quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:01 schreef Plums het volgende:
Huisgenoot die vol op de pillen en sos (en wie weet wat nog meer trouwens) 't hele huis schoon ging maken midden in de nacht. Misschien niet zo vreemd voor sommigen, voor mij in ieder geval wel.
Een paar-deuren-verderop-buurjongen die vermist werd ofzo en werd teruggevonden in z'n auto in een sloot bij een politiebureau, dood. En die huisgenoot hierboven die vervolgens aan die pa ging vragen of hij niet de kast mocht hebben van die knul (die pa was bezig met die kamer leegruimen).
Constant op en af rijden van dealers en kopers in m'n straat (bij 't huis van bovenstaande buurjongen). Ook niet zo vreemd opzich, maar voor mij in 't begin wel.
Leuke buurt was dat ja.
Krijgen we nu de link naar KPD na dit verhaaltje?
Staat die link er nog niet? Hahaha! Epic fail!quote:Op maandag 19 april 2010 08:57 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit? Het feit dat jij stiekem door een kiertje naar de lekkere vriendin van een huisgenoot staat te loeren is sowieso een "tikkeltje" dubieus nietwaar?
En waar blijft nou die link van de TS? Dat paniekerige gedit van iedereen die er om vraagt getuigt nou ook niet bepaald van inzicht. Zet gewoon die link neer en het gezeik is voorbij.
dude..quote:Op maandag 19 april 2010 15:22 schreef murphyjenkins het volgende:
Paar maanden geleden toen ik net 2 weken in mijn studentenflat in ierland kwam wonen kreeg ik 2 nieuwe vrouwlijke huisgenoten uit noorwegen. Ik woonde daar voorheen met aleen een meisje uit nederland ( klasgenootje )
Klasgenoot ging naar vriendlief in Dublin en ik bleef aleen met hun achter. Hun vroegen aan mij of ik die vrijdag middag met hun kwam drinken. Ik dus met hun naar de supermarkt om een paar flessen drank in te slaan. Beginnen ze rond een uurtje of 4 al keihard met zuipen. Ik drink rustig een biertje en ga later met hun mee de bar in.
Meisje 1 die was zo dronken dat ze nergens meer binnenkwam en beloofde terug te gaan naar het appartment. Ik bleef met meisje 2 achter en we hebben nog wat gedronken. Komt een minuut of 10 later die bouncer eraan zegt die tegen mij van 'hey your friend is crying herself outside.' Wij dus van hey wat is er ?
Zij helemaal dronken en huilend: I am pregnant. wij dus naar huis gegaan met haar, maar bijna thuis begon ze de heletijd te praten met een agent. Oom agent die vond dit dus niet zo leuk en vroeg haar om ID, die had ze niet en toen mocht ze kiezen: opgepakt worden voor openbaar dronkenschap of direct naar huis. We hebben haar nog net kunnen meekrijgen voordat ze gearresteerd zou worden.
later in de flat ging het brandalarm af. De dronken noorse pleurde van de trap en brak haar been (kwam ze pas 1 dag later achter) wij dus weer terug naar de flat met 1 mexicaanse gast en een franse gast. Die gasten die begonnen coke te snuiven en hebben samen de dronken noorse chick gepaald in haar kamer.
Ik heb die nacht met de iets mindere dronken chick geslapen en heb daarna nog 2 maanden een relatie met haar gehad.
De dronken chick met haar gebroken been is overigens 3 dagen later naar Noorwegen terug gevlogen.
Is hier geen apart topic van? Dat ze veel foto's in haar telefoon had staan van een noorse jongen en dat ze zei dat dat "gewoon" een vriend was en dat wij allemaal riepen dat dat haar vriendje thuis was en dat een relatie tussen jullie 2 hopeloos was?quote:Op maandag 19 april 2010 15:22 schreef murphyjenkins het volgende:
Ik heb die nacht met de iets mindere dronken chick geslapen en heb daarna nog 2 maanden een relatie met haar gehad.
Ha, in meidenhuizen vinden juist de meeste bizarre dingen plaats!quote:Op maandag 19 april 2010 15:16 schreef Oneself het volgende:
Overigens hier nog niets raars. Of je moet een stukje nepwimpers vastgeplakt op de vensterbank gek vinden.Maar het is een meidenhuis, dus a la.
WTFquote:Op maandag 19 april 2010 15:22 schreef murphyjenkins het volgende:
Paar maanden geleden toen ik net 2 weken in mijn studentenflat in ierland kwam wonen kreeg ik 2 nieuwe vrouwlijke huisgenoten uit noorwegen. Ik woonde daar voorheen met aleen een meisje uit nederland ( klasgenootje )
Klasgenoot ging naar vriendlief in Dublin en ik bleef aleen met hun achter. Hun vroegen aan mij of ik die vrijdag middag met hun kwam drinken. Ik dus met hun naar de supermarkt om een paar flessen drank in te slaan. Beginnen ze rond een uurtje of 4 al keihard met zuipen. Ik drink rustig een biertje en ga later met hun mee de bar in.
Meisje 1 die was zo dronken dat ze nergens meer binnenkwam en beloofde terug te gaan naar het appartment. Ik bleef met meisje 2 achter en we hebben nog wat gedronken. Komt een minuut of 10 later die bouncer eraan zegt die tegen mij van 'hey your friend is crying herself outside.' Wij dus van hey wat is er ?
Zij helemaal dronken en huilend: I am pregnant. wij dus naar huis gegaan met haar, maar bijna thuis begon ze de heletijd te praten met een agent. Oom agent die vond dit dus niet zo leuk en vroeg haar om ID, die had ze niet en toen mocht ze kiezen: opgepakt worden voor openbaar dronkenschap of direct naar huis. We hebben haar nog net kunnen meekrijgen voordat ze gearresteerd zou worden.
later in de flat ging het brandalarm af. De dronken noorse pleurde van de trap en brak haar been (kwam ze pas 1 dag later achter) wij dus weer terug naar de flat met 1 mexicaanse gast en een franse gast. Die gasten die begonnen coke te snuiven en hebben samen de dronken noorse chick gepaald in haar kamer.
De dronken chick met haar gebroken been is overigens 3 dagen later naar Noorwegen terug gevlogen.
Bom bom bommmm the plot thickens!quote:Op maandag 19 april 2010 17:09 schreef Northside het volgende:
[..]
Is hier geen apart topic van? Dat ze veel foto's in haar telefoon had staan van een noorse jongen en dat ze zei dat dat "gewoon" een vriend was en dat wij allemaal riepen dat dat haar vriendje thuis was en dat een relatie tussen jullie 2 hopeloos was?
Hoe vaak kan er "hun" verkeerd in een stuk tekst staan?quote:Op maandag 19 april 2010 15:22 schreef murphyjenkins het volgende:
Weet je nu je dit zo zegt kan ik me ook iets vaags herinnerenquote:Op maandag 19 april 2010 17:09 schreef Northside het volgende:
[..]
Is hier geen apart topic van? Dat ze veel foto's in haar telefoon had staan van een noorse jongen en dat ze zei dat dat "gewoon" een vriend was en dat wij allemaal riepen dat dat haar vriendje thuis was en dat een relatie tussen jullie 2 hopeloos was?
Haha, oh ja? Noem eens iets leuks?quote:Op maandag 19 april 2010 17:10 schreef Northside het volgende:
[..]
Ha, in meidenhuizen vinden juist de meeste bizarre dingen plaats!
Hahahaha heeeerlijkquote:Op donderdag 15 april 2010 11:08 schreef -En4Cer- het volgende:
Gisteravond..
Ik woon boven een winkelpand en hoorde laat in de nacht veel gerommel en gevloek. Ook bonste iemand een paar keer goed tegen de ramen van de winkel. Ik kijk uit het raam en zie een man, gigantisch dronken, ruzie maken. Het vreemde was dat hij helemaal alleen was. Wat bleek nou, hij had zijn fiets tegen de etalage aangezet en nu dacht hij dat een etalagepop zijn fiets wilde jatten![]()
En hij ging maar door: "Blijf godverdomme van mijn fiets af! Moet je hierkomen mafkees! Kun je daar wel zo stoer blijven staan!" etc. etc.
Hoezo dronken
Same here, en dat klopt wel, iig in dit huis. We houden het allemaal netjes - sowieso bij gezamenlijke ruimtes - helemaal als ik het vergelijk met de bende op kamers van sommige jongens..quote:Op donderdag 15 april 2010 10:46 schreef netflanders het volgende:
[..]
En dan zijn er veel huisbazen die enkel studentes in hun huizen willen omdat die 'netter' zijn. Ik begrijp niet waar die misvatting vandaan komt. De meest ranzige kamers (op één na) waren altijd van studentes. Geef overigens wel toe dat de doorsnee student misschien ietwat rommeliger (niet zozeer smeriger) is dan de doorsnee studente.
eyyyy dat komt me bekend voor.....quote:Op maandag 19 april 2010 17:09 schreef Northside het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 april 2010 19:54 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
eyyyy dat komt me bekend voor.....
dus het is net uitquote:Op maandag 19 april 2010 20:39 schreef Northside het volgende:
Ik wist het!
wat moet ik met mijn vriendin ?
De fokkers hadden weer eens gelijk he.
Hahahaha, maar goed dat je d'r niet bovenop gesprongen bent, was een mooie voor op het politieburo geweest... "maar ze vroeg of ik wilde swingen?!".quote:Op dinsdag 20 april 2010 11:15 schreef PieterBas het volgende:
Ik zat in het buitenland als exchange students. Het meeste bizarre dat een Pakistaanse (al die Pakistanen en Iraniërs waren compleet van Allah los), op een gegeven moment aan mijn deur stond... "of ik wou swingen, met haar vrienden"
Ik keek haar erg vreemd aan, want "swingen" heeft op een gegeven moment in je leven een andere betekenis dan schommelen, daarbij was het ook 11 uur 's-avonds. Keek ik 10 minuten naar buiten, zag ik op het verlichte pleintje inderdaad een aantal mensen schommelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |