Dat je je daar nog druk over maakt. Een paar keer te langzaam voorbij zappen op een gemiddelde vrijdag en zaterdag levert je meer verkrachtingen van nummers op (X-Factor, Idols 1 t/m 298, etc)quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:44 schreef LeonH het volgende:
[..]
Alhoewel het niet van hun zelf is moet je van de meeste dingen van The Beatles gewoon afblijven
oh nee hoor. Dat soort onzin programma's kijk niet eens. Verder luister ik het gewoon niet als ik niet wil zoals het Pitcher geval dus maak me nergens druk omquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:14 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Dat je je daar nog druk over maakt. Een paar keer te langzaam voorbij zappen op een gemiddelde vrijdag en zaterdag levert je meer verkrachtingen van nummers op (X-Factor, Idols 1 t/m 298, etc)
fixedquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:27 schreef Treces het volgende:
Fail, kom er net pas achter dat mstx de admin oprichter is van lsdb.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:27 schreef Treces het volgende:
Fail, kom er net pas achter dat mstx de admin is van lsdb.
Beste set ooit imo (en ook volgens mij het hoogst beoordeelde setje op LSDB)quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:16 schreef Treces het volgende:
Iemand trouwens nog een leuk setje voor het werk vanavond?
Kijk eens aan, ook nog eens in een (redelijk) fatsoenlijke kwaliteit!quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:25 schreef T-Force het volgende:
[..]
Beste set ooit imo (en ook volgens mij het hoogst beoordeelde setje op LSDB)
Noisecontrollers live @ Emporium 2008
volgens mij was het 1 groot feest tijdens de video-shootquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:06 schreef T-Force het volgende:
[..]
Aiiiiiiit, helemaal spang, mang![]()
Maar even on-topic:
![]()
wat een heldenquote:Op woensdag 12 mei 2010 10:57 schreef Bertje_NL het volgende:
http://www.fusionyoutube.com/
Chuck Norris!
niet mijn persoonlijke nummer 1, maar hoog staat hij zekerquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:25 schreef T-Force het volgende:
[..]
Beste set ooit imo (en ook volgens mij het hoogst beoordeelde setje op LSDB)
Noisecontrollers live @ Emporium 2008
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn podcasts:
https://soundcloud.com/dj-rike
quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:57 schreef RiKe het volgende:
Kleine herinnering:
Vanavond draait 1 van mijn nieuwste sets op Hardstation om 9uur!Mooie lijstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
Zeker weten! Alleen jammer dat je uitsluitend nieuwe platen gebruiktquote:
Normaal heb ik ook een mix van oud en nieuw, ik heb alweer een nieuwere mix klaar staan en daar zitten wat oude klappers in!quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:00 schreef T-Force het volgende:
[..]
Zeker weten! Alleen jammer dat je uitsluitend nieuwe platen gebruiktLekker afwisselen tussen nieuw en oud is mijn tip voor de volgende keer
EDIT: ik zie dat Magic Show vandaag is
20:00 – 21:00 Kodex
21:00 – 22:00 The Pitcher![]()
22:00 – 23:00 Mind.Illusion![]()
23:00 – 00:00 The Geminizers![]()
Dus ik neem aan dat ik jou setje in mijn pm-box kan ontvangen, RiKe?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar deze set komt wel weer op LSDB voorbij
[ Bericht 3% gewijzigd door RiKe op 12-05-2010 20:23:06 ]Mijn podcasts:
https://soundcloud.com/dj-rike
Weekendje London?quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:59 schreef PartyAnimal87 het volgende:
TvpMorgenochtend naar Engeland, iPodje zit vol met hardstyleeeee
Bedrijven die ze nu al te koop aanbieden en een stel studenten inhuren om tijdens de verkoopdag die dingen te gaan kopen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:25 schreef RiKe het volgende:
Maatje van me wees hier op...hoe onmogelijk kan het zijn?
http://www.onlineticketshop.nl/qlimax-kaarten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |