Oehoeh, ik was een zielige jood.quote:
Job Cohen.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:55 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Oehoeh, ik was een zielige jood.
Kom aan. Er hadden veel interessantere personen kunnen zitten.
Nee, Felix Rottenbergquote:
Helaas zijn die vergast.quote:Op maandag 3 mei 2010 19:55 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Oehoeh, ik was een zielige jood.
Kom aan. Er hadden veel interessantere personen kunnen zitten.
Beauty is in the ear of the beholder.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:19 schreef tong80 het volgende:
Als je zo'n mooie stem hebt, waarom maak je dan geen mooie muziek ?
Heb je helemaal gelijk in.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Beauty is in the ear of the beholder.
Ze gaat voor een Michael jacksonnetje.quote:Op maandag 3 mei 2010 20:56 schreef DrDentz het volgende:
Misschien binnenkort na Michael Jackson weer een O2 Arena dooie dan
Ja, wat hebben die 2, gezien de zoen op de mond?quote:Op maandag 3 mei 2010 23:46 schreef lachejonge het volgende:
Wat een prachtige vrouw is Ellen ten Damme toch.
In ieder geval een lange geschiedenis. Heb ze jaren geleden eens samen op zien treden bij Het Concert Des Levens in de HMH.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 01:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, wat hebben die 2, gezien de zoen op de mond?
quote:Op maandag 3 mei 2010 22:41 schreef Wickedangel het volgende:
Eindelijk iemand die gewoon volschiet van een gouden plaat.
Helemaal mee eens en ze is ook nog eens goed in gezichten onthouden.quote:Op maandag 3 mei 2010 23:46 schreef lachejonge het volgende:
Wat een prachtige vrouw is Ellen ten Damme toch.
Verdrik was redelijk goed, totdat hij over een bankenbelasting begonquote:
Welke zaal ?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 03:26 schreef Paginabeheerder het volgende:
Ze trad vorig jaar op bij het poppodium waar ik vrijwilligerswerk doe.
Het achterhuis zou op 5 mei relevanter zijn.quote:
Is het ook. Maar ik ga toch kijken.quote:
Ik ook. Ik denk dat met dit soort programma's de topics altijd snel volkomen. Ik voorspel dat we deze vandaag nog volkrijgen.quote:
Nee man, vorige bingo was super toll!!!quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:26 schreef Knallert het volgende:
Dit kan wel eens een slechte aflevering worden!
Oke dan, ben benieuwdquote:Op woensdag 5 mei 2010 19:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee man, vorige bingo was super toll!!!
The horror.quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:33 schreef Michie_ het volgende:
Ik zag in mijn gids trouwens dat over twee weken alweer de laatste aflevering van dit seizoen is.
Daarna volgt er een week met alleen maar hoogtepunten en daarna begint er een speciaale verkiezings editie van DWDD met iedere dag Felix als tafelheer en Jan Mulder, Prem en Jort kelder als vaste gasten.
Ja, dus.quote:
Ik vind hem nog steeds echt niks en ontzettend irritant.quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:44 schreef Felagund het volgende:
Begin Nico steeds meer te waarderen. Ik vind dat hij nu betere gedichten maakt dan in het begin.
Ja echt een gemis dat we vanavond 2 acts minder hebben.quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:45 schreef BoerBert het volgende:
Ik vind dat ze Nico wel een keertje op de donderdag hadden kunnen doen. Had weer 1 of 2 acts kunnen schelen.
Hij zit in een bandje hoorquote:
Hebben toch 50 euro gedoktquote:Op woensdag 5 mei 2010 19:46 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja echt een gemis dat we vanavond 2 acts minder hebben..
Sam is doof, blind en heeft beademing nodig. Door het tikken op de wang 'hoort' hij wat er gebeurt - gebarentaal dus, maar dan ietsje anders.quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:45 schreef Vlindur het volgende:
Kan iemand me die Sam uitleggen? Ik ben een brave kijker, maar de vorige keer was hij er ineens en ik weet niet wat hij heeft en wat dat getik op zn wang betekend..![]()
En de vorige bingo heb ik ook gemist, het is leuk tot nu toe! (Schakel net in)
Wat een leven..Fijn als dit werkt voor hemquote:Op woensdag 5 mei 2010 19:47 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Sam is doof, blind en heeft beademing nodig. Door het tikken op de wang 'hoort' hij wat er gebeurt.
Of, Flikker nou eens op met die idioten!quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:53 schreef tong80 het volgende:
Zou leuk zijn als Sam plots 'BINGO !' roept.
of KUTMUZIEK bij slagerij van kampenquote:Op woensdag 5 mei 2010 19:53 schreef tong80 het volgende:
Zou leuk zijn als Sam plots 'BINGO !' roept.
Of 'GEEF MIJ HANNEKE GROENTEMAN OF MARCO BAKKER MAAR'quote:
Die kon niet, die is nu aan het bijkomen van al haar 4-mei-schnabbels.quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:55 schreef tong80 het volgende:
HANNEKE GROENTEMAN
Dat valt toch wel mee.quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:58 schreef Bellatrix het volgende:
Wat een aansteller.
Ik vond het goedquote:
Klopt net gegoogled op een country dance-site om me aan te melden.quote:
Was vrij ludiek, toch?quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:12 schreef lachejonge het volgende:
Schaamteloze reclame.
Dat is alles toch? Dat is de hele bedoeling van het programma.quote:
Alles goed en wel, maar zeg dan niet 'voor jou Sam' erachteraanquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is alles toch? Dat is de hele bedoeling van het programma.
Dat was inderdaad een beetje raar.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:14 schreef lachejonge het volgende:
[..]
Alles goed en wel, maar zeg dan niet 'voor jou Sam' erachteraan.
Nee, dat is waar.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:14 schreef lachejonge het volgende:
[..]
Alles goed en wel, maar zeg dan niet 'voor jou Sam' erachteraan.
www.jostiband.nlquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:16 schreef Stefkuh het volgende:
Wat zei die Holland indiaan nou voor naam / website?
Kift.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:17 schreef Modus het volgende:
Ah de beste ik-kan-heel-goed-op-play-drukken man van de wereld..
Dubstep more like...quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:18 schreef Cassius het volgende:
Hadden ze wat bassen betreft beter een schranz-dj uit kunnen nodigen
Vond / vind het een superleuke aflevering.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:18 schreef Vlindur het volgende:
Wat slecht dit zeg. Ik heb liever de normale aflevering dat deze onzin
Hij kan er bij ook nog in z'n handen klappen.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:17 schreef Modus het volgende:
Ik ben dus blijkbaar net zo goed als Uri Geller.quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:22 schreef lachejonge het volgende:
[..]
Ik ook. Ik denk dat met dit soort programma's de topics altijd snel volkomen. Ik voorspel dat we deze vandaag nog volkrijgen.
Daar wordt hij geil van...quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:09 schreef Dingess het volgende:
Sorry, heb het begin gemist. Waarom tikt dat mens op de wang van die jongeman in rolstoel?
Zoek anders gewoon op google. Sam dwdd.quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:09 schreef Dingess het volgende:
Sorry, heb het begin gemist. Waarom tikt dat mens op de wang van die jongeman in rolstoel?
Nee Matthijs liet die Indians voor omdat er al genoeg WKshit was geweest.quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:28 schreef MilaNL het volgende:
Heh die mensen die hun plaats moesten afstaan aan de indiase danseressen waren nog helemaal niet geweest. Matthijs dacht van welDie zullen flink hebben gebaald zeg.
Maar ze mochten aan het eind alsnog.
JA uuuh dan had de redactie van DWDD maar beter moeten selecteren ofzo dat er minder WK liedjes waren wat kunnnen die mannen er aan doen jonge!quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee Matthijs liet die Indians voor omdat er al genoeg WKshit was geweest.
Volgens Mathijs hadden ze 2 lootjes gekocht en werden ze 2 keer getrokken.quote:Op donderdag 6 mei 2010 00:28 schreef MilaNL het volgende:
Heh die mensen die hun plaats moesten afstaan aan de indiase danseressen waren nog helemaal niet geweest. Matthijs dacht van welDie zullen flink hebben gebaald zeg.
Maar ze mochten aan het eind alsnog.
Ik vond LuckyTv ook vreemd al dat geschreeuw..zal goed kunnen dat het om Sam ging.quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:38 schreef Stefan het volgende:
Was de schreeuw van LuckyTv nu bedoeld voor Sam zodat hij het zou voelen of een reactie op de dodenherdenking?
Felixquote:
quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:17 schreef Modus het volgende:
Top.quote:Op donderdag 6 mei 2010 15:48 schreef Haaibaaike het volgende:
Gasten in de uitzending van donderdag 6 mei zijn: Jack de Vries, Felix Rottenberg, Maurice de Hond, Harry Mulisch, Mart Smeets en Hans Klok. Muziek is er van Marike Jager en Jort Kelder is tafelheer.
Hopelijk komt ze dit jaar met een nieuw album.quote:
Vanavond gewoon lekker met de popcorn en cola voor de BBC.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:00 schreef tim. het volgende:
Ze zouden over de Britse verkiezingen praten. De Hond verneukte het weer met z'n peilingen over vertrouwen in Balkenende/Cohen.
Zo jij bent laat.quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:41 schreef Thomas B. het volgende:
Jezus weer die Rottenberg. Zijn ze door de gasten heen ofzo? Hij is er drie per week onderhand!
Hans doet echt heel wat anders googlen dan een kaarttrucje..Hij is Ilussionist.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:35 schreef marcodej het volgende:
Hans mocht niet eens een kaarttrucje doen...
Echt waar?quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:42 schreef Haaibaaike het volgende:
Hans doet echt heel wat anders googlen dan een kaarttrucje..Hij is Ilussionist.
Joh.quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Mag ik van dit moment een foto maken?quote:Op donderdag 6 mei 2010 22:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
let me rephrase that..quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:47 schreef Toad het volgende:
Jack de Vries vond ik niet echt sterk over Cohen. Ik snap ook niet waarom het CDA de hele tijd zo gefixeerd is op de PvdA. Daar zijn geen kiezers te halen voor het CDA. Net of hij allemaal tegenstellingen wil opwerpen die er inhoudelijk ook niet zijn. Hij komt allemaal met kul aan dat interessant is voor de POL-ers of VKZ-ers hier, de campagnestrategen en de journalisten die hierin meegaan.
quote:De gasten in de uitzending van vrijdag 7 mei zijn onder anderen: Peter R. de Vries, de complete Rabobankwielerploeg en Yolanthe Cabau van Kasbergen. Muziek is er van A Silent Express en tafelheer is Marc-Marie Huijbregts.
Ze zei op het filmpje dat ze dacht dat ie 18 was maar achteraf een zoon van 20 bleek te hebben.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:48 schreef T3rr0r het volgende:
Haha, lekker makkelijk ja. Een Youtube filmpje plaatsen waarin je zegt dat de bron van Peter R. haar zwart wil maken..
Je had hem moeten quoten.quote:
Wat is daar vreemd aan? Wat moeten ze anders doen? Om 19.30 naar bed?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:39 schreef marcodej het volgende:
Vreemd dat de Rabo's een dag voor de Girostart nog in een talkshow opduiken...
Wesley Sneijder zit vast in d'r voorhoofdholtequote:Op vrijdag 7 mei 2010 19:52 schreef kawotski het volgende:
Respect voor Yolanthe met voorhoofdholteontsteking
Triest toch ?quote:
Ze wordt betaald om dr bek te houden en alleen er te staanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |