Teh fuck?!quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:44 schreef fraubitch het volgende:
Ik word overigens in een van haar films genoemd
Dit dusquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:46 schreef vosss het volgende:
Bij een dergelijk verhaal horen dus links naar het betreffende topic he.
Anders gaat dit nooit een succes worden!
quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:46 schreef vosss het volgende:
+1quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:46 schreef vosss het volgende:
Dit dus. Je moet ook alles voorkauwen he?quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:46 schreef vosss het volgende:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:46 schreef vosss het volgende:
TerugVindPics, links, etc.quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:46 schreef vosss het volgende:
Inderdaad ja. Dat is zo jammerquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:53 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dit dus. Je moet ook alles voorkauwen he?
tvp.quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:46 schreef vosss het volgende:
Wat een gemiste kans dit weer zeg.quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:56 schreef Armageddon het volgende:
Er is dus helemaal geen link naar KPD. TS is ineens heel stil.
HOAX!
En voor het zelfde geld wordt hij helemaal niet genoemd, maar wordt iemand anders genoemd en doet hij het voor alsof hij genoemd wordtquote:Op dinsdag 13 april 2010 12:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat een gemiste kans dit weer zeg.
Zo jammer.
Zonde van de tijd en energie die je erin steekt
Dit is echt grofquote:Op dinsdag 13 april 2010 12:01 schreef Plums het volgende:
Een paar-deuren-verderop-buurjongen die vermist werd ofzo en werd teruggevonden in z'n auto in een sloot bij een politiebureau, dood. En die huisgenoot hierboven die vervolgens aan die pa ging vragen of hij niet de kast mocht hebben van die knul (die pa was bezig met die kamer leegruimen).
quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:49 schreef numero_uno het volgende:
We moesten een keer heel vroeg werken en een vriend van mij moest na een avond zuipen hard schijten maar niks was open geen cafe meer oid. Toen zag hij een lief meisje zitten te studeren achter een raam. Hij klopte op het raam en vroeg aan het meisje of hij even gebruik mocht maken van het toilet, er vanuit gaande dat deze zich ergens op de gang bevond. Helaas voor het meisje bleek de wc op de kamer van het meisje zelf te zijn en na een verdienstelijke schijtsessie heeft hij haar bedankt en is weggelopen, haar achterlatende met de stank
whaha geweldigquote:Op dinsdag 13 april 2010 12:49 schreef numero_uno het volgende:
We moesten een keer heel vroeg werken en een vriend van mij moest na een avond zuipen hard schijten maar niks was open geen cafe meer oid. Toen zag hij een lief meisje zitten te studeren achter een raam. Hij klopte op het raam en vroeg aan het meisje of hij even gebruik mocht maken van het toilet, er vanuit gaande dat deze zich ergens op de gang bevond. Helaas voor het meisje bleek de wc op de kamer van het meisje zelf te zijn en na een verdienstelijke schijtsessie heeft hij haar bedankt en is weggelopen, haar achterlatende met de stank
viesquote:Op dinsdag 13 april 2010 12:49 schreef numero_uno het volgende:
En toen, nog geneukt?quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:39 schreef Sport_Life het volgende:
Ik woonde in een studentenhuis waar op een gegeven moment een nieuwe meid kwam wonen (ook net 18 jaar). Ben rustig op mijn kamer aan het leren, komt ze mijn kamer binnen met de mededeling dat haar plafondlamp stuk was en ze wist niet hoe ze dat kon repareren (lees: nieuw lampje indraaien).
Heb haar maar geholpen
Niet snappen dat ze gewoon keihard geneukt wilt wordenquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:39 schreef Sport_Life het volgende:
Ik woonde in een studentenhuis waar op een gegeven moment een nieuwe meid kwam wonen (ook net 18 jaar). Ben rustig op mijn kamer aan het leren, komt ze mijn kamer binnen met de mededeling dat haar plafondlamp stuk was en ze wist niet hoe ze dat kon repareren (lees: nieuw lampje indraaien).
Heb haar maar geholpen
Dood?quote:Op woensdag 14 april 2010 01:57 schreef borbit het volgende:
meisje in de kamer naast me, altijd al een beetje gothic zeg maar.
Na een paar maanden werd ze opeens erg "vreemd"
Polsen door gesneden.
Nadat ze bijna een week niet meer der kamer uit was geweest toch maar de deur open getrapt.
Was niet leuk
Vertel danquote:Op woensdag 14 april 2010 01:38 schreef aaipod het volgende:
Ik heb mijn huisgenote geneukt. Dat was bizar.
O en 1 keer stond ik 's nachts in de keuken een sigaret te roken met het raam open en toen kwam er 1 of ander lam wijf langs die vroeg of ze binnen mocht komen. Ik zag de humor er wel van 1 en heb dr een kopje Senseo aangeboden en we hebben een half uurtje gepraat en toen is ze weer weggegaan
Wtfquote:Op woensdag 14 april 2010 01:57 schreef borbit het volgende:
meisje in de kamer naast me, altijd al een beetje gothic zeg maar.
Na een paar maanden werd ze opeens erg "vreemd"
Polsen door gesneden.
Nadat ze bijna een week niet meer der kamer uit was geweest toch maar de deur open getrapt.
Was niet leuk
Neee, BIJNA een weekquote:
Nee ik denk dat ze een beetje moe was, een week lang.quote:
Waar woon jij manquote:Op woensdag 14 april 2010 11:22 schreef SoeperKoe het volgende:
Ik werd een keer midden in de nacht wakker van een hoop gestommel, dus mijn vriend en ik gingen toch maar even kijken, bleek de hele gang vol te staan met politie en rondrennend ambulancepersoneel. Mijn huisgenoot (geen student maar gescheiden vent van 30) werd op een brancard geladen en toen hij weg was werden wij ondervraagd door de politie met allerlei vreemde vragen. Bleek later dat mijn huisgenoot er een bijbaantje als inbreker op na hield om zijn drugsverslaving te bekostigen (nooit wat van gemerkt !!) en tijdens een van zijn nachtelijke avonturen was betrapt door een bewoner en neergestoken met een broodmes
Toen is hij nog naar huis gestrompeld (was een straat verderop gebeurd) maar heeft na een tijdje toch maar zelf de ambulance gebeld. Die bewoner van dat huis had toen al de politie gebeld dus die kwamen ook meteen mee. Officier van justitie erbij en ze hebben zijn hele kamer overhoop gehaald en vanalles meegenomen. Een week later stond die huisgenoot weer op de stoep, hij mocht thuis herstellen in afwachting van de rechtzaak, advies van de politie voor ons: hou goed je kamerdeuren op slot
Achteraf gezien waren er meteen 10 inbraken in de buurt opgelost en die huisgenoot moest verplicht gaan afkicken. Daarna is ie gelukkig ergens anders heen gegaan.
Dat was het wel het meest bizarre.
Maar een paar maanden geleden kwam ik thuis, weer allemaal politie en een ambulance op de stoep en mijn huis en dat van de buren afgezet met afzetlint, bleek dat de buurvrouw in een ruzie de buurman in zijn rug had gestoken met een aardappelschilmesje oid, WTF!! Stond ik weer met diezelfde officier van justitie te praten.. die moet ook wel gedacht hebben...![]()
Terwijl het verder toch een heel rustige buurt is hier!
Ik gok van wel.quote:
De situatie was gewoon bizar. De sex nietquote:
Hosselbossel!quote:Op woensdag 14 april 2010 16:25 schreef aaipod het volgende:
[..]
De situatie was gewoon bizar. De sex nietWe waren op stap geweest en belandden smoordronken samen op haar kamer. Het bizarre eraan was dat ze erna nog anderhalf jaar hier in huis heeft gewoond en vooral de eerste weken waren wel vrij onwennig
Ten eerste: geen interesse van mijn kant (ze was 18 maar zag eruit als 16quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:50 schreef ReWout het volgende:
[..]![]()
wat een held_!
[..]
Niet snappen dat ze gewoon keihard geneukt wilt wordendat lampje had ze van te voren losgedraait.
tvp voor de fotoquote:Op woensdag 14 april 2010 17:44 schreef larry_flynt het volgende:
In mijn vorig studentenhuis woonden een meisje dat als kassameisje werkte bij de AH. Ze was fucking dik en verplaatste zich altijd op een brommertje.
Nou ja dat is allemaal niet zo erg. Ze had echter ook 2 hondjes en 2 katten en dat op een kamer van 16 vierkante meter. Je kan begrijpen wat voor stank er uit die kamer kwam. Ze maakten ook nooit schoon en die kamer was echt absurd smerig. Ze deed nooit de vaat en deed al haar vaat in een emmer. Op een gegeven moment waren alle borden weg die van mijn andere huisgenoot waren. Zij was niet thuis en gingen op haar kamer kijken. Daar stond gewoon een emmer met vieze vaat waar de schimmels opgroeiden...
Als mijn externe hd het weer doet zal ik de foto plaatsen van de kamer...
Tvp voor de foto en link van t vermelde topic in OPquote:Op woensdag 14 april 2010 17:44 schreef larry_flynt het volgende:
In mijn vorig studentenhuis woonden een meisje dat als kassameisje werkte bij de AH. Ze was fucking dik en verplaatste zich altijd op een brommertje.
Nou ja dat is allemaal niet zo erg. Ze had echter ook 2 hondjes en 2 katten en dat op een kamer van 16 vierkante meter. Je kan begrijpen wat voor stank er uit die kamer kwam. Ze maakten ook nooit schoon en die kamer was echt absurd smerig. Ze deed nooit de vaat en deed al haar vaat in een emmer. Op een gegeven moment waren alle borden weg die van mijn andere huisgenoot waren. Zij was niet thuis en gingen op haar kamer kijken. Daar stond gewoon een emmer met vieze vaat waar de schimmels opgroeiden...
Iew.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:44 schreef larry_flynt het volgende:
En dan zijn er veel huisbazen die enkel studentes in hun huizen willen omdat die 'netter' zijn. Ik begrijp niet waar die misvatting vandaan komt. De meest ranzige kamers (op één na) waren altijd van studentes. Geef overigens wel toe dat de doorsnee student misschien ietwat rommeliger (niet zozeer smeriger) is dan de doorsnee studente.quote:Op woensdag 14 april 2010 17:44 schreef larry_flynt het volgende:
quote:Op donderdag 15 april 2010 11:08 schreef -En4Cer- het volgende:
Gisteravond..
Ik woon boven een winkelpand en hoorde laat in de nacht veel gerommel en gevloek. Ook bonste iemand een paar keer goed tegen de ramen van de winkel. Ik kijk uit het raam en zie een man, gigantisch dronken, ruzie maken. Het vreemde was dat hij helemaal alleen was. Wat bleek nou, hij had zijn fiets tegen de etalage aangezet en nu dacht hij dat een etalagepop zijn fiets wilde jatten![]()
En hij ging maar door: "Blijf godverdomme van mijn fiets af! Moet je hierkomen mafkees! Kun je daar wel zo stoer blijven staan!" etc. etc.
Hoezo dronken
Als het op een gevecht met de etalage pop was uitgekomen, had hij dat waarschijnlijk nog verloren ookquote:Op donderdag 15 april 2010 11:08 schreef -En4Cer- het volgende:
Gisteravond..
Ik woon boven een winkelpand en hoorde laat in de nacht veel gerommel en gevloek. Ook bonste iemand een paar keer goed tegen de ramen van de winkel. Ik kijk uit het raam en zie een man, gigantisch dronken, ruzie maken. Het vreemde was dat hij helemaal alleen was. Wat bleek nou, hij had zijn fiets tegen de etalage aangezet en nu dacht hij dat een etalagepop zijn fiets wilde jatten![]()
En hij ging maar door: "Blijf godverdomme van mijn fiets af! Moet je hierkomen mafkees! Kun je daar wel zo stoer blijven staan!" etc. etc.
Hoezo dronken
Ja dat snap ik ook niet, de smerigste huisgenoten die ik heb zijn vrouwen ...quote:Op donderdag 15 april 2010 10:46 schreef netflanders het volgende:
[..]
En dan zijn er veel huisbazen die enkel studentes in hun huizen willen omdat die 'netter' zijn. Ik begrijp niet waar die misvatting vandaan komt. De meest ranzige kamers (op één na) waren altijd van studentes. Geef overigens wel toe dat de doorsnee student misschien ietwat rommeliger (niet zozeer smeriger) is dan de doorsnee studente.
lol voor de actie van je vriendquote:Op donderdag 15 april 2010 14:38 schreef Northside het volgende:
Ik had een huisgenoot die nogal hard muziek draaide voordat hij uitging. De rest van het huis was daar niet zo blij mee. Paar keer over gehad met z'n allen, en hij "zou het rustiger aan doen", maar dat gebeurde natuurlijk nooit.
Toen was het vakantie, bijna niemand meer in dat huis, allemaal naar de ouders enzo. De lawaaimaker moest nog hertentamens maken de volgende dag. De jongen op de kamer naast mij, onder de lawaaimaker, heeft toen zijn boxen bovenop zijn klerenkast gelegd, tegen het plafond aan, wat hardcore cd'tjes in de cd-wisselaar gestopt, dat ding knoerhard aangezet, de deur van z'n kamer op slot gedaan en is vervolgens met mij in de stad gaan zuipen.
Een paar uur later komen we terug, is de deur van z'n kamer intrapt en liggen de boxen kapot op de grond. Toen is het nogal geescaleerd, flinke vechtpartij in het trappenhuis met attributen en alles...
OMG. Wat een faalactie van de herrieschopper. Is er aangifte gedaan?quote:Op donderdag 15 april 2010 14:38 schreef Northside het volgende:
Ik had een huisgenoot die nogal hard muziek draaide voordat hij uitging. De rest van het huis was daar niet zo blij mee. Paar keer over gehad met z'n allen, en hij "zou het rustiger aan doen", maar dat gebeurde natuurlijk nooit.
Toen was het vakantie, bijna niemand meer in dat huis, allemaal naar de ouders enzo. De lawaaimaker moest nog hertentamens maken de volgende dag. De jongen op de kamer naast mij, onder de lawaaimaker, heeft toen zijn boxen bovenop zijn klerenkast gelegd, tegen het plafond aan, wat hardcore cd'tjes in de cd-wisselaar gestopt, dat ding knoerhard aangezet, de deur van z'n kamer op slot gedaan en is vervolgens met mij in de stad gaan zuipen.
Een paar uur later komen we terug, is de deur van z'n kamer intrapt en liggen de boxen kapot op de grond. Toen is het nogal geescaleerd, flinke vechtpartij in het trappenhuis met attributen en alles...
Dan vraag je er ook wel een beetje omquote:Op donderdag 15 april 2010 14:38 schreef Northside het volgende:
Met de huisbaas om de tafel, een nieuw slot op de kamerdeur, een stel nieuwe boxen voor mijn buurman en veel beloftes van beterschap van alle partijen. Maar echt gezellig is het nooit meer geworden tussen die 2.quote:Op donderdag 15 april 2010 14:53 schreef Ewelina het volgende:
OMG. Wat een faalactie van de herrieschopper. Is er aangifte gedaan?
Hoe is het afgelopen?
Waarom verbaasd me dat niksquote:Op donderdag 15 april 2010 14:38 schreef Northside het volgende:
Op zich wel logisch.quote:Op donderdag 15 april 2010 15:19 schreef Northside het volgende:
[..]
Met de huisbaas om de tafel, een nieuw slot op de kamerdeur, een stel nieuwe boxen voor mijn buurman en veel beloftes van beterschap van alle partijen. Maar echt gezellig is het nooit meer geworden tussen die 2.
Ik heb geen toegangquote:Op donderdag 15 april 2010 15:39 schreef Deeltjesversneller het volgende:
-edit
hou eens op met zeuren en zoek het zelf maar op luie donders!!
In mijn 2e studentenhuis zaten alleen maar mannen. Daar WIST je gewoon dat je nooit zomaar een kamerdeur kon openzwaaien.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:20 schreef MOD het volgende:
Woonde er net, moest weten waar het stadhuis was om me in te schrijven. Dus ik ren de trap op naar mn huisgenoot. Klop op de deur en zwaai hem meteen open. Zie ik hem als een haas zijn broek dicht knopen achter de computer![]()
quote:Op donderdag 15 april 2010 18:36 schreef fusionfake het volgende:
Iemand onder m'n raam doodgeschoten
http://www.hv-amsterdam.nl/index.php?Archive=918
Wat een domme lul dat hij, nadat het een paar keer nét goed ging, daar toch blijft zittenquote:Op vrijdag 16 april 2010 00:06 schreef TornadoDK het volgende:
Grappig topic![]()
Vreemdste/grappigste wat ik heb meegemaakt. Het was vorig jaar vlak voor de zomervakantie en waren een keer met zijn alle (5 personen) op een vrijdag tegelijk thuis. We waren wat aan het koken en wat aan het praten, daarna een paar biertjes erbij, wat muziek erbij en het werd steeds gezelliger. Het was nog al warm dus toen hebben we deur opengezet, vervolgens kwamen er ook een aantal buren langs (meesten ook studeten maar ook wat 40+ en zelfs een vrouwtje van 68) en die dronken gezellig een biertje mee.
Vervolgens werd het zo druk dat het feest ook half buiten aan de gang was en een van mijn huisgenoten zat de hele tijd op de railing van het balkon (1ste etage) te hangen. Deze gast werd langzaam echt dronken en je zag al aankomen dat het niet goed ging. Hij heeft een paar keer geluk gehad dat hij nog net naar voren kon leunen en hij er niet vanaf viel. Maar op een gegeven moment ging het fout en viel hij zo achterover van het balkon af, ik schat dat het zo'n 3 a 4 meter was.
Hij heeft geluk gehad dat er een hele berg struiken staan dus kwamen hij er vanaf met wat schrammen, blauwe plekken en een paar dagen last van zijn knie
Peter wie?quote:Op vrijdag 16 april 2010 14:35 schreef nattermann het volgende:
-Onderbuurman met een piratenradiozender met allemaal tokkiemuziek (Frans Duijts, Peter Beense e.d.)
Ik snap hem niet denk ik.quote:Op zondag 18 april 2010 20:22 schreef 3rdRock het volgende:
Later kregen we 2 finse uitwisselingsstudenten. Die hadden een keer damesbezoek en ze wisten niet dat ik tussen de gordijnen van mijn schuifpui precies in hun slaapkamer kon kijken als die deur openstond....
nuja, echt bizar was het niet, maar de 't finse damesbezoek was bijzonder appetijtelijkquote:
Serieusquote:Op zondag 18 april 2010 20:39 schreef larry_flynt het volgende:
De beloofde foto!!!!
Hier woonde dus mijn huisgenote met 2 katten en 2 hondjes in....
[ afbeelding ]
Arme beesten. Dit is de gehele kamer neem ik aan?quote:Op zondag 18 april 2010 20:39 schreef larry_flynt het volgende:
De beloofde foto!!!!
[ afbeelding ]
Ja om het hoekje had je nog een kleine uitsparing van 4m.quote:Op zondag 18 april 2010 21:14 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Arme beesten. Dit is de gehele kamer neem ik aan?
Ik zou de dierenbescherming bellen...quote:Op zondag 18 april 2010 21:27 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Ja om het hoekje had je nog een kleine uitsparing van 4m.
Reminder voor de TSquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:46 schreef vosss het volgende:
Ze doet zeker iets met kunst en cultuur?quote:Op zondag 18 april 2010 20:39 schreef larry_flynt het volgende:
De beloofde foto!!!!
[ afbeelding ]
Ik vind eerder dat jij raar bent, beetje je huisgenoten bespieden terwijl ze seks hebben.quote:Op zondag 18 april 2010 21:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nuja, echt bizar was het niet, maar de 't finse damesbezoek was bijzonder appetijtelijk
en ik vind dat jij dat nogal snel concludeert. Ik zeg nergens dat ze sex hadden.quote:Op maandag 19 april 2010 00:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vind eerder dat jij raar bent, beetje je huisgenoten bespieden terwijl ze seks hebben.
Dat maakt toch niet uit? Het feit dat jij stiekem door een kiertje naar de lekkere vriendin van een huisgenoot staat te loeren is sowieso een "tikkeltje" dubieus nietwaar?quote:Op maandag 19 april 2010 06:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en ik vind dat jij dat nogal snel concludeert. Ik zeg nergens dat ze sex hadden.
Cool! ze heeft Kolonisten van Catan!quote:Op zondag 18 april 2010 20:39 schreef larry_flynt het volgende:
De beloofde foto!!!!
[ afbeelding ]
In die portiekflat hebben 2 vrienden van mij een paar jaar gewoond, iig lijkt er op. Bijlmer?quote:Op donderdag 15 april 2010 18:36 schreef fusionfake het volgende:
Iemand onder m'n raam doodgeschoten
http://www.hv-amsterdam.nl/index.php?Archive=918
quote:Op maandag 19 april 2010 09:47 schreef JH87 het volgende:
- Tijdens wat geduw en getrek een huisgenoot die ineens frontaal door een muur gaat die van gipsplaat bleek te zijn.
- Dagelijks in huis voetballen waarbij per dag zo'n 1 à 2 TL-lichten sneuvelden. Op een gegeven moment was er geen enkel functionerend licht meer waardoor we het hele huis met waxinelichtjes hebben volgezet. Uiteindelijk toch op een andere verdieping maar wat TL-lichten weggejat.
- Een huisgenoot die al wel vaker was opgepakt wegens vechtpartijen die ineens om 3 uur 's nachts midden in je kamer staat, stijf van 't één of het ander en me met de dood bedreigd omdat ik 'met turtles speel'. Echt, huh, turtles?![]()
- Ik woon nu al weer een jaar ergens anders en verkeerde in de veronderstelling dat er een stelletje naast me woonde. Had ze nog nooit gezien, maar ze leken gewoon wat zonderling en één à twee keer in de week hadden ze ruzie, schold hij haar uit en hoor je haar heel hard huilen en schreeuwen.
Kom ik er verdomme een maand geleden achter dat het gewoon één kerel is die gewoon zwaar schizofreen is.
En dit is nog maar de helft van de verhalen geloof ik.
das osdorp / de aker.quote:Op maandag 19 april 2010 09:37 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
In die portiekflat hebben 2 vrienden van mij een paar jaar gewoond, iig lijkt er op. Bijlmer?
Die link was al lang gepost, maar TS is mod en vindt dat ze dat ook kan gebruiken om haar eigen topics bij te sturen als ze even niet lopen zoals ze zelf had bedacht.quote:Op maandag 19 april 2010 08:57 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit? Het feit dat jij stiekem door een kiertje naar de lekkere vriendin van een huisgenoot staat te loeren is sowieso een "tikkeltje" dubieus nietwaar?
En waar blijft nou die link van de TS? Dat paniekerige gedit van iedereen die er om vraagt getuigt nou ook niet bepaald van inzicht. Zet gewoon die link neer en het gezeik is voorbij.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:01 schreef Plums het volgende:
Huisgenoot die vol op de pillen en sos (en wie weet wat nog meer trouwens) 't hele huis schoon ging maken midden in de nacht. Misschien niet zo vreemd voor sommigen, voor mij in ieder geval wel.
Een paar-deuren-verderop-buurjongen die vermist werd ofzo en werd teruggevonden in z'n auto in een sloot bij een politiebureau, dood. En die huisgenoot hierboven die vervolgens aan die pa ging vragen of hij niet de kast mocht hebben van die knul (die pa was bezig met die kamer leegruimen).
Constant op en af rijden van dealers en kopers in m'n straat (bij 't huis van bovenstaande buurjongen). Ook niet zo vreemd opzich, maar voor mij in 't begin wel.
Leuke buurt was dat ja.
Krijgen we nu de link naar KPD na dit verhaaltje?
Staat die link er nog niet? Hahaha! Epic fail!quote:Op maandag 19 april 2010 08:57 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit? Het feit dat jij stiekem door een kiertje naar de lekkere vriendin van een huisgenoot staat te loeren is sowieso een "tikkeltje" dubieus nietwaar?
En waar blijft nou die link van de TS? Dat paniekerige gedit van iedereen die er om vraagt getuigt nou ook niet bepaald van inzicht. Zet gewoon die link neer en het gezeik is voorbij.
dude..quote:Op maandag 19 april 2010 15:22 schreef murphyjenkins het volgende:
Paar maanden geleden toen ik net 2 weken in mijn studentenflat in ierland kwam wonen kreeg ik 2 nieuwe vrouwlijke huisgenoten uit noorwegen. Ik woonde daar voorheen met aleen een meisje uit nederland ( klasgenootje )
Klasgenoot ging naar vriendlief in Dublin en ik bleef aleen met hun achter. Hun vroegen aan mij of ik die vrijdag middag met hun kwam drinken. Ik dus met hun naar de supermarkt om een paar flessen drank in te slaan. Beginnen ze rond een uurtje of 4 al keihard met zuipen. Ik drink rustig een biertje en ga later met hun mee de bar in.
Meisje 1 die was zo dronken dat ze nergens meer binnenkwam en beloofde terug te gaan naar het appartment. Ik bleef met meisje 2 achter en we hebben nog wat gedronken. Komt een minuut of 10 later die bouncer eraan zegt die tegen mij van 'hey your friend is crying herself outside.' Wij dus van hey wat is er ?
Zij helemaal dronken en huilend: I am pregnant. wij dus naar huis gegaan met haar, maar bijna thuis begon ze de heletijd te praten met een agent. Oom agent die vond dit dus niet zo leuk en vroeg haar om ID, die had ze niet en toen mocht ze kiezen: opgepakt worden voor openbaar dronkenschap of direct naar huis. We hebben haar nog net kunnen meekrijgen voordat ze gearresteerd zou worden.
later in de flat ging het brandalarm af. De dronken noorse pleurde van de trap en brak haar been (kwam ze pas 1 dag later achter) wij dus weer terug naar de flat met 1 mexicaanse gast en een franse gast. Die gasten die begonnen coke te snuiven en hebben samen de dronken noorse chick gepaald in haar kamer.
Ik heb die nacht met de iets mindere dronken chick geslapen en heb daarna nog 2 maanden een relatie met haar gehad.
De dronken chick met haar gebroken been is overigens 3 dagen later naar Noorwegen terug gevlogen.
Is hier geen apart topic van? Dat ze veel foto's in haar telefoon had staan van een noorse jongen en dat ze zei dat dat "gewoon" een vriend was en dat wij allemaal riepen dat dat haar vriendje thuis was en dat een relatie tussen jullie 2 hopeloos was?quote:Op maandag 19 april 2010 15:22 schreef murphyjenkins het volgende:
Ik heb die nacht met de iets mindere dronken chick geslapen en heb daarna nog 2 maanden een relatie met haar gehad.
Ha, in meidenhuizen vinden juist de meeste bizarre dingen plaats!quote:Op maandag 19 april 2010 15:16 schreef Oneself het volgende:
Overigens hier nog niets raars. Of je moet een stukje nepwimpers vastgeplakt op de vensterbank gek vinden.Maar het is een meidenhuis, dus a la.
WTFquote:Op maandag 19 april 2010 15:22 schreef murphyjenkins het volgende:
Paar maanden geleden toen ik net 2 weken in mijn studentenflat in ierland kwam wonen kreeg ik 2 nieuwe vrouwlijke huisgenoten uit noorwegen. Ik woonde daar voorheen met aleen een meisje uit nederland ( klasgenootje )
Klasgenoot ging naar vriendlief in Dublin en ik bleef aleen met hun achter. Hun vroegen aan mij of ik die vrijdag middag met hun kwam drinken. Ik dus met hun naar de supermarkt om een paar flessen drank in te slaan. Beginnen ze rond een uurtje of 4 al keihard met zuipen. Ik drink rustig een biertje en ga later met hun mee de bar in.
Meisje 1 die was zo dronken dat ze nergens meer binnenkwam en beloofde terug te gaan naar het appartment. Ik bleef met meisje 2 achter en we hebben nog wat gedronken. Komt een minuut of 10 later die bouncer eraan zegt die tegen mij van 'hey your friend is crying herself outside.' Wij dus van hey wat is er ?
Zij helemaal dronken en huilend: I am pregnant. wij dus naar huis gegaan met haar, maar bijna thuis begon ze de heletijd te praten met een agent. Oom agent die vond dit dus niet zo leuk en vroeg haar om ID, die had ze niet en toen mocht ze kiezen: opgepakt worden voor openbaar dronkenschap of direct naar huis. We hebben haar nog net kunnen meekrijgen voordat ze gearresteerd zou worden.
later in de flat ging het brandalarm af. De dronken noorse pleurde van de trap en brak haar been (kwam ze pas 1 dag later achter) wij dus weer terug naar de flat met 1 mexicaanse gast en een franse gast. Die gasten die begonnen coke te snuiven en hebben samen de dronken noorse chick gepaald in haar kamer.
De dronken chick met haar gebroken been is overigens 3 dagen later naar Noorwegen terug gevlogen.
Bom bom bommmm the plot thickens!quote:Op maandag 19 april 2010 17:09 schreef Northside het volgende:
[..]
Is hier geen apart topic van? Dat ze veel foto's in haar telefoon had staan van een noorse jongen en dat ze zei dat dat "gewoon" een vriend was en dat wij allemaal riepen dat dat haar vriendje thuis was en dat een relatie tussen jullie 2 hopeloos was?
Hoe vaak kan er "hun" verkeerd in een stuk tekst staan?quote:Op maandag 19 april 2010 15:22 schreef murphyjenkins het volgende:
Weet je nu je dit zo zegt kan ik me ook iets vaags herinnerenquote:Op maandag 19 april 2010 17:09 schreef Northside het volgende:
[..]
Is hier geen apart topic van? Dat ze veel foto's in haar telefoon had staan van een noorse jongen en dat ze zei dat dat "gewoon" een vriend was en dat wij allemaal riepen dat dat haar vriendje thuis was en dat een relatie tussen jullie 2 hopeloos was?
Haha, oh ja? Noem eens iets leuks?quote:Op maandag 19 april 2010 17:10 schreef Northside het volgende:
[..]
Ha, in meidenhuizen vinden juist de meeste bizarre dingen plaats!
Hahahaha heeeerlijkquote:Op donderdag 15 april 2010 11:08 schreef -En4Cer- het volgende:
Gisteravond..
Hoezo dronken
Same here, en dat klopt wel, iig in dit huis. We houden het allemaal netjes - sowieso bij gezamenlijke ruimtes - helemaal als ik het vergelijk met de bende op kamers van sommige jongens..quote:Op donderdag 15 april 2010 10:46 schreef netflanders het volgende:
[..]
En dan zijn er veel huisbazen die enkel studentes in hun huizen willen omdat die 'netter' zijn. Ik begrijp niet waar die misvatting vandaan komt. De meest ranzige kamers (op één na) waren altijd van studentes. Geef overigens wel toe dat de doorsnee student misschien ietwat rommeliger (niet zozeer smeriger) is dan de doorsnee studente.
eyyyy dat komt me bekend voor.....quote:Op maandag 19 april 2010 17:09 schreef Northside het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 april 2010 19:54 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
eyyyy dat komt me bekend voor.....
dus het is net uitquote:Op maandag 19 april 2010 20:39 schreef Northside het volgende:
Ik wist het!
wat moet ik met mijn vriendin ?
De fokkers hadden weer eens gelijk he.
Hahahaha, maar goed dat je d'r niet bovenop gesprongen bent, was een mooie voor op het politieburo geweest... "maar ze vroeg of ik wilde swingen?!".quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:15 schreef PieterBas het volgende:
Ik zat in het buitenland als exchange students. Het meeste bizarre dat een Pakistaanse (al die Pakistanen en Iraniërs waren compleet van Allah los), op een gegeven moment aan mijn deur stond... "of ik wou swingen, met haar vrienden"
Ik keek haar erg vreemd aan, want "swingen" heeft op een gegeven moment in je leven een andere betekenis dan schommelen, daarbij was het ook 11 uur 's-avonds. Keek ik 10 minuten naar buiten, zag ik op het verlichte pleintje inderdaad een aantal mensen schommelen
quote:Op zondag 18 april 2010 20:39 schreef larry_flynt het volgende:
De beloofde foto!!!!
[ afbeelding ]
De huisbazin in Rotterdam zeker wel ja, wat een gierig mens was dat zeg. Maar die huisbaas uit Zwolle was echt zo opgevoed, heel zuinig. Die man dacht werkelijk dat het normaal was om je te wassen met een pannetje warm water. Heel sneu, die man heeft zich nog voortgeplant ook uiteindelijk. Zijn kind leek op een spruitje, lekker milieubewustquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:36 schreef wikwakka2 het volgende:
Die zogenaamd milieubewuste huisbazen zijn gewoon ordinaire huisjesmelkers die op elke mogelijke manier zo veel mogelijk proberen te verdienen.
Inderdaad jaquote:
Ik wil hem best claimen, geen probleem, maar de 'eer' gaat naar diegene 2 posts boven me.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:14 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Compliment voor het zoeken, ik kon hem zo snel niet vinden gisteren.
En je bent niet 1 keer naar de huur raad gestapt of een andere instantie?quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:34 schreef Lucky_Strike het volgende: ... heel verhaal ...
Ja, achteraf gezien had ik in Zwolle iinderdaad bij iemand aan moeten kloppen. Maar ik was toen 10 jaar jonger, minder mondig en absoluut niet op de hoogte van de geldende wetten en regels. Het was particuliere verhuur dus er was ook geen orgaan dat boven mijn huisbaas stond in de zin van een vereniging ofzo. En ik was blij dat ik überhaupt een kamer had. Ik moest op 6 september beginnen met mijn opleiding en hoorde op 2 september dat ik was ingeloot en moest toen snel nog aan de andere kant van het land een kamer vinden, uitzet kopen, verhuizen, etc. Maar dat is echt een heel lang verhaal en hier ontzettend off topic.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:34 schreef ReWout het volgende:
[..]
En je bent niet 1 keer naar de huur raad gestapt of een andere instantie?
Dus +/- 95 getuigen dat jullie de elektra gesloopt hebben. Is de schade op jullie verhaald?quote:Op woensdag 21 april 2010 12:49 schreef De_Vink het volgende:
Gangfeest in Wageningen +- 100 man (wat een geiten zitten/zaten daar zeg) Iedereen lekker aan het bier, en dan met een paar man afspreken om tegelijk "het licht uit te doen". Dat was/is code taal voor een vol glas bier in een stopcontact te flikkeren (again
). Dus wij met z'n allen allemaal een verschillende kamer in en hard aftellen, 10, 9, 8, 7, 6, 5 (vanaf hier was zo'n beetje iedereen stil en ons raar aan het aankijken) 4, 3, 2, 1..... splash.....zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzztttttttttttttttttt *VONK* * KNETTER*
hele flat zonder elektra![]()
Daarna nog vaak herhaalt in "de bunker" in wageningen
Episch!quote:Op maandag 19 april 2010 20:39 schreef Northside het volgende:
Ik wist het!
wat moet ik met mijn vriendin ?
De fokkers hadden weer eens gelijk he.
jupquote:Op woensdag 21 april 2010 13:38 schreef apeding het volgende:
Volgens mij mis ik zoveel door thuis te blijven wonen
Iedereen was zat en kon er de humor wel van inzien, het was immers de 1e keer dat zoiets gebeurde...quote:Op woensdag 21 april 2010 12:56 schreef Northside het volgende:
[..]
Dus +/- 95 getuigen dat jullie de elektra gesloopt hebben. Is de schade op jullie verhaald?
Yep... altijd naar de klote als je daarheen gingquote:Op woensdag 21 april 2010 13:05 schreef Fogel het volgende:
"de bunker"... krijg al hoofdpijn als ik aan de feesten daar denk.
Op zich niet raar met bier voor een kwartje en als je een dienblad besteld 13 bier krijgen voor een knaak (ja ik ben oud, toen hadden we nog vertrouwde guldensquote:Op woensdag 21 april 2010 13:50 schreef De_Vink het volgende:
[..]
Iedereen was zat en kon er de humor wel van inzien, het was immers de 1e keer dat zoiets gebeurde...
Later in "de Bunker" was de lol er na een aantal keer wel vanaf![]()
[..]
Yep... altijd naar de klote als je daarheen ging
Maar geef toe, je had veel van die rare knakkers in Wageningen zittenquote:Op woensdag 21 april 2010 14:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Op zich niet raar met bier voor een kwartje en als je een dienblad besteld 13 bier krijgen voor een knaak (ja ik ben oud, toen hadden we nog vertrouwde guldens)
Ik kwam daar alleen om te feesten, daar wonen had ik nooit overleefd. Inderdaad erg veel vaag volk daarquote:Op woensdag 21 april 2010 14:13 schreef De_Vink het volgende:
[..]
Maar geef toe, je had veel van die rare knakkers in Wageningen zitten
Dat doet me denken aan de flatfeesten op de campus in Enschede. Bij binnenkomst een pul kopen, voor 5 - 10 gulden. Drank is gratis. Na een avond + nacht halve liters zuipen, ben je de volgende dag ook nog niet helemaal helderquote:Op woensdag 21 april 2010 14:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Op zich niet raar met bier voor een kwartje en als je een dienblad besteld 13 bier krijgen voor een knaak (ja ik ben oud, toen hadden we nog vertrouwde guldens)
quote:
Dat is wel echt een kneuzenkermis, campusflatfeesten..quote:Op woensdag 21 april 2010 20:38 schreef Light het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan de flatfeesten op de campus in Enschede. Bij binnenkomst een pul kopen, voor 5 - 10 gulden. Drank is gratis. Na een avond + nacht halve liters zuipen, ben je de volgende dag ook nog niet helemaal helder
Geniaalquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:21 schreef Skv het volgende:
Uit een ander topic (wel van mezelf):
Ik heb onlangs, toen een huisgenoot van me op vakantie was, met een paar andere huisgenoten zijn hele kamer in zitten tapen. Dan bedoel ik ook echt alles: alle boeken, stuk voor stuk, zijn hele bed, lakens, etc. Hele muren en plafond volgeplakt met opengeknipte vuilniszakken. Hij is er een uur of 8 mee bezig geweest om alles weer uit te pakken en de plak van het ducktape er af te krijgen.
In totaal zat er bijna drie kilometer tape inverwerkt.
Bij mij hebben ze een keer, toen ik op reis was, mijn kamer omgebouwd tot tuin. Een groot stuk leeggehaald, landbouwplastic er in, zand er op, gras inzaaien, fonteintje aanleggen etc.. Kost wat tijd en energie, maar dan heb je wel een topgrap.
De laatste foto is van tijdens weer schoonmaken van zijn kamer. Foto's geven helaas nog niet een kwart weer van de totale kamer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Youtube filmpje staat ook nog wel online.
quote:
Geniaal!!!!quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:21 schreef Skv het volgende:
Uit een ander topic (wel van mezelf):
Ik heb onlangs, toen een huisgenoot van me op vakantie was, met een paar andere huisgenoten zijn hele kamer in zitten tapen. Dan bedoel ik ook echt alles: alle boeken, stuk voor stuk, zijn hele bed, lakens, etc. Hele muren en plafond volgeplakt met opengeknipte vuilniszakken. Hij is er een uur of 8 mee bezig geweest om alles weer uit te pakken en de plak van het ducktape er af te krijgen.
In totaal zat er bijna drie kilometer tape inverwerkt.
Bij mij hebben ze een keer, toen ik op reis was, mijn kamer omgebouwd tot tuin. Een groot stuk leeggehaald, landbouwplastic er in, zand er op, gras inzaaien, fonteintje aanleggen etc.. Kost wat tijd en energie, maar dan heb je wel een topgrap.
De laatste foto is van tijdens weer schoonmaken van zijn kamer. Foto's geven helaas nog niet een kwart weer van de totale kamer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Youtube filmpje staat ook nog wel online.
Zeker 'lekker makkelijk' bij je ouders blijven wonen 'omdat ik het daar prima naar mijn zin heb', 'er elke avond voor me wordt gekookt' en het 'dichtbij school' is?quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:58 schreef Complexiteit het volgende:
Dat klinkt echt achterlijk triest, dat soort acties
Dat is dan wel weer het andere uiterste van in een varkensstal leven met rottend kipfilet aan het plafondquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:57 schreef Skv het volgende:
[..]
Zeker 'lekker makkelijk' bij je ouders blijven wonen 'omdat ik het daar prima naar mijn zin heb', 'er elke avond voor me wordt gekookt' en het 'dichtbij school' is?![]()
Tegen 'op kamers' hoor je mij niks zeggen. Maar tegen de achterlijkste 'grappen' wel. Misschien was het niet duidelijk maar ik doelde met m'n post vooral op dat iemand z'n kamer helemaal vol is getaped, dat is te triest voor woorden.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:57 schreef Skv het volgende:
[..]
Zeker 'lekker makkelijk' bij je ouders blijven wonen 'omdat ik het daar prima naar mijn zin heb', 'er elke avond voor me wordt gekookt' en het 'dichtbij school' is?![]()
Ik vind het hilarisch en zou het zo weer doen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:16 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Tegen 'op kamers' hoor je mij niks zeggen. Maar tegen de achterlijkste 'grappen' wel. Misschien was het niet duidelijk maar ik doelde met m'n post vooral op dat iemand z'n kamer helemaal vol is getaped, dat is te triest voor woorden. En soortgelijke zaken..
Lekker hee. Met zn 13'en een toilet delen en een douche.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:03 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer het andere uiterste van in een varkensstal leven met rottend kipfilet aan het plafond
Ah, was jij dat die dat postte.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:17 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik vind het hilarisch en zou het zo weer doen.
We zitten met vijf kerels in een groot huis met een eigen kroeg en grote tuin, geintjes als dit horen er gewoon bij. Net als doordeweekse borrels, aanschaf van stomme dingen (flipperkasten, limousine) en andere ongein. Ik vind het een prachtig leventje!quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:29 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Ah, was jij dat die dat postte.
Mja, met verstand op 0 zou ik het ook wel hilarisch vinden misschien. En die huisgenoot zal vast ook niks beters te doen hebben, dus als er niet dingen kapot gaan door te tape eraf te trekken, valt het wel mee qua opgelopen schade.
Als je die huisgenoot dan ook nog een beetje kent.. mja, dan kan ie er zelf misschien ook wel om lachen.
Man , dat is gewoon grappigquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:16 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Tegen 'op kamers' hoor je mij niks zeggen. Maar tegen de achterlijkste 'grappen' wel. Misschien was het niet duidelijk maar ik doelde met m'n post vooral op dat iemand z'n kamer helemaal vol is getaped, dat is te triest voor woorden.
idd... wat een triestigheid.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:16 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Tegen 'op kamers' hoor je mij niks zeggen. Maar tegen de achterlijkste 'grappen' wel. Misschien was het niet duidelijk maar ik doelde met m'n post vooral op dat iemand z'n kamer helemaal vol is getaped, dat is te triest voor woorden.
Ik vind de grap hilarisch, maar ik zou minder blij zijn als het schade opleverde.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:23 schreef Skv het volgende:
[..]
We zitten met vijf kerels in een groot huis met een eigen kroeg en grote tuin, geintjes als dit horen er gewoon bij. Net als doordeweekse borrels, aanschaf van stomme dingen (flipperkasten, limousine) en andere ongein. Ik vind het een prachtig leventje!
En dingen als dat het vervelend is om er allemaal op te plakken of er af te halen is mijn inziens ondergeschikt aan het hele idee en het verhaal dat je er aan overhoudt. Natuurlijk is hij ook wel wat geholpen met het opruimen van de zooi. Moet overigens wel opmerken dat niemand hier thuis écht hard aan het studeren is, de meesten nemen een paar jaartjes extra de tijd. Ik ook.
Je kan erop rekenen dat je aan alles wat je aanraakt blijft plakken.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:05 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik vind de grap hilarisch, maar ik zou minder blij zijn als het schade opleverde.
toch geen mercedes limo he?haha volgens mij woon je dan hier om de hoek op stadsveld?quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:23 schreef Skv het volgende:
[..]
We zitten met vijf kerels in een groot huis met een eigen kroeg en grote tuin, geintjes als dit horen er gewoon bij. Net als doordeweekse borrels, aanschaf van stomme dingen (flipperkasten, limousine) en andere ongein. Ik vind het een prachtig leventje!
En dingen als dat het vervelend is om er allemaal op te plakken of er af te halen is mijn inziens ondergeschikt aan het hele idee en het verhaal dat je er aan overhoudt. Natuurlijk is hij ook wel wat geholpen met het opruimen van de zooi. Moet overigens wel opmerken dat niemand hier thuis écht hard aan het studeren is, de meesten nemen een paar jaartjes extra de tijd. Ik ook.
Nou, ik toevallig wel. En ik hecht nog meer waarde aan mijn boeken en ik denk niet dat je tape zomaar van boeken af kan trekken zonder dat de boel beschadigt. Even zo met dingen als muziekinstrumenten of elektronische apparatuur. Ik heb een aantal vrij unieke dingen (boeken uit de 18e en 19e eeuw) en die zijn niet zo makkelijk vervangbaar. Evenals persoonlijke bezittingen (bijvoorbeeld foto's). Daarnaast vind ik gewoon dat je je huisgenoten geen schade moet bezorgen: dat jij het niet erg vindt, wil niet zeggen dat iemand anders er dezelfde mening op na houdt.quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:47 schreef Skv het volgende:
Schade is relatief. Alsof iemand waarde hecht aan zijn Ikea-studentenkamerkast van 100 Euro. Als je gaat burgeren koop je toch wel nieuw spul lijkt me..
Zal vanmiddag eens kijken of ik nog meer van dit soort dingen kan herinneren..
Ben het wel eens met Ewelina. Iemand anders zijn spullen vernielen is gewoon not done. je kan ook niet in iemands portemonnee kijkenquote:Op zaterdag 24 april 2010 11:16 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nou, ik toevallig wel. En ik hecht nog meer waarde aan mijn boeken en ik denk niet dat je tape zomaar van boeken af kan trekken zonder dat de boel beschadigt. Even zo met dingen als muziekinstrumenten of elektronische apparatuur. Ik heb een aantal vrij unieke exemplaren (boeken uit de 18e en 19e eeuw) en die zijn niet zo makkelijk vervangbaar. Daarnaast vind ik gewoon dat je je huisgenoten geen schade moet bezorgen: dat jij het niet erg vindt, wil niet zeggen dat iemand anders er dezelfde mening op na houdt.
Ik denk dat ik de grap beter had gevonden als er aluminiumfolie was gebruikt, dat plakt niet en kun je zo om voorwerpen vouwen.
Hahahahaha doet me denken aan een verhaal, weliswaar niet op kamers gebeurd maar daarvoor. Vriend van mij had ook in een bierflesje gepist en in de koelkast gezet. Was een half leeg flesje bier, ware het niet dat deze niet opensprong in de koelkast, maar iemand het flesje pakte en helemaal op heeft gedronken. En tot op de dag van vandaag nog niet wilt geloven dat hij iemands pis heeft gedronkenquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:07 schreef wallofdolls het volgende:
Andere naaistreek die ik heb geleverd is dat ik in een bierflesje had gepist, omdat de wc bezet was. Dus ik dacht, lachen, dan doe ik er een dop op. Dop erop gedaan. Kom ik in de kamer van degene die het feestje gaf. Dus die had net de koelkast openstaan. Ik leg dat bierflesje erin en zij doet de deur weer dicht. 2 minuten later hoor ik haar schreeuwen: AAH ER IS EEN BIERFLESJE OPENGESPRONGEN IN MN KOELKAST.
Dan moet het bier wel heel erg slecht geweest zijn op dat feest als je het verschil niet merktquote:Op zaterdag 24 april 2010 11:48 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Hahahahaha doet me denken aan een verhaal, weliswaar niet op kamers gebeurd maar daarvoor. Vriend van mij had ook in een bierflesje gepist en in de koelkast gezet. Was een half leeg flesje bier, ware het niet dat deze niet opensprong in de koelkast, maar iemand het flesje pakte en helemaal op heeft gedronken. En tot op de dag van vandaag nog niet wilt geloven dat hij iemands pis heeft gedronken
Ze schonken Oranjeboom denk ik.quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan moet het bier wel heel erg slecht geweest zijn op dat feest als je het verschil niet merkt
Want jij weet hoe koude pis smaakt?quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan moet het bier wel heel erg slecht geweest zijn op dat feest als je het verschil niet merkt
Nee, gelukkig niet zeg!quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:58 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Want jij weet hoe koude pis smaakt?
Dat kan een hoop verklarenquote:Nee naja het was ook niet z'n eerste biertje die avond zeg maar.
So true.quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:16 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nou, ik toevallig wel. En ik hecht nog meer waarde aan mijn boeken en ik denk niet dat je tape zomaar van boeken af kan trekken zonder dat de boel beschadigt. Even zo met dingen als muziekinstrumenten of elektronische apparatuur. Ik heb een aantal vrij unieke dingen (boeken uit de 18e en 19e eeuw) en die zijn niet zo makkelijk vervangbaar. Evenals persoonlijke bezittingen (bijvoorbeeld foto's). Daarnaast vind ik gewoon dat je je huisgenoten geen schade moet bezorgen: dat jij het niet erg vindt, wil niet zeggen dat iemand anders er dezelfde mening op na houdt.
Ik denk dat ik de grap beter had gevonden als er aluminiumfolie was gebruikt, dat plakt niet en kun je zo om voorwerpen vouwen.
en pappa maar alles betalen zekerquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:23 schreef Skv het volgende:
[..]
Altijd heerlijk triest hoe mensen gaan pochen met hun eigen verzonnen status dat ze verkregen hebben uit schijnonafhankelijkheid.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:57 schreef Skv het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
toch geen mercedes limo he?haha volgens mij woon je dan hier om de hoek op stadsveld?
We hebben alles wel tevoren met een stuk krant omwikkeld hoor, alleen de kasten enzo niet.quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:16 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nou, ik toevallig wel. En ik hecht nog meer waarde aan mijn boeken en ik denk niet dat je tape zomaar van boeken af kan trekken zonder dat de boel beschadigt. Even zo met dingen als muziekinstrumenten of elektronische apparatuur. Ik heb een aantal vrij unieke dingen (boeken uit de 18e en 19e eeuw) en die zijn niet zo makkelijk vervangbaar. Evenals persoonlijke bezittingen (bijvoorbeeld foto's). Daarnaast vind ik gewoon dat je je huisgenoten geen schade moet bezorgen: dat jij het niet erg vindt, wil niet zeggen dat iemand anders er dezelfde mening op na houdt.
Ik heb vier baantjes.quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:56 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
en pappa maar alles betalen zeker
Waarom is hetquote:Op zaterdag 24 april 2010 14:31 schreef Skv het volgende:
We hebben alles wel tevoren met een stuk krant omwikkeld hoor, alleen de kasten enzo niet.Boeken e.d. zijn niet aan gort. En omdat jij toevallig 18e eeuwse boeken op je studentenkamer hebt staan (
) wil dat niet zeggen dat iedereen dat heeft en dat er met dit soort grappen geen rekening mee wordt gehouden. Alleen op wat kasten enzo zaten nog wat strepen ducktape, boeken en computer etc is niks kapot aan gegaan. Alleen het opruimen heeft een tijdje geduurd.
Mensen zoals jij gaan dan ook niet in het soort studentenhuis wonen waar bovenstaande praktijken zich afspelen. Lijkt me logisch.quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:16 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Eens. Ik zie de humor er ook helemaal niet in.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:16 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Dit, en de vorige post overigens ook, zijn toch van die verhalen die alleen leuk zijn als je er zelf bij was.quote:Op zondag 25 april 2010 13:03 schreef wallofdolls het volgende:
Echt, ik had t niet meer, wat een avond.
Oh my godquote:Op zondag 25 april 2010 19:54 schreef Kontiki het volgende:
Mijn buurman op kamers was een werkloze depressieve vent van in de 50. Ik was de enige andere bewoner op die verdieping, dus ik had nog wel eens de pech dat hij bij mij aanklopte met een of ander lulverhaal.
Ik zal even een van zijn uitspattingen citeren. Niet dat zijn afkomst er toe doet, maar je moet er even een Surinaams accent bij denken:
*klop klop*
Kontiki: dag buurman.
Buurman: Hoi, kan ik even je telefoon lenen? Ik moet het ziekenhuis bellen.
Kontiki: Het ziekenhuis? Is er iets?
Buurman: Ja man, weet je jongen ik heb al weken last van een onwijs grote puist op mijn ballen man. Het viel nog wel mee maar de laatste paar dagen is ie echt enorm gegroeid. Echt zooo groot jongen (*houdt zijn vingers uit elkaar om de grootte aan te geven*)
Kontiki:![]()
Buurman: Echt, en ook helemaal paars nou he, ik heb hem geprobeerd uit te knijpen maar nou bloedt het onwijs jongen.
Kontiki: Er... ja, teveel info - hier is mijn telefoon.![]()
Toen hij 10 minuten later mijn telefoon terug kwam brengen heb ik dat toestel dus echt schoon staan maken met desinfectie spul.
Diezelfde vent klaagde ook over hoe oneerlijk het leven was, en hoe hij werd gediscrimineerd. Hoe hij geen vlieg kwaad deed.quote:
Op zich een leuke grap maar de schade is inderdaad wel minder. Ik zou serieus kunnen janken als blijkt dat iemand mijn complete boekencollectie heeft vernietigd.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:23 schreef Skv het volgende:
En dingen als dat het vervelend is om er allemaal op te plakken of er af te halen is mijn inziens ondergeschikt aan het hele idee en het verhaal dat je er aan overhoudt. Natuurlijk is hij ook wel wat geholpen met het opruimen van de zooi.
Geweldig.quote:Op zondag 25 april 2010 20:09 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Diezelfde vent klaagde ook over hoe oneerlijk het leven was, en hoe hij werd gediscrimineerd. Hoe hij geen vlieg kwaad deed.
En later hoorde ik dan (van hemzelf!) dat hij pooier was geweest, in drugs handelde en was ontslagen omdat hij een collega met een baksteen in zijn gezicht had geslagen. En twee jaar in de bak had gezeten wegens bovenstaande.
En daar deel je dan je WC en douche mee
Wat is er zo bijzonder aan 's nachts een pizza in de oven doen? Of was het dus niet zijn eigen pizza?quote:Op zondag 25 april 2010 23:45 schreef ForumGek het volgende:
Ohja, en toen er om 1 uur 's nachts ineens een pizza in de oven lag, maar niemand hem erin had gestopt. Het mooie was alleen dat iedereen wist dat we een huisgenoot hebben die weleens een zak chips jat als hij in een vreetkick zit, maar hij bleef echt ontkennen dat hij hem er niet in had gestopt.
Spook pizza's !
quote:Op maandag 26 april 2010 00:38 schreef Pritt het volgende:
Onze huiskat was doodgevroren omdat iedereen hem met kerst was vergeten.
I(k was op vakantie, de rest dacht niet na.)
Het was niemands pizza, iedereen zei dat ie niks van de pizza af wist. Toch lag er eentje in de oven..quote:Op maandag 26 april 2010 00:21 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan 's nachts een pizza in de oven doen? Of was het dus niet zijn eigen pizza?
quote:Op woensdag 21 april 2010 12:49 schreef De_Vink het volgende:
Gangfeest in Wageningen +- 100 man (wat een geiten zitten/zaten daar zeg) Iedereen lekker aan het bier, en dan met een paar man afspreken om tegelijk "het licht uit te doen". Dat was/is code taal voor een vol glas bier in een stopcontact te flikkeren (again
). Dus wij met z'n allen allemaal een verschillende kamer in en hard aftellen, 10, 9, 8, 7, 6, 5 (vanaf hier was zo'n beetje iedereen stil en ons raar aan het aankijken) 4, 3, 2, 1..... splash.....zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzztttttttttttttttttt *VONK* * KNETTER*
hele flat zonder elektra![]()
Daarna nog vaak herhaalt in "de bunker" in wageningen
Heb wel een keer iemand vissen doodgemaakt, omdat ik hun lijdensweg niet langer aan wenste te zien. En aangezien ie niet de intentie leek te hebben beter voor de beestjes te gaan zorgen heb ik hem maar even op wat minder subtiele wijze duidelijk gemaakt hoe ik er over dachtquote:Op zondag 25 april 2010 23:41 schreef ForumGek het volgende:
Ik had op een gegeven moment een huisgenote die ook een konijn had, vriendinnetje van haar had ook konijnen en die ging voor half jaar naar het buitenland, dus ging ze ook voor die 2 konijnen van haar zorgen. Dat "zorgen" bleek uiteindelijk gewoon 2 konijnen in zo'n katten-vervoer-bak voor 3 maanden met minimale voeding in de keuken laten staan!
quote:Op maandag 26 april 2010 01:38 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Heb wel een keer iemand vissen doodgemaakt, omdat ik hun lijdensweg niet langer aan wenste te zien. En aangezien ie niet de intentie leek te hebben beter voor de beestjes te gaan zorgen heb ik hem maar even op wat minder subtiele wijze duidelijk gemaakt hoe ik er over dacht
O dat heb ik ook wel een paar keer geprobeerd hoor. Maar dat werkte niet echt. Wie niet wil horen moet maar voelenquote:Op maandag 26 april 2010 01:59 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Vriend van me had ook een goudvis ofzo, ik kom daar na een aantal maanden en ik kon die vis gewoon niet meer zien zo vies.In tegenstelling tot jou heb ik toen die kom schoongemaakt, alles ververst en even heel duidelijk gemaakt dat je zo niet met dieren om gaat. Tot nu toe heeft die vis altijd een schone kom en wordt goed verzorgt. Praten is ook een optie hè.
Kip gaat zo achterlijk hard stinken hè, en zit binnen no time vol maden. Maar jij hebt het een half jaar aan je plafond gehad.quote:Op donderdag 22 april 2010 12:20 schreef zatoichi het volgende:
Tja wat heb je niet meegemaakt in zo'n studentenhuis. Vuurwerk in de keuken afsteken, kipfilet tegen het plafond gooien en dan kijken hoe lang het blijft hangen (een half jaar waarna het geel geverfde plafond onder het stuk kip hagelwit tevoorschijn kwam!), ninjasterren door de deur heen gooien, paintball gevechten in huis...
Dat zijn wel de standaarddingen; verder nog meegemaakt dat een huisgenote bijna verkracht was en midden in de nacht huilend op de gang stond.. aardig bizar, maar fijn dat we als huisgenoten haar een beetje op konden vangen.
Verder hadden wij een huisgenoot van 50 uit eritrea; hele vage kerel... regelmatig liepen er voetsporen over de gang, en die eindigden op de wc-bril. Toen de woningbouwstichting internet aanlsuitingen ging aanleggen, moesten alle kamers open, en ben ik op zijn kamer geweest... gadverdame, over troep en uitwerpselen
(wat nog in het niet valt bij een verhaal van een goser elders in de flat die alleen maar jerrycans met benzine en stapels oude kranten had liggen....)
Verder was oud en nieuw ook altijd mooi op de studentenflats; als je op de bovenste verdieping stond, stond je precies op de plek waar vuurpijlen die vanaf de grond werden afgestoken ontploften... Dan moet je echt wegduiken om die lichtkogels te ontwijken.
Ook was het iedere zomer raak met enorme water gevechten van boven naar beneden, waarbij ieder huis wel de brandslang pakten, want die haalde wel een paar verdiepingen hoger....
xpompompomx does not approve.quote:Op maandag 26 april 2010 00:38 schreef Pritt het volgende:
Onze huiskat was doodgevroren omdat iedereen hem met kerst was vergeten.
I(k was op vakantie, de rest dacht niet na.)
Mwah zo groot was het ook weer niet, gewoon zo'n stukje, en er zat niets in; hij was keihard geworden, maar verder niet verkleurd, of wat dan ook. Als het vies was geworden hadden we hem wel weggehaaldquote:Op maandag 26 april 2010 02:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Kip gaat zo achterlijk hard stinken hè, en zit binnen no time vol maden. Maar jij hebt het een half jaar aan je plafond gehad.
Als dat bij mij was gebeurd waren 24 uur later alle andere deuren in dat huis ook op mysterieuze wijze dichtgekit geweest.quote:Op maandag 26 april 2010 08:00 schreef Woeste_Woerd het volgende:
In een naburig studentenhuis hadden we een nachtbraker die verslaafd was aan WoW. Dus elke nacht zat hij tot een uur of 3 te raiden met z'n guild en om de afloop te vieren ging hij altijd een sandwichje maken. Als je tentamenweek hebt, en die kerel van de trap af hoort donderen is dat niet zo leuk.
Op een gegeven moment hebben we om 6 uur 's ochtends (enigste tijd dat we er redelijk zeker van waren dat hij sliep) zijn deur helemaal dichtgekit met één of ander stevig goedje. Toen hij wakker werd was dat niet zo aangename verrassing voor hem. Moest hij drie weken lang door zijn slaapkamerraam naar buiten, op de badkamerraam kloppen en daar naar binnen gelaten worden (zijn kamerraam kon gelukkig op een kiertje, dus dat kon hij later weer lospeuteren). Op een gegeven moment kwam de brandweer langs voor controle, die vonden dat toch niet zo brandveilig. Dus toen hebben we met 2 bijlen de deur eruit moeten hakken.
Van wie moet dat? Straks heb je een huilende baby in huis wonen....quote:Op dinsdag 27 april 2010 02:51 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Voordeel: zodra die baby komt, mot die irritante kut hier t huis uit.![]()
Pics.quote:Op dinsdag 27 april 2010 02:51 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Tijd terug kwam er echt twee kampwijven in ons studentenhuis wonen. Allebei niet bepaald mooi, maar 1 v/d 2 echt absurd vadsig. Dik, irritante kutstem, irritante kutpersoon en beide zo hoerig als maar kan.
Op de etage boven mij woont een vrouw (ik denk net 20) met vriend, kind (die ze hier heeft gekregen) en een stel honden. Op ongeveer 23 vierkante meter.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:10 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Van wie moet dat? Straks heb je een huilende baby in huis wonen....
De huisbaas. Contractueel vastgelegd dat er maar 1 persoon in n kamer mag wonen. N baby is een 2e persoonquote:Op dinsdag 27 april 2010 09:10 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Van wie moet dat? Straks heb je een huilende baby in huis wonen....
Als ze knap waren wel ja.quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:44 schreef Northside het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd om die te maken dan?
Het is te triest voor woorden dat ze zo moeten levenquote:Op dinsdag 27 april 2010 10:54 schreef Horloge het volgende:
[..]
Op de etage boven mij woont een vrouw (ik denk net 20) met vriend, kind (die ze hier heeft gekregen) en een stel honden. Op ongeveer 23 vierkante meter.
Is dat bizar? Dan past het ook wel in dit topic.
Hier ook, maar dan onder me en zonder de hond. Overigens wel een hoop geklaag van die mensen over geluidsoverlast.....quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:54 schreef Horloge het volgende:
[..]
Op de etage boven mij woont een vrouw (ik denk net 20) met vriend, kind (die ze hier heeft gekregen) en een stel honden. Op ongeveer 23 vierkante meter.
Toch geen 1guy/girl1cup-achtige praktijken?quote:Op donderdag 29 april 2010 15:13 schreef Breathtaking het volgende:
Iets met heel veel gebroken glas, bloed en politie.. Was niet echt leuk.
Misschien bedenk ik me later nog iets! Voor nu, tvp, leuk topic.
Neuh, gewoon agressieve spacende jochies op een feestje.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Toch geen 1guy/girl1cup-achtige praktijken?
Ik ben wel op een huisfeestje in Utrecht geweest waar een spacende gast opeens een brandblusser leegspoot in het (volle) trappenhuis. Was vast niet fout bedoeld, maar het effect was een gigantische teringzooi en mensen met ademhalingsproblemen.quote:
Het verschilquote:Op vrijdag 30 april 2010 13:08 schreef zatoichi het volgende:
Even voor de duidelijkheid, het ging hier over studentenkamers toch, of hebben we het over gevangenissen, gekkenhuizen en hoerenhuizen?
Wtf, waar woon jij?quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ehhmm...
-Een huisgenoot die een zelfmoordpoging heeft ondernomen maar uiteindelijk besloot toch te willen blijven leven en dus met een overdosis achterover getikt dat aan haar medebewoners kwam mededelen.
-Een 14-jarig(!) homoseksueel jongetje als huisgenoot dat iedere avond tegen een kleine vergoeding oudere mannen mee naar huis die vervolgens niet meer weg wilden met alle gevolgen vandien.
-Een huisgenoot die vanuit ons huis hoereerde.
-Een inbreker die we zijn gaan achtervolgen om er vervolgens achter te komen dat we onszelf hadden buitengesloten, waarna we in het café in onze pyama's al bierdrinkend op de politie gingen wachten. Die zagen de humor er overigens niet van in...
-Een huisgenoot die werd opgepakt omdat hij voor ruim 12.000 gulden van verstandelijk gehandicapten had gestolen.
En zo kan ik eigenlijk nog wel eventjes doorgaan...
quote:
Zo te lezen in het studentenhuis waar kim feenstra ook zat.quote:Op vrijdag 30 april 2010 12:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ehhmm...
-Een huisgenoot die vanuit ons huis hoereerde.
-Een huisgenoot die werd opgepakt omdat hij voor ruim 12.000 gulden van verstandelijk gehandicapten had gestolen.
hahaquote:Op vrijdag 30 april 2010 14:10 schreef Daniel1976 het volgende:
Zo te lezen in het studentenhuis waar kim feenstra ook zat.
mmm champignonnenquote:Op vrijdag 30 april 2010 15:18 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Hmm een van de bizarste dingen in het studentenhuis was toch wel de enorme dubieuze groene vlek aan de buitenkant van de badkamer. Al een paar keer de huisbaas over gebeld, maar die vond het niet de moeite waard om er naar te kijken.
Tot er in de zomer enorme champignonnen uitgroeide, de huisbaas kwam, trok ze eruit en vond het toen opgelost.![]()
quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
Een avondje waren we gezellig aan het eten in de keuken, plots roken we een nogal verbrandde lucht. We keken even in de pannen die op het vuur stonden maar die kookskills van ons waren dusdanig van een goed niveau dat het daar niet aan lag.
De gang op, daar een beetje ruiken en de lucht werd echt alleen maar erger. In voorzorg even met de brandweer gebeld of er niet even iemand langs kon komen om te kijken hoe en wat. Gewoon een kleine wagen met wat gespecialiseerde mensen. Nou dat hadden ze dus anders opgevat
Kwamen ze met laaiende sirenes, twee wagens, slangen uitgerold, mannen met zuurstofmaskers te trappen op gerend ed. Zij met allemaal hitte meters overal scannen en toestanden. Uiteindelijk roken ze het zelf ook maar konden ze het ook niet plaatsen en liep het met een sisser af. Maar ondertussen waren we toch wel benieuwd wat het nou allemaal was.
Kwam een klein half uurtje iemand uit d'r kamer uit met een enorm rood hoofd, en nogal een schuldgevoel: " Ja, dat broodje in de magnetron ging toch niet helemaal goed".
pics?quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:18 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Het meest vervelende ooit was dat de huisbaas in de studentenflat waar ik woonde ons niet had verteld dat de glazenwasser zou komen. Ik woonde 3 hoog met uitzicht op alleen maar bomen zonder gebouwen in de buurt dus had de gordijnen alleen 's nachts dicht. Kom ik uit de douche sta ik oog in oog met 2 glazenwassers
Ah wat erg joh!quote:Op vrijdag 30 april 2010 23:41 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
sokken enzo op de trap!
maar verder was het wel te doen hoor
haha, royal sadness.quote:Op dinsdag 27 april 2010 10:54 schreef Horloge het volgende:
[..]
Misschien is t wel een pickup artistquote:Op woensdag 5 mei 2010 18:16 schreef Playyy het volgende:
Hahaha dit topic is echt geweldig
Ik heb alleen een gladde onderbuurman, echt master player inclusief oorbelletjes en gladde praatjes.
En op de een of andere manier lukt het hem om elke week een ander meisje te scoren. En ook echt van die jonge meisjes, tussen de 14/18. Serieus elke week heeft hij sowieso een neukertje. Meestal scharrels, maar soms ook gewoon totaal nieuwe.
Maar op zondag ontbijten we allemaal samen, en dat vreemde meisje die hij die nacht heeft geneukt, dus ook.
Dat is altijd toch wel een beetje vreemde situatie![]()
Voor de rest heb ik eigenlijk een heel chill huis en chille huisgenoten
Heeft ie jou ook al veroverd?quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:16 schreef Playyy het volgende:
Ik heb alleen een gladde onderbuurman, echt master player inclusief oorbelletjes en gladde praatjes.
En op de een of andere manier lukt het hem om elke week een ander meisje te scoren. En ook echt van die jonge meisjes, tussen de 14/18. Serieus elke week heeft hij sowieso een neukertje. Meestal scharrels, maar soms ook gewoon totaal nieuwe.
Maar op zondag ontbijten we allemaal samen, en dat vreemde meisje die hij die nacht heeft geneukt, dus ook.
Dat is altijd toch wel een beetje vreemde situatie![]()
quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:35 schreef wallofdolls het volgende:
Een voedselgevecht op de gang van mijn verdieping in onze flat. 2 meisjes begonnen met slagroom op elkaar te spuiten, daarna werd t hagelslag, poedersuiker etc. etc. (blijkbaar hadden ze pannenkoeken gegeten?). Toen met een fles sangria en toen vonden mijn huisgenoten het tijd om hun eigen voorraad eens te bekijken. Pasta, mayonaise, ketchup, chocomel, pindakaas, eieren, alles werd ze aangereikt.
Op een gegeven moment gingen ze zich toch wel even afvragen hoe ze weer schoon gingen worden. Dus ik open voorzichtig en uit het zicht de kast van de brandslang, maar ik dacht meteen van eh... dit kunnen we niet maken. Dus ik doe m weer dicht. Was er toch een gast die het zag... " jaaa coooool", hij die brandslang pakken, op die meisjes spuiten.
Het eindigde met mannen die om 3 uur 's nachts in hun onderbroek buikschuivers van 20/30 meter maakten door de gang die vol lag met een laag water met al dat eten er doorheen.
TOT HIER leek het een leuke avondquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:35 schreef wallofdolls het volgende:
Een voedselgevecht op de gang van mijn verdieping in onze flat. 2 meisjes begonnen met slagroom op elkaar te spuiten,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |