abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 april 2010 @ 13:50:43 #176
267795 De_Vink
De vink is een dagtrekker
pi_80558119
quote:
Op woensdag 21 april 2010 12:56 schreef Northside het volgende:

[..]

Dus +/- 95 getuigen dat jullie de elektra gesloopt hebben. Is de schade op jullie verhaald?
Iedereen was zat en kon er de humor wel van inzien, het was immers de 1e keer dat zoiets gebeurde...

Later in "de Bunker" was de lol er na een aantal keer wel vanaf
quote:
Op woensdag 21 april 2010 13:05 schreef Fogel het volgende:
"de bunker"... krijg al hoofdpijn als ik aan de feesten daar denk.
Yep... altijd naar de klote als je daarheen ging
Zang: Heftig, melodieus "tsitsitsitsitsitsitsi-tjoe-ie-ò"
Lokroep: Een herhaald en helder "pink", ook "wiet" en "tsjwit". In vlucht en tijdens de trek een zacht "tjuub-tjuub"
  Moderator woensdag 21 april 2010 @ 14:00:39 #177
45833 crew  Fogel
pi_80558454
quote:
Op woensdag 21 april 2010 13:50 schreef De_Vink het volgende:

[..]

Iedereen was zat en kon er de humor wel van inzien, het was immers de 1e keer dat zoiets gebeurde...

Later in "de Bunker" was de lol er na een aantal keer wel vanaf
[..]

Yep... altijd naar de klote als je daarheen ging
Op zich niet raar met bier voor een kwartje en als je een dienblad besteld 13 bier krijgen voor een knaak (ja ik ben oud, toen hadden we nog vertrouwde guldens )
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
  woensdag 21 april 2010 @ 14:13:16 #178
267795 De_Vink
De vink is een dagtrekker
pi_80558944
quote:
Op woensdag 21 april 2010 14:00 schreef Fogel het volgende:

[..]

Op zich niet raar met bier voor een kwartje en als je een dienblad besteld 13 bier krijgen voor een knaak (ja ik ben oud, toen hadden we nog vertrouwde guldens )
Maar geef toe, je had veel van die rare knakkers in Wageningen zitten
Zang: Heftig, melodieus "tsitsitsitsitsitsitsi-tjoe-ie-ò"
Lokroep: Een herhaald en helder "pink", ook "wiet" en "tsjwit". In vlucht en tijdens de trek een zacht "tjuub-tjuub"
  Moderator woensdag 21 april 2010 @ 14:24:07 #179
45833 crew  Fogel
pi_80559351
quote:
Op woensdag 21 april 2010 14:13 schreef De_Vink het volgende:

[..]

Maar geef toe, je had veel van die rare knakkers in Wageningen zitten
Ik kwam daar alleen om te feesten, daar wonen had ik nooit overleefd. Inderdaad erg veel vaag volk daar
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_80573299
quote:
Op woensdag 21 april 2010 14:00 schreef Fogel het volgende:

[..]

Dat doet me denken aan de flatfeesten op de campus in Enschede. Bij binnenkomst een pul kopen, voor 5 - 10 gulden. Drank is gratis. Na een avond + nacht halve liters zuipen, ben je de volgende dag ook nog niet helemaal helder
  donderdag 22 april 2010 @ 02:29:34 #181
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_80584622
tvp, leuk topic.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
  donderdag 22 april 2010 @ 02:34:46 #182
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_80584644
quote:
Op donderdag 22 april 2010 02:29 schreef FunkyHomosapien het volgende:
tvp, leuk topic.
Mijn MacKroket viel in mijn kamer!
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
  donderdag 22 april 2010 @ 03:20:51 #183
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_80584800
quote:
Op donderdag 22 april 2010 02:34 schreef Q.E.D. het volgende:

[..]

Mijn MacKroket viel in mijn kamer!

kankerkroketten.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_80584894
Ik woonde met twee mannelijke huisgenoten in een uitgewoonde bovenwoning in een bizar slechte buurt. Woningbouwhuis dat je na 2 weken wachtlijst scoort

We hebben foodfights gehad met frituurvoer met saus en dat maanden laten zitten op de muur.

Onze onderbuurman had een soort schroothandel in zijn tuin. Nadat we er week woonden hoorden we opeens zijn dochter gillen (ze gilde altijd ) "pa, waar is de cocaine?".... Interessante buren met vast hele spannende psychiatrische diagnoses....

Nadat die buren verhuisden, kwam er een net stelletje voor die buurt ervoor terug. Op en dag hoorde ik opeens mijn onderbuurvrouw vreselijk gillen, ik belde maar aan of ik kon helpen ofzo.... had de kat zichzelf opgehangen aan het rolgordijn. Heb dus professioneel de kat doodverklaard en in een doos gelegd.

Verder nog op oud en nieuw een overbuurman zijn onderburen zien bedreigen met een pistool. En meerdere malen politie ad deur gehad omdat er weer wat voor was gevallen in de buurt.

We hadden ook eens een hek gejat, zo'n bouwafschermhek en dat stond beneden in de gang. De deur sloot niet altijd even goed en stond regelmatig 's nachts wijd open (niet altijd even tof om te realiseren als je opeens wegwaaide tijdens een plasbeoek in je nachtponnetje...). Hek was opeens ontvreemd. Hoe lang het weg was? We hebben nog steeds geen idee. Kan maanden geduurd hebben voordat we het merkten en zo klein is zoiets niet Verder nooit wat gejat uit ons huis.

Verder haddden we een muur waar we allerlei dronken uitspraken op schreven. Veel drinkspellen, mijn recprd om een flesje bier naar binnen te werken is 8 seconden. Als ik niet meedeed, kon hett voorkomen dat ik sóchtend gong douchen en kapotgeslagen eieren in de douche tegenkwam, knoflooksaus boodschappen op de salontafel en wat al niet meer.
Maar buiten onze feestjes, waren we echt best netjes...

Oh, en mijn twee mannelijke huisgenoten zagen er spoken en bij analyse leek het ook nog om dezelfden te gaan.... Maar ik heb niks gezien.
pi_80588197
Mijn buurman staat zn vriendin elke dinsdag rond half 11 's avonds te krikken onder de douche.. Alsof ze er een planning voor maken
pi_80591551
quote:
Op woensdag 21 april 2010 20:38 schreef Light het volgende:

[..]

Dat doet me denken aan de flatfeesten op de campus in Enschede. Bij binnenkomst een pul kopen, voor 5 - 10 gulden. Drank is gratis. Na een avond + nacht halve liters zuipen, ben je de volgende dag ook nog niet helemaal helder
Dat is wel echt een kneuzenkermis, campusflatfeesten..
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_80592481
Tja wat heb je niet meegemaakt in zo'n studentenhuis. Vuurwerk in de keuken afsteken, kipfilet tegen het plafond gooien en dan kijken hoe lang het blijft hangen (een half jaar waarna het geel geverfde plafond onder het stuk kip hagelwit tevoorschijn kwam!), ninjasterren door de deur heen gooien, paintball gevechten in huis...

Dat zijn wel de standaarddingen; verder nog meegemaakt dat een huisgenote bijna verkracht was en midden in de nacht huilend op de gang stond.. aardig bizar, maar fijn dat we als huisgenoten haar een beetje op konden vangen.

Verder hadden wij een huisgenoot van 50 uit eritrea; hele vage kerel... regelmatig liepen er voetsporen over de gang, en die eindigden op de wc-bril. Toen de woningbouwstichting internet aanlsuitingen ging aanleggen, moesten alle kamers open, en ben ik op zijn kamer geweest... gadverdame, over troep en uitwerpselen
(wat nog in het niet valt bij een verhaal van een goser elders in de flat die alleen maar jerrycans met benzine en stapels oude kranten had liggen....)

Verder was oud en nieuw ook altijd mooi op de studentenflats; als je op de bovenste verdieping stond, stond je precies op de plek waar vuurpijlen die vanaf de grond werden afgestoken ontploften... Dan moet je echt wegduiken om die lichtkogels te ontwijken.

Ook was het iedere zomer raak met enorme water gevechten van boven naar beneden, waarbij ieder huis wel de brandslang pakten, want die haalde wel een paar verdiepingen hoger....
pi_80629381
Dat gaat me dan weer net iets te ver...
Stop Bitching, Start a Revolution
pi_80629485
Klinkt als een stelletje losgeslagen kleuters
  vrijdag 23 april 2010 @ 14:18:49 #190
133369 Jivis
Critikut
pi_80633475
Episch topic.
Amen.
  vrijdag 23 april 2010 @ 15:21:51 #191
67670 Skv
Cynist.
pi_80635726
Uit een ander topic (wel van mezelf):

Ik heb onlangs, toen een huisgenoot van me op vakantie was, met een paar andere huisgenoten zijn hele kamer in zitten tapen. Dan bedoel ik ook echt alles: alle boeken, stuk voor stuk, zijn hele bed, lakens, etc. Hele muren en plafond volgeplakt met opengeknipte vuilniszakken. Hij is er een uur of 8 mee bezig geweest om alles weer uit te pakken en de plak van het ducktape er af te krijgen.
In totaal zat er bijna drie kilometer tape inverwerkt.

Bij mij hebben ze een keer, toen ik op reis was, mijn kamer omgebouwd tot tuin. Een groot stuk leeggehaald, landbouwplastic er in, zand er op, gras inzaaien, fonteintje aanleggen etc.. Kost wat tijd en energie, maar dan heb je wel een topgrap.

De laatste foto is van tijdens weer schoonmaken van zijn kamer. Foto's geven helaas nog niet een kwart weer van de totale kamer.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Youtube filmpje staat ook nog wel online.
  vrijdag 23 april 2010 @ 15:30:16 #192
26023 -En4Cer-
Ducati 749
pi_80635998
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 15:21 schreef Skv het volgende:

Ik heb onlangs, toen een huisgenoot van me op vakantie was, met een paar andere huisgenoten zijn hele kamer in zitten tapen. Dan bedoel ik ook echt alles: alle boeken, stuk voor stuk, zijn hele bed, lakens, etc. Hele muren en plafond volgeplakt met opengeknipte vuilniszakken. Hij is er een uur of 8 mee bezig geweest om alles weer uit te pakken en de plak van het ducktape er af te krijgen.

Bij mij hebben ze een keer, toen ik op reis was, mijn kamer omgebouwd tot tuin. Een groot stuk leeggehaald, landbouwplastic er in, zand er op, gras inzaaien, fonteintje aanleggen etc.. Kost wat tijd en energie, maar dan heb je wel een topgrap.

De laatste foto is van tijdens weer schoonmaken van zijn kamer. Foto's geven helaas nog niet een kwart weer van de totale kamer.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Geniaal

Eeennnn.. ik zie Grolsch
I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
  vrijdag 23 april 2010 @ 15:32:00 #193
67670 Skv
Cynist.
pi_80636055
pi_80636349
quote:

Herkenbaar. Ik heb al meerdere kamers omgevormd zien worden in jungles, stranden of zwembaden. Mooi
pi_80636430
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 15:21 schreef Skv het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Geniaal!!!!
  vrijdag 23 april 2010 @ 16:04:17 #196
26023 -En4Cer-
Ducati 749
pi_80637067
Wij hebben wel een keer de kamer van een huisgenoot helemaal volgestopt met propjes krantenpapier.
Hele dag bezig geweest om de hele kamer vol te krijgen.. handen helemaal zwart en kramp in de vingers

Resultaat was wel geniaal. Zijn gezicht helemaal toen hij terug kwam van vakantie en zijn deur opende
I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
pi_80638779
Dat klinkt echt achterlijk triest, dat soort acties
  vrijdag 23 april 2010 @ 18:57:54 #198
67670 Skv
Cynist.
pi_80642670
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 16:58 schreef Complexiteit het volgende:
Dat klinkt echt achterlijk triest, dat soort acties
Zeker 'lekker makkelijk' bij je ouders blijven wonen 'omdat ik het daar prima naar mijn zin heb', 'er elke avond voor me wordt gekookt' en het 'dichtbij school' is?

pi_80642841
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 18:57 schreef Skv het volgende:

[..]

Zeker 'lekker makkelijk' bij je ouders blijven wonen 'omdat ik het daar prima naar mijn zin heb', 'er elke avond voor me wordt gekookt' en het 'dichtbij school' is?

Dat is dan wel weer het andere uiterste van in een varkensstal leven met rottend kipfilet aan het plafond
pi_80643299
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 18:57 schreef Skv het volgende:

[..]

Tegen 'op kamers' hoor je mij niks zeggen. Maar tegen de achterlijkste 'grappen' wel. Misschien was het niet duidelijk maar ik doelde met m'n post vooral op dat iemand z'n kamer helemaal vol is getaped, dat is te triest voor woorden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')