TVP, ietsjes laat. Ik vond Noisecontrollers @ Outland wel geslaagd, maar god o god o god. Wat zijn sommige mensen onterecht nog geboekt. Ik heb het over Brennan Heart. Verschrikkelijk..
Kwam halverwege Pavo binnen en werd aangenaam verrast door scratches en From Scratch als binnenkomer! Allerzins aardig! Verder nog I Shot The Blender, Creation en wat andere orginele platen gehoord. Met scratches en een Turn Up The Volume-sample werd er lustig op los gespeeld. Erg leuk!
Noisecontrollers hadden een redelijke set. Gelukkig Malboro Man, Crump, Aliens gehoord. Verder ook wel Astral en andere NC platen. Er moest even stilgelegd worden om Defqon.1 anthem in te mixen. Ik blijf het nog steeds geen geweldige plaat vinden. Verder K.Y.H.U. remix, Numbers Remix en eigenlijk wat ouder NC werk. Helaas openden ze wel met Empire Of The Sun & Tonight, was nou niet de beste binnenkomer.
Daarna Brennan Heart, een kwartier later dan gepland. En weer viel hij gewoon keihard door de mand. Op een groot feest kun je niet heel veel contact met publiek maken en erop inspelen. Had gehoopt dat hij het hier wel kon, voor de tweede keer niet. De overvolle en enthausiaste dansvloer was na een kwartier half leeg. Pluspuntjes waren Reputation Game, MF Point Of Perfection (eindelijk eens live gehoord), en... Dat was het eigenlijk wel. Verder waren mijn handjes weer lekker opgewarmd van het klappen.
Daarna Tatanka, die de lastige klus had de zaal weer aan de praat te krijgen. Met zijn eigenzinnige platenkeuze is dat wel lastig. Openen met Save Mai Nait, Roba Del'Attro en nog een Tatanka plaat.. Mensen moesten duidelijk wennen aan zijn sound. Verder die Les Drums/Phases combi gehoord, Yellow, Gangsta (zaal ging keihard los). Zijn kicks dreunden trouwens wel keihard door, heel opmerkelijk. Als 1 na laaste plaat draaide hij zomaar Dikke Bleek (Jack Of Sound WC Remix), Fat Bleach For Your Anus

! En warempel, ik stond zomaar naast Jack Of Sound zelf. Even praatje mee gemaakt, aardige gast!
Noisecontrollers live: Kan ik heel simpel over zijn. Half uur genieten. Edits van Shreek, Crump, Emotions en verder wat nieuwe NC tracks eindigend met Samara en Yellow Minute (A2 remix). Met name Shreek ging heel hard los in de zaal, echt een mooi moment.
Daarna mijn ongelofelijke held: Zany. Wat een enorme bazenset! Echt alles waar ik zin in had werd er doorheen gegooid. Openen met Wrong Frequency edit, daarna Become The Sky en als derde als Psychedalic Trip, wat ging die plaat kei en keihard. Heerlijk! Verder nog FTS (Organ Donors Remix), Godz Power, Nightmare en ander Fusion beukwerk gehoord. Helaas had de bob er genoeg van en moest ik mee, maar met het jassenhalen kwam Feel My Fire & Scary Noises nog voorbij.
Overal:
+
Set Noisecontrollers
Zany, ongelofelijke baas
Full Color Lasers in Outland
Publiek, ontzettend enthausiast en veel sfeer!
-
Brennan Heart
Iets TE dominante security, maar niet heel hinderlijk.
Vroeg weg moeten.
En oja..
Max Enforcer - Gold.. Die track is zo geniaal zomers! Ik luister die Decibel Trailer zo verschrikkelijk vaak

.