abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116341908
Een huisgenoot die mensen naschreeuwde die te lang naar ze keken, een huisgenoot die een vriendin had lopen betasten tijdens haar slaap :D

[ Bericht 1% gewijzigd door summer2bird op 03-09-2012 14:38:35 ]
Twiddel
pi_116342177
quote:
99s.gif Op maandag 3 september 2012 12:44 schreef summer2bird het volgende:
Een huisgenoot die mensen naschreeuwde die te lang naar ze keken, een huisgenoot die een vriendin had lopen betasten 'tijdens zijn slaap' :D
;)
Ja, ik generaliseer.
pi_116344691
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 12:56 schreef Northside het volgende:

[..]

;)
Ho, typo, moest zijn tijdens haar slaap. :D :o
Hij dacht dat ze wel wou, aangezien ze niks terug deed.
En toen werd ze wakker.
Twiddel
pi_116345470
Ik heb niet zoveel bizarre dingen meegemaakt toen ik op kamers woonde. Heb wel 1 keer gehad dat ik voor het eerst taco's wilde maken. De taco's moesten 2 minuten in de oven. Ik had zo'n klein los oventje in mijn kamer, die ik altijd op mijn salontafel zette. Ik de taco's in de oven doen, loop even naar de keuken om de saus te pakken, gaat het brandalarm af :o Ik snel terug naar mn kamer, stond die oven in de fik :o Ik snel de stekker eruit getrokken, de trap af gerend naar de straat (woonde midden in het centrum) Daar de eerste man die ik tegenkwam naar binnen gesleurd, die heldhaftig de oven het balkon op heeft geflikkerd en daarna het brandalarm heeft uitgezet (want daar kon ik niet bij, zelfs niet op een stoel :') )

Waarschijnlijk lag er nog rotzooi in de oven die vlam heeft gevat :') Maar gelukkig is het allemaal goed afgelopen en niet mn hele kamer afgefikt :7
pi_116347229
quote:
99s.gif Op maandag 3 september 2012 12:44 schreef summer2bird het volgende:
een huisgenoot die een vriendin had lopen betasten tijdens haar slaap :D
_O-
pi_116358105
Ik had 3 psychotische huisgenoten. Een was verliefd op me en ging zich een keer toen ik lag te slapen aftrekken op mijn kamer, de ander was een speedfreak die me 's nachts stond te begluren op mijn balkon en random door het jaar heen snoepjes van paaskuikentjes op mijn kamer ging leggen en de laatste ging ruzie maken met iedereen in huis om banale redenen. Zo heeft hij mij en een vriendin eens bij de keel gepakt, en een Molukse huisgenoot met een mes willen steken omdat hij geen Nederlands tegen zijn familie sprak. Toen dit gebeurde heeft die Molukse huisgenoot het mes van hem weten af te pakken en hem in zijn been gestoken...
pi_116384114
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 20:49 schreef TheFastOne het volgende:
Dit topic staat al een hele poos in m'n actieve topics, en nu kan ik er eindelijk een bijdrage in doen :@

Een vriend van me gaat met ingang van dit jaar op kamers, dus wij een nachtje overnachten als housewarming( :') ). Zitten we in het raamkozijn, rijdt er een gozer vol tegen een dranghek aan dat half op het fietspad stond. Hij bleef een minuut of 2 op de grond zitten, schopte vol tegen z'n fiets en liep verder. Wat een held.
Hmm, klinkt als mezelf.

Ik ben een keer dronken op een vrijdagavond naar de lokale shoarmatent hier gereden op de fiets, dronken, vreetkick; jeweet, shoarma lekka lekka.

Ik fiets dus terug met die tas shoarma en knoflook en allerlei sambal achtige shit erin. Staat er een groep voor een huis buiten te roken, was een verjaardag ofzo. Maar het was een hoekhuis, en precies die bocht moest ik hebben om over het bruggetje te gaan richting mezelf. Maatje zat thuis te wachten op mijn terugkomst.

Ga ik net iets te scherp door die bocht, raakt me trapper de grond en ik vlieg ongeveer een meter of 2 door de lucht waarna die tas met shoarma ondersteboven op mij terecht komt met al die sauzen over m'n kleren heen. Staan ze met z'n allen een minuut of 2 te kijken (mannetje of 15), en ik zie gewoon dat ze hun lach in moesten houden, ik schop ook tegen m'n fiets... en uiteindelijk kwam er nog 1tje kijken "gaat het?". Maar ook hij moest de grootst mogelijke moeite doen om z'n lach in te houden :')

;(
Lambo of Rekt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')