die vocals van Who I am toverden weer eenquote:Op maandag 10 mei 2010 16:49 schreef ElDani het volgende:
Nieuwe Frontliner release:
Toxxxic!![]()
Who I Am![]()
dat was een eye opener hequote:Op maandag 10 mei 2010 17:38 schreef de_huig het volgende:
echt..dankjewel voor deze info
Jawel. En nuquote:Op zondag 9 mei 2010 21:38 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Mja beetje van beiden. Ik ergerde me natuurlijk niet echt aan de mensen die los gingen, maar ik was wel verrast dat toen men eindelijk doorhad dat Gangsta eraan kwam de zaal zowat explodeerde![]()
Ik bedoel, kom op, je gaat nu toch ook niet meer los op Music Made Addict?
Toxxic is echt boring qua melodiequote:Op maandag 10 mei 2010 16:49 schreef ElDani het volgende:
Toxxxic!![]()
Who I Am![]()
quote:Op maandag 10 mei 2010 17:45 schreef 16meter het volgende:
Hier een mooi liedje, ook een soort hardstyle
dit is de tekst:
I still hear your voice when you sleep next to me
I still feel your touch in my dreams
Forgive me my weakness, but I don't know why
Without you it's hard to survive
'Cause everytime we touch, I get this feeling
And everytime we kiss, I swear I could fly
Can't you feel my heart beat fast?
I want this to last
I need you by my side
?Cause everytime we touch, I feel the static
And everytime we kiss, I reach for the sky
Can't you hear my heart beat so?
I can't let you go
I want you in my life
Your arms are my castle, your heart is my sky
They wipe away tears that I cry
The good and the bad times, we've been through them all
You make me rise when I fall
And everytime we kiss I swear I could fly
I want this to last
I need you by my side
'Cause everytime we touch, I feel the static
And everytime we kiss, I reach for the sky
Can't you hear my heart beat so?
I can't let you go
I want you in my life
And everytime we kiss, I swear I could fly
I want this to last
I need you by my side
Heel mooi nummer!1
WTFquote:tomorrow in the studio with @djzany !! Some nice ideas already!Easy with the traffic because our studio's are just 5 min from each other!
Hopelijk word het een Zany vs BH track en geen BH vs Zany.....quote:Op maandag 10 mei 2010 18:36 schreef Quyxz_ het volgende:
Twitter van Brennan Heart:
[..]
WTF
Hopelijk net zoeen droge track als Reputation Game
je mist niet zoveelquote:Op maandag 10 mei 2010 18:16 schreef Tha_Bartman het volgende:
Zatox - A New Dimension
http://www.facebook.com/video/video.php?v=1272106215332
maar kan hem niet luisteren, want heb geen facebook
quote:Op maandag 10 mei 2010 18:45 schreef 16meter het volgende:
Vind het een vreemde combinatie, Zany en Brennan Heart.
Waarschijnlijk stuurt Fabian gewoon al zijn standaard sampletjes (1 CD-ROM past dat wel op) en verwerkt Zany die in de track.
Vind het anders een vrij terechte opmerking. De beste man heeft in sounds in 4 jaar tijd een innovatie van 0.quote:
maar.. maar... ik was niet serieusquote:Op maandag 10 mei 2010 18:01 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Deze vind ik daar dus altijd op lijkenen dat vind ik óók een kutplaat
weet ikquote:
Ik vind Ti Sento echt een heerlijk plaatjequote:Op maandag 10 mei 2010 19:28 schreef Tha_Bartman het volgende:
Maar ik laat geen kans onbenut om nog eens mijn gal te spuwen over dit soort draken van platen
Al verwijderd van FB.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:16 schreef Tha_Bartman het volgende:
Zatox - A New Dimension
http://www.facebook.com/video/video.php?v=1272106215332
maar kan hem niet luisteren, want heb geen facebook
quote:Op maandag 10 mei 2010 09:14 schreef de_huig het volgende:
remcore, lang zul jij levenhieperdepiep hoera
quote:Op maandag 10 mei 2010 09:40 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Dat wat deze jongen zeiHappy Birthday Rem!
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
dankjwel allemaalquote:
Toxxxic is wel aardig, andere video is van YT verwijderdquote:Op maandag 10 mei 2010 16:49 schreef ElDani het volgende:
Toxxxic!![]()
Who I Am![]()
Eensch.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Toxxic is echt boring qua melodie. Zou ik nog zelf in elkaar kunnen zetten....en dat zegt heel wat! Sjees.... zoals het commentaar ook zegt, waar zijn de tracks zoals Time en Warphole?? dat waren tracks
En Who i am is die bassline in het begin erg vetMaar die vocal is gewoon totaal niet nodig
Nee je ligt uit de club...quote:Op maandag 10 mei 2010 19:38 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik vind Ti Sento echt een heerlijk plaatje![]()
Ben ik nu geen eckte eckte Hardstyler?
nee lag aan de upload. Einde kapte in 1 keer af. Dus ene Rudy van Scantraxx zal 'm opnieuw uploadenquote:Op maandag 10 mei 2010 20:07 schreef 16meter het volgende:
Haha. Is wel vaak bij Scantraxx dat ze uploads met negatieve feedback verwijderen.
Bij veel recente Scantraxx video's stopt het filmpje een minuut ofzo voor het eind ineens.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
nee lag aan de upload. Einde kapte in 1 keer af. Dus ene Rudy van Scantraxx zal 'm opnieuw uploaden
Je bent een aardige jongen bart maar wat je hier nou zegtquote:Op maandag 10 mei 2010 17:41 schreef Tha_Bartman het volgende:
@ frontliner release... Who I am is pure bullcrap, kutvocals, melodie die niets doet voor me.
Maar die vocals en die melodie Jongeeequote:Op maandag 10 mei 2010 20:29 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Je bent een aardige jongen bart maar wat je hier nou zegtdie kicks jongee
![]()
quote:Just finished the new track with my mate adaro, ran-d & adaro - struggle for existence. It's gonna be released together with under attack soon!!!
Ik zag het, WAAR KAN IK ME AANMELDEN VOOR ZO'N BAANTJE?quote:Op maandag 10 mei 2010 21:06 schreef Quyxz_ het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)ke_Me_Out_s4_a51.xml
Vanaf minuut 22.00. Hhz en A-Lusion te zien. Hhz tussendoor op de achtergrond nog poseren voor die foto's.
Verder heeft die kakker wel een vette baan met zijn 20 jaar.
Wel kansloos dat hij trouwens zegt "Hey Headhunterz" ipv gewoon "Hey Willem"
GVD...en ook over Showtek heb ik nog best positieve woordenquote:Op maandag 10 mei 2010 20:00 schreef Tha_Bartman het volgende:
Nee je ligt uit de club...
De club is alleen voor die ekte ekte
Haha Zeg t maarquote:Op maandag 10 mei 2010 21:39 schreef T-Force het volgende:
[..]
GVD...en ook over Showtek heb ik nog best positieve woordenDus doe maar stoer met je Raw-Style, maar ik vind dat harde werk niet gaaf...
Nee maar even serieus, ik vind het alletwee wel vet! En ik heb in principe ook niks tegen meezingplaatjes. Ik merk trouwens dat ik me, qua muzieksmaak, het beste kan vinden met Koepert hierDus wanneer meeten we Koep
?
Rudy doet de PR van Scantraxx.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
nee lag aan de upload. Einde kapte in 1 keer af. Dus ene Rudy van Scantraxx zal 'm opnieuw uploaden
Die is toch niet nieuw!quote:
Het hangt toch ook heel erg van de situatie af?quote:Op maandag 10 mei 2010 21:39 schreef T-Force het volgende:
[..]
GVD...en ook over Showtek heb ik nog best positieve woordenDus doe maar stoer met je Raw-Style, maar ik vind dat harde werk niet gaaf...
Nee maar even serieus, ik vind het alletwee wel vet! En ik heb in principe ook niks tegen meezingplaatjes. Ik merk trouwens dat ik me, qua muzieksmaak, het beste kan vinden met Koepert hierDus wanneer meeten we Koep
?
Haha, Vet ook die chick die duidelijk wel eens eerder van Willem gehoord had.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:06 schreef Quyxz_ het volgende:
Vanaf minuut 22.00. Hhz en A-Lusion te zien. Hhz tussendoor op de achtergrond nog poseren voor die foto's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn podcasts:
https://soundcloud.com/dj-rike
quote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 23:53 schreef RiKe het volgende:
Nog gefeliciteerd Remco!nog bedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Hij is lekkerquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:46 schreef eQuaL het volgende:
Ik blijf hem zo lekker vinden, Househeads we're you at!?
Wasted Penguinzz past wel bij Scantraxxzzzquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:46 schreef eQuaL het volgende:
Ik blijf hem zo lekker vinden, Househeads where you at!?
tataaatatataa
Ik was zo onder de indruk dat ik het verkeerd schreefquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:24 schreef 16meter het volgende:
[..]
Wasted Penguinzz past wel bij Scantraxxzzz
lees het blauw geselecteerde stuk eens..quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:34 schreef Quyxz_ het volgende:
Dat We're working on thingZZZ geeft wel een hint inderdaad.
Desalnietemin is het wel goed gevonden op die site zo.
Dit dus. Die vinyl daarvan toen binnengehengeld, maar die was niet echt spannend. Heb vast wat releases gemist, anders zie ik niet wat ze toevoegen. Of komen ze uit een onvertegenwoordigd land?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:11 schreef Grrommit het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat ze geproduceerd hebben waardoor ze bij scantraxx komen, want ´t enige wat ik van ze ken is live for the day, en die klonk wel grappig maar had echt een baggerkick.
Zweden. Zal wel een promotiestuntje zijn.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:26 schreef LtNoX het volgende:
[..]
Dit dus. Die vinyl daarvan toen binnengehengeld, maar die was niet echt spannend. Heb vast wat releases gemist, anders zie ik niet wat ze toevoegen. Of komen ze uit een onvertegenwoordigd land?
Ja klopt, dat is het bewijs. Best goed gevonden toch?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:24 schreef Xblister het volgende:
[..]
lees het blauw geselecteerde stuk eens..
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:44 schreef ElDani het volgende:
[..]
Zweden. Zal wel een promotiestuntje zijn.
1 vd 2 is Teeqee, welbekend van de remix van ons allertokkie deuntje: Popcorn.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:44 schreef ElDani het volgende:
[..]
Zweden. Zal wel een promotiestuntje zijn.
1 vd 2 is Teeqee, welbekend van de remix van ons allertokkie deuntje: Popcorn.
Die chick met de ketting is Bionda, jarengeleden in een duister verleden die jullie absoluut niet willen weten heb ik haar ontmoetquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:53 schreef eQuaL het volgende:
Eindelijk, toch nog het leukste van Noisecontrollers terug kunnen vinden op PF
Voor de grappenmakers, die chick met die ketting in het midden
Staat alleen geen naam bij die foto, ff doorzoeken dus
wtf, ik kan haar hyves alleen niet zienquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:15 schreef T-Force het volgende:
[..]
Die chick met de ketting is Bionda, jarengeleden in een duister verleden die jullie absoluut niet willen weten heb ik haar ontmoet![]()
http://biies.hyves.nl/
aub
Ik vond haar trouwens niet zo leuk 6 jaar geleden, maarja. Dat is alweer euhm....6 jaar geleden dusquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:19 schreef eQuaL het volgende:
wtf, ik kan haar hyves alleen niet zien![]()
Ze zag er trouwens bezet uit, dus echt veel kans maak ik toch niet![]()
It's faith, tis vast een tekenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:25 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik vond haar trouwens niet zo leuk 6 jaar geleden, maarja. Dat is alweer euhm....6 jaar geleden dusNu ziet ze er beter uit
Wel grappig dat ik haar toevallig ken
Vandaag n "cd-box" van Deadmau5 gedow....kocht..quote:Op maandag 10 mei 2010 16:23 schreef Gezicht het volgende:
De laatste tijd veel Progressive house in de trend van Deadmau5 tussen Hardstyle setjes door aan't luisteren, zeer aangename afwisseling!
En die kerel daarnaast vond zn eigen neus fascinerend..quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:33 schreef 16meter het volgende:
dat meisje links van haar had het in ieder geval goed naar haar zin
Fuck nu heb ik dankzij jou ook nog eens haar echte (nieuwe) hyves gevonden...quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:15 schreef T-Force het volgende:
[..]
Die chick met de ketting is Bionda, jarengeleden in een duister verleden die jullie absoluut niet willen weten heb ik haar ontmoet![]()
http://biies.hyves.nl/
aub
beetje vage gast met z'n stemquote:Op maandag 10 mei 2010 21:06 schreef Quyxz_ het volgende:
heerlijk zweverige melodie in het beginquote:
wie?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:15 schreef ElDani het volgende:
Wasted Penguinz naar Scantraxx:
[ afbeelding ]
Bron: Harderstate.
Jammer dat zoiets OOK al naar Scantraxx moet.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:53 schreef eQuaL het volgende:
Oja tevens:
Bigger they come, the harder they fall
That goes for knuckleheads, pussy walls and all![]()
Bij deze om dr ff belachelijk te maken (en mezelf eigenlijk ookquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:48 schreef eQuaL het volgende:
Fuck nu heb ik dankzij jou ook nog eens haar echte (nieuwe) hyves gevonden...![]()
Ik postte het alleen maar voor de grap
Was dat je duistere verleden?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:55 schreef T-Force het volgende:
[..]
Bij deze om dr ff belachelijk te maken (en mezelf eigenlijk ook)
http://www.tmf.nl/video/5660/video/0/tmf_jump_afl8.html
@ 06.50 ongeveer
TMF Jump, veel slechter kan het eigenlijk niet hè?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:55 schreef T-Force het volgende:
[..]
@ 06.50 ongeveer
Ja, dat was hem. Na 8 tellen melodie gebeurt er zo iets raars met die kick, hij wordt opeens veel te laag gepitched, terwijl het melodietje toch nog best aardig is.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:48 schreef eQuaL het volgende:
*luistert nu btw naar Wasted Penguinz - We Live For The Day*
Is dat dat nummer met die kutkick? Want deze heeft er idd wel een
Beetje stalkerig gasten ....quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:55 schreef T-Force het volgende:
[..]
@ 06.50 ongeveer
Ja was niet echt mijn bedoeling, sorryquote:
Beter krijg ik die VIP upgradequote:Geachte winnaar,
Afgelopen zaterdag heb jij kaarten gekocht voor de Q-dance feestfabriek en jij bent hiermee in de prijzen gevallen. Binnen twee weken zul je je prijs (kaarten of VIP upgrade instructies) in je mailbox ontvangen.
Feestelijke groeten en alvast een goed weekend, Q-dance
O damn die rrrrrrrrquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:55 schreef T-Force het volgende:
[..]
@ 06.50 ongeveer
Ik snap niet dat DJ's tegenwoordig niet zo'n platen draaien.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:50 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Alphaverb die gewoon Unknown analoq - MF Go! draait![]()
![]()
Dat We're working on thingZZZ geeft wel een hint inderdaad.. ik maakte daar op uit dat je bedoelde dat We are working on things de hint gaf... afijn nvmquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:44 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ja klopt, dat is het bewijs. Best goed gevonden toch?
Wat heb ik die een tijd niet gehoord! Wat een heerlijk nummertje.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 20:50 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Alphaverb die gewoon Unknown analoq - MF Go! draait![]()
![]()
Omdat op mainstages van grote feesten niet altijd alleen maar liefhebbers staan. En de meeste mensen die daar staan meer losgaan op de wat recentelijkere 'bekende' nummers.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:14 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ik snap niet dat DJ's tegenwoordig niet zo'n platen draaien.
Als je op de main van een Decibel/Q-Base/[insert naam van een groot feest] een setje draait met nieuwe klappers en oude klassiekers maak je je als DJ in een keer onsterfelijk.
Alphaverb lijkt dit te snappen, in zijn podcasts zet hij ook altijd lekkere combinaties neer van oud en nieuw. Ik hoop echt dat hij een keer op de main van een groot feest staan en dan een setje neerzet zoals zijn podcasts.
inderdaad.. wat een heldenpodcastquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:38 schreef Koepert het volgende:
Om ontopic te blijven.. Die Mythica-podcast #4BEUKT!!
Statistiekenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:51 schreef biionda het volgende:
T-force, wil jij zo vriendelijk zijn om je naam te bekennen? ben benieuwd wie je bent
WANT OMG JIJ BENT HILARISCH. dat filmpje om mij zo genaamd voor schut te zetten, ik heb me dood gelachen, leuk om terug te zien hoe mongool we bezig geweest zijn, en idd wat zag ik eruit :| nou oke, leuk leuk maar wie ben je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |