abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81223899
quote:
Op zondag 9 mei 2010 18:48 schreef 16meter het volgende:

pi_81225101
TVP, ietsjes laat. Ik vond Noisecontrollers @ Outland wel geslaagd, maar god o god o god. Wat zijn sommige mensen onterecht nog geboekt. Ik heb het over Brennan Heart. Verschrikkelijk..

Kwam halverwege Pavo binnen en werd aangenaam verrast door scratches en From Scratch als binnenkomer! Allerzins aardig! Verder nog I Shot The Blender, Creation en wat andere orginele platen gehoord. Met scratches en een Turn Up The Volume-sample werd er lustig op los gespeeld. Erg leuk!

Noisecontrollers hadden een redelijke set. Gelukkig Malboro Man, Crump, Aliens gehoord. Verder ook wel Astral en andere NC platen. Er moest even stilgelegd worden om Defqon.1 anthem in te mixen. Ik blijf het nog steeds geen geweldige plaat vinden. Verder K.Y.H.U. remix, Numbers Remix en eigenlijk wat ouder NC werk. Helaas openden ze wel met Empire Of The Sun & Tonight, was nou niet de beste binnenkomer.

Daarna Brennan Heart, een kwartier later dan gepland. En weer viel hij gewoon keihard door de mand. Op een groot feest kun je niet heel veel contact met publiek maken en erop inspelen. Had gehoopt dat hij het hier wel kon, voor de tweede keer niet. De overvolle en enthausiaste dansvloer was na een kwartier half leeg. Pluspuntjes waren Reputation Game, MF Point Of Perfection (eindelijk eens live gehoord), en... Dat was het eigenlijk wel. Verder waren mijn handjes weer lekker opgewarmd van het klappen.

Daarna Tatanka, die de lastige klus had de zaal weer aan de praat te krijgen. Met zijn eigenzinnige platenkeuze is dat wel lastig. Openen met Save Mai Nait, Roba Del'Attro en nog een Tatanka plaat.. Mensen moesten duidelijk wennen aan zijn sound. Verder die Les Drums/Phases combi gehoord, Yellow, Gangsta (zaal ging keihard los). Zijn kicks dreunden trouwens wel keihard door, heel opmerkelijk. Als 1 na laaste plaat draaide hij zomaar Dikke Bleek (Jack Of Sound WC Remix), Fat Bleach For Your Anus ! En warempel, ik stond zomaar naast Jack Of Sound zelf. Even praatje mee gemaakt, aardige gast!

Noisecontrollers live: Kan ik heel simpel over zijn. Half uur genieten. Edits van Shreek, Crump, Emotions en verder wat nieuwe NC tracks eindigend met Samara en Yellow Minute (A2 remix). Met name Shreek ging heel hard los in de zaal, echt een mooi moment.

Daarna mijn ongelofelijke held: Zany. Wat een enorme bazenset! Echt alles waar ik zin in had werd er doorheen gegooid. Openen met Wrong Frequency edit, daarna Become The Sky en als derde als Psychedalic Trip, wat ging die plaat kei en keihard. Heerlijk! Verder nog FTS (Organ Donors Remix), Godz Power, Nightmare en ander Fusion beukwerk gehoord. Helaas had de bob er genoeg van en moest ik mee, maar met het jassenhalen kwam Feel My Fire & Scary Noises nog voorbij.

Overal:
+
Set Noisecontrollers
Zany, ongelofelijke baas
Full Color Lasers in Outland
Publiek, ontzettend enthausiast en veel sfeer!

-
Brennan Heart
Iets TE dominante security, maar niet heel hinderlijk.
Vroeg weg moeten.

En oja..

Max Enforcer - Gold.. Die track is zo geniaal zomers! Ik luister die Decibel Trailer zo verschrikkelijk vaak .
Mixes onder de naam Khadber
  zondag 9 mei 2010 @ 20:23:45 #53
255848 InGebruik
Als de nood het hoogst is
pi_81225103
quote:

Best wel kansloos.
pi_81225403
Leuk verslag ElDani.
  zondag 9 mei 2010 @ 20:41:55 #55
296234 benniesnugger
Stiekem toch wel snugger
pi_81226042
quote:
Op zondag 9 mei 2010 17:58 schreef Sc0tTy het volgende:

denk eerder dat dit komt omdat ze niet op grote events mogen draaien blijven ook 1 van mijn favo's
Idd jammer dat ze niet vaak op die feesten staan.
Decibel 2008 stonden ze volgens mij wel op de main. En vorig jaar Dancepark etten leur. Vond ze beide keren gewoon top sets weggeven.

een ander vraagje. Ik zie jullie hier af en toe podcasts posten. En aangezien ik lui aangelegd ben, bij deze de vraag waar jullie die vandaan hebben. Dan hoef ik zelf niet te zoeken
pi_81226135
quote:
Op zondag 9 mei 2010 20:41 schreef benniesnugger het volgende:

een ander vraagje. Ik zie jullie hier af en toe podcasts posten. En aangezien ik lui aangelegd ben, bij deze de vraag waar jullie die vandaan hebben. Dan hoef ik zelf niet te zoeken
Iedere grotere liveset of nieuwssite die over hardstyle gaat heeft ze wel. LSDB, Hardtraxx kun je ze sowieso vinden.

Filmpje Tatanka gisteren met zo'n "rare" Tatanka plaat.

Ik vind het stijltje opmerkelijk, maar wel lekker.
  zondag 9 mei 2010 @ 20:48:13 #57
258885 Solique
I Kill You !
pi_81226321
Net verslag ElDani en ben het helemaal met je genoemde punten eens.
Vind juist die 'rare' nummers van Tatanka wel een verfrissing als je die er ineens tussendoor krijgt.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  zondag 9 mei 2010 @ 20:52:01 #58
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_81226500
quote:
Op zondag 9 mei 2010 20:43 schreef ElDani het volgende:

[..]

Iedere grotere liveset of nieuwssite die over hardstyle gaat heeft ze wel. LSDB, Hardtraxx kun je ze sowieso vinden.

Ik vind em leuk
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_81226508
Kaartje fantasy island te koop voor 15 euro

PM bij interesse

[ Bericht 2% gewijzigd door 16meter op 09-05-2010 20:57:31 ]
pi_81227322
quote:
Op zondag 9 mei 2010 12:37 schreef NLS04 het volgende:

Fokking helden
lekker
quote:

hoe slecht
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_81227574
quote:
Op zondag 9 mei 2010 20:48 schreef Solique het volgende:
Net verslag ElDani en ben het helemaal met je genoemde punten eens.
Vind juist die 'rare' nummers van Tatanka wel een verfrissing als je die er ineens tussendoor krijgt.
Ik ook! Meer de sound is heel anders, wat leeg met een hele dikke kick die over het algemeen niet meepitched. Dat is redelijk uniek in de scene van nu. En de tracks voelen wat "raar" aan, maar op een positieve manier .
  zondag 9 mei 2010 @ 21:18:26 #62
238230 em-dee-em-aa
pi_81227881
quote:
Op zondag 9 mei 2010 21:11 schreef ElDani het volgende:

[..]

Ik ook! Meer de sound is heel anders, wat leeg met een hele dikke kick die over het algemeen niet meepitched. Dat is redelijk uniek in de scene van nu. En de tracks voelen wat "raar" aan, maar op een positieve manier .
Ik betrapte mezelf er net op dat ik dat Tatanka youtube plaatje keer of 5 opnieuw op play drukte.

Zie mezelf op Defqon hem al wegspacen op nummertjes als deze

Tatanka
pi_81228172
quote:

[..]

Ik vond dat echt een lekker nummer

Overigens de hele avond boven gestaan. Was wel relaxte plek, genoeg ruimte om los te gaan en als je moe werd eventjes hangen en genieten aan de balustrade

Nog even over je vorige post, Brennan Heart moeten ze gewoon niet meer boeken, en ik ergerde me echt helemaal dood aan al die mensen die los gingen op Gangsta
Ik weet niet, ik heb echt niets meer met dat nummer, het was leuk op Q-Base maar dat was het dan ook wel
pi_81228219
quote:
Op zondag 9 mei 2010 21:11 schreef ElDani het volgende:

[..]

Viel mij ook op, behalve de synth van de melodie is het best leeg. En geen nustyle bass die meegaat met de melodie. Vet toch.
  zondag 9 mei 2010 @ 21:27:14 #65
238230 em-dee-em-aa
pi_81228311
quote:
Op zondag 9 mei 2010 21:24 schreef eQuaL het volgende:

en ik ergerde me echt helemaal dood aan al die mensen die los gingen op Gangsta
Ik weet niet, ik heb echt niets meer met dat nummer, het was leuk op Q-Base maar dat was het dan ook wel
Ergeren aan mensen die losgaan

(Ik hoop dat je bedoelt dat je je ergert dat die plaat weer gedraaid werd?)
pi_81228788
quote:
Op zondag 9 mei 2010 21:18 schreef em-dee-em-aa het volgende:

[..]

Ik betrapte mezelf er net op dat ik dat Tatanka youtube plaatje keer of 5 opnieuw op play drukte.

Zie mezelf op Defqon hem al wegspacen op nummertjes als deze

Tatanka
Ik dus ook al.. Heel apart. Blijft toch trekken die track.

Ik snap niet waarom mensen niet los mogen gaan op gangsta, was 1 van DE hits van 2009. En helemaal geen melodieuze track, dus wel redelijk uniek. Blijf hem wel vet vinden!
pi_81228996
quote:
Op zondag 9 mei 2010 21:27 schreef em-dee-em-aa het volgende:

[..]

Ergeren aan mensen die losgaan

(Ik hoop dat je bedoelt dat je je ergert dat die plaat weer gedraaid werd?)
Mja beetje van beiden. Ik ergerde me natuurlijk niet echt aan de mensen die los gingen, maar ik was wel verrast dat toen men eindelijk doorhad dat Gangsta eraan kwam de zaal zowat explodeerde
Ik bedoel, kom op, je gaat nu toch ook niet meer los op Music Made Addict?

Even nuanceren dus, natuurlijk mogen die mensen los gaan wat ze willen, om dat soort discussies te voorkomen, vond het alleen opmerkelijk
pi_81229533
Komt wel een beetje arrogant over he?
  zondag 9 mei 2010 @ 21:56:52 #69
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_81230107
quote:

ik weet niet wat er raar aan deze plaat is... kan mss aan mij liggen

vind hem heerlijk wil die wel een keer HQ horen
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_81231318
quote:
Op zondag 9 mei 2010 21:56 schreef Sc0tTy het volgende:

[..]

ik weet niet wat er raar aan deze plaat is... kan mss aan mij liggen

vind hem heerlijk wil die wel een keer HQ horen
Nog 1 keertje dan haha! Raar in de vorm dat het een totaal andere stijl is dan normaal gedraaid word. Als je tussen Brennan Heart & Noisecontrollers staat en je gaat van Just As Easy Remix naar dit type tracks, dat is even wennen. Zeker productietechnisch een vreemde eend in de bijt zeg maar. Ik vind hem absoluut goed hoor, dat is het punt niet.

Edit: Track of the day:

Max Enforcer - Gold
Wat een track!

[ Bericht 10% gewijzigd door ElDani op 09-05-2010 22:38:59 ]
pi_81232614
quote:
Op zondag 9 mei 2010 21:38 schreef eQuaL het volgende:

[..]

Mja beetje van beiden. Ik ergerde me natuurlijk niet echt aan de mensen die los gingen, maar ik was wel verrast dat toen men eindelijk doorhad dat Gangsta eraan kwam de zaal zowat explodeerde
Ik bedoel, kom op, je gaat nu toch ook niet meer los op Music Made Addict?

Even nuanceren dus, natuurlijk mogen die mensen los gaan wat ze willen, om dat soort discussies te voorkomen, vond het alleen opmerkelijk
Ik snap wat je bedoelt, tijdens XQ Holland ging ik er nog keihard op los maar als hij in elke set gedraaid wordt krijg je er na een tijdje wel genoeg van..
  zondag 9 mei 2010 @ 23:37:57 #73
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_81235194
Luister nu AVIO podcast #001 god wat een gruwelijke TL
quote:
01. Intractable One - Play The Games (Alpha's Q-Base Edit)
02. Low-E vs alter Egosz - Vendetta
03. Headhunterz - Reloaded (Part 2)
04. Ironblood - Scientists Of The Sound
05. Showtek - Electronik Stereophonic
06. Donkey Rollers - Immeasurably
07. Alphaverb & Intractable One - Low Frequenced Bass
08. Geck-o & Phrantic - The Hard Way
09. The Prophet & Headhunterz - Scar Ur Face
10. Josh & Wesz ft. Low-E - I've Lost You
11. Alphaverb & Intractable One - T.B.A
12. D-Block & S-te-Fan - Shiverz
13. Noisecontrollers - Surge Of Power
14. W.A.S.H. - Radio Alarm
15. Alphaverb & Intractable One - Trauma
16. The Machine - Mistress Of Darkness
oud/nieuw dalijk gelijk #002
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  zondag 9 mei 2010 @ 23:45:03 #74
258885 Solique
I Kill You !
pi_81235530
Moet aankomende tijd rustiger aan doen met naar feesten.
Knie moet onderzoek ondergaan.
Bij q-base er doorheen, bij in qontrol en gisteren bij NC ook weer.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  zondag 9 mei 2010 @ 23:46:20 #75
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_81235607
Die Decibel trailer...
Tics van je petten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: