Iedereen was zat en kon er de humor wel van inzien, het was immers de 1e keer dat zoiets gebeurde...quote:Op woensdag 21 april 2010 12:56 schreef Northside het volgende:
[..]
Dus +/- 95 getuigen dat jullie de elektra gesloopt hebben. Is de schade op jullie verhaald?
Yep... altijd naar de klote als je daarheen gingquote:Op woensdag 21 april 2010 13:05 schreef Fogel het volgende:
"de bunker"... krijg al hoofdpijn als ik aan de feesten daar denk.
Op zich niet raar met bier voor een kwartje en als je een dienblad besteld 13 bier krijgen voor een knaak (ja ik ben oud, toen hadden we nog vertrouwde guldensquote:Op woensdag 21 april 2010 13:50 schreef De_Vink het volgende:
[..]
Iedereen was zat en kon er de humor wel van inzien, het was immers de 1e keer dat zoiets gebeurde...
Later in "de Bunker" was de lol er na een aantal keer wel vanaf![]()
[..]
Yep... altijd naar de klote als je daarheen ging
Maar geef toe, je had veel van die rare knakkers in Wageningen zittenquote:Op woensdag 21 april 2010 14:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Op zich niet raar met bier voor een kwartje en als je een dienblad besteld 13 bier krijgen voor een knaak (ja ik ben oud, toen hadden we nog vertrouwde guldens)
Ik kwam daar alleen om te feesten, daar wonen had ik nooit overleefd. Inderdaad erg veel vaag volk daarquote:Op woensdag 21 april 2010 14:13 schreef De_Vink het volgende:
[..]
Maar geef toe, je had veel van die rare knakkers in Wageningen zitten
Dat doet me denken aan de flatfeesten op de campus in Enschede. Bij binnenkomst een pul kopen, voor 5 - 10 gulden. Drank is gratis. Na een avond + nacht halve liters zuipen, ben je de volgende dag ook nog niet helemaal helderquote:Op woensdag 21 april 2010 14:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Op zich niet raar met bier voor een kwartje en als je een dienblad besteld 13 bier krijgen voor een knaak (ja ik ben oud, toen hadden we nog vertrouwde guldens)
quote:
Dat is wel echt een kneuzenkermis, campusflatfeesten..quote:Op woensdag 21 april 2010 20:38 schreef Light het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan de flatfeesten op de campus in Enschede. Bij binnenkomst een pul kopen, voor 5 - 10 gulden. Drank is gratis. Na een avond + nacht halve liters zuipen, ben je de volgende dag ook nog niet helemaal helder
Geniaalquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:21 schreef Skv het volgende:
Uit een ander topic (wel van mezelf):
Ik heb onlangs, toen een huisgenoot van me op vakantie was, met een paar andere huisgenoten zijn hele kamer in zitten tapen. Dan bedoel ik ook echt alles: alle boeken, stuk voor stuk, zijn hele bed, lakens, etc. Hele muren en plafond volgeplakt met opengeknipte vuilniszakken. Hij is er een uur of 8 mee bezig geweest om alles weer uit te pakken en de plak van het ducktape er af te krijgen.
In totaal zat er bijna drie kilometer tape inverwerkt.
Bij mij hebben ze een keer, toen ik op reis was, mijn kamer omgebouwd tot tuin. Een groot stuk leeggehaald, landbouwplastic er in, zand er op, gras inzaaien, fonteintje aanleggen etc.. Kost wat tijd en energie, maar dan heb je wel een topgrap.
De laatste foto is van tijdens weer schoonmaken van zijn kamer. Foto's geven helaas nog niet een kwart weer van de totale kamer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Youtube filmpje staat ook nog wel online.
quote:
Geniaal!!!!quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:21 schreef Skv het volgende:
Uit een ander topic (wel van mezelf):
Ik heb onlangs, toen een huisgenoot van me op vakantie was, met een paar andere huisgenoten zijn hele kamer in zitten tapen. Dan bedoel ik ook echt alles: alle boeken, stuk voor stuk, zijn hele bed, lakens, etc. Hele muren en plafond volgeplakt met opengeknipte vuilniszakken. Hij is er een uur of 8 mee bezig geweest om alles weer uit te pakken en de plak van het ducktape er af te krijgen.
In totaal zat er bijna drie kilometer tape inverwerkt.
Bij mij hebben ze een keer, toen ik op reis was, mijn kamer omgebouwd tot tuin. Een groot stuk leeggehaald, landbouwplastic er in, zand er op, gras inzaaien, fonteintje aanleggen etc.. Kost wat tijd en energie, maar dan heb je wel een topgrap.
De laatste foto is van tijdens weer schoonmaken van zijn kamer. Foto's geven helaas nog niet een kwart weer van de totale kamer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Youtube filmpje staat ook nog wel online.
Zeker 'lekker makkelijk' bij je ouders blijven wonen 'omdat ik het daar prima naar mijn zin heb', 'er elke avond voor me wordt gekookt' en het 'dichtbij school' is?quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:58 schreef Complexiteit het volgende:
Dat klinkt echt achterlijk triest, dat soort acties
Dat is dan wel weer het andere uiterste van in een varkensstal leven met rottend kipfilet aan het plafondquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:57 schreef Skv het volgende:
[..]
Zeker 'lekker makkelijk' bij je ouders blijven wonen 'omdat ik het daar prima naar mijn zin heb', 'er elke avond voor me wordt gekookt' en het 'dichtbij school' is?![]()
Tegen 'op kamers' hoor je mij niks zeggen. Maar tegen de achterlijkste 'grappen' wel. Misschien was het niet duidelijk maar ik doelde met m'n post vooral op dat iemand z'n kamer helemaal vol is getaped, dat is te triest voor woorden.quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:57 schreef Skv het volgende:
[..]
Zeker 'lekker makkelijk' bij je ouders blijven wonen 'omdat ik het daar prima naar mijn zin heb', 'er elke avond voor me wordt gekookt' en het 'dichtbij school' is?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |