Teh fuck?!quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:44 schreef fraubitch het volgende:
Ik word overigens in een van haar films genoemd
Dit dusquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:46 schreef vosss het volgende:
Bij een dergelijk verhaal horen dus links naar het betreffende topic he.
Anders gaat dit nooit een succes worden!
quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:46 schreef vosss het volgende:
+1quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:46 schreef vosss het volgende:
Dit dus. Je moet ook alles voorkauwen he?quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:46 schreef vosss het volgende:
quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:46 schreef vosss het volgende:
TerugVindPics, links, etc.quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:46 schreef vosss het volgende:
Inderdaad ja. Dat is zo jammerquote:Op dinsdag 13 april 2010 11:53 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dit dus. Je moet ook alles voorkauwen he?
tvp.quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:46 schreef vosss het volgende:
Wat een gemiste kans dit weer zeg.quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:56 schreef Armageddon het volgende:
Er is dus helemaal geen link naar KPD. TS is ineens heel stil.
HOAX!
En voor het zelfde geld wordt hij helemaal niet genoemd, maar wordt iemand anders genoemd en doet hij het voor alsof hij genoemd wordtquote:Op dinsdag 13 april 2010 12:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat een gemiste kans dit weer zeg.
Zo jammer.
Zonde van de tijd en energie die je erin steekt
Dit is echt grofquote:Op dinsdag 13 april 2010 12:01 schreef Plums het volgende:
Een paar-deuren-verderop-buurjongen die vermist werd ofzo en werd teruggevonden in z'n auto in een sloot bij een politiebureau, dood. En die huisgenoot hierboven die vervolgens aan die pa ging vragen of hij niet de kast mocht hebben van die knul (die pa was bezig met die kamer leegruimen).
quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:49 schreef numero_uno het volgende:
We moesten een keer heel vroeg werken en een vriend van mij moest na een avond zuipen hard schijten maar niks was open geen cafe meer oid. Toen zag hij een lief meisje zitten te studeren achter een raam. Hij klopte op het raam en vroeg aan het meisje of hij even gebruik mocht maken van het toilet, er vanuit gaande dat deze zich ergens op de gang bevond. Helaas voor het meisje bleek de wc op de kamer van het meisje zelf te zijn en na een verdienstelijke schijtsessie heeft hij haar bedankt en is weggelopen, haar achterlatende met de stank
whaha geweldigquote:Op dinsdag 13 april 2010 12:49 schreef numero_uno het volgende:
We moesten een keer heel vroeg werken en een vriend van mij moest na een avond zuipen hard schijten maar niks was open geen cafe meer oid. Toen zag hij een lief meisje zitten te studeren achter een raam. Hij klopte op het raam en vroeg aan het meisje of hij even gebruik mocht maken van het toilet, er vanuit gaande dat deze zich ergens op de gang bevond. Helaas voor het meisje bleek de wc op de kamer van het meisje zelf te zijn en na een verdienstelijke schijtsessie heeft hij haar bedankt en is weggelopen, haar achterlatende met de stank
viesquote:Op dinsdag 13 april 2010 12:49 schreef numero_uno het volgende:
En toen, nog geneukt?quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:39 schreef Sport_Life het volgende:
Ik woonde in een studentenhuis waar op een gegeven moment een nieuwe meid kwam wonen (ook net 18 jaar). Ben rustig op mijn kamer aan het leren, komt ze mijn kamer binnen met de mededeling dat haar plafondlamp stuk was en ze wist niet hoe ze dat kon repareren (lees: nieuw lampje indraaien).
Heb haar maar geholpen
quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:49 schreef numero_uno het volgende:
Niet snappen dat ze gewoon keihard geneukt wilt wordenquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:39 schreef Sport_Life het volgende:
Ik woonde in een studentenhuis waar op een gegeven moment een nieuwe meid kwam wonen (ook net 18 jaar). Ben rustig op mijn kamer aan het leren, komt ze mijn kamer binnen met de mededeling dat haar plafondlamp stuk was en ze wist niet hoe ze dat kon repareren (lees: nieuw lampje indraaien).
Heb haar maar geholpen
Dood?quote:Op woensdag 14 april 2010 01:57 schreef borbit het volgende:
meisje in de kamer naast me, altijd al een beetje gothic zeg maar.
Na een paar maanden werd ze opeens erg "vreemd"
Polsen door gesneden.
Nadat ze bijna een week niet meer der kamer uit was geweest toch maar de deur open getrapt.
Was niet leuk
Vertel danquote:Op woensdag 14 april 2010 01:38 schreef aaipod het volgende:
Ik heb mijn huisgenote geneukt. Dat was bizar.
O en 1 keer stond ik 's nachts in de keuken een sigaret te roken met het raam open en toen kwam er 1 of ander lam wijf langs die vroeg of ze binnen mocht komen. Ik zag de humor er wel van 1 en heb dr een kopje Senseo aangeboden en we hebben een half uurtje gepraat en toen is ze weer weggegaan
Wtfquote:Op woensdag 14 april 2010 01:57 schreef borbit het volgende:
meisje in de kamer naast me, altijd al een beetje gothic zeg maar.
Na een paar maanden werd ze opeens erg "vreemd"
Polsen door gesneden.
Nadat ze bijna een week niet meer der kamer uit was geweest toch maar de deur open getrapt.
Was niet leuk
Neee, BIJNA een weekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |