Vind het anders een vrij terechte opmerking. De beste man heeft in sounds in 4 jaar tijd een innovatie van 0.quote:
maar.. maar... ik was niet serieusquote:Op maandag 10 mei 2010 18:01 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Deze vind ik daar dus altijd op lijkenen dat vind ik óók een kutplaat
weet ikquote:
Ik vind Ti Sento echt een heerlijk plaatjequote:Op maandag 10 mei 2010 19:28 schreef Tha_Bartman het volgende:
Maar ik laat geen kans onbenut om nog eens mijn gal te spuwen over dit soort draken van platen
Al verwijderd van FB.quote:Op maandag 10 mei 2010 18:16 schreef Tha_Bartman het volgende:
Zatox - A New Dimension
http://www.facebook.com/video/video.php?v=1272106215332
maar kan hem niet luisteren, want heb geen facebook
quote:Op maandag 10 mei 2010 09:14 schreef de_huig het volgende:
remcore, lang zul jij levenhieperdepiep hoera
quote:Op maandag 10 mei 2010 09:40 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Dat wat deze jongen zeiHappy Birthday Rem!
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
dankjwel allemaalquote:
Toxxxic is wel aardig, andere video is van YT verwijderdquote:Op maandag 10 mei 2010 16:49 schreef ElDani het volgende:
Nieuwe Frontliner release:
Toxxxic!![]()
Who I Am![]()
Eensch.quote:Op maandag 10 mei 2010 17:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Toxxic is echt boring qua melodie. Zou ik nog zelf in elkaar kunnen zetten....en dat zegt heel wat! Sjees.... zoals het commentaar ook zegt, waar zijn de tracks zoals Time en Warphole?? dat waren tracks
En Who i am is die bassline in het begin erg vetMaar die vocal is gewoon totaal niet nodig
Nee je ligt uit de club...quote:Op maandag 10 mei 2010 19:38 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik vind Ti Sento echt een heerlijk plaatje![]()
Ben ik nu geen eckte eckte Hardstyler?
nee lag aan de upload. Einde kapte in 1 keer af. Dus ene Rudy van Scantraxx zal 'm opnieuw uploadenquote:Op maandag 10 mei 2010 20:07 schreef 16meter het volgende:
Haha. Is wel vaak bij Scantraxx dat ze uploads met negatieve feedback verwijderen.
Bij veel recente Scantraxx video's stopt het filmpje een minuut ofzo voor het eind ineens.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
nee lag aan de upload. Einde kapte in 1 keer af. Dus ene Rudy van Scantraxx zal 'm opnieuw uploaden
Je bent een aardige jongen bart maar wat je hier nou zegtquote:Op maandag 10 mei 2010 17:41 schreef Tha_Bartman het volgende:
@ frontliner release... Who I am is pure bullcrap, kutvocals, melodie die niets doet voor me.
Maar die vocals en die melodie Jongeeequote:Op maandag 10 mei 2010 20:29 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Je bent een aardige jongen bart maar wat je hier nou zegtdie kicks jongee
![]()
quote:Just finished the new track with my mate adaro, ran-d & adaro - struggle for existence. It's gonna be released together with under attack soon!!!
Ik zag het, WAAR KAN IK ME AANMELDEN VOOR ZO'N BAANTJE?quote:Op maandag 10 mei 2010 21:06 schreef Quyxz_ het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)ke_Me_Out_s4_a51.xml
Vanaf minuut 22.00. Hhz en A-Lusion te zien. Hhz tussendoor op de achtergrond nog poseren voor die foto's.
Verder heeft die kakker wel een vette baan met zijn 20 jaar.
Wel kansloos dat hij trouwens zegt "Hey Headhunterz" ipv gewoon "Hey Willem"
GVD...en ook over Showtek heb ik nog best positieve woordenquote:Op maandag 10 mei 2010 20:00 schreef Tha_Bartman het volgende:
Nee je ligt uit de club...
De club is alleen voor die ekte ekte
Haha Zeg t maarquote:Op maandag 10 mei 2010 21:39 schreef T-Force het volgende:
[..]
GVD...en ook over Showtek heb ik nog best positieve woordenDus doe maar stoer met je Raw-Style, maar ik vind dat harde werk niet gaaf...
Nee maar even serieus, ik vind het alletwee wel vet! En ik heb in principe ook niks tegen meezingplaatjes. Ik merk trouwens dat ik me, qua muzieksmaak, het beste kan vinden met Koepert hierDus wanneer meeten we Koep
?
Rudy doet de PR van Scantraxx.quote:Op maandag 10 mei 2010 20:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
nee lag aan de upload. Einde kapte in 1 keer af. Dus ene Rudy van Scantraxx zal 'm opnieuw uploaden
Die is toch niet nieuw!quote:
Het hangt toch ook heel erg van de situatie af?quote:Op maandag 10 mei 2010 21:39 schreef T-Force het volgende:
[..]
GVD...en ook over Showtek heb ik nog best positieve woordenDus doe maar stoer met je Raw-Style, maar ik vind dat harde werk niet gaaf...
Nee maar even serieus, ik vind het alletwee wel vet! En ik heb in principe ook niks tegen meezingplaatjes. Ik merk trouwens dat ik me, qua muzieksmaak, het beste kan vinden met Koepert hierDus wanneer meeten we Koep
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |