Heb ik iets gemist, wie is dat? En wat is er zo speciaal aan die ketting?quote:Op dinsdag 11 mei 2010 18:53 schreef eQuaL het volgende:
Eindelijk, toch nog het leukste van Noisecontrollers terug kunnen vinden op PF
[ afbeelding ]
Voor de grappenmakers, die chick met die ketting in het midden
Staat alleen geen naam bij die foto, ff doorzoeken dus
Oja tevens:
Bigger they come, the harder they fall
That goes for knuckleheads, pussy walls and all![]()
waarom geloof je mij niet? die ene die hiermee begon stuurde mij een bericht op hyve, en wou graag weten hoe die bij mijn hyves terecht kwam, en toen gaf die deze link en registreerde ik even snel om te reageren.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:54 schreef LeonH het volgende:
[..]
Statistieken
Laatste bezoek: 1 minuut, 25 seconden geleden.
Aantal posts: 1 (gemiddeld 1 per dag)
Ripper IP check pleazze! Geloof er geen snars van namelijk...
OmdAtt Juhh NieTT z00 tyPtquote:
Whaha, geniaal!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:06 schreef T-Force het volgende:
[..]
Aiiiiiiit, helemaal spang, mang![]()
Maar even on-topic:
![]()
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 19:55 schreef T-Force het volgende:
[..]
Bij deze om dr ff belachelijk te maken (en mezelf eigenlijk ook)
http://www.tmf.nl/video/5660/video/0/tmf_jump_afl8.html
@ 06.50 ongeveer
Wat hij zegtquote:
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:51 schreef biionda het volgende:
T-force, wil jij zo vriendelijk zijn om je naam te bekennen? ben benieuwd wie je bent
WANT OMG JIJ BENT HILARISCH. dat filmpje om mij zo genaamd voor schut te zetten, ik heb me dood gelachen, leuk om terug te zien hoe mongool we bezig geweest zijn, en idd wat zag ik eruit :| nou oke, leuk leuk maar wie ben je?
It wasn't mequote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:11 schreef Koepert het volgende:
OK jongens.. Cough it up.. wie heeft er nu weer een nieuwe aangemaakt
crap..ik wilde op jou gokken...dan zet ik mn geld toch maar op jortkquote:
I know Crusty, maar ik was even hardop aan het dagdromenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:49 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Omdat op mainstages van grote feesten niet altijd alleen maar liefhebbers staan. En de meeste mensen die daar staan meer losgaan op de wat recentelijkere 'bekende' nummers.
Ze spelen een beetje op veilig, omdat het publiek anders niet los gaat
Voiceover van Mario ook weer gevonden. Wat een helden.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:07 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
OmdAtt Juhh NieTT z00 tyPt
en geen KUUUSSSJJJJ onder elke post zet
[..]
Whaha, geniaal!
English; Bart, we're gonna fuck you up!
Altijd grappig die Italianen die Engels praten. Net als DJ D. Die heeft ook een paar van dat soort filmpjes online staan
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:51 schreef biionda het volgende:
T-force, wil jij zo vriendelijk zijn om je naam te bekennen? ben benieuwd wie je bent
WANT OMG JIJ BENT HILARISCH. dat filmpje om mij zo genaamd voor schut te zetten, ik heb me dood gelachen, leuk om terug te zien hoe mongool we bezig geweest zijn, en idd wat zag ik eruit :| nou oke, leuk leuk maar wie ben je?
Elke keer dat je 'm luistert wordt hij beter.quote:Op woensdag 12 mei 2010 00:33 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Godverdomme ik ben echt beetje verslaafd aan die Tatanka - Tokio plaat
OMG, QFT!!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:52 schreef de_huig het volgende:
en #146 zal niet de boeken ingaan als het grootste kwaliteits-HS-topic uit de reeks..de tering
quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:57 schreef Bertje_NL het volgende:
http://www.fusionyoutube.com/
Chuck Norris!
quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:57 schreef Bertje_NL het volgende:
Chuck Norris!
Grappig DJ-Tooltje op z'n tijd moet kunnen?quote:
Jup, hij kan zo naar de top40quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:22 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Grappig DJ-Tooltje op z'n tijd moet kunnen?
Ja T(heo)-force, zeg ff hoe je echt heet. Want dit is niet grappig voor deze dame.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:51 schreef biionda het volgende:
Die lach van zany op het eindequote:Op woensdag 12 mei 2010 10:57 schreef Bertje_NL het volgende:
Chuck Norris!
Alhoewel het niet van hun zelf is moet je van de meeste dingen van The Beatles gewoon afblijvenquote:Op woensdag 12 mei 2010 12:22 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Grappig DJ-Tooltje op z'n tijd moet kunnen?
Wat een geweldig filmpje! Die Raoul is echt helemaal gestoord.quote:Op woensdag 12 mei 2010 10:57 schreef Bertje_NL het volgende:
Chuck Norris!
Denk dat tegen de tijd dat hardstyle commercieel gezien ook groot word, headhunterz de eerste naam is die de top40 binnendringt.quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:34 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Jup, hij kan zo naar de top40Wanneer wordt Pitcher 538 DJ?
Dat je je daar nog druk over maakt. Een paar keer te langzaam voorbij zappen op een gemiddelde vrijdag en zaterdag levert je meer verkrachtingen van nummers op (X-Factor, Idols 1 t/m 298, etc)quote:Op woensdag 12 mei 2010 12:44 schreef LeonH het volgende:
[..]
Alhoewel het niet van hun zelf is moet je van de meeste dingen van The Beatles gewoon afblijven
oh nee hoor. Dat soort onzin programma's kijk niet eens. Verder luister ik het gewoon niet als ik niet wil zoals het Pitcher geval dus maak me nergens druk omquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:14 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Dat je je daar nog druk over maakt. Een paar keer te langzaam voorbij zappen op een gemiddelde vrijdag en zaterdag levert je meer verkrachtingen van nummers op (X-Factor, Idols 1 t/m 298, etc)
fixedquote:Op woensdag 12 mei 2010 15:27 schreef Treces het volgende:
Fail, kom er net pas achter dat mstx de admin oprichter is van lsdb.
quote:Op woensdag 12 mei 2010 15:27 schreef Treces het volgende:
Fail, kom er net pas achter dat mstx de admin is van lsdb.
Beste set ooit imo (en ook volgens mij het hoogst beoordeelde setje op LSDB)quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:16 schreef Treces het volgende:
Iemand trouwens nog een leuk setje voor het werk vanavond?
Kijk eens aan, ook nog eens in een (redelijk) fatsoenlijke kwaliteit!quote:Op woensdag 12 mei 2010 17:25 schreef T-Force het volgende:
[..]
Beste set ooit imo (en ook volgens mij het hoogst beoordeelde setje op LSDB)
Noisecontrollers live @ Emporium 2008
volgens mij was het 1 groot feest tijdens de video-shootquote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:06 schreef T-Force het volgende:
[..]
Aiiiiiiit, helemaal spang, mang![]()
Maar even on-topic:
![]()
wat een heldenquote:Op woensdag 12 mei 2010 10:57 schreef Bertje_NL het volgende:
Chuck Norris!
niet mijn persoonlijke nummer 1, maar hoog staat hij zekerquote:Op woensdag 12 mei 2010 17:25 schreef T-Force het volgende:
[..]
Beste set ooit imo (en ook volgens mij het hoogst beoordeelde setje op LSDB)
Noisecontrollers live @ Emporium 2008
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn podcasts:
https://soundcloud.com/dj-rike
quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:57 schreef RiKe het volgende:
Kleine herinnering:
Vanavond draait 1 van mijn nieuwste sets op Hardstation om 9uur!Mooie lijstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
Zeker weten! Alleen jammer dat je uitsluitend nieuwe platen gebruiktquote:
Normaal heb ik ook een mix van oud en nieuw, ik heb alweer een nieuwere mix klaar staan en daar zitten wat oude klappers in!quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:00 schreef T-Force het volgende:
[..]
Zeker weten! Alleen jammer dat je uitsluitend nieuwe platen gebruiktLekker afwisselen tussen nieuw en oud is mijn tip voor de volgende keer
EDIT: ik zie dat Magic Show vandaag is
20:00 – 21:00 Kodex
21:00 – 22:00 The Pitcher![]()
22:00 – 23:00 Mind.Illusion![]()
23:00 – 00:00 The Geminizers![]()
Dus ik neem aan dat ik jou setje in mijn pm-box kan ontvangen, RiKe?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar deze set komt wel weer op LSDB voorbij
[ Bericht 3% gewijzigd door RiKe op 12-05-2010 20:23:06 ]Mijn podcasts:
https://soundcloud.com/dj-rike
Weekendje London?quote:Op woensdag 12 mei 2010 20:59 schreef PartyAnimal87 het volgende:
TvpMorgenochtend naar Engeland, iPodje zit vol met hardstyleeeee
Bedrijven die ze nu al te koop aanbieden en een stel studenten inhuren om tijdens de verkoopdag die dingen te gaan kopen.quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:25 schreef RiKe het volgende:
Maatje van me wees hier op...hoe onmogelijk kan het zijn?
http://www.onlineticketshop.nl/qlimax-kaarten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |