Idd jammer dat ze niet vaak op die feesten staan.quote:Op zondag 9 mei 2010 17:58 schreef Sc0tTy het volgende:
denk eerder dat dit komt omdat ze niet op grote events mogen draaienblijven ook 1 van mijn favo's
Iedere grotere liveset of nieuwssite die over hardstyle gaat heeft ze wel. LSDB, Hardtraxx kun je ze sowieso vinden.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:41 schreef benniesnugger het volgende:
een ander vraagje. Ik zie jullie hier af en toe podcasts posten. En aangezien ik lui aangelegd ben, bij deze de vraag waar jullie die vandaan hebben. Dan hoef ik zelf niet te zoeken
Ik vind em leukquote:Op zondag 9 mei 2010 20:43 schreef ElDani het volgende:
[..]
Iedere grotere liveset of nieuwssite die over hardstyle gaat heeft ze wel. LSDB, Hardtraxx kun je ze sowieso vinden.
Filmpje Tatanka gisteren met zo'n "rare" Tatanka plaat.
Ik vind het stijltje opmerkelijk, maar wel lekker.
Ik ook! Meer de sound is heel anders, wat leeg met een hele dikke kick die over het algemeen niet meepitched. Dat is redelijk uniek in de scene van nu. En de tracks voelen wat "raar" aan, maar op een positieve manierquote:Op zondag 9 mei 2010 20:48 schreef Solique het volgende:
Net verslag ElDani en ben het helemaal met je genoemde punten eens.
Vind juist die 'rare' nummers van Tatanka wel een verfrissing als je die er ineens tussendoor krijgt.
Ik betrapte mezelf er net op dat ik dat Tatanka youtube plaatje keer of 5 opnieuw op play drukte.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:11 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ik ook! Meer de sound is heel anders, wat leeg met een hele dikke kick die over het algemeen niet meepitched. Dat is redelijk uniek in de scene van nu. En de tracks voelen wat "raar" aan, maar op een positieve manier.
Ik vond dat echt een lekker nummerquote:Op zondag 9 mei 2010 20:43 schreef ElDani het volgende:
[..]
Iedere grotere liveset of nieuwssite die over hardstyle gaat heeft ze wel. LSDB, Hardtraxx kun je ze sowieso vinden.
Viel mij ook op, behalve de synth van de melodie is het best leeg. En geen nustyle bass die meegaat met de melodie. Vet toch.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:11 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ik ook! Meer de sound is heel anders, wat leeg met een hele dikke kick die over het algemeen niet meepitched. Dat is redelijk uniek in de scene van nu. En de tracks voelen wat "raar" aan, maar op een positieve manier.
Ergeren aan mensen die losgaanquote:Op zondag 9 mei 2010 21:24 schreef eQuaL het volgende:
en ik ergerde me echt helemaal dood aan al die mensen die los gingen op Gangsta![]()
Ik weet niet, ik heb echt niets meer met dat nummer, het was leuk op Q-Base maar dat was het dan ook wel
Ik dus ook al.. Heel apart. Blijft toch trekken die track.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:18 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Ik betrapte mezelf er net op dat ik dat Tatanka youtube plaatje keer of 5 opnieuw op play drukte.
Zie mezelf op Defqon hem al wegspacen op nummertjes als deze![]()
Tatanka
Mja beetje van beiden. Ik ergerde me natuurlijk niet echt aan de mensen die los gingen, maar ik was wel verrast dat toen men eindelijk doorhad dat Gangsta eraan kwam de zaal zowat explodeerdequote:Op zondag 9 mei 2010 21:27 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Ergeren aan mensen die losgaan![]()
(Ik hoop dat je bedoelt dat je je ergert dat die plaat weer gedraaid werd?)
ik weet niet wat er raar aan deze plaat is... kan mss aan mij liggenquote:Op zondag 9 mei 2010 20:43 schreef ElDani het volgende:
Nog 1 keertje dan haha! Raar in de vorm dat het een totaal andere stijl is dan normaal gedraaid word. Als je tussen Brennan Heart & Noisecontrollers staat en je gaat van Just As Easy Remix naar dit type tracks, dat is even wennen. Zeker productietechnisch een vreemde eend in de bijt zeg maar. Ik vind hem absoluut goed hoor, dat is het punt niet.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:56 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
ik weet niet wat er raar aan deze plaat is... kan mss aan mij liggen
vind hem heerlijkwil die wel een keer HQ horen
Ik snap wat je bedoelt, tijdens XQ Holland ging ik er nog keihard op los maar als hij in elke set gedraaid wordt krijg je er na een tijdje wel genoeg van..quote:Op zondag 9 mei 2010 21:38 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Mja beetje van beiden. Ik ergerde me natuurlijk niet echt aan de mensen die los gingen, maar ik was wel verrast dat toen men eindelijk doorhad dat Gangsta eraan kwam de zaal zowat explodeerde![]()
Ik bedoel, kom op, je gaat nu toch ook niet meer los op Music Made Addict?
Even nuanceren dus, natuurlijk mogen die mensen los gaan wat ze willen, om dat soort discussies te voorkomen, vond het alleen opmerkelijk![]()
oud/nieuwquote:01. Intractable One - Play The Games (Alpha's Q-Base Edit)
02. Low-E vs alter Egosz - Vendetta
03. Headhunterz - Reloaded (Part 2)
04. Ironblood - Scientists Of The Sound
05. Showtek - Electronik Stereophonic
06. Donkey Rollers - Immeasurably
07. Alphaverb & Intractable One - Low Frequenced Bass
08. Geck-o & Phrantic - The Hard Way
09. The Prophet & Headhunterz - Scar Ur Face
10. Josh & Wesz ft. Low-E - I've Lost You
11. Alphaverb & Intractable One - T.B.A
12. D-Block & S-te-Fan - Shiverz
13. Noisecontrollers - Surge Of Power
14. W.A.S.H. - Radio Alarm
15. Alphaverb & Intractable One - Trauma
16. The Machine - Mistress Of Darkness
K kan me er in vinden dat het ergerlijk is dat een publiek zo tam als de pest is maar op zo'n 'hit' opeens losgaat, maar ik vind het nog steeds een dikke plaat en zal er stevig op losgaan, waarbij ik echter de rest vd tijd ook niet veel stil sta...quote:
Zijn 4 heerlijke sets inderdaadquote:Op zondag 9 mei 2010 23:37 schreef Sc0tTy het volgende:
Luister nu AVIO podcast #001 god wat een gruwelijke TL
[..]
oud/nieuw![]()
![]()
![]()
dalijk gelijk #002
Toeval ik luisterde die ook net (1na laatste nummertje nieuwe Bassleader cd)quote:Op maandag 10 mei 2010 01:26 schreef RiKe het volgende:
Helden nummer IMO:
Zo, dat is voor mij lekker naar bed gaan, en voor jullie lekker wakker worden
half 6 weer op JWTZzzzquote:Op maandag 10 mei 2010 01:28 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Toeval ik luisterde die ook net (1na laatste nummertje nieuwe Bassleader cd)![]()
Ook maar eens naar bed trouwens, 8 uur sochtends weer op
Dat wat deze jongen zeiquote:Op maandag 10 mei 2010 09:14 schreef de_huig het volgende:
remcore, lang zul jij levenhieperdepiep hoera
quote:Op maandag 10 mei 2010 09:14 schreef de_huig het volgende:
Een tvp met een felicitatie...quote:Op maandag 10 mei 2010 09:14 schreef de_huig het volgende:
Wacht maar tot je bij die 3e podcast komt, wat is die heerlijk zeg!quote:Op zondag 9 mei 2010 23:37 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
oud/nieuw![]()
![]()
![]()
dalijk gelijk #002
Wacht maar tot #003, dat is naar mijn mening de beste tot nu toe.quote:Op zondag 9 mei 2010 23:37 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
oud/nieuw![]()
![]()
![]()
dalijk gelijk #002
x2quote:Op maandag 10 mei 2010 10:52 schreef Tha_Bartman het volgende:
Een tvp met een felicitatie...
x3quote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 09:14 schreef de_huig het volgende:
quote: