Waarom is hetquote:Op zaterdag 24 april 2010 14:31 schreef Skv het volgende:
We hebben alles wel tevoren met een stuk krant omwikkeld hoor, alleen de kasten enzo niet.Boeken e.d. zijn niet aan gort. En omdat jij toevallig 18e eeuwse boeken op je studentenkamer hebt staan (
) wil dat niet zeggen dat iedereen dat heeft en dat er met dit soort grappen geen rekening mee wordt gehouden. Alleen op wat kasten enzo zaten nog wat strepen ducktape, boeken en computer etc is niks kapot aan gegaan. Alleen het opruimen heeft een tijdje geduurd.
Mensen zoals jij gaan dan ook niet in het soort studentenhuis wonen waar bovenstaande praktijken zich afspelen. Lijkt me logisch.quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:16 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nou, ik toevallig wel. En ik hecht nog meer waarde aan mijn boeken en ik denk niet dat je tape zomaar van boeken af kan trekken zonder dat de boel beschadigt. Even zo met dingen als muziekinstrumenten of elektronische apparatuur. Ik heb een aantal vrij unieke dingen (boeken uit de 18e en 19e eeuw) en die zijn niet zo makkelijk vervangbaar. Evenals persoonlijke bezittingen (bijvoorbeeld foto's). Daarnaast vind ik gewoon dat je je huisgenoten geen schade moet bezorgen: dat jij het niet erg vindt, wil niet zeggen dat iemand anders er dezelfde mening op na houdt.
Ik denk dat ik de grap beter had gevonden als er aluminiumfolie was gebruikt, dat plakt niet en kun je zo om voorwerpen vouwen.
Eens. Ik zie de humor er ook helemaal niet in.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:16 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Tegen 'op kamers' hoor je mij niks zeggen. Maar tegen de achterlijkste 'grappen' wel. Misschien was het niet duidelijk maar ik doelde met m'n post vooral op dat iemand z'n kamer helemaal vol is getaped, dat is te triest voor woorden.
Dit, en de vorige post overigens ook, zijn toch van die verhalen die alleen leuk zijn als je er zelf bij was.quote:Op zondag 25 april 2010 13:03 schreef wallofdolls het volgende:
Echt, ik had t niet meer, wat een avond.
Oh my godquote:Op zondag 25 april 2010 19:54 schreef Kontiki het volgende:
Mijn buurman op kamers was een werkloze depressieve vent van in de 50. Ik was de enige andere bewoner op die verdieping, dus ik had nog wel eens de pech dat hij bij mij aanklopte met een of ander lulverhaal.
Ik zal even een van zijn uitspattingen citeren. Niet dat zijn afkomst er toe doet, maar je moet er even een Surinaams accent bij denken:
*klop klop*
Kontiki: dag buurman.
Buurman: Hoi, kan ik even je telefoon lenen? Ik moet het ziekenhuis bellen.
Kontiki: Het ziekenhuis? Is er iets?
Buurman: Ja man, weet je jongen ik heb al weken last van een onwijs grote puist op mijn ballen man. Het viel nog wel mee maar de laatste paar dagen is ie echt enorm gegroeid. Echt zooo groot jongen (*houdt zijn vingers uit elkaar om de grootte aan te geven*)
Kontiki:![]()
Buurman: Echt, en ook helemaal paars nou he, ik heb hem geprobeerd uit te knijpen maar nou bloedt het onwijs jongen.
Kontiki: Er... ja, teveel info - hier is mijn telefoon.![]()
Toen hij 10 minuten later mijn telefoon terug kwam brengen heb ik dat toestel dus echt schoon staan maken met desinfectie spul.
Diezelfde vent klaagde ook over hoe oneerlijk het leven was, en hoe hij werd gediscrimineerd. Hoe hij geen vlieg kwaad deed.quote:
Op zich een leuke grap maar de schade is inderdaad wel minder. Ik zou serieus kunnen janken als blijkt dat iemand mijn complete boekencollectie heeft vernietigd.quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:23 schreef Skv het volgende:
En dingen als dat het vervelend is om er allemaal op te plakken of er af te halen is mijn inziens ondergeschikt aan het hele idee en het verhaal dat je er aan overhoudt. Natuurlijk is hij ook wel wat geholpen met het opruimen van de zooi.
Geweldig.quote:Op zondag 25 april 2010 20:09 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Diezelfde vent klaagde ook over hoe oneerlijk het leven was, en hoe hij werd gediscrimineerd. Hoe hij geen vlieg kwaad deed.
En later hoorde ik dan (van hemzelf!) dat hij pooier was geweest, in drugs handelde en was ontslagen omdat hij een collega met een baksteen in zijn gezicht had geslagen. En twee jaar in de bak had gezeten wegens bovenstaande.
En daar deel je dan je WC en douche mee
Wat is er zo bijzonder aan 's nachts een pizza in de oven doen? Of was het dus niet zijn eigen pizza?quote:Op zondag 25 april 2010 23:45 schreef ForumGek het volgende:
Ohja, en toen er om 1 uur 's nachts ineens een pizza in de oven lag, maar niemand hem erin had gestopt. Het mooie was alleen dat iedereen wist dat we een huisgenoot hebben die weleens een zak chips jat als hij in een vreetkick zit, maar hij bleef echt ontkennen dat hij hem er niet in had gestopt.
Spook pizza's !
quote:Op maandag 26 april 2010 00:38 schreef Pritt het volgende:
Onze huiskat was doodgevroren omdat iedereen hem met kerst was vergeten.
I(k was op vakantie, de rest dacht niet na.)
Het was niemands pizza, iedereen zei dat ie niks van de pizza af wist. Toch lag er eentje in de oven..quote:Op maandag 26 april 2010 00:21 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan 's nachts een pizza in de oven doen? Of was het dus niet zijn eigen pizza?
quote:Op woensdag 21 april 2010 12:49 schreef De_Vink het volgende:
Gangfeest in Wageningen +- 100 man (wat een geiten zitten/zaten daar zeg) Iedereen lekker aan het bier, en dan met een paar man afspreken om tegelijk "het licht uit te doen". Dat was/is code taal voor een vol glas bier in een stopcontact te flikkeren (again
). Dus wij met z'n allen allemaal een verschillende kamer in en hard aftellen, 10, 9, 8, 7, 6, 5 (vanaf hier was zo'n beetje iedereen stil en ons raar aan het aankijken) 4, 3, 2, 1..... splash.....zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzztttttttttttttttttt *VONK* * KNETTER*
hele flat zonder elektra![]()
Daarna nog vaak herhaalt in "de bunker" in wageningen
Heb wel een keer iemand vissen doodgemaakt, omdat ik hun lijdensweg niet langer aan wenste te zien. En aangezien ie niet de intentie leek te hebben beter voor de beestjes te gaan zorgen heb ik hem maar even op wat minder subtiele wijze duidelijk gemaakt hoe ik er over dachtquote:Op zondag 25 april 2010 23:41 schreef ForumGek het volgende:
Ik had op een gegeven moment een huisgenote die ook een konijn had, vriendinnetje van haar had ook konijnen en die ging voor half jaar naar het buitenland, dus ging ze ook voor die 2 konijnen van haar zorgen. Dat "zorgen" bleek uiteindelijk gewoon 2 konijnen in zo'n katten-vervoer-bak voor 3 maanden met minimale voeding in de keuken laten staan!
quote:Op maandag 26 april 2010 01:38 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Heb wel een keer iemand vissen doodgemaakt, omdat ik hun lijdensweg niet langer aan wenste te zien. En aangezien ie niet de intentie leek te hebben beter voor de beestjes te gaan zorgen heb ik hem maar even op wat minder subtiele wijze duidelijk gemaakt hoe ik er over dacht
O dat heb ik ook wel een paar keer geprobeerd hoor. Maar dat werkte niet echt. Wie niet wil horen moet maar voelenquote:Op maandag 26 april 2010 01:59 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Vriend van me had ook een goudvis ofzo, ik kom daar na een aantal maanden en ik kon die vis gewoon niet meer zien zo vies.In tegenstelling tot jou heb ik toen die kom schoongemaakt, alles ververst en even heel duidelijk gemaakt dat je zo niet met dieren om gaat. Tot nu toe heeft die vis altijd een schone kom en wordt goed verzorgt. Praten is ook een optie hè.
Kip gaat zo achterlijk hard stinken hè, en zit binnen no time vol maden. Maar jij hebt het een half jaar aan je plafond gehad.quote:Op donderdag 22 april 2010 12:20 schreef zatoichi het volgende:
Tja wat heb je niet meegemaakt in zo'n studentenhuis. Vuurwerk in de keuken afsteken, kipfilet tegen het plafond gooien en dan kijken hoe lang het blijft hangen (een half jaar waarna het geel geverfde plafond onder het stuk kip hagelwit tevoorschijn kwam!), ninjasterren door de deur heen gooien, paintball gevechten in huis...
Dat zijn wel de standaarddingen; verder nog meegemaakt dat een huisgenote bijna verkracht was en midden in de nacht huilend op de gang stond.. aardig bizar, maar fijn dat we als huisgenoten haar een beetje op konden vangen.
Verder hadden wij een huisgenoot van 50 uit eritrea; hele vage kerel... regelmatig liepen er voetsporen over de gang, en die eindigden op de wc-bril. Toen de woningbouwstichting internet aanlsuitingen ging aanleggen, moesten alle kamers open, en ben ik op zijn kamer geweest... gadverdame, over troep en uitwerpselen
(wat nog in het niet valt bij een verhaal van een goser elders in de flat die alleen maar jerrycans met benzine en stapels oude kranten had liggen....)
Verder was oud en nieuw ook altijd mooi op de studentenflats; als je op de bovenste verdieping stond, stond je precies op de plek waar vuurpijlen die vanaf de grond werden afgestoken ontploften... Dan moet je echt wegduiken om die lichtkogels te ontwijken.
Ook was het iedere zomer raak met enorme water gevechten van boven naar beneden, waarbij ieder huis wel de brandslang pakten, want die haalde wel een paar verdiepingen hoger....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |