abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80667723
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 14:31 schreef Skv het volgende:

We hebben alles wel tevoren met een stuk krant omwikkeld hoor, alleen de kasten enzo niet. Boeken e.d. zijn niet aan gort. En omdat jij toevallig 18e eeuwse boeken op je studentenkamer hebt staan ( ) wil dat niet zeggen dat iedereen dat heeft en dat er met dit soort grappen geen rekening mee wordt gehouden. Alleen op wat kasten enzo zaten nog wat strepen ducktape, boeken en computer etc is niks kapot aan gegaan. Alleen het opruimen heeft een tijdje geduurd.

Waarom is het dat ik 18e eeuwse boeken heb? Ik studeer geschiedenis

Maar als er geen schade is: Dan vind ik de grap wel leuk eigenlijk, evenals die studentenkamer vol papierpropjes Ik heb alleen te vaak gezien dat dit soort dingen wél schade opleveren en dat vind ik echt niet kunnen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Ewelina op 24-04-2010 15:09:59 ]
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_80670993
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 11:16 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Nou, ik toevallig wel. En ik hecht nog meer waarde aan mijn boeken en ik denk niet dat je tape zomaar van boeken af kan trekken zonder dat de boel beschadigt. Even zo met dingen als muziekinstrumenten of elektronische apparatuur. Ik heb een aantal vrij unieke dingen (boeken uit de 18e en 19e eeuw) en die zijn niet zo makkelijk vervangbaar. Evenals persoonlijke bezittingen (bijvoorbeeld foto's). Daarnaast vind ik gewoon dat je je huisgenoten geen schade moet bezorgen: dat jij het niet erg vindt, wil niet zeggen dat iemand anders er dezelfde mening op na houdt.

Ik denk dat ik de grap beter had gevonden als er aluminiumfolie was gebruikt, dat plakt niet en kun je zo om voorwerpen vouwen.
Mensen zoals jij gaan dan ook niet in het soort studentenhuis wonen waar bovenstaande praktijken zich afspelen. Lijkt me logisch.
pi_80690627
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 19:16 schreef Complexiteit het volgende:

[..]

Tegen 'op kamers' hoor je mij niks zeggen. Maar tegen de achterlijkste 'grappen' wel. Misschien was het niet duidelijk maar ik doelde met m'n post vooral op dat iemand z'n kamer helemaal vol is getaped, dat is te triest voor woorden.
Eens. Ik zie de humor er ook helemaal niet in.
  zondag 25 april 2010 @ 13:03:37 #229
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_80691934
Een meisje mee naar huis nemen, samen met een vriend die ook een meisje achter zich aanhad, maar een vriendin had. En dan blijkt dat die meisjes goede vriendin zijn van de nieuwe bewoonster van jouw oude kamer (ja, ik was intern verhuisd i.v.m. een grotere kamer). Die vriend had zijn meisje dus op mijn kamer achtergelaten. Zij huilen enzo. Die van mij was nog even naar haar vriendin dr kamer gedaan om zich op te frissen. Die andere was huilend op die kamer van die vriendin achtergebleven.

Kom je achteraf die griet uit mijn kamer dus tegen dat ik een ongelooflijke eikel ben en blalalalala omdat ik op dat tijdstip die meiden naar haar kamer heb laten gaan (wtf, ik kon toch niet ruiken dat zij vrienden hadden in mijn gebouw :s ), haar gebruikt had en ohja, dat mijn kamer een ongelooflijke pleuriszooi was toen zij erin kwam.

Ook wel bizar was de avond dat we in de keuken zaten en een enorme herrie boven ons hoorden. Dus ja, toch even kijken. Zaten er 10 haagse chicks een drankspelletje te doen . Ik was er bij gaan zitten, mijn ganggenoten niet. Gaan we op een gegeven moment uit. Om meteen een lang verhaal kort te maken, ik faalde in het versieren van degene die ik op het oog had, maar bleef toch nog even hangen. Ze waren nogal eh, grofgebekt, sommigen... kankâh-dit, kankâh-dat enzo. Enfin, aan het einde van de avond pakken ze allemaal heel snel hun jas en gaan ervandoor. Ik dacht echt van eh, wtf gebeurt hier? Dus ik loop ook naar buiten. Niks, niemand. Ik blijf zo staan. Komen ze op een gegeven moment teruggelopen. "kankâhhoer met dr kankâhkop. Echt wat een ongelooflijke kankâhbitch. De volgende keer dat ik dat kankâhwijf tegenkom bel ik even 30 mensen en die 30 mensen bellen weer 30 mensen en dan trappen we dr hele kankâhlelijke kankâhkop van dr kankâhromp, vieze kankâhvuile kankâhbitch. " etc etc. Bleek dus dat een "vriendin"van hun was gegaan met de vriend van éen van hun. Betreffende meisje echt helemaal uit dr plaat gaan. Dus op een gegeven moment loopt dat meisje weer langs, door die verbindigsstraat van de korte leidsedwarsstraat, in een keer al die chicks weer woest achter dr aanrennen.

Echt, ik had t niet meer, wat een avond.
pi_80702386
quote:
Op zondag 25 april 2010 13:03 schreef wallofdolls het volgende:
Echt, ik had t niet meer, wat een avond.
Dit, en de vorige post overigens ook, zijn toch van die verhalen die alleen leuk zijn als je er zelf bij was.
  zondag 25 april 2010 @ 19:35:25 #231
271890 Dzjenn.
en koffie vind ik vies
pi_80703504
Seksende mensen in mijn kamer. The horror.
pi_80704283
Mijn buurman op kamers was een werkloze depressieve vent van in de 50. Ik was de enige andere bewoner op die verdieping, dus ik had nog wel eens de pech dat hij bij mij aanklopte met een of ander lulverhaal.

Ik zal even een van zijn uitspattingen citeren. Niet dat zijn afkomst er toe doet, maar je moet er even een Surinaams accent bij denken:
*klop klop*
Kontiki: dag buurman.
Buurman: Hoi, kan ik even je telefoon lenen? Ik moet het ziekenhuis bellen.
Kontiki: Het ziekenhuis? Is er iets?
Buurman: Ja man, weet je jongen ik heb al weken last van een onwijs grote puist op mijn ballen man. Het viel nog wel mee maar de laatste paar dagen is ie echt enorm gegroeid. Echt zooo groot jongen (*houdt zijn vingers uit elkaar om de grootte aan te geven*)
Kontiki:
Buurman: Echt, en ook helemaal paars nou he, ik heb hem geprobeerd uit te knijpen maar nou bloedt het onwijs jongen.
Kontiki: Er... ja, teveel info - hier is mijn telefoon.

Toen hij 10 minuten later mijn telefoon terug kwam brengen heb ik dat toestel dus echt schoon staan maken met desinfectie spul.
  zondag 25 april 2010 @ 19:57:30 #233
133369 Jivis
Critikut
pi_80704447
quote:
Op zondag 25 april 2010 19:54 schreef Kontiki het volgende:
Mijn buurman op kamers was een werkloze depressieve vent van in de 50. Ik was de enige andere bewoner op die verdieping, dus ik had nog wel eens de pech dat hij bij mij aanklopte met een of ander lulverhaal.

Ik zal even een van zijn uitspattingen citeren. Niet dat zijn afkomst er toe doet, maar je moet er even een Surinaams accent bij denken:
*klop klop*
Kontiki: dag buurman.
Buurman: Hoi, kan ik even je telefoon lenen? Ik moet het ziekenhuis bellen.
Kontiki: Het ziekenhuis? Is er iets?
Buurman: Ja man, weet je jongen ik heb al weken last van een onwijs grote puist op mijn ballen man. Het viel nog wel mee maar de laatste paar dagen is ie echt enorm gegroeid. Echt zooo groot jongen (*houdt zijn vingers uit elkaar om de grootte aan te geven*)
Kontiki:
Buurman: Echt, en ook helemaal paars nou he, ik heb hem geprobeerd uit te knijpen maar nou bloedt het onwijs jongen.
Kontiki: Er... ja, teveel info - hier is mijn telefoon.

Toen hij 10 minuten later mijn telefoon terug kwam brengen heb ik dat toestel dus echt schoon staan maken met desinfectie spul.
Oh my god .
Amen.
pi_80705007
quote:
Op zondag 25 april 2010 19:57 schreef Jivis het volgende:
Oh my god .
Diezelfde vent klaagde ook over hoe oneerlijk het leven was, en hoe hij werd gediscrimineerd. Hoe hij geen vlieg kwaad deed.

En later hoorde ik dan (van hemzelf!) dat hij pooier was geweest, in drugs handelde en was ontslagen omdat hij een collega met een baksteen in zijn gezicht had geslagen. En twee jaar in de bak had gezeten wegens bovenstaande.

En daar deel je dan je WC en douche mee
pi_80705326
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 20:23 schreef Skv het volgende:
En dingen als dat het vervelend is om er allemaal op te plakken of er af te halen is mijn inziens ondergeschikt aan het hele idee en het verhaal dat je er aan overhoudt. Natuurlijk is hij ook wel wat geholpen met het opruimen van de zooi.
Op zich een leuke grap maar de schade is inderdaad wel minder. Ik zou serieus kunnen janken als blijkt dat iemand mijn complete boekencollectie heeft vernietigd.
  zondag 25 april 2010 @ 20:35:50 #236
271890 Dzjenn.
en koffie vind ik vies
pi_80706013
quote:
Op zondag 25 april 2010 20:09 schreef Kontiki het volgende:

[..]

Diezelfde vent klaagde ook over hoe oneerlijk het leven was, en hoe hij werd gediscrimineerd. Hoe hij geen vlieg kwaad deed.

En later hoorde ik dan (van hemzelf!) dat hij pooier was geweest, in drugs handelde en was ontslagen omdat hij een collega met een baksteen in zijn gezicht had geslagen. En twee jaar in de bak had gezeten wegens bovenstaande.

En daar deel je dan je WC en douche mee
Geweldig.
pi_80714603
Ik had op een gegeven moment een huisgenote die ook een konijn had, vriendinnetje van haar had ook konijnen en die ging voor half jaar naar het buitenland, dus ging ze ook voor die 2 konijnen van haar zorgen. Dat "zorgen" bleek uiteindelijk gewoon 2 konijnen in zo'n katten-vervoer-bak voor 3 maanden met minimale voeding in de keuken laten staan !

's nachts wakker worden van allemaal geschreeuw voor je raam, je laat het even bezinken en kijk naar buiten. Zie je een chick met een junk schreeuwend onderhandelen over een fiets, ze had maar 3 euro en wie hij wel niet dacht te zijn door moeilijk te doen om die fiets niet voor 3 euro te verkopen. Uiteindelijk hoorde ik hem een paar keer "sorry sorry" zeggen en had ze de fiets uiteindelijk nog gekregen ook..
Fingerspitzgefühl
pi_80714724
Ohja, en toen er om 1 uur 's nachts ineens een pizza in de oven lag, maar niemand hem erin had gestopt . Het mooie was alleen dat iedereen wist dat we een huisgenoot hebben die weleens een zak chips jat als hij in een vreetkick zit, maar hij bleef echt ontkennen dat hij hem er niet in had gestopt.

Spook pizza's !
Fingerspitzgefühl
pi_80715694
quote:
Op zondag 25 april 2010 23:45 schreef ForumGek het volgende:
Ohja, en toen er om 1 uur 's nachts ineens een pizza in de oven lag, maar niemand hem erin had gestopt . Het mooie was alleen dat iedereen wist dat we een huisgenoot hebben die weleens een zak chips jat als hij in een vreetkick zit, maar hij bleef echt ontkennen dat hij hem er niet in had gestopt.

Spook pizza's !
Wat is er zo bijzonder aan 's nachts een pizza in de oven doen? Of was het dus niet zijn eigen pizza?
  maandag 26 april 2010 @ 00:38:11 #240
148059 Pritt
Atheïst
pi_80715942
Onze huiskat was doodgevroren omdat iedereen hem met kerst was vergeten.
I(k was op vakantie, de rest dacht niet na.)
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_80716155
quote:
Op maandag 26 april 2010 00:38 schreef Pritt het volgende:
Onze huiskat was doodgevroren omdat iedereen hem met kerst was vergeten.
I(k was op vakantie, de rest dacht niet na.)
pi_80716183
quote:
Op maandag 26 april 2010 00:21 schreef Kontiki het volgende:

[..]

Wat is er zo bijzonder aan 's nachts een pizza in de oven doen? Of was het dus niet zijn eigen pizza?
Het was niemands pizza, iedereen zei dat ie niks van de pizza af wist. Toch lag er eentje in de oven..
Fingerspitzgefühl
pi_80716424
quote:
Op woensdag 21 april 2010 12:49 schreef De_Vink het volgende:
Gangfeest in Wageningen +- 100 man (wat een geiten zitten/zaten daar zeg ) Iedereen lekker aan het bier, en dan met een paar man afspreken om tegelijk "het licht uit te doen". Dat was/is code taal voor een vol glas bier in een stopcontact te flikkeren (again ). Dus wij met z'n allen allemaal een verschillende kamer in en hard aftellen, 10, 9, 8, 7, 6, 5 (vanaf hier was zo'n beetje iedereen stil en ons raar aan het aankijken) 4, 3, 2, 1..... splash.....zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzztttttttttttttttttt *VONK* * KNETTER*

hele flat zonder elektra

Daarna nog vaak herhaalt in "de bunker" in wageningen

Hoe de fuck verzin je dit?
pi_80716672
Geniale verhalen Ik kom helaas ook niet verder dan harde sex, vuurwerk binnen afsteken en buren die klagen over de geur van wiet.
pi_80716698
quote:
Op zondag 25 april 2010 23:41 schreef ForumGek het volgende:
Ik had op een gegeven moment een huisgenote die ook een konijn had, vriendinnetje van haar had ook konijnen en die ging voor half jaar naar het buitenland, dus ging ze ook voor die 2 konijnen van haar zorgen. Dat "zorgen" bleek uiteindelijk gewoon 2 konijnen in zo'n katten-vervoer-bak voor 3 maanden met minimale voeding in de keuken laten staan !
Heb wel een keer iemand vissen doodgemaakt, omdat ik hun lijdensweg niet langer aan wenste te zien. En aangezien ie niet de intentie leek te hebben beter voor de beestjes te gaan zorgen heb ik hem maar even op wat minder subtiele wijze duidelijk gemaakt hoe ik er over dacht
pi_80716837
quote:
Op maandag 26 april 2010 01:38 schreef Thomas B. het volgende:

[..]

Heb wel een keer iemand vissen doodgemaakt, omdat ik hun lijdensweg niet langer aan wenste te zien. En aangezien ie niet de intentie leek te hebben beter voor de beestjes te gaan zorgen heb ik hem maar even op wat minder subtiele wijze duidelijk gemaakt hoe ik er over dacht

Vriend van me had ook een goudvis ofzo, ik kom daar na een aantal maanden en ik kon die vis gewoon niet meer zien zo vies. In tegenstelling tot jou heb ik toen die kom schoongemaakt, alles ververst en even heel duidelijk gemaakt dat je zo niet met dieren om gaat. Tot nu toe heeft die vis altijd een schone kom en wordt goed verzorgt. Praten is ook een optie hè.
pi_80716872
quote:
Op maandag 26 april 2010 01:59 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Vriend van me had ook een goudvis ofzo, ik kom daar na een aantal maanden en ik kon die vis gewoon niet meer zien zo vies. In tegenstelling tot jou heb ik toen die kom schoongemaakt, alles ververst en even heel duidelijk gemaakt dat je zo niet met dieren om gaat. Tot nu toe heeft die vis altijd een schone kom en wordt goed verzorgt. Praten is ook een optie hè.
O dat heb ik ook wel een paar keer geprobeerd hoor. Maar dat werkte niet echt. Wie niet wil horen moet maar voelen Kreeg niet de indruk dat ie het erg vond trouwens...

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 26-04-2010 02:08:29 ]
  maandag 26 april 2010 @ 02:08:25 #248
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_80716876
quote:
Op donderdag 22 april 2010 12:20 schreef zatoichi het volgende:
Tja wat heb je niet meegemaakt in zo'n studentenhuis. Vuurwerk in de keuken afsteken, kipfilet tegen het plafond gooien en dan kijken hoe lang het blijft hangen (een half jaar waarna het geel geverfde plafond onder het stuk kip hagelwit tevoorschijn kwam!), ninjasterren door de deur heen gooien, paintball gevechten in huis...

Dat zijn wel de standaarddingen; verder nog meegemaakt dat een huisgenote bijna verkracht was en midden in de nacht huilend op de gang stond.. aardig bizar, maar fijn dat we als huisgenoten haar een beetje op konden vangen.

Verder hadden wij een huisgenoot van 50 uit eritrea; hele vage kerel... regelmatig liepen er voetsporen over de gang, en die eindigden op de wc-bril. Toen de woningbouwstichting internet aanlsuitingen ging aanleggen, moesten alle kamers open, en ben ik op zijn kamer geweest... gadverdame, over troep en uitwerpselen
(wat nog in het niet valt bij een verhaal van een goser elders in de flat die alleen maar jerrycans met benzine en stapels oude kranten had liggen....)

Verder was oud en nieuw ook altijd mooi op de studentenflats; als je op de bovenste verdieping stond, stond je precies op de plek waar vuurpijlen die vanaf de grond werden afgestoken ontploften... Dan moet je echt wegduiken om die lichtkogels te ontwijken.

Ook was het iedere zomer raak met enorme water gevechten van boven naar beneden, waarbij ieder huis wel de brandslang pakten, want die haalde wel een paar verdiepingen hoger....
Kip gaat zo achterlijk hard stinken hè, en zit binnen no time vol maden. Maar jij hebt het een half jaar aan je plafond gehad.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_80717156
fraubitch, misschien je nick veranderen in flauwbitch je doet namelijk vrij flauw.

tvp btw
pi_80717829
Een keertje bijna mijn huis in brand gestoken omdat we met onze aangeschoten koppen een broodje bapao klaar wilden maken. Enkel stond de timer van de magnetron niet op 50 seconden, maar 50 minuten. Drie dagen in de blauwe walm gelopen.

In een naburig studentenhuis hadden we een nachtbraker die verslaafd was aan WoW. Dus elke nacht zat hij tot een uur of 3 te raiden met z'n guild en om de afloop te vieren ging hij altijd een sandwichje maken. Als je tentamenweek hebt, en die kerel van de trap af hoort donderen is dat niet zo leuk.

Op een gegeven moment hebben we om 6 uur 's ochtends (enigste tijd dat we er redelijk zeker van waren dat hij sliep) zijn deur helemaal dichtgekit met één of ander stevig goedje. Toen hij wakker werd was dat niet zo aangename verrassing voor hem. Moest hij drie weken lang door zijn slaapkamerraam naar buiten, op de badkamerraam kloppen en daar naar binnen gelaten worden (zijn kamerraam kon gelukkig op een kiertje, dus dat kon hij later weer lospeuteren). Op een gegeven moment kwam de brandweer langs voor controle, die vonden dat toch niet zo brandveilig. Dus toen hebben we met 2 bijlen de deur eruit moeten hakken.

Kerel is er niet lang blijven wonen na dat incident.
"If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')