quote:Op zondag 9 mei 2010 02:32 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Down dan teminste de WEB ipv Vinylripje
quote:Op zondag 9 mei 2010 04:43 schreef Monopoly het volgende:
Ik kijk uit naar Fusion of Dance op 22 mei in Zwolle.
Anderhalf uurBrennan Heart
Vinylrips zijn gemaakt door iemand die de vinyl heeft gekocht en deze heeft afgespeeld op z´n platenspeler en weer heeft opgenomen. Op deze manier neem je ook alle kraakjes die je hoort door stofdeeltjes op de plaat in het bestand. WEBjes zijn gewoon uploads van het computerbestand. Hier zit dus ook geen gekraak in.quote:
Klinkt bijna als,' ik vind showtek echt een goeie dj'quote:Op zondag 9 mei 2010 04:43 schreef Monopoly het volgende:
Anderhalf uurBrennan Heart
Of, 'Headhunterz zijn echt goed samen'... Maargoed, das nog wel logisch met die naamquote:Op zondag 9 mei 2010 11:41 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Klinkt bijna als,' ik vind showtek echt een goeie dj'
quote:Op zondag 9 mei 2010 04:43 schreef Monopoly het volgende:
Nadeel is: Anderhalf uurBrennan Heart
![]()
Volgens mij worden de tracks van Kasparov geproduceerd door 1 van de NC's, maar is de onstage artist iemand anders. Net als bij The Pitcher. (Luc en Michel)quote:Op zondag 9 mei 2010 13:00 schreef eQuaL het volgende:
Noisecontrollers was vet!!![]()
Mooiste set van de avond was toch wel die van Zany, man man man wat een pareltjes kwamen er langs![]()
Oja, ik heb the Pitcher nog aangeraakt, wie wil mij aanraken(Vage gast is dat trouwens)
Ik dacht trouwens dat Kasparov een van de Noisecontrollers was? Niet dus, hij ging trouwens wel lekker hard
Productioneel gezien behoren ze tot de besten, jammer dat ze nog niet die naam hebben bij het grote publiek.quote:
Defqon 2008quote:Op zondag 9 mei 2010 13:24 schreef 16meter het volgende:
[..]
Productioneel gezien behoren ze tot de besten, jammer dat ze nog niet die naam hebben bij het grote publiek.
Ook super divers, de ene keer een vrolijk deuntje, dan weer een keiharde ragplaat.
Volgens mij ook nog nooit een saaie set meegemaakt van die 2.
J&W
Duidelijkquote:Op zondag 9 mei 2010 11:17 schreef Grrommit het volgende:
[..]
Vinylrips zijn gemaakt door iemand die de vinyl heeft gekocht en deze heeft afgespeeld op z´n platenspeler en weer heeft opgenomen. Op deze manier neem je ook alle kraakjes die je hoort door stofdeeltjes op de plaat in het bestand. WEBjes zijn gewoon uploads van het computerbestand. Hier zit dus ook geen gekraak in.
Leuk plaatje, wel n matig publiekquote:
Primaquote:Op zondag 9 mei 2010 11:41 schreef LeonH het volgende:
En Mysteryland tickets zojuist besteld en geprint! Linksvoor tijdens Zatox?
Komt een remix van Technoboy aan voor "Wildstylez - Revenge"quote:wildstyleznl
And Revenge TBY remix!!!! Thanks @djtechnoboy !! What a fantastic remix : )
Schijnt gister gedraaid te zijn in Matrixx.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:16 schreef em-dee-em-aa het volgende:
TVP, en om mn post nog enigzins waarde mee te geven:
Wildstylez twitter
[..]
Komt een remix van Technoboy aan voor "Wildstylez - Revenge"
Lento variant...quote:Op zondag 9 mei 2010 14:22 schreef 16meter het volgende:
Ben benieuwd...
Liever een hardere variant dan een kermis versie.
quote:Op zondag 9 mei 2010 16:11 schreef Koepert het volgende:
[..]
Lento variant...![]()
Nee das flauw.. K heb gezegd dat ik dat wel n toffe ontwikkeling vond, vind ik nog steeds, maar om nou elke TBYremix al bij voorbaat te gaan kraken als een LVmix...
K hoop ook op de hardere kant..
iddquote:Op zondag 9 mei 2010 11:41 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Klinkt bijna als,' ik vind showtek echt een goeie dj'
denk eerder dat dit komt omdat ze niet op grote events mogen draaienquote:Op zondag 9 mei 2010 13:24 schreef 16meter het volgende:
[..]
Productioneel gezien behoren ze tot de besten, jammer dat ze nog niet die naam hebben bij het grote publiek.
Ook super divers, de ene keer een vrolijk deuntje, dan weer een keiharde ragplaat.
Volgens mij ook nog nooit een saaie set meegemaakt van die 2.
J&W
daar wilde ik zo graag heen, maar het is er niet van gekomenquote:Op zondag 9 mei 2010 18:16 schreef Haghorst het volgende:
Gisteren in de Matrixx was nice, we kwamen bij Wildstylez binnen. Lekkere binnenkomer en hij bleef maar draaien, bleek dat Technoboy zijn vlucht was geannuleerd door de aswolk.. Afin hij draaide dus een half uur langer, toen Crypsis: Hard! Daarna A2 Records die een half uur eerder begonnen met draaien, b-front&pulse waren net te laat haha. Maargoed ze knalde er flink op met zijn allen: Alpha2, B-front, Pulse en Ran-D.. Openen met Better On The Otherside verder Under Attack en veel andere vette dikke platen, echt een vette set![]()
Daarna nog wat hardcore maar dat was niet aan ons besteed en zijn ook maar gegaan![]()
Vette XXelerator!
Die 3D shit stelde trouwens echt niks voor maargoed het was een leuk idee
quote:
quote:
Idd jammer dat ze niet vaak op die feesten staan.quote:Op zondag 9 mei 2010 17:58 schreef Sc0tTy het volgende:
denk eerder dat dit komt omdat ze niet op grote events mogen draaienblijven ook 1 van mijn favo's
Iedere grotere liveset of nieuwssite die over hardstyle gaat heeft ze wel. LSDB, Hardtraxx kun je ze sowieso vinden.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:41 schreef benniesnugger het volgende:
een ander vraagje. Ik zie jullie hier af en toe podcasts posten. En aangezien ik lui aangelegd ben, bij deze de vraag waar jullie die vandaan hebben. Dan hoef ik zelf niet te zoeken
Ik vind em leukquote:Op zondag 9 mei 2010 20:43 schreef ElDani het volgende:
[..]
Iedere grotere liveset of nieuwssite die over hardstyle gaat heeft ze wel. LSDB, Hardtraxx kun je ze sowieso vinden.
Filmpje Tatanka gisteren met zo'n "rare" Tatanka plaat.
Ik vind het stijltje opmerkelijk, maar wel lekker.
Ik ook! Meer de sound is heel anders, wat leeg met een hele dikke kick die over het algemeen niet meepitched. Dat is redelijk uniek in de scene van nu. En de tracks voelen wat "raar" aan, maar op een positieve manierquote:Op zondag 9 mei 2010 20:48 schreef Solique het volgende:
Net verslag ElDani en ben het helemaal met je genoemde punten eens.
Vind juist die 'rare' nummers van Tatanka wel een verfrissing als je die er ineens tussendoor krijgt.
Ik betrapte mezelf er net op dat ik dat Tatanka youtube plaatje keer of 5 opnieuw op play drukte.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:11 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ik ook! Meer de sound is heel anders, wat leeg met een hele dikke kick die over het algemeen niet meepitched. Dat is redelijk uniek in de scene van nu. En de tracks voelen wat "raar" aan, maar op een positieve manier.
Ik vond dat echt een lekker nummerquote:Op zondag 9 mei 2010 20:43 schreef ElDani het volgende:
[..]
Iedere grotere liveset of nieuwssite die over hardstyle gaat heeft ze wel. LSDB, Hardtraxx kun je ze sowieso vinden.
Viel mij ook op, behalve de synth van de melodie is het best leeg. En geen nustyle bass die meegaat met de melodie. Vet toch.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:11 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ik ook! Meer de sound is heel anders, wat leeg met een hele dikke kick die over het algemeen niet meepitched. Dat is redelijk uniek in de scene van nu. En de tracks voelen wat "raar" aan, maar op een positieve manier.
Ergeren aan mensen die losgaanquote:Op zondag 9 mei 2010 21:24 schreef eQuaL het volgende:
en ik ergerde me echt helemaal dood aan al die mensen die los gingen op Gangsta![]()
Ik weet niet, ik heb echt niets meer met dat nummer, het was leuk op Q-Base maar dat was het dan ook wel
Ik dus ook al.. Heel apart. Blijft toch trekken die track.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:18 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Ik betrapte mezelf er net op dat ik dat Tatanka youtube plaatje keer of 5 opnieuw op play drukte.
Zie mezelf op Defqon hem al wegspacen op nummertjes als deze![]()
Tatanka
Mja beetje van beiden. Ik ergerde me natuurlijk niet echt aan de mensen die los gingen, maar ik was wel verrast dat toen men eindelijk doorhad dat Gangsta eraan kwam de zaal zowat explodeerdequote:Op zondag 9 mei 2010 21:27 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Ergeren aan mensen die losgaan![]()
(Ik hoop dat je bedoelt dat je je ergert dat die plaat weer gedraaid werd?)
ik weet niet wat er raar aan deze plaat is... kan mss aan mij liggenquote:Op zondag 9 mei 2010 20:43 schreef ElDani het volgende:
Nog 1 keertje dan haha! Raar in de vorm dat het een totaal andere stijl is dan normaal gedraaid word. Als je tussen Brennan Heart & Noisecontrollers staat en je gaat van Just As Easy Remix naar dit type tracks, dat is even wennen. Zeker productietechnisch een vreemde eend in de bijt zeg maar. Ik vind hem absoluut goed hoor, dat is het punt niet.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:56 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
ik weet niet wat er raar aan deze plaat is... kan mss aan mij liggen
vind hem heerlijkwil die wel een keer HQ horen
Ik snap wat je bedoelt, tijdens XQ Holland ging ik er nog keihard op los maar als hij in elke set gedraaid wordt krijg je er na een tijdje wel genoeg van..quote:Op zondag 9 mei 2010 21:38 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Mja beetje van beiden. Ik ergerde me natuurlijk niet echt aan de mensen die los gingen, maar ik was wel verrast dat toen men eindelijk doorhad dat Gangsta eraan kwam de zaal zowat explodeerde![]()
Ik bedoel, kom op, je gaat nu toch ook niet meer los op Music Made Addict?
Even nuanceren dus, natuurlijk mogen die mensen los gaan wat ze willen, om dat soort discussies te voorkomen, vond het alleen opmerkelijk![]()
oud/nieuwquote:01. Intractable One - Play The Games (Alpha's Q-Base Edit)
02. Low-E vs alter Egosz - Vendetta
03. Headhunterz - Reloaded (Part 2)
04. Ironblood - Scientists Of The Sound
05. Showtek - Electronik Stereophonic
06. Donkey Rollers - Immeasurably
07. Alphaverb & Intractable One - Low Frequenced Bass
08. Geck-o & Phrantic - The Hard Way
09. The Prophet & Headhunterz - Scar Ur Face
10. Josh & Wesz ft. Low-E - I've Lost You
11. Alphaverb & Intractable One - T.B.A
12. D-Block & S-te-Fan - Shiverz
13. Noisecontrollers - Surge Of Power