Nou, back in the days was T-Force een jumperquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:05 schreef NLS04 het volgende:
Ben ik nou de enige die niet snapt hoe T-Force een random chick van een feest herkent als een meisje uit een jumpstyle filmpje van ik weet niet hoelang geleden?GTST praktijken hier
Welke dan? Ik vind hem in iedere geval tot nu toe weinig toevoegen aan het aanbod.quote:Op donderdag 13 mei 2010 12:22 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Coone heeft echt wel vette hardstyle tracks hoor.
Heb je die ooit live gehoordquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:19 schreef 16meter het volgende:
Twilight Zone is leuk geprobeerd, maar heeft ook zo'n cheesy sound. Zijn andere tracks zijn helemaal nep.
Earthquake, Crank (met D&S, dat wel), Mayday Dream (met Deepack) en Xpress Yourself vind ik erg vetquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:09 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Welke dan? Ik vind hem in iedere geval tot nu toe weinig toevoegen aan het aanbod.
Die zijn wel fijn ja. Maar verder heb ik niks met Coone.quote:Op donderdag 13 mei 2010 14:53 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Crank (met D&S, dat wel), Mayday Dream (met Deepack)
quote:
quote:Op donderdag 13 mei 2010 19:38 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Tis bijna gewoon een nieuwe trackt te noemen ipv een remix, maar hijs hard!
quote:djheadhunterz
F*ck 'Nu-Style'. I hereby declare my style 'Full-on Hardstyle'!
quote:
quote:
Die kwam 2008 al uit toch?quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:24 schreef Just_Shut_Up het volgende:.
Anyways:
Vette track van JDX. Ik moet ook ff melden dat ik de mid van Drop It en Can't Fail van Toneshifterz erg vet vind
.
2007 alweer, met Goddamn Bitchquote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 18:57 schreef RiKe het volgende:
Kleine herinnering:
Vanavond draait 1 van mijn nieuwste sets op Hardstation om 9uur!Wat ik er nu snel even van geluisterd heb; lekker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BPM staat me iets te hoog, maar dat heeft waarschijnlijk met het luistermoment te maken.
[ Bericht 30% gewijzigd door LtNoX op 14-05-2010 00:15:44 ]No mix of words or music or memories can touch that sense of knowing that you were there.
Dat nieuwe? Hij had vorig jaar het Anthem mogen maken, dit jaar doet Joram aka Wilde Stijlen hetquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:07 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
![]()
Als je dat nieuwe defqon anthem van hem meeneemt kan hij het beter gelijk handsup noemen...
DefQon AUS Crusty..quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:35 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Dat nieuwe? Hij had vorig jaar het Anthem mogen maken, dit jaar doet Joram aka Wilde Stijlen het
Headhunterz heeft ook het anthem voor Defqon.1 (Australië) voor dit jaar gemaakt.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:35 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Dat nieuwe? Hij had vorig jaar het Anthem mogen maken, dit jaar doet Joram aka Wilde Stijlen het
Hoiquote:
Jup, ik draai al die AVIO podcasts helemaal grijs hieroquote:Op dinsdag 11 mei 2010 21:14 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ik snap niet dat DJ's tegenwoordig niet zo'n platen draaien.
Als je op de main van een Decibel/Q-Base/[insert naam van een groot feest] een setje draait met nieuwe klappers en oude klassiekers maak je je als DJ in een keer onsterfelijk.
Alphaverb lijkt dit te snappen, in zijn podcasts zet hij ook altijd lekkere combinaties neer van oud en nieuw. Ik hoop echt dat hij een keer op de main van een groot feest staan en dan een setje neerzet zoals zijn podcasts.
x2quote:
Ooooo ja. Je merkt al dat het erg veel indruk op me gemaakt heeftquote:Op vrijdag 14 mei 2010 09:36 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
DefQon AUS Crusty..
Je weet wel dat filmpje waar je het anthem niet in opgemerkt had
Wat slecht zeg dat die tweede zaal zo pauper was. Ging die daarom dicht of ging die dicht omdat het te rustig was?quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:33 schreef Sethje het volgende:
afg woensdag dance inferno in de timeout...
geluid in de italie zaal was echt belachelijk slecht, vanaf psyko punkz in de holland zaal gestaan, nieuwe track gehoord, feel the rythm fuck the blues, dikke kick wel vet. Daarna ging de italie zaal dicht en werden de zalen gecombineerd. Dat betekende dus hardstyle masterz live, dat was wel oke. Daarna tby vs zany, echt zooo saai en daarna zany & beholder live, ook saai. Gelukkig maakten ran-d vs bfront vs zatox de avond goed
het enige wat ik zo kan vinden wat je zou kunnen bedoelen is abyss & judge - international famequote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:10 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
hoe heet dat lied ook alweer met iets van superstar erin?
nogwat nogwat new york nog iets nogwat I'm a superstar.
zit er niet bijquote:Op vrijdag 14 mei 2010 14:25 schreef Deeltjesversneller het volgende:
"he is the superstar dj"
"hardstyle superstar back in the city"
"hey mister superstar, i'm your number one fan"
enige die ik zo ken waar superstar in voorkomt.. maar international fame lijkt er idd meer op
Dat vind ik echt zon vette track, jammer dat die echt bijna nooit op een feest gedraaid isquote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:18 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
quote:djheadhunterz
I love my new kick. He's really not that different.. But he's still slightly better. I call him Bert
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Bert is populair aan het worden...
[..]
Nou MSTX , je dag kan niet meer stuk
Zo, klinkt als flink rammen. Zou ik wel graag bij zijn geweest.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 13:33 schreef Sethje het volgende:
Gelukkig maakten ran-d vs bfront vs zatox de avond goed
Vind ik ook, ondanks dat Proppie de laatste jaren flink wat rommel heeft gemaakt, is deze plaat toch wel het bewijs dattie vette platen kan produceren. Zou hem idd wel eens op n feest willen horen.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 15:59 schreef Sethje het volgende:
[..]
Dat vind ik echt zon vette track, jammer dat die echt bijna nooit op een feest gedraaid is
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:25 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Zo, klinkt als flink rammen. Zou ik wel graag bij zijn geweest.
[..]
Vind ik ook, ondanks dat Proppie de laatste jaren flink wat rommel heeft gemaakt, is deze plaat toch wel het bewijs dattie vette platen kan produceren. Zou hem idd wel eens op n feest willen horen.
Supertofquote:
Kwam vanmiddag wat oude cd's tegen, uit mijn hardstyle tijd dus ik dacht ik gooi er wat oudjes tussenquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:00 schreef de_huig het volgende:
wat is dat toch..dat mensen die je hier nooit ziet ineens een aantal youtube filmpjes droppen van tracks, zonder enige toelichting?
het zal vast goed bedoeld zijn maar ik snap het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |