abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78925723
Sinds een maand heb ik een relatie met een meisje uit Noowegen. Wij wonen nu beide in Ierland voor onze stage. Zij woont bij mij in het appartement en wij waren de eerste 2 bewoners van het appartement.

Het begon allemaal op een vrijdag middag en zij kwam bij mij in de woonkamer zitten en vroeg mij wat ik ging doen dat weekend... Ik zij dat ik waarschijnlijk niets ging doen omdat ik nog weinig mensen kennde. Zij stellde voor om samen wat te gaan drinken in een pub. Dat zijn we gaan doen en we hadden een gezellige avond. Toen gingen we foto's van ons maken en ze begon mij te zoenen.

Die avond heb ik bij haar in bed gelegen en hebben we nog een sigaretje op het balkon gedaan. Ze omhelsde mij en ze zij : ''promise that you gonna stay with me while i am in Ireland'' ik vond haar ook leuk en ik beloofde het haar. Toen hebben we in bed nog wat gepraat en ze zij ''this is not for love but just for the cozyness, makes the time go faster''. Ik begreep niet zo goed wat ze bedoelde maar volgens mij betekende het zoeits als fuck buddy.

De volgende dag wist ik niet zo goed wat ik moest doen. De hele dag hebben we niet veel tegen elkaar gezegd en pas tegen de avond hebben we samen op de bank een filmpje gekeken en gezoend.

Die woensdag heb ik haar verteld dat ik haar heel erg leuk vind en dat ik niet kon beloven niet van haar te gaan houden. Zij vond mij ook leuk en vanaf die dag hadden we een relatie.

2 weken gingen voorbij en we zagen elkaar bijna 24 uur per dag. De hele dag een beetje zoenen en zeker 1-2 keer per dag sex. vorige week dinsdag lagen we in bed en ik merkte dat er wat mis was met haar. Ik vroeg haar wat er was en haar antwoorden waren kortaf. Ik zij dat ik van haar hield en zij antwoorde met: Okay. En toen was er een stilte. Ik vroeg haar of ze ook van mij hield en ze trok haar shouders op. Dit deed heel veel pijn en ik draaide mij om en probeerde te slapen. Ze wou me omhelsen maar ik duwde haar arm weg. Toen zij ze tegen mij : ''You know what, this is all a stupid joke , a ridicilous idea. You are just a substitute untill i go back to my boyfriend in Norway'' Ik had haar bijna mijn bed uitgeschopt, heb mijn kleren aangetrokken en ben de straat opgegaan. Toen ik buiten was kwam ik tot de conclusie dat ik aleen een broek en t-shirt aanhad en mijn sleutels nog boven lagen. Ik kon het appartement niet meer in. Maar was te boos om aan te bellen en heb een half uur op het trapje voor de flat gezeten in de vrieskou.

Naar die 30 minuten kwam zij naar beneden met tranen in haar ogen. Ze zij dat ze heel veel spijt had en dat ze het niet meende. Ik vergaf haar en sindsdien was het weer goed.

Sinds 3 dagen begint ze weer vreemd te doen. Ze wilt niet meer zoenen op de kleine kusjes na. en vroeg haar waarom ze dat niet wou. Zegt ze dat het alleen voor mensen is die ''in love'' zijn. Aren't we ? vroeg ik. Yes we are , antwoorde zij.

Ik weet niet waar het aan ligt. Mischien is het dat we elkaar veel te vaak zien in een relatie die nog maar heel vers is. Mischien is het omdat we niet dezelfde taal spreken (engels is toch anders , ons engels is niet super goed dus veel dingen die kan je uitleggen zoals je het in het nederlands zou willen zeggen) Maar ik wil haar gewoon niet kwijt want ik weet gewoon dat ze heel leuk is.

Wat moet ik met haar ?
pi_78925815
Vaag gedoe. Volgens mij is ze spijt aan het krijgen als ze daadwerkelijk een vriendje in Noorwegen heeft. Klinkt een beetje als een labiel meisje :x.
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
pi_78925842
Naar Noorwegen verhuizen.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 12:31:41 #4
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_78925871
Dumpen en verdergaan, of gebruiken en lol hebben.
censuur :O
  dinsdag 9 maart 2010 @ 12:32:33 #5
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_78925904
je moet haar vergeten na je stage, gebruik haar voor dezelfde reden als dat ze jou in eerste instantie wilde.

laat die liefde varen
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
pi_78925977
Ze heeft veel foto's van ons en de dingen die we gedaan hebben op haar laptop staan , we zijn die wezen bekijken en er stonden ook heel veel foto's in van een andere jongen. Ik heb haar daar niets over gevraagd, heb immers zelf ook genoeg vrienden van het andere geslacht. Ze heeft mij een keer verteld dat het haar neef is. Gisteren was ik op haar computer en toen was ze die foto's aan het kijken. I miss him zij ze toen ze naar die foto keek. Ik antwoorde met : that's your cousin , right ?. Waarop zij antwoorde met nee, dat is een hele goede vriend van mij. Ik denk persoonlijk niet dat dat haar vriendje is want die dude is 30.
pi_78926007
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 12:31 schreef sig000 het volgende:
Naar Noorwegen verhuizen.
Ik zou niets liever willen, als ik maar bij haar kan zijn. Maar met dit gedoe word het wel steeds minder.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 12:37:25 #8
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_78926058
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 12:31 schreef RemcoDelft het volgende:
Dumpen en verdergaan, of gebruiken en lol hebben.
Voila.

Of je neemt wat meer afstand en laat zien dat je het ook ontzettend naar je zin hebt zonder haar. (voor haar neus). Krijgt ze vanzelf spijt.
Je moeder is een hamster
  dinsdag 9 maart 2010 @ 12:37:30 #9
97868 Krullehoofd
Knap, intelligent en eerlijk.
pi_78926062
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 12:31 schreef RemcoDelft het volgende:
gebruiken en lol hebben.
Dit dus
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
  dinsdag 9 maart 2010 @ 12:39:23 #10
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_78926127
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 12:27 schreef murphyjenkins het volgende:
Toen zij ze tegen mij : ''You know what, this is all a stupid joke , a ridicilous idea. You are just a substitute untill i go back to my boyfriend in Norway''

Ik weet niet waar het aan ligt. Mischien is het dat we elkaar veel te vaak zien in een relatie die nog maar heel vers is. Mischien is het omdat we niet dezelfde taal spreken (engels is toch anders , ons engels is niet super goed dus veel dingen die kan je uitleggen zoals je het in het nederlands zou willen zeggen) Maar ik wil haar gewoon niet kwijt want ik weet gewoon dat ze heel leuk is.

Wat moet ik met haar ?
Dumpen, het is zoals ze zegt in de eerste alinea en jij bent voor tussendoor.
Dus niet zeggen ik weet niet waar het aan ligt, dat heeft ze je fijntjes verteld.
Dat jij het liever niet wilt geloven is een andere zaak.
Later trekt ze diezelfde statement in, omdat ze anders jouw gezelligheid moet missen.
Rayen 2½ jaar!
pi_78926200
Kom op nou, je hebt zelf toch ook wel door dat ze je gewoon gebruikt om een leuke tijd mee te hebben en verder niets van je hoeft? Waarschijnlijk begint ze zich te ergeren aan je aanhankelijke gedrag omdat ze geen serieuze relatie met je wil.
pi_78926209
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 12:35 schreef murphyjenkins het volgende:
Ik denk persoonlijk niet dat dat haar vriendje is want die dude is 30.
Deze redenatie snap ik niet, ze kan hem niet neuken omdat hij 10 jaar ouder is? Van wat je geschreven hebt lijkt mij dat je haar toyboy in Ierland bent
  dinsdag 9 maart 2010 @ 12:42:53 #13
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_78926259
quote:
Toen zij ze tegen mij : ''You know what, this is all a stupid joke , a ridicilous idea. You are just a substitute untill i go back to my boyfriend in Norway''
Ik wou dat alle vrouwen zo duidelijk waren
Als dit tegen mij gezegd zou worden dan weet ik genoeg.
Ja, behalve soms.
pi_78926308
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 12:39 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Dumpen, het is zoals ze zegt in de eerste alinea en jij bent voor tussendoor.
Dus niet zeggen ik weet niet waar het aan ligt, dat heeft ze je fijntjes verteld.
Dat jij het liever niet wilt geloven is een andere zaak.
Later trekt ze diezelfde statement in, omdat ze anders jouw gezelligheid moet missen.
Ik denk dat ik te maken heb met een meisje met 2 gezichten. Soms kom ik terug van stage en omhelsd ze me en bespringt ze me en zegt dat ze van me houd en me gemist heeft. Dan kijk ik in haar ogen en weet gewoon 100 procent zeker dat ze niet tegen me liegt.

Ook heeft ze het vaak over wanneer ik naar noorwegen komt en zij naar nederland. En over de dingen die we dan gaan doen. En hoe ''fucked'' ons afscheid wel niet zou zijn.
pi_78926368
quote:
Zij vond mij ook leuk en vanaf die dag hadden we een relatie.

2 weken gingen voorbij en we zagen elkaar bijna 24 uur per dag. Ik zij dat ik van haar hield
.
pi_78926386
Verder heeft ze natuurlijk Borderline.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 12:47:14 #17
97868 Krullehoofd
pi_78926401
Je wordt gewoon vet aan het lijntje gehouden. Klassieke voorbeeld weer, vrouw windt man om haar vinger en man loopt als een puppy achter haar aan.
pi_78926507
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 12:46 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

.
Wanneer je zo close bent en elkaar ongeveer 18 uur per dag bij elkaar bent.... het is een gevoel en geen regel van je moet elkaar minimaal 3 maanden kennen om dat te mogen zeggen.
pi_78926576
ze heeft geen 2 gezichten, ze voelt zich schuldig
heeft het leuk met jou maar weet dat ze terug naar haar vriend in noorwegen gaat waar ze ook van houdt

je wordt gebruikt en hoe triest t ook is aangezien jij van haar houdt, het is de bittere waarheid

zodra je te dichtbij komt voor haar gevoel gaat ze raar doen, haar manier van afstand nemen, jou op afstand houden

ik ben een vrouw, ik kan het weten
pi_78926593
quote:
Naar die 30 minuten kwam zij naar beneden met tranen in haar ogen. Ze zij dat ze heel veel spijt had en dat ze het niet meende. Ik vergaf haar en sindsdien was het weer goed.
Dude! dit KUN je niet menen!
je vergeet gewoon wat er gezegd is en gaat verder?
je hebt dan wel echte hele vette oogkleppen op denk ik hoor, of denk je dat ze dat 'zomaar' zegt?
pi_78926604
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 12:42 schreef Grimbert het volgende:

[..]

Ik wou dat alle vrouwen zo duidelijk waren
Als dit tegen mij gezegd zou worden dan weet ik genoeg.
Jij hebt anders ook best veel hints nodig

OT: ik denk dat ze wel degelijk een relatie in Noorwegen heeft en op de momenten dat ze afstandelijk is naar jou toe, dan voelt ze zich schuldig (en terecht, I might add.)

Dus óf je probeert zelf wat afstand te bewaren en dan beschouw je deze affaire voor leuk zolang het duurt óf je stopt ermee als je denkt dat je dat niet kan.
  PR/Manusje van alles dinsdag 9 maart 2010 @ 12:58:09 #22
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_78926727
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 12:50 schreef murphyjenkins het volgende:

[..]

Wanneer je zo close bent en elkaar ongeveer 18 uur per dag bij elkaar bent.... het is een gevoel en geen regel van je moet elkaar minimaal 3 maanden kennen om dat te mogen zeggen.
maar komop.... ze zegt zelf al dat ze je niet gebruikt voor de liefde... en dan zeg jij na 14 dagen dat je van haar houdt?

dan snapj e zelf toch wel dat dat arme meisje helemaal over de zeik raakt
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_78926958
Gewoon voor de seks en verder niet dus. Ze heeft schijnbaar al een vriend in Noorwegen.
pi_78926977
dude, schop haar de tent uit. Zij is alleen op zoek naar een warm lijf om de tijd te verdrijven. Dat is ook wat ze in het begin al had gezegd en dan kom jij in een keer aanzetten met "ik hou van je"gedoe.
Logisch toch dat zij een beetje afstandelijk reageerd.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  dinsdag 9 maart 2010 @ 13:12:40 #25
156462 JX
Alba gu Brath!
pi_78927249
Zij vind je wel leuk genoeg om deze tijd met je te spenderen, maar ze ziet er verder geen toekomst in. Denk dat ze duidelijk genoeg is geweest, heb er gewoon lol mee en zet haar na de stage uit je hoofd
Life is a waste of time, time is a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life!
  dinsdag 9 maart 2010 @ 13:24:41 #26
97868 Krullehoofd
pi_78927701
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 12:52 schreef Fiene het volgende:
ze heeft geen 2 gezichten, ze voelt zich schuldig
heeft het leuk met jou maar weet dat ze terug naar haar vriend in noorwegen gaat waar ze ook van houdt

je wordt gebruikt en hoe triest t ook is aangezien jij van haar houdt, het is de bittere waarheid

zodra je te dichtbij komt voor haar gevoel gaat ze raar doen, haar manier van afstand nemen, jou op afstand houden

ik ben een vrouw, ik kan het weten
It takes one, to know one
  dinsdag 9 maart 2010 @ 13:45:20 #27
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_78928426
Deze relatie is geen lang leven beschoren. Pak wat er te pakken valt, maar steek er verder geen moeite in.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_78928611
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 13:45 schreef VeX- het volgende:
Deze relatie is geen lang leven beschoren. Pak wat er te pakken valt, maar steek er verder geen moeite in.
Sterker nog het is helemaal geen relatie. Zij heeft aan jou niet meer dan een neukertje en jij laat je daarvoor gebruiken.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_78928988
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 13:24 schreef Krullehoofd het volgende:

It takes one, to know one
Hahaha ooit was ik ook vrijgezel
pi_78930569
Ik snap niet waarom je haar jouw vriendin noemt, het is niet aan tussen jullie neem ik aan, of heeft zij gezegd van wel?
pi_78931338
Waarom zeg je nu al dat je van haar houd?
Waarom loop je weg in de vrieskou?
Waarom ben je niet blij dat ze jou als een fuckbuddy ziet?
Waarom kap je niet gewoon met zeiken en geniet je niet van de punani?
The more you know about the unknown, the more you actually realise how little you know.
pi_78934338
Ow en ik vergat:

Waarom noem je haar je vriendin?
The more you know about the unknown, the more you actually realise how little you know.
pi_78937963
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 13:45 schreef VeX- het volgende:
Dat dus
-
pi_78938861
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 15:08 schreef Biomek het volgende:
Waarom zeg je nu al dat je van haar houd?
Waarom loop je weg in de vrieskou?
Waarom ben je niet blij dat ze jou als een fuckbuddy ziet?
Waarom kap je niet gewoon met zeiken en geniet je niet van de punani?
Huppa, WASHAND IN DE MIX...
Lambo of Rekt
pi_78939718
Zijn er hier ook mensen die normaal reageren op een andere? Jezus wat een asociale mensen hier zeg, bahhh.

Maar OT: Misschien vind ze een relatie eng? Of heeft ze idd echt een vriendje in haar eigenland.. Je moet t niet zomaar opgeven omdat die kneusjes hier dat zeggen, dat het niet te redden valt. Proberen kan altijd.
pi_78940952
quote:

''this is not for love but just for the cozyness, makes the time go faster''. Ik begreep niet zo goed wat ze bedoelde maar volgens mij betekende het zoeits als fuck buddy.

Ik zij dat ik van haar hield en zij antwoorde met: Okay. En toen was er een stilte. Ik vroeg haar of ze ook van mij hield en ze trok haar schouders op.

Na die 30 minuten kwam zij naar beneden met tranen in haar ogen. Ze zij dat ze heel veel spijt had en dat ze het niet meende. Ik vergaf haar en sindsdien was het weer goed.

Wat moet ik met haar ?
Dude, lees bovenstaande nog eens. Het lijkt me duidelijk: kapotneuken zolang het nog kan. Dat is wat zij ook wil, maar ze wil je ook geen pijn doen enzo, hoewel ze dat soms wel doet. Verwacht niet teveel. En vraag es gewoon eerlijk of ze nou een vriend heeft in noorwegen. It's better for both of you if you stay honest to eachother.
pi_78941603
Echt zo'n typisch voorbeeld van iemand die volledig verliefd is en daardoor niet meer helder kan denken en alle hints die hem de waarheid zou moeten doen inzien verdraait en negeert.

Dus we zullen het nog 1x uitleggen:
Jij bent haar fuckbuddy. Na het Ierland avontuur verlaat ze jou en gaat terug naar haar vriendje. Ergens vindt ze je eigenlijk toch best wel leuk en voelt zich schuldig hierover. Maar ze is niet zo verliefd op jou als jij op haar. Uiteindelijk gaat ze kiezen en wij van Fok kunnen je nu al zeggen dat die keuze NIET in jouw voordeel gaat uitvallen, wat je ook zegt of doet.

Nu je dit weet en hopelijk niet in je verliefde kop gaat omdraaien heb je dus 2 opties: of je geniet van de tijd die je nog hebt of je kapt het af. In het eerste geval zal het wellicht wat langer duren voor je eroverheen bent aangezien gedumpt worden meestal meer klote is dan zelf dumpen.

Succes!
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_78942125
Grappig. De OP lijkt me verschrikkelijk duidelijk en die heb je toch echt zelf geschreven. Laat staan al die stille hints die je niet hebt opgepakt. Ze is gewoon verschrikkelijk duidelijk geweest en heeft je vanaf het begin eerlijk laten weten hoe of wat er speelt.

Ze heeft gewoon een vriend in Noorwegen en jij bent zijn vervanger for the time being. Niet iedereen kan een lange tijd 'alleen' zijn en ze heeft jou uitgekozen om haar warm te houden totdat ze weer teruggaat naar haar vriend. Door zo duidelijk te zijn wilde ze zeker stellen dat het voor jullie beide een win-win situatie zou zijn. Beide prima seks en gezelligheid, maar geen verplichtingen of gezeik met gevoelens. Lijkt me duidelijk. Zolang jij maar geen gevoelens ging krijgen waardoor ze je pijn moest doen.

Je bent nogal simpel dat je al haar duidelijkheid ontwijkt en haar leuk gaat vinden. Je bent voor haar niet de ware. Je bent voor haar alleen een gezellig neukertje. Heel leuk, maar tijdelijk. Ga nou niet doen alsof ze je voor de gek heeft gehouden, aan het lijntje houdt of op een andere manier nadelig behandelt, want je had hier gewoon keihard gebruik van kunnen maken als je niet zo blind was geweest.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_78942688
Wat bovenstaanden zeggen. Duidelijk genoeg lijkt me.
-
  dinsdag 9 maart 2010 @ 19:59:54 #40
294141 tarantism
hups in die kont
pi_78943053
Heeft meneer een keer wat lekkers te neuken, gaat 'ie allemaal moeilijk zitten doen.

Niet lullen maar vullen is mijn advies
pi_78977684
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 19:59 schreef tarantism het volgende:
Heeft meneer een keer wat lekkers te neuken, gaat 'ie allemaal moeilijk zitten doen.

Niet lullen maar vullen is mijn advies
En dan beweren ze n.b. dat goede raad duur is......
pi_78979429
Ik krijg het idee dat ze je op afstand probeert te houden. Misschien toch een vriendje in Norway dan?
pi_78979462
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 12:41 schreef Breathtaking het volgende:
Kom op nou, je hebt zelf toch ook wel door dat ze je gewoon gebruikt om een leuke tijd mee te hebben en verder niets van je hoeft? Waarschijnlijk begint ze zich te ergeren aan je aanhankelijke gedrag omdat ze geen serieuze relatie met je wil.
Dit. Sorry TS, maar alles wijst hierop.

En je kent haar nu dus 2 weken ongeveer?
pi_78979551
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 12:44 schreef murphyjenkins het volgende:

[..]

Ik denk dat ik te maken heb met een meisje met 2 gezichten. Soms kom ik terug van stage en omhelsd ze me en bespringt ze me en zegt dat ze van me houd en me gemist heeft. Dan kijk ik in haar ogen en weet gewoon 100 procent zeker dat ze niet tegen me liegt.

Ook heeft ze het vaak over wanneer ik naar noorwegen komt en zij naar nederland. En over de dingen die we dan gaan doen. En hoe ''fucked'' ons afscheid wel niet zou zijn.
Stemmingswisselingen, lijkt wel borderline achtig. Het ene moment ben je haar alles, het andere moment niets.
pi_78979707
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 14:46 schreef Tumtumm het volgende:
Ik snap niet waarom je haar jouw vriendin noemt, het is niet aan tussen jullie neem ik aan, of heeft zij gezegd van wel?
Dit is ook wel een belangrijke vraag, inderdaad.
pi_78983810
Ik vind haar behoorlijk duidelijk. Ze vindt het hooguit moeilijk om jou verdrietig te zien, terwijl jullie samenwonen en een arm om haar heen is ook wel eens lekker. En jij loopt veels te hard van stapel.
pi_79054948
Geniet ervan zolang het duurt, maar hou je zelf niet voor de gek met toekomstplannen.
What happens in Ireland, stays in Ireland.
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
pi_79062209
quote:
Als je deze zin goed tot je door laat dringen weet je precies wat je moet doen.
pi_79063743
je kan een leuke chick bangen die je daarna nooit meer ziet en je hebt daar problemen mee? dude you have issues
I'm not the man you think I am!
pi_79064577
Oh mijn god... deze ga ik uitprinten en als lesmateriaal gebruiken bij een introductieles psychologie, onderwerp ontkenning.

Als dit verhaal nou door iemand anders geschreven zou zijn en je zou dit lezen, zou je dan ook echt geloven dat het meisje zoveel foto's van "haar neefje" heeft?
Ja, ik generaliseer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')