Duidelijkquote:Op zondag 9 mei 2010 11:17 schreef Grrommit het volgende:
[..]
Vinylrips zijn gemaakt door iemand die de vinyl heeft gekocht en deze heeft afgespeeld op z´n platenspeler en weer heeft opgenomen. Op deze manier neem je ook alle kraakjes die je hoort door stofdeeltjes op de plaat in het bestand. WEBjes zijn gewoon uploads van het computerbestand. Hier zit dus ook geen gekraak in.
Leuk plaatje, wel n matig publiekquote:
Primaquote:Op zondag 9 mei 2010 11:41 schreef LeonH het volgende:
En Mysteryland tickets zojuist besteld en geprint! Linksvoor tijdens Zatox?
Komt een remix van Technoboy aan voor "Wildstylez - Revenge"quote:wildstyleznl
And Revenge TBY remix!!!! Thanks @djtechnoboy !! What a fantastic remix : )
Schijnt gister gedraaid te zijn in Matrixx.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:16 schreef em-dee-em-aa het volgende:
TVP, en om mn post nog enigzins waarde mee te geven:
Wildstylez twitter
[..]
Komt een remix van Technoboy aan voor "Wildstylez - Revenge"
Lento variant...quote:Op zondag 9 mei 2010 14:22 schreef 16meter het volgende:
Ben benieuwd...
Liever een hardere variant dan een kermis versie.
quote:Op zondag 9 mei 2010 16:11 schreef Koepert het volgende:
[..]
Lento variant...![]()
Nee das flauw.. K heb gezegd dat ik dat wel n toffe ontwikkeling vond, vind ik nog steeds, maar om nou elke TBYremix al bij voorbaat te gaan kraken als een LVmix...
K hoop ook op de hardere kant..
iddquote:Op zondag 9 mei 2010 11:41 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Klinkt bijna als,' ik vind showtek echt een goeie dj'
denk eerder dat dit komt omdat ze niet op grote events mogen draaienquote:Op zondag 9 mei 2010 13:24 schreef 16meter het volgende:
[..]
Productioneel gezien behoren ze tot de besten, jammer dat ze nog niet die naam hebben bij het grote publiek.
Ook super divers, de ene keer een vrolijk deuntje, dan weer een keiharde ragplaat.
Volgens mij ook nog nooit een saaie set meegemaakt van die 2.
J&W
daar wilde ik zo graag heen, maar het is er niet van gekomenquote:Op zondag 9 mei 2010 18:16 schreef Haghorst het volgende:
Gisteren in de Matrixx was nice, we kwamen bij Wildstylez binnen. Lekkere binnenkomer en hij bleef maar draaien, bleek dat Technoboy zijn vlucht was geannuleerd door de aswolk.. Afin hij draaide dus een half uur langer, toen Crypsis: Hard! Daarna A2 Records die een half uur eerder begonnen met draaien, b-front&pulse waren net te laat haha. Maargoed ze knalde er flink op met zijn allen: Alpha2, B-front, Pulse en Ran-D.. Openen met Better On The Otherside verder Under Attack en veel andere vette dikke platen, echt een vette set![]()
Daarna nog wat hardcore maar dat was niet aan ons besteed en zijn ook maar gegaan![]()
Vette XXelerator!
Die 3D shit stelde trouwens echt niks voor maargoed het was een leuk idee
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |