Haha, Vet ook die chick die duidelijk wel eens eerder van Willem gehoord had.quote:Op maandag 10 mei 2010 21:06 schreef Quyxz_ het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)ke_Me_Out_s4_a51.xml
Vanaf minuut 22.00. Hhz en A-Lusion te zien. Hhz tussendoor op de achtergrond nog poseren voor die foto's.
Verder heeft die kakker wel een vette baan met zijn 20 jaar.
Wel kansloos dat hij trouwens zegt "Hey Headhunterz" ipv gewoon "Hey Willem"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn podcasts:
https://soundcloud.com/dj-rike
quote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 23:53 schreef RiKe het volgende:
Nog gefeliciteerd Remco!nog bedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Hij is lekkerquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:46 schreef eQuaL het volgende:
Ik blijf hem zo lekker vinden, Househeads we're you at!?
Wasted Penguinzz past wel bij Scantraxxzzzquote:Op dinsdag 11 mei 2010 13:46 schreef eQuaL het volgende:
Ik blijf hem zo lekker vinden, Househeads where you at!?
tataaatatataa
Ik was zo onder de indruk dat ik het verkeerd schreefquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:24 schreef 16meter het volgende:
[..]
Wasted Penguinzz past wel bij Scantraxxzzz
lees het blauw geselecteerde stuk eens..quote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:34 schreef Quyxz_ het volgende:
Dat We're working on thingZZZ geeft wel een hint inderdaad.
Desalnietemin is het wel goed gevonden op die site zo.
Dit dus. Die vinyl daarvan toen binnengehengeld, maar die was niet echt spannend. Heb vast wat releases gemist, anders zie ik niet wat ze toevoegen. Of komen ze uit een onvertegenwoordigd land?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:11 schreef Grrommit het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat ze geproduceerd hebben waardoor ze bij scantraxx komen, want ´t enige wat ik van ze ken is live for the day, en die klonk wel grappig maar had echt een baggerkick.
Zweden. Zal wel een promotiestuntje zijn.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:26 schreef LtNoX het volgende:
[..]
Dit dus. Die vinyl daarvan toen binnengehengeld, maar die was niet echt spannend. Heb vast wat releases gemist, anders zie ik niet wat ze toevoegen. Of komen ze uit een onvertegenwoordigd land?
Ja klopt, dat is het bewijs. Best goed gevonden toch?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:24 schreef Xblister het volgende:
[..]
lees het blauw geselecteerde stuk eens..
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:44 schreef ElDani het volgende:
[..]
Zweden. Zal wel een promotiestuntje zijn.
1 vd 2 is Teeqee, welbekend van de remix van ons allertokkie deuntje: Popcorn.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:44 schreef ElDani het volgende:
[..]
Zweden. Zal wel een promotiestuntje zijn.
1 vd 2 is Teeqee, welbekend van de remix van ons allertokkie deuntje: Popcorn.
Die chick met de ketting is Bionda, jarengeleden in een duister verleden die jullie absoluut niet willen weten heb ik haar ontmoetquote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:53 schreef eQuaL het volgende:
Eindelijk, toch nog het leukste van Noisecontrollers terug kunnen vinden op PF
Voor de grappenmakers, die chick met die ketting in het midden
Staat alleen geen naam bij die foto, ff doorzoeken dus
wtf, ik kan haar hyves alleen niet zienquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:15 schreef T-Force het volgende:
[..]
Die chick met de ketting is Bionda, jarengeleden in een duister verleden die jullie absoluut niet willen weten heb ik haar ontmoet![]()
http://biies.hyves.nl/
aub
Ik vond haar trouwens niet zo leuk 6 jaar geleden, maarja. Dat is alweer euhm....6 jaar geleden dusquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:19 schreef eQuaL het volgende:
wtf, ik kan haar hyves alleen niet zien![]()
Ze zag er trouwens bezet uit, dus echt veel kans maak ik toch niet![]()
It's faith, tis vast een tekenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:25 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik vond haar trouwens niet zo leuk 6 jaar geleden, maarja. Dat is alweer euhm....6 jaar geleden dusNu ziet ze er beter uit
Wel grappig dat ik haar toevallig ken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |