main van een groot feest staan en dan een setje neerzet zoals zijn podcasts.
inderdaad.. wat een heldenpodcastquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:38 schreef Koepert het volgende:
Om ontopic te blijven.. Die Mythica-podcast #4BEUKT!!
Statistiekenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:51 schreef biionda het volgende:
T-force, wil jij zo vriendelijk zijn om je naam te bekennen? ben benieuwd wie je bent
WANT OMG JIJ BENT HILARISCH. dat filmpje om mij zo genaamd voor schut te zetten, ik heb me dood gelachen, leuk om terug te zien hoe mongool we bezig geweest zijn, en idd wat zag ik eruit :| nou oke, leuk leuk maar wie ben je?
Heb ik iets gemist, wie is dat? En wat is er zo speciaal aan die ketting?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:53 schreef eQuaL het volgende:
Eindelijk, toch nog het leukste van Noisecontrollers terug kunnen vinden op PF
[ afbeelding ]
Voor de grappenmakers, die chick met die ketting in het midden
Staat alleen geen naam bij die foto, ff doorzoeken dus
Oja tevens:
Bigger they come, the harder they fall
That goes for knuckleheads, pussy walls and all![]()
waarom geloof je mij niet? die ene die hiermee begon stuurde mij een bericht op hyve, en wou graag weten hoe die bij mijn hyves terecht kwam, en toen gaf die deze link en registreerde ik even snel om te reageren.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:54 schreef LeonH het volgende:
[..]
Statistieken
Laatste bezoek: 1 minuut, 25 seconden geleden.
Aantal posts: 1 (gemiddeld 1 per dag)
Ripper IP check pleazze! Geloof er geen snars van namelijk...
OmdAtt Juhh NieTT z00 tyPtquote:
Whaha, geniaal!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:06 schreef T-Force het volgende:
[..]
Aiiiiiiit, helemaal spang, mang![]()
Maar even on-topic:
![]()
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:55 schreef T-Force het volgende:
[..]
@ 06.50 ongeveer
Wat hij zegtquote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:51 schreef biionda het volgende:
T-force, wil jij zo vriendelijk zijn om je naam te bekennen? ben benieuwd wie je bent
WANT OMG JIJ BENT HILARISCH. dat filmpje om mij zo genaamd voor schut te zetten, ik heb me dood gelachen, leuk om terug te zien hoe mongool we bezig geweest zijn, en idd wat zag ik eruit :| nou oke, leuk leuk maar wie ben je?
It wasn't mequote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:11 schreef Koepert het volgende:
OK jongens.. Cough it up.. wie heeft er nu weer een nieuwe aangemaakt
crap..ik wilde op jou gokken...dan zet ik mn geld toch maar op jortkquote:
I know Crusty, maar ik was even hardop aan het dagdromenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:49 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Omdat op mainstages van grote feesten niet altijd alleen maar liefhebbers staan. En de meeste mensen die daar staan meer losgaan op de wat recentelijkere 'bekende' nummers.
Ze spelen een beetje op veilig, omdat het publiek anders niet los gaat
Voiceover van Mario ook weer gevonden. Wat een helden.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:07 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
OmdAtt Juhh NieTT z00 tyPt
en geen KUUUSSSJJJJ onder elke post zet
[..]
Whaha, geniaal!
English; Bart, we're gonna fuck you up!
Altijd grappig die Italianen die Engels praten. Net als DJ D. Die heeft ook een paar van dat soort filmpjes online staan
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:51 schreef biionda het volgende:
Elke keer dat je 'm luistert wordt hij beter.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:33 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Godverdomme ik ben echt beetje verslaafd aan die Tatanka - Tokio plaat
OMG, QFT!!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:52 schreef de_huig het volgende:
en #146 zal niet de boeken ingaan als het grootste kwaliteits-HS-topic uit de reeks..de tering
quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:57 schreef Bertje_NL het volgende:
http://www.fusionyoutube.com/
Chuck Norris!
quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:57 schreef Bertje_NL het volgende:
Chuck Norris!
Grappig DJ-Tooltje op z'n tijd moet kunnen?quote:
Jup, hij kan zo naar de top40quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:22 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Grappig DJ-Tooltje op z'n tijd moet kunnen?
Ja T(heo)-force, zeg ff hoe je echt heet. Want dit is niet grappig voor deze dame.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:51 schreef biionda het volgende:
Die lach van zany op het eindequote:Op woensdag 12 mei 2010 10:57 schreef Bertje_NL het volgende:
Chuck Norris!
Alhoewel het niet van hun zelf is moet je van de meeste dingen van The Beatles gewoon afblijvenquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:22 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Grappig DJ-Tooltje op z'n tijd moet kunnen?
Wat een geweldig filmpje! Die Raoul is echt helemaal gestoord.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:57 schreef Bertje_NL het volgende:
Chuck Norris!
Denk dat tegen de tijd dat hardstyle commercieel gezien ook groot word, headhunterz de eerste naam is die de top40 binnendringt.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:34 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Jup, hij kan zo naar de top40Wanneer wordt Pitcher 538 DJ?
Dat je je daar nog druk over maakt. Een paar keer te langzaam voorbij zappen op een gemiddelde vrijdag en zaterdag levert je meer verkrachtingen van nummers op (X-Factor, Idols 1 t/m 298, etc)quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:44 schreef LeonH het volgende:
[..]
Alhoewel het niet van hun zelf is moet je van de meeste dingen van The Beatles gewoon afblijven
oh nee hoor. Dat soort onzin programma's kijk niet eens. Verder luister ik het gewoon niet als ik niet wil zoals het Pitcher geval dus maak me nergens druk omquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:14 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Dat je je daar nog druk over maakt. Een paar keer te langzaam voorbij zappen op een gemiddelde vrijdag en zaterdag levert je meer verkrachtingen van nummers op (X-Factor, Idols 1 t/m 298, etc)
fixedquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:27 schreef Treces het volgende:
Fail, kom er net pas achter dat mstx de admin oprichter is van lsdb.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:27 schreef Treces het volgende:
Fail, kom er net pas achter dat mstx de admin is van lsdb.
Beste set ooit imo (en ook volgens mij het hoogst beoordeelde setje op LSDB)quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:16 schreef Treces het volgende:
Iemand trouwens nog een leuk setje voor het werk vanavond?
Kijk eens aan, ook nog eens in een (redelijk) fatsoenlijke kwaliteit!quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:25 schreef T-Force het volgende:
[..]
Beste set ooit imo (en ook volgens mij het hoogst beoordeelde setje op LSDB)
Noisecontrollers live @ Emporium 2008
volgens mij was het 1 groot feest tijdens de video-shootquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:06 schreef T-Force het volgende:
[..]
Aiiiiiiit, helemaal spang, mang![]()
Maar even on-topic:
![]()
wat een heldenquote:Op woensdag 12 mei 2010 10:57 schreef Bertje_NL het volgende:
Chuck Norris!
niet mijn persoonlijke nummer 1, maar hoog staat hij zekerquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:25 schreef T-Force het volgende:
[..]
Beste set ooit imo (en ook volgens mij het hoogst beoordeelde setje op LSDB)
Noisecontrollers live @ Emporium 2008
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn podcasts:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:57 schreef RiKe het volgende:
Kleine herinnering:
Vanavond draait 1 van mijn nieuwste sets op Hardstation om 9uur!Mooie lijstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
Zeker weten! Alleen jammer dat je uitsluitend nieuwe platen gebruiktquote:
Normaal heb ik ook een mix van oud en nieuw, ik heb alweer een nieuwere mix klaar staan en daar zitten wat oude klappers in!quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:00 schreef T-Force het volgende:
[..]
Zeker weten! Alleen jammer dat je uitsluitend nieuwe platen gebruiktLekker afwisselen tussen nieuw en oud is mijn tip voor de volgende keer
EDIT: ik zie dat Magic Show vandaag is
20:00 – 21:00 Kodex
21:00 – 22:00 The Pitcher![]()
22:00 – 23:00 Mind.Illusion![]()
23:00 – 00:00 The Geminizers![]()
Dus ik neem aan dat ik jou setje in mijn pm-box kan ontvangen, RiKe?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar deze set komt wel weer op LSDB voorbij
[ Bericht 3% gewijzigd door RiKe op 12-05-2010 20:23:06 ]Mijn podcasts:
Weekendje London?quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:59 schreef PartyAnimal87 het volgende:
TvpMorgenochtend naar Engeland, iPodje zit vol met hardstyleeeee
Bedrijven die ze nu al te koop aanbieden en een stel studenten inhuren om tijdens de verkoopdag die dingen te gaan kopen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:25 schreef RiKe het volgende:
Maatje van me wees hier op...hoe onmogelijk kan het zijn?
http://www.onlineticketshop.nl/qlimax-kaarten
Nou, back in the days was T-Force een jumperquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:05 schreef NLS04 het volgende:
Ben ik nou de enige die niet snapt hoe T-Force een random chick van een feest herkent als een meisje uit een jumpstyle filmpje van ik weet niet hoelang geleden?GTST praktijken hier
Welke dan? Ik vind hem in iedere geval tot nu toe weinig toevoegen aan het aanbod.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:22 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Coone heeft echt wel vette hardstyle tracks hoor.
Heb je die ooit live gehoordquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:19 schreef 16meter het volgende:
Twilight Zone is leuk geprobeerd, maar heeft ook zo'n cheesy sound. Zijn andere tracks zijn helemaal nep.
Earthquake, Crank (met D&S, dat wel), Mayday Dream (met Deepack) en Xpress Yourself vind ik erg vetquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:09 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Welke dan? Ik vind hem in iedere geval tot nu toe weinig toevoegen aan het aanbod.
Die zijn wel fijn ja. Maar verder heb ik niks met Coone.quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:53 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Crank (met D&S, dat wel), Mayday Dream (met Deepack)
quote:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:38 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Tis bijna gewoon een nieuwe trackt te noemen ipv een remix, maar hijs hard!
quote:djheadhunterz
F*ck 'Nu-Style'. I hereby declare my style 'Full-on Hardstyle'!
quote:
quote:
Die kwam 2008 al uit toch?quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:24 schreef Just_Shut_Up het volgende:.
Anyways:
Vette track van JDX. Ik moet ook ff melden dat ik de mid van Drop It en Can't Fail van Toneshifterz erg vet vind
.
2007 alweer, met Goddamn Bitchquote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:57 schreef RiKe het volgende:
Kleine herinnering:
Vanavond draait 1 van mijn nieuwste sets op Hardstation om 9uur!Wat ik er nu snel even van geluisterd heb; lekker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BPM staat me iets te hoog, maar dat heeft waarschijnlijk met het luistermoment te maken.
[ Bericht 30% gewijzigd door LtNoX op 14-05-2010 00:15:44 ]No mix of words or music or memories can touch that sense of knowing that you were there.
Dat nieuwe? Hij had vorig jaar het Anthem mogen maken, dit jaar doet Joram aka Wilde Stijlen hetquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:07 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
![]()
Als je dat nieuwe defqon anthem van hem meeneemt kan hij het beter gelijk handsup noemen...
DefQon AUS Crusty..quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:35 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Dat nieuwe? Hij had vorig jaar het Anthem mogen maken, dit jaar doet Joram aka Wilde Stijlen het
Headhunterz heeft ook het anthem voor Defqon.1 (Australië) voor dit jaar gemaakt.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:35 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Dat nieuwe? Hij had vorig jaar het Anthem mogen maken, dit jaar doet Joram aka Wilde Stijlen het
Hoiquote:
Jup, ik draai al die AVIO podcasts helemaal grijs hieroquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:14 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ik snap niet dat DJ's tegenwoordig niet zo'n platen draaien.
Als je op de main van een Decibel/Q-Base/[insert naam van een groot feest] een setje draait met nieuwe klappers en oude klassiekers maak je je als DJ in een keer onsterfelijk.
Alphaverb lijkt dit te snappen, in zijn podcasts zet hij ook altijd lekkere combinaties neer van oud en nieuw. Ik hoop echt dat hij een keer op de main van een groot feest staan en dan een setje neerzet zoals zijn podcasts.
x2quote:
Ooooo ja. Je merkt al dat het erg veel indruk op me gemaakt heeftquote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:36 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
DefQon AUS Crusty..
Je weet wel dat filmpje waar je het anthem niet in opgemerkt had
Wat slecht zeg dat die tweede zaal zo pauper was. Ging die daarom dicht of ging die dicht omdat het te rustig was?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:33 schreef Sethje het volgende:
afg woensdag dance inferno in de timeout...
geluid in de italie zaal was echt belachelijk slecht, vanaf psyko punkz in de holland zaal gestaan, nieuwe track gehoord, feel the rythm fuck the blues, dikke kick wel vet. Daarna ging de italie zaal dicht en werden de zalen gecombineerd. Dat betekende dus hardstyle masterz live, dat was wel oke. Daarna tby vs zany, echt zooo saai en daarna zany & beholder live, ook saai. Gelukkig maakten ran-d vs bfront vs zatox de avond goed
het enige wat ik zo kan vinden wat je zou kunnen bedoelen is abyss & judge - international famequote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:10 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
hoe heet dat lied ook alweer met iets van superstar erin?
nogwat nogwat new york nog iets nogwat I'm a superstar.
zit er niet bijquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:25 schreef Deeltjesversneller het volgende:
"he is the superstar dj"
"hardstyle superstar back in the city"
"hey mister superstar, i'm your number one fan"
enige die ik zo ken waar superstar in voorkomt.. maar international fame lijkt er idd meer op
Dat vind ik echt zon vette track, jammer dat die echt bijna nooit op een feest gedraaid isquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:18 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
quote:djheadhunterz
I love my new kick. He's really not that different.. But he's still slightly better. I call him Bert
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Bert is populair aan het worden...
[..]
Nou MSTX , je dag kan niet meer stuk
Zo, klinkt als flink rammen. Zou ik wel graag bij zijn geweest.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:33 schreef Sethje het volgende:
Gelukkig maakten ran-d vs bfront vs zatox de avond goed
Vind ik ook, ondanks dat Proppie de laatste jaren flink wat rommel heeft gemaakt, is deze plaat toch wel het bewijs dattie vette platen kan produceren. Zou hem idd wel eens op n feest willen horen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:59 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dat vind ik echt zon vette track, jammer dat die echt bijna nooit op een feest gedraaid is
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:25 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Zo, klinkt als flink rammen. Zou ik wel graag bij zijn geweest.
[..]
Vind ik ook, ondanks dat Proppie de laatste jaren flink wat rommel heeft gemaakt, is deze plaat toch wel het bewijs dattie vette platen kan produceren. Zou hem idd wel eens op n feest willen horen.
Supertofquote:
Kwam vanmiddag wat oude cd's tegen, uit mijn hardstyle tijd dus ik dacht ik gooi er wat oudjes tussenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:00 schreef de_huig het volgende:
wat is dat toch..dat mensen die je hier nooit ziet ineens een aantal youtube filmpjes droppen van tracks, zonder enige toelichting?
het zal vast goed bedoeld zijn maar ik snap het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |