Ik zou niets liever willen, als ik maar bij haar kan zijn. Maar met dit gedoe word het wel steeds minder.quote:
Voila.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:31 schreef RemcoDelft het volgende:
Dumpen en verdergaan, of gebruiken en lol hebben.
Dumpen, het is zoals ze zegt in de eerste alinea en jij bent voor tussendoor.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:27 schreef murphyjenkins het volgende:
Toen zij ze tegen mij : ''You know what, this is all a stupid joke , a ridicilous idea. You are just a substitute untill i go back to my boyfriend in Norway''
Ik weet niet waar het aan ligt. Mischien is het dat we elkaar veel te vaak zien in een relatie die nog maar heel vers is. Mischien is het omdat we niet dezelfde taal spreken (engels is toch anders , ons engels is niet super goed dus veel dingen die kan je uitleggen zoals je het in het nederlands zou willen zeggen) Maar ik wil haar gewoon niet kwijt want ik weet gewoon dat ze heel leuk is.
Wat moet ik met haar ?
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:35 schreef murphyjenkins het volgende:
Ik denk persoonlijk niet dat dat haar vriendje is want die dude is 30.
Ik wou dat alle vrouwen zo duidelijk warenquote:Toen zij ze tegen mij : ''You know what, this is all a stupid joke , a ridicilous idea. You are just a substitute untill i go back to my boyfriend in Norway''
Ik denk dat ik te maken heb met een meisje met 2 gezichten. Soms kom ik terug van stage en omhelsd ze me en bespringt ze me en zegt dat ze van me houd en me gemist heeft. Dan kijk ik in haar ogen en weet gewoon 100 procent zeker dat ze niet tegen me liegt.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:39 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Dumpen, het is zoals ze zegt in de eerste alinea en jij bent voor tussendoor.
Dus niet zeggen ik weet niet waar het aan ligt, dat heeft ze je fijntjes verteld.
Dat jij het liever niet wilt geloven is een andere zaak.
Later trekt ze diezelfde statement in, omdat ze anders jouw gezelligheid moet missen.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:27 schreef murphyjenkins het volgende:
Zij vond mij ook leuk en vanaf die dag hadden we een relatie.
2 weken gingen voorbij en we zagen elkaar bijna 24 uur per dag. Ik zij dat ik van haar hield
Wanneer je zo close bent en elkaar ongeveer 18 uur per dag bij elkaar bent.... het is een gevoel en geen regel van je moet elkaar minimaal 3 maanden kennen om dat te mogen zeggen.quote:
Dude! dit KUN je niet menen!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:27 schreef murphyjenkins het volgende:
Naar die 30 minuten kwam zij naar beneden met tranen in haar ogen. Ze zij dat ze heel veel spijt had en dat ze het niet meende. Ik vergaf haar en sindsdien was het weer goed.
Jij hebt anders ook best veel hints nodigquote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:42 schreef Grimbert het volgende:
[..]
Ik wou dat alle vrouwen zo duidelijk waren
Als dit tegen mij gezegd zou worden dan weet ik genoeg.
maar komop.... ze zegt zelf al dat ze je niet gebruikt voor de liefde... en dan zeg jij na 14 dagen dat je van haar houdt?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:50 schreef murphyjenkins het volgende:
[..]
Wanneer je zo close bent en elkaar ongeveer 18 uur per dag bij elkaar bent.... het is een gevoel en geen regel van je moet elkaar minimaal 3 maanden kennen om dat te mogen zeggen.
It takes one, to know onequote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:52 schreef Fiene het volgende:
ze heeft geen 2 gezichten, ze voelt zich schuldig
heeft het leuk met jou maar weet dat ze terug naar haar vriend in noorwegen gaat waar ze ook van houdt
je wordt gebruikt en hoe triest t ook is aangezien jij van haar houdt, het is de bittere waarheid
zodra je te dichtbij komt voor haar gevoel gaat ze raar doen, haar manier van afstand nemen, jou op afstand houden
ik ben een vrouw, ik kan het weten
Sterker nog het is helemaal geen relatie. Zij heeft aan jou niet meer dan een neukertje en jij laat je daarvoor gebruiken.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:45 schreef VeX- het volgende:
Deze relatie is geen lang leven beschoren. Pak wat er te pakken valt, maar steek er verder geen moeite in.
Dat dusquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:45 schreef VeX- het volgende:
Deze relatie is geen lang leven beschoren. Pak wat er te pakken valt, maar steek er verder geen moeite in.
Huppa, WASHAND IN DE MIX...quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:08 schreef Biomek het volgende:
Waarom zeg je nu al dat je van haar houd?
Waarom loop je weg in de vrieskou?
Waarom ben je niet blij dat ze jou als een fuckbuddy ziet?
Waarom kap je niet gewoon met zeiken en geniet je niet van de punani?
Dude, lees bovenstaande nog eens. Het lijkt me duidelijk: kapotneuken zolang het nog kan. Dat is wat zij ook wil, maar ze wil je ook geen pijn doen enzo, hoewel ze dat soms wel doet. Verwacht niet teveel. En vraag es gewoon eerlijk of ze nou een vriend heeft in noorwegen. It's better for both of you if you stay honest to eachother.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:27 schreef murphyjenkins het volgende:
''this is not for love but just for the cozyness, makes the time go faster''. Ik begreep niet zo goed wat ze bedoelde maar volgens mij betekende het zoeits als fuck buddy.
Ik zij dat ik van haar hield en zij antwoorde met: Okay. En toen was er een stilte. Ik vroeg haar of ze ook van mij hield en ze trok haar schouders op.
Toen zij ze tegen mij : ''You know what, this is all a stupid joke , a ridicilous idea. You are just a substitute untill i go back to my boyfriend in Norway''
Na die 30 minuten kwam zij naar beneden met tranen in haar ogen. Ze zij dat ze heel veel spijt had en dat ze het niet meende. Ik vergaf haar en sindsdien was het weer goed.
Wat moet ik met haar ?
En dan beweren ze n.b. dat goede raad duur is......quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:59 schreef tarantism het volgende:
Heeft meneer een keer wat lekkers te neuken, gaat 'ie allemaal moeilijk zitten doen.![]()
Niet lullen maar vullen is mijn advies
Dit. Sorry TS, maar alles wijst hierop.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:41 schreef Breathtaking het volgende:
Kom op nou, je hebt zelf toch ook wel door dat ze je gewoon gebruikt om een leuke tijd mee te hebben en verder niets van je hoeft? Waarschijnlijk begint ze zich te ergeren aan je aanhankelijke gedrag omdat ze geen serieuze relatie met je wil.
Stemmingswisselingen, lijkt wel borderline achtig. Het ene moment ben je haar alles, het andere moment niets.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:44 schreef murphyjenkins het volgende:
[..]
Ik denk dat ik te maken heb met een meisje met 2 gezichten. Soms kom ik terug van stage en omhelsd ze me en bespringt ze me en zegt dat ze van me houd en me gemist heeft. Dan kijk ik in haar ogen en weet gewoon 100 procent zeker dat ze niet tegen me liegt.
Ook heeft ze het vaak over wanneer ik naar noorwegen komt en zij naar nederland. En over de dingen die we dan gaan doen. En hoe ''fucked'' ons afscheid wel niet zou zijn.
Dit is ook wel een belangrijke vraag, inderdaad.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:46 schreef Tumtumm het volgende:
Ik snap niet waarom je haar jouw vriendin noemt, het is niet aan tussen jullie neem ik aan, of heeft zij gezegd van wel?
Als je deze zin goed tot je door laat dringen weet je precies wat je moet doen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:27 schreef murphyjenkins het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |