abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 april 2010 @ 15:13:06 #126
67670 Skv
Cynist.
pi_80483036
tvp
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  maandag 19 april 2010 @ 15:16:16 #127
299272 Oneself
Computer says 'nooo'
pi_80483167
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 12:01 schreef Plums het volgende:
Huisgenoot die vol op de pillen en sos (en wie weet wat nog meer trouwens) 't hele huis schoon ging maken midden in de nacht. Misschien niet zo vreemd voor sommigen, voor mij in ieder geval wel.
Een paar-deuren-verderop-buurjongen die vermist werd ofzo en werd teruggevonden in z'n auto in een sloot bij een politiebureau, dood. En die huisgenoot hierboven die vervolgens aan die pa ging vragen of hij niet de kast mocht hebben van die knul (die pa was bezig met die kamer leegruimen).
Constant op en af rijden van dealers en kopers in m'n straat (bij 't huis van bovenstaande buurjongen ). Ook niet zo vreemd opzich, maar voor mij in 't begin wel.

Leuke buurt was dat ja.

Krijgen we nu de link naar KPD na dit verhaaltje?

Overigens hier nog niets raars. Of je moet een stukje nepwimpers vastgeplakt op de vensterbank gek vinden. Maar het is een meidenhuis, dus a la.
pi_80483403
Paar maanden geleden toen ik net 2 weken in mijn studentenflat in ierland kwam wonen kreeg ik 2 nieuwe vrouwlijke huisgenoten uit noorwegen. Ik woonde daar voorheen met aleen een meisje uit nederland ( klasgenootje )

Klasgenoot ging naar vriendlief in Dublin en ik bleef aleen met hun achter. Hun vroegen aan mij of ik die vrijdag middag met hun kwam drinken. Ik dus met hun naar de supermarkt om een paar flessen drank in te slaan. Beginnen ze rond een uurtje of 4 al keihard met zuipen. Ik drink rustig een biertje en ga later met hun mee de bar in.

Meisje 1 die was zo dronken dat ze nergens meer binnenkwam en beloofde terug te gaan naar het appartment. Ik bleef met meisje 2 achter en we hebben nog wat gedronken. Komt een minuut of 10 later die bouncer eraan zegt die tegen mij van 'hey your friend is crying herself outside.' Wij dus van hey wat is er ?

Zij helemaal dronken en huilend: I am pregnant . wij dus naar huis gegaan met haar, maar bijna thuis begon ze de heletijd te praten met een agent. Oom agent die vond dit dus niet zo leuk en vroeg haar om ID, die had ze niet en toen mocht ze kiezen: opgepakt worden voor openbaar dronkenschap of direct naar huis. We hebben haar nog net kunnen meekrijgen voordat ze gearresteerd zou worden.

later in de flat ging het brandalarm af. De dronken noorse pleurde van de trap en brak haar been (kwam ze pas 1 dag later achter) wij dus weer terug naar de flat met 1 mexicaanse gast en een franse gast. Die gasten die begonnen coke te snuiven en hebben samen de dronken noorse chick gepaald in haar kamer.

Ik heb die nacht met de iets mindere dronken chick geslapen en heb daarna nog 2 maanden een relatie met haar gehad.

De dronken chick met haar gebroken been is overigens 3 dagen later naar Noorwegen terug gevlogen.
  maandag 19 april 2010 @ 15:32:13 #129
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_80483762
quote:
Op maandag 19 april 2010 08:57 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:

[..]

Dat maakt toch niet uit? Het feit dat jij stiekem door een kiertje naar de lekkere vriendin van een huisgenoot staat te loeren is sowieso een "tikkeltje" dubieus nietwaar?

En waar blijft nou die link van de TS? Dat paniekerige gedit van iedereen die er om vraagt getuigt nou ook niet bepaald van inzicht. Zet gewoon die link neer en het gezeik is voorbij.
Staat die link er nog niet? Hahaha! Epic fail!
  maandag 19 april 2010 @ 15:52:53 #130
105905 peejdorie
... kinderpindakaas!
pi_80484632
quote:
Op maandag 19 april 2010 15:22 schreef murphyjenkins het volgende:
Paar maanden geleden toen ik net 2 weken in mijn studentenflat in ierland kwam wonen kreeg ik 2 nieuwe vrouwlijke huisgenoten uit noorwegen. Ik woonde daar voorheen met aleen een meisje uit nederland ( klasgenootje )

Klasgenoot ging naar vriendlief in Dublin en ik bleef aleen met hun achter. Hun vroegen aan mij of ik die vrijdag middag met hun kwam drinken. Ik dus met hun naar de supermarkt om een paar flessen drank in te slaan. Beginnen ze rond een uurtje of 4 al keihard met zuipen. Ik drink rustig een biertje en ga later met hun mee de bar in.

Meisje 1 die was zo dronken dat ze nergens meer binnenkwam en beloofde terug te gaan naar het appartment. Ik bleef met meisje 2 achter en we hebben nog wat gedronken. Komt een minuut of 10 later die bouncer eraan zegt die tegen mij van 'hey your friend is crying herself outside.' Wij dus van hey wat is er ?

Zij helemaal dronken en huilend: I am pregnant . wij dus naar huis gegaan met haar, maar bijna thuis begon ze de heletijd te praten met een agent. Oom agent die vond dit dus niet zo leuk en vroeg haar om ID, die had ze niet en toen mocht ze kiezen: opgepakt worden voor openbaar dronkenschap of direct naar huis. We hebben haar nog net kunnen meekrijgen voordat ze gearresteerd zou worden.

later in de flat ging het brandalarm af. De dronken noorse pleurde van de trap en brak haar been (kwam ze pas 1 dag later achter) wij dus weer terug naar de flat met 1 mexicaanse gast en een franse gast. Die gasten die begonnen coke te snuiven en hebben samen de dronken noorse chick gepaald in haar kamer.

Ik heb die nacht met de iets mindere dronken chick geslapen en heb daarna nog 2 maanden een relatie met haar gehad.

De dronken chick met haar gebroken been is overigens 3 dagen later naar Noorwegen terug gevlogen.
dude..
pi_80487244
Ja wtf, terwijl ze een gebroken been had?
pi_80487375
quote:
Is hier geen apart topic van? Dat ze veel foto's in haar telefoon had staan van een noorse jongen en dat ze zei dat dat "gewoon" een vriend was en dat wij allemaal riepen dat dat haar vriendje thuis was en dat een relatie tussen jullie 2 hopeloos was?
Ja, ik generaliseer.
pi_80487418
quote:
Op maandag 19 april 2010 15:16 schreef Oneself het volgende:
Overigens hier nog niets raars. Of je moet een stukje nepwimpers vastgeplakt op de vensterbank gek vinden. Maar het is een meidenhuis, dus a la.
Ha, in meidenhuizen vinden juist de meeste bizarre dingen plaats!
Ja, ik generaliseer.
pi_80488092
quote:

WTF
  maandag 19 april 2010 @ 17:45:21 #135
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_80488734
quote:
Op maandag 19 april 2010 17:09 schreef Northside het volgende:

[..]

Is hier geen apart topic van? Dat ze veel foto's in haar telefoon had staan van een noorse jongen en dat ze zei dat dat "gewoon" een vriend was en dat wij allemaal riepen dat dat haar vriendje thuis was en dat een relatie tussen jullie 2 hopeloos was?
Bom bom bommmm the plot thickens!
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
  maandag 19 april 2010 @ 17:52:18 #136
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_80489004
quote:

Hoe vaak kan er "hun" verkeerd in een stuk tekst staan?
pi_80489142
quote:

[..]

Weet je nu je dit zo zegt kan ik me ook iets vaags herinneren
  maandag 19 april 2010 @ 18:01:54 #138
299272 Oneself
Computer says 'nooo'
pi_80489288
quote:
Op maandag 19 april 2010 17:10 schreef Northside het volgende:

[..]

Ha, in meidenhuizen vinden juist de meeste bizarre dingen plaats!
Haha, oh ja? Noem eens iets leuks?
Wij zijn ontzettend beschaafd hier!
  maandag 19 april 2010 @ 18:56:58 #139
299272 Oneself
Computer says 'nooo'
pi_80491289
quote:
Op donderdag 15 april 2010 11:08 schreef -En4Cer- het volgende:
Gisteravond..

Ik woon boven een winkelpand en hoorde laat in de nacht veel gerommel en gevloek. Ook bonste iemand een paar keer goed tegen de ramen van de winkel. Ik kijk uit het raam en zie een man, gigantisch dronken, ruzie maken. Het vreemde was dat hij helemaal alleen was. Wat bleek nou, hij had zijn fiets tegen de etalage aangezet en nu dacht hij dat een etalagepop zijn fiets wilde jatten
En hij ging maar door: "Blijf godverdomme van mijn fiets af! Moet je hierkomen mafkees! Kun je daar wel zo stoer blijven staan!" etc. etc.

Hoezo dronken
Hahahaha heeeerlijk
quote:
Op donderdag 15 april 2010 10:46 schreef netflanders het volgende:

[..]

En dan zijn er veel huisbazen die enkel studentes in hun huizen willen omdat die 'netter' zijn. Ik begrijp niet waar die misvatting vandaan komt. De meest ranzige kamers (op één na) waren altijd van studentes. Geef overigens wel toe dat de doorsnee student misschien ietwat rommeliger (niet zozeer smeriger) is dan de doorsnee studente.
Same here, en dat klopt wel, iig in dit huis. We houden het allemaal netjes - sowieso bij gezamenlijke ruimtes - helemaal als ik het vergelijk met de bende op kamers van sommige jongens..
  maandag 19 april 2010 @ 19:54:12 #140
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_80493808
quote:

[..]

eyyyy dat komt me bekend voor.....
  Moderator / Redactie FP maandag 19 april 2010 @ 20:02:11 #141
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_80494189
quote:
Op maandag 19 april 2010 19:54 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

eyyyy dat komt me bekend voor.....
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_80495912
Ik wist het!

wat moet ik met mijn vriendin ?

De fokkers hadden weer eens gelijk he.
Ja, ik generaliseer.
pi_80496134
Ik heb m'n eigen crib, maar bij vrienden heb ik wel rare shit meegemaakt:

Klusjesman die de badkamer kwam repareren. Op een gegeven moment was die gast al een uur bezig en was het wel een keer tijd om naar de wc te gaan, dus namen we een kijkje. Lag hij midden in de badkamer doodstil op de vloer. Wij dachten dat die gast dood was of minstens een beroerte had gekregen, dus voelden z'n pols. Op dat moment wordt hij wakker en legt hij uit dat die huisbaas hem nooit betaalde en hij nu vanwege financiele problemen al nachten wakker lag. Hij was zo moe dat hij tijdens het klussen even ging zitten en in slaap viel .

De fiets van iemand in een huis was ineens kwijt, bleek hij op het dak te hangen om een schoorsteentje. Het was een rijtjeshuis, dus gewoon begane grond, eerste verdieping en dan pas het dak. Iemand is dus twee etages omhoog geklommen met die fiets .
pi_80496194
quote:
Op maandag 19 april 2010 20:39 schreef Northside het volgende:
Ik wist het!

wat moet ik met mijn vriendin ?

De fokkers hadden weer eens gelijk he.
dus het is net uit
aahw ..
  maandag 19 april 2010 @ 23:37:59 #145
180385 Horloge
Zoals het klokje thuis tikt.
pi_80504672
Het raarste wat ik me nu kan bedenken is dat ik zat te studeren voor een tentamen de volgende dag, en mijn etagegenoten in de gemeenschappelijke ruimte een feestje aan het vieren waren. Hoewel ik ze had gevraagd mij niet te storen werd ik op een gegeven moment uit mijn kamer gehaald, want er was iets dat ik MOEST zien.

Nou goed, ik dus mee. Hadden ze met hun zatte hoofden het idee opgevat om een overtollig bankstel van het balkon te gooien. Nog voordat ik door had wat ze aan het doen waren, hadden ze dat ding losgelaten. Godzijdank liep er op dat moment niemand beneden, recht onder het balkon zit namelijk de ingang van de flat.
  dinsdag 20 april 2010 @ 00:24:46 #146
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_80506091
Tvp, ik doe morgen ook even mee.
Spoilers!
pi_80513090
Ik zat in het buitenland als exchange students. Het meeste bizarre dat een Pakistaanse (al die Pakistanen en Iraniërs waren compleet van Allah los), op een gegeven moment aan mijn deur stond... "of ik wou swingen, met haar vrienden"

Ik keek haar erg vreemd aan, want "swingen" heeft op een gegeven moment in je leven een andere betekenis dan schommelen, daarbij was het ook 11 uur 's-avonds. Keek ik 10 minuten naar buiten, zag ik op het verlichte pleintje inderdaad een aantal mensen schommelen

Een paar maanden later bleek het flatgebouw naast mijn flatgebouw in de fik te staan, alleen vernam ik dat pas een dag later in de krant

En na een avond stappen erachter komen dat een stel Spanjaarden (van een andere etage) een grote doos met eieren leeg hadden gegooid.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_80514097
quote:
Op dinsdag 20 april 2010 11:15 schreef PieterBas het volgende:
Ik zat in het buitenland als exchange students. Het meeste bizarre dat een Pakistaanse (al die Pakistanen en Iraniërs waren compleet van Allah los), op een gegeven moment aan mijn deur stond... "of ik wou swingen, met haar vrienden"

Ik keek haar erg vreemd aan, want "swingen" heeft op een gegeven moment in je leven een andere betekenis dan schommelen, daarbij was het ook 11 uur 's-avonds. Keek ik 10 minuten naar buiten, zag ik op het verlichte pleintje inderdaad een aantal mensen schommelen
Hahahaha, maar goed dat je d'r niet bovenop gesprongen bent, was een mooie voor op het politieburo geweest... "maar ze vroeg of ik wilde swingen?!".
Ja, ik generaliseer.
  dinsdag 20 april 2010 @ 11:56:46 #149
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_80514682
Leuk topic!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_80514978
tvp
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties