quote:Op zondag 18 april 2010 20:39 schreef larry_flynt het volgende:
De beloofde foto!!!!
Hier woonde dus mijn huisgenote met 2 katten en 2 hondjes in....
[ afbeelding ]
De huisbazin in Rotterdam zeker wel ja, wat een gierig mens was dat zeg. Maar die huisbaas uit Zwolle was echt zo opgevoed, heel zuinig. Die man dacht werkelijk dat het normaal was om je te wassen met een pannetje warm water. Heel sneu, die man heeft zich nog voortgeplant ook uiteindelijk. Zijn kind leek op een spruitje, lekker milieubewustquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:36 schreef wikwakka2 het volgende:
Die zogenaamd milieubewuste huisbazen zijn gewoon ordinaire huisjesmelkers die op elke mogelijke manier zo veel mogelijk proberen te verdienen.
Inderdaad jaquote:
Ik wil hem best claimen, geen probleem, maar de 'eer' gaat naar diegene 2 posts boven me.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:14 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Compliment voor het zoeken, ik kon hem zo snel niet vinden gisteren.
En je bent niet 1 keer naar de huur raad gestapt of een andere instantie?quote:Op dinsdag 20 april 2010 12:34 schreef Lucky_Strike het volgende: ... heel verhaal ...
Ja, achteraf gezien had ik in Zwolle iinderdaad bij iemand aan moeten kloppen. Maar ik was toen 10 jaar jonger, minder mondig en absoluut niet op de hoogte van de geldende wetten en regels. Het was particuliere verhuur dus er was ook geen orgaan dat boven mijn huisbaas stond in de zin van een vereniging ofzo. En ik was blij dat ik überhaupt een kamer had. Ik moest op 6 september beginnen met mijn opleiding en hoorde op 2 september dat ik was ingeloot en moest toen snel nog aan de andere kant van het land een kamer vinden, uitzet kopen, verhuizen, etc. Maar dat is echt een heel lang verhaal en hier ontzettend off topic.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:34 schreef ReWout het volgende:
[..]
En je bent niet 1 keer naar de huur raad gestapt of een andere instantie?
Dus +/- 95 getuigen dat jullie de elektra gesloopt hebben. Is de schade op jullie verhaald?quote:Op woensdag 21 april 2010 12:49 schreef De_Vink het volgende:
Gangfeest in Wageningen +- 100 man (wat een geiten zitten/zaten daar zeg) Iedereen lekker aan het bier, en dan met een paar man afspreken om tegelijk "het licht uit te doen". Dat was/is code taal voor een vol glas bier in een stopcontact te flikkeren (again
). Dus wij met z'n allen allemaal een verschillende kamer in en hard aftellen, 10, 9, 8, 7, 6, 5 (vanaf hier was zo'n beetje iedereen stil en ons raar aan het aankijken) 4, 3, 2, 1..... splash.....zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzztttttttttttttttttt *VONK* * KNETTER*
hele flat zonder elektra![]()
Daarna nog vaak herhaalt in "de bunker" in wageningen
Episch!quote:Op maandag 19 april 2010 20:39 schreef Northside het volgende:
Ik wist het!
wat moet ik met mijn vriendin ?
De fokkers hadden weer eens gelijk he.
jupquote:Op woensdag 21 april 2010 13:38 schreef apeding het volgende:
Volgens mij mis ik zoveel door thuis te blijven wonen
Iedereen was zat en kon er de humor wel van inzien, het was immers de 1e keer dat zoiets gebeurde...quote:Op woensdag 21 april 2010 12:56 schreef Northside het volgende:
[..]
Dus +/- 95 getuigen dat jullie de elektra gesloopt hebben. Is de schade op jullie verhaald?
Yep... altijd naar de klote als je daarheen gingquote:Op woensdag 21 april 2010 13:05 schreef Fogel het volgende:
"de bunker"... krijg al hoofdpijn als ik aan de feesten daar denk.
Op zich niet raar met bier voor een kwartje en als je een dienblad besteld 13 bier krijgen voor een knaak (ja ik ben oud, toen hadden we nog vertrouwde guldensquote:Op woensdag 21 april 2010 13:50 schreef De_Vink het volgende:
[..]
Iedereen was zat en kon er de humor wel van inzien, het was immers de 1e keer dat zoiets gebeurde...
Later in "de Bunker" was de lol er na een aantal keer wel vanaf![]()
[..]
Yep... altijd naar de klote als je daarheen ging
Maar geef toe, je had veel van die rare knakkers in Wageningen zittenquote:Op woensdag 21 april 2010 14:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Op zich niet raar met bier voor een kwartje en als je een dienblad besteld 13 bier krijgen voor een knaak (ja ik ben oud, toen hadden we nog vertrouwde guldens)
Ik kwam daar alleen om te feesten, daar wonen had ik nooit overleefd. Inderdaad erg veel vaag volk daarquote:Op woensdag 21 april 2010 14:13 schreef De_Vink het volgende:
[..]
Maar geef toe, je had veel van die rare knakkers in Wageningen zitten
Dat doet me denken aan de flatfeesten op de campus in Enschede. Bij binnenkomst een pul kopen, voor 5 - 10 gulden. Drank is gratis. Na een avond + nacht halve liters zuipen, ben je de volgende dag ook nog niet helemaal helderquote:Op woensdag 21 april 2010 14:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Op zich niet raar met bier voor een kwartje en als je een dienblad besteld 13 bier krijgen voor een knaak (ja ik ben oud, toen hadden we nog vertrouwde guldens)
quote:
Dat is wel echt een kneuzenkermis, campusflatfeesten..quote:Op woensdag 21 april 2010 20:38 schreef Light het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan de flatfeesten op de campus in Enschede. Bij binnenkomst een pul kopen, voor 5 - 10 gulden. Drank is gratis. Na een avond + nacht halve liters zuipen, ben je de volgende dag ook nog niet helemaal helder
Geniaalquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:21 schreef Skv het volgende:
Uit een ander topic (wel van mezelf):
Ik heb onlangs, toen een huisgenoot van me op vakantie was, met een paar andere huisgenoten zijn hele kamer in zitten tapen. Dan bedoel ik ook echt alles: alle boeken, stuk voor stuk, zijn hele bed, lakens, etc. Hele muren en plafond volgeplakt met opengeknipte vuilniszakken. Hij is er een uur of 8 mee bezig geweest om alles weer uit te pakken en de plak van het ducktape er af te krijgen.
In totaal zat er bijna drie kilometer tape inverwerkt.
Bij mij hebben ze een keer, toen ik op reis was, mijn kamer omgebouwd tot tuin. Een groot stuk leeggehaald, landbouwplastic er in, zand er op, gras inzaaien, fonteintje aanleggen etc.. Kost wat tijd en energie, maar dan heb je wel een topgrap.
De laatste foto is van tijdens weer schoonmaken van zijn kamer. Foto's geven helaas nog niet een kwart weer van de totale kamer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Youtube filmpje staat ook nog wel online.
quote:
Geniaal!!!!quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:21 schreef Skv het volgende:
Uit een ander topic (wel van mezelf):
Ik heb onlangs, toen een huisgenoot van me op vakantie was, met een paar andere huisgenoten zijn hele kamer in zitten tapen. Dan bedoel ik ook echt alles: alle boeken, stuk voor stuk, zijn hele bed, lakens, etc. Hele muren en plafond volgeplakt met opengeknipte vuilniszakken. Hij is er een uur of 8 mee bezig geweest om alles weer uit te pakken en de plak van het ducktape er af te krijgen.
In totaal zat er bijna drie kilometer tape inverwerkt.
Bij mij hebben ze een keer, toen ik op reis was, mijn kamer omgebouwd tot tuin. Een groot stuk leeggehaald, landbouwplastic er in, zand er op, gras inzaaien, fonteintje aanleggen etc.. Kost wat tijd en energie, maar dan heb je wel een topgrap.
De laatste foto is van tijdens weer schoonmaken van zijn kamer. Foto's geven helaas nog niet een kwart weer van de totale kamer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Youtube filmpje staat ook nog wel online.
Zeker 'lekker makkelijk' bij je ouders blijven wonen 'omdat ik het daar prima naar mijn zin heb', 'er elke avond voor me wordt gekookt' en het 'dichtbij school' is?quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:58 schreef Complexiteit het volgende:
Dat klinkt echt achterlijk triest, dat soort acties
Dat is dan wel weer het andere uiterste van in een varkensstal leven met rottend kipfilet aan het plafondquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:57 schreef Skv het volgende:
[..]
Zeker 'lekker makkelijk' bij je ouders blijven wonen 'omdat ik het daar prima naar mijn zin heb', 'er elke avond voor me wordt gekookt' en het 'dichtbij school' is?![]()
Tegen 'op kamers' hoor je mij niks zeggen. Maar tegen de achterlijkste 'grappen' wel. Misschien was het niet duidelijk maar ik doelde met m'n post vooral op dat iemand z'n kamer helemaal vol is getaped, dat is te triest voor woorden.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:57 schreef Skv het volgende:
[..]
Zeker 'lekker makkelijk' bij je ouders blijven wonen 'omdat ik het daar prima naar mijn zin heb', 'er elke avond voor me wordt gekookt' en het 'dichtbij school' is?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |